Viņš ir nelīdzens. Un tur ir 30kmh ierobežojums, kuru viena daļa ņem un ievēro.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viņš ir nelīdzens. Un tur ir 30kmh ierobežojums, kuru viena daļa ņem un ievēro.
Un, ja runājam par to VEF tiltu, tad mani interesē, kad tas beidzot tiks noasfaltēts? Es saprotu, ka tam stulbajam bruģim ir kaut kāda iedomāta vērtība, bet tāds tilts - ar izjātu bruģi un Vmax 30Km/h ir vienkārši ņirgāšanās par cilvēkiem.
Būtu kaut kur nomalē, būtu pofig, bet tas ir uz LV galvenās ielas.
Kāpēc Tallinā (un uz Oškalnu tilta ) trambvaja sliedes var būt integrētas asfaltā, bet lielākajā daļā Rīgas tās ir kaut kāda debila bruģa?
Nu tas man ir skaidrs.
Sēne, tā visa ir tukša iršana... Cik mums bieži ir šādas situācijas?
Reizi gadā. Nu ok, vēl arī uz kaut kādiem maratoniem, bet tas ir plānoti, tāpēc gan jau kaut kā tiek galā.
Bet tā kā beidzot ir šādas sekas, tad uzbūvēs tur kaut ko apkārt un miers mājās. Un pat ja nē... Nu pastāvēja visi tās pāris stundas korķos... Nu un? Tas viss uz mūžības fona ir sūds.
Tā dēļ mēs tagad nelikvidēsim trolejbusu. Un trolejbuss ir jauks, jo nerada troksni, nesmird, nevibrē un nekarst.
Tāpēc, ka tas muzejs atrodas samērā idiotiskā vietā un tam nav absolūti nekādu reklāmas aktivitāšu. Darbojas tas arī, cik zinu, kaut kā kad ienāk prātā.
Tagad plāno kaut kādu aviācijas muzeju Spilvē veidot. Būtu labi, ja visu šo te pie RIX esošo ar varētu uz turieni pārvest. Tādā gadījumā domāju, ka tas viss būtu labi apmeklēts, jo tas tomēr ir pilsētā, var normāli aizbraukt un pati Spilves ēka ar ir super objekts. Tādam ir jābūt muzejam, nevis kaut kādam šrotam kaut kur aiz RIX žoga.
Varētu mēģināt viņu tajā līkumiņā pie nac. teātra iekabināt sliedēs..
TR-1: forum.myriga.info/...
Viņš bija arī deviņdesmito sākumā, jo pats atceros tajā braucis, tātad tas noteikti bija pēc 89. gada.
Pēc tam kādu laiku puva RVR teritorijā, reiz ieraudzīju no vilciena. Bet nu jau vairs nav. Žēl.
Bams rakstīja:
Rxx rakstīja:
Kaut kā normāli būtu tā, ja autoosta uzturētu tikai biļešu datubāzi
Par autoostām neko nezinu. Arī par viņu biļešu "sistēmu".
Nu es zinu, tāpēc pastāstu...
Klau, a ar ko beidzās tā lieta par e-talona automātiem? Nu, ka tur nolēma likvidēt skaidras naudas iespēju, jo meta iekšā neriktīgas monētas?
Par šo arī neko nezinu. Ja ir nopietna interese, varu mēģināt kko noskaidrot.
Nē, nu nav īpašas vajadzības skaidrot, tāpat nekas no tā nemainīsies. Gan jau ka beidzās ar neko.
Klau, a ar ko beidzās tā lieta par e-talona automātiem? Nu, ka tur nolēma likvidēt skaidras naudas iespēju, jo meta iekšā neriktīgas monētas?
Tas ir visai dīvaini, jo pasaulē (un arī LV) ir miljoniem visādu aparātu (vending machines), kas naudu tomēr kaut kā prot atšķirt...
Un ja reiz tas nedarbojas, vai kāds par to atbildēja?
Protams, varēja nemaz nelikt to skaidras naudas iespēju. Tas noteikti ir diskutējami, cik maksā to uzturēt un vai tas ir vajadzīgs, bet es pieļauju, ka tāds automāts bez moduļa, kurš nodarbojas ar skaidro naudu būtu iznācis krietni lētāks.
Viņi jauni tiek likti vēl?
Bams rakstīja:
Nu ,bet nevar prasīt, lai tantiņa no laukiem pērk autobusa biļeti internetā Autobuss tomēr nav hokeja pasākums. Varbūt pēc gadiem 20 to varēs darīt.
Es jau nesaku, ka fizisku kasi vajag atcelt... Vienkārši, ja šobrīd autoostā ir kādas sešas vienlaicīgi strādājošas kases, tad tā pietiktu ar vienu vai divām, plus dažiem pašapkalpošanās termināļiem, kur var samaksāt ar karti.
Šobrīd sistēma biļešu tirdzniecībai netā ir, bet tur par šo pasākumu ir jāmaksā papildus, jo Rīgas Autoosta virtuālas biļetes tirgo par tādu pašu cenu kā kasēs... Līdz ar to uzņēmums, kas nodrošina to tirdzniecību netā ir spiests savu komisiju likt pie tādas cenas klāt, kas to visu sadārdzina. Un nevajag man stāstīt, ka Autoostai tas savienojums izmaksā tikpat, cik turēt vaļā tās kases, maksāt kasierēm algu, elektrību utt...
Kaut kā normāli būtu tā, ja autoosta uzturētu tikai biļešu datubāzi un par tirdzniecību kasēs un elektroniski atbildētu viens uzņēmums, kura peļņa būtu atkarīga no tā, cik sakarīgi tas saimnieko. Tad tur šādu problēmu vispār nebūtu un viss jau sen darbotos. Īpaši jau tāpēc, ka viņiem šāds te savienojums "uz āru" jau ir izstrādāts. Viss ir atkarīgs tikai no gribēšanas.
Runājot vēl par to 12Tr sakabi... Es it kā esmu puslīdz izskatījis visu riga.mashke.org un arī myriga.info forumu monitorēju, bet nekur nav manīta kāda bilde, kā izskatījās 12Tr otrā vagona "kabīne"... Kas tur bija nomontēts nost, kas atstāts? Stūre bija un grozījās?
Pats (esmu 1989. gada) tos trolejbusus atceros, bet vairāk no ārpuses, jo vairāk sanāca bērnībā ar tramvaju vizināties. Atceros vienīgi to, ka tur vadītājs nebij nodalīts no tautas un tādus baigi mīkstos sēdekļus, bet tas 1. vagonā.
Bams rakstīja:
Koroče shēma:
g.foto.radikal.ru/...
Aha, nu jā.. Tā jau man likās. Paldies!
Bams rakstīja:
Rxx rakstīja: Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?
Nu kā- kā parastai auto piekabei. Tikai stūres ķegas bija pievienotas sakabes stienim.
Hmm... Nu piekabei jau parasti ir V veida sakabes stienis un priekšējie riteņi griežas caur vienu vertikālo asi (tilta centrā), bet citiem t/l (kā trolejbusam) katrs ritenis griežas caur savu asi. Tad tur kaut kā sarežģītāk būs bijis.
Un vēl - man skolā angļu valodas skolotāja, kura visu mūžu dzīvojusi pie viesnīcas "Daugava" stāstīja, ka reiz esot noticis tā, ka viens šāds te esot nojājies lejā no akmens tilta sākuma Pārdaugavas pusē un priekšējais vagons vertikāli nokritis uz Mūkusalas ielas...
Bija tā. Vadītājam palika slikti, tas devās uz parku bez pasažieriem un virs tilta caurbrauktuves vadītājam notika infarkts...
Interesanti. Bilžu gan jau nav, ne?
Informējam, ka saskaņā ar Rīgas domes 06.06.06. lēmumu Nr. 1131 „Par zemās grīdas tramvaja ieviešanas Rīgā projekta realizāciju” plānots, ka maršrutu nodrošināšana ar zemās grīdas transportu varētu būt šāda:
1) 6. maršruts „Ausekļa iela - Jugla - apgriešanās loks Berģos” (no 2006. gada - 2013. gadam);
2) 11. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mežaparks” (no 2010. gada - 2013. gadam);
3) 4. maršruts „13. janvāra iela - Imanta - apgriešanās loks” (no 2013. gada - 2017. gadam);
4) 5. maršruts „Krišjāņa Barona iela - Mīlgrāvis, Kandavas iela - Iļģuciems” (no 2017. gada - 2022. gadam);
5) 3., 7., 9. maršruts „Centrāltirgus - Dole” (no 2022. gada - 2026. gadam);
6) 2. maršruts „Slokas iela - Tapešu iela” (no 2026. gada - 2029. gadam);
7) 10. maršruts „Uzvaras bulvāris - Katlakalns (Bišumuiža)” (no 2029. gada - 2032. gadam).
Hmm, a tās Tatras līdz tam 2032. gadam izturēs? Tas ir pēc 20 gadiem...
Ak jā, un vēl šodien aizsūtīju vēlstuli RS... bit.ly/...
Ja nav grūti, atraksti šeit, ko šie atbildēs.
Ok. Es gan domāju, ka šajā virzienā nekas nenotiks. Nu atbilde būs kaut kāda, ka nav naudas vai kaut kas no tās sērijas.
Mums te LV, kur ir ļoti daudz Padomju laikos dzimušu un augušu personu un viņu audzinātu bērnu, kaut kā vispār ir pierasts, ka visur vajag dzīvu kasieri un papīra talonu. Un ja kādam kaut kas nepatīk, tad viņš ir izlepis lohs. Piemēram, ļoti daudziem cilvēkiem šķiet normāli, ka starppilsētu autobusa biļete internetā ir dārgāka, nekā kasē... Tas pats ar koncertu biļetēm un vēl visu ko. Kaut kā daudziem internets liekas baigā ekstra un luksuss, nevis normāls darbarīks, ko vajadzētu pēc iespējas racionālāk izmantot.
Klau, kā tām vecajām Škodām 12Tr bija norealizēta tā sakabe un tas, ka otrajam vagonam priekšējie rati grozās?
Un vēl - man skolā angļu valodas skolotāja, kura visu mūžu dzīvojusi pie viesnīcas \"Daugava\" stāstīja, ka reiz esot noticis tā, ka viens šāds te esot nojājies lejā no akmens tilta sākuma Pārdaugavas pusē un priekšējais vagons vertikāli nokritis uz Mūkusalas ielas... Kāds no foruma senioriem kaut ko tādu atceras?
Un vēl - jaunie tramvaji kaut kad uz Pārdaugavu arī ies vai kā? Es saprotu, ka tur sliedes neder, bet nu tomēr... Jo nu uz Mežaparku vajadzīgs tas jaunais tramvajs ir kā zaķim stopsignāls.
Ak jā, un vēl šodien aizsūtīju vēlstuli RS... bit.ly/...
Tā kā te sākumā tika skarta tēma arī par RVR vagoniem utt., ražošanu LV...
Rekur Jelgavā it kā skrūvē kopā šitādus autobusus... Tur ziņās pie 2011. gada rakstīts, ka šis un tas jau ir saražots un nodots testiem dažādās Latvijas pilsētās.
Kāds no klātesošajiem jau ir nonācis saskarē ar šo izstrādājumu? Viedokļi?
Pirmo golfu.
Pa vidu ir bijis arī viens Saabs un divi Fordi, no tiem viens Skorpis bet nu esmu atpakaļ pie Mk1, kurš man ir piektais pirmītis pēc kārtas, bet šis uz palikšanu.
Jā, nu seriāls ir fantastisks.
Eu, ir tā, ka es pirms vairāk nekā četriem gadiem, kad man bija 18 te piereģistrējos, lai pajautātu, kādu auto man izvēlēties. Visus šos gadus esmu vairāk vai mazāk aktīvi sekojis visām peripetijām. Piedzīvojis gan Dekstera aiziešanu, gan atgriešanos.
Nu vienvārdsakot gribēju pateikt visiem čau.
CRDI rakstīja:
Radio formats ir wav un cd, retumis vinils, atsevišķos gadījumos piem "Radio Lāga" tiek pieļauts arī MP3, tā kā radio no CD ir pagrūti atšķirt
Nu kādu laiku nav taisnība. Mp3 ar 320 bitreitu jau labu laiku ir ok lielākajai daļai radio (LR neskaitās). CD spēlē tikai ārkārtas gadījumos vai tad, ja kāds atstiepj uz studiju savu CD. Vinila atskaņotājs diez vai kāda radio ētera studijā vairs ir.
Tramvajam būt!
Klau, jautājums vecāka gada gājuma lietotājiem... No bērnības atceros, ka Rīgas centrālajā dzezceļa stacijā bija biļešu automāti. Tādi oranži.
Kādas tieši biļetes tajos tika pārdotas? Kāda bija pasažieru motivācija lietot tieši tos, nevis parasto kasi?
Paldies!
Sretsked rakstīja:
Ja nevajag, tad nevajag...
Vajg masku priekš metināšanas ar svarku.
Kāda situācija tagad ir Jēkabpils - Varakļāni? Vēl aizvien labāk caur Madonu?
Slokas un Mārtiņa ielas krustojums.