Vājprāts uz D-pils šosejas!

joop Reģ.: 21.04.2006

Vai cienītie kungi/dāmas ir izjutuši "ērto" un "ātro" šī brīža satiksmi uz Daugavpils šosejas ,posmā no Ogres līdz Rīgai?Jūsuprāt ,piegājiens lietām pareizs?Šorīt braucot sapratu ,ka ir jābūt ļoooti stiprai nervu sistēmai ,lai veiktu šo ceļa posmu...

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ļoti normāla parādība, kad praktiski no jauna uztaisa kādu ceļu vai ielu - ieklāt pamatkārtu un atstāt lai viss nosēžas - virskārta visu izlīdzinās, un ja būs žopa, tad būs jālauž tikai viena asfalta kārta un beigās nebūs nekādu ielāpu

NEW Reģ.: 18.09.2002
0 0 Atbildēt

Eiropa te ne-pričom, vainīgi ir tie Latvijas ēzeļi , kas nemāk taisnu asfaltu uzklāt.

saņem???? A mož pa Eiropas normām tas OK skaitās??? Tad N>A>H>R>E>H mums tā eiropa!

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ļoti normāla parādība, kad praktiski no jauna uztaisa kādu ceļu vai ielu - ieklāt pamatkārtu un atstāt lai viss nosēžas - virskārta visu izlīdzinās, un ja būs žopa, tad būs jālauž tikai viena asfalta kārta un beigās nebūs nekādu ielāpu

??

kāda vēl nosēšanās. asfalta ceļiem tāda nenotiek un nemaz nedrīkst būt.

To virskārtu liks pavasarī tāpēc, ka laika apstākļi vairs neļauj to tagad būvēt.

Viss

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Noteikti, valdi, noteikti

Kā tev liekas, kāpēc tajā reizē, kad lēja to apakškārtu, neuzlēja arī virskārtu?

Tieši tādēļ, ka sēšanās nedrīkst notikt, arī atstāj pa ziemu tikai apakškārtu - lai sēšanās gadījumā vieglāk izlabot

Vari mani nemācīt, pusotru gadu uz ceļa nostrādāju, pāris ielas arī sanācis būvēt

Kaspersky Reģ.: 10.11.2003
0 0 Atbildēt

Valdiņ, izbrauc posmu no Smitenes apļa līdz Gulbenei, tad arī sprēgā. Par laika apstākļiem pēdējo trīs mēnešu garumā varēsi pastāstīt pēc brauciena.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Noteikti, valdi, noteikti

Kā tev liekas, kāpēc tajā reizē, kad lēja to apakškārtu, neuzlēja arī virskārtu?

Tieši tādēļ, ka sēšanās nedrīkst notikt, arī atstāj pa ziemu tikai apakškārtu - lai sēšanās gadījumā vieglāk izlabot

Vari mani nemācīt, pusotru gadu uz ceļa nostrādāju, pāris ielas arī sanācis būvēt

Kāpēc lejot apakškārtu pie reizes neuzlēja arī virskārtu ? .

Blja, stulbākais jautājums saistīts ar darba sfēru kādu pēdējā laikā gadījies dzirdēt

Apakškārtu izbūvē pa 500-1000m gariem posmiem un to dara jau otro gadu.

Tu ko gribi lai virskārtai asfalta salaiduma šuves butu ik pa 500-1000 metriem

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Noteikti, valdi, noteikti

Kā tev liekas, kāpēc tajā reizē, kad lēja to apakškārtu, neuzlēja arī virskārtu?

Tieši tādēļ, ka sēšanās nedrīkst notikt, arī atstāj pa ziemu tikai apakškārtu - lai sēšanās gadījumā vieglāk izlabot

Vari mani nemācīt, pusotru gadu uz ceļa nostrādāju, pāris ielas arī sanācis būvēt

un apakškārtu viņi var atstāt kaut uz 10 ziemām, pat lielākajam brāķim nekas nenotiks kamer tur braukās tikai vietējie ar vieglajiem auto.

Tikai tad kad ceļš būs atkklāts un pa to ar 90km/h sāks braukāt tranzītsatiksme ar 40t fūrēm,tad tik kaut kādi brāķi arī parādīsies

Rxx Reģ.: 13.01.2008
0 0 Atbildēt

Kāda situācija tagad ir Jēkabpils - Varakļāni? Vēl aizvien labāk caur Madonu?

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Rxx rakstīja: Kāda situācija tagad ir Jēkabpils - Varakļāni? Vēl aizvien labāk caur Madonu?

Var droši laist pa taisno-neviena luksofora,un reāli visur var braukt ar +40km/h,izņemot divus 30-niekus-tur labi met augšā/lejā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

msh rakstīja: Noteikti, valdi, noteikti

Kā tev liekas, kāpēc tajā reizē, kad lēja to apakškārtu, neuzlēja arī virskārtu?

Tieši tādēļ, ka sēšanās nedrīkst notikt, arī atstāj pa ziemu tikai apakškārtu - lai sēšanās gadījumā vieglāk izlabot

Vari mani nemācīt, pusotru gadu uz ceļa nostrādāju, pāris ielas arī sanācis būvēt

Kāpēc lejot apakškārtu pie reizes neuzlēja arī virskārtu ? .

Blja, stulbākais jautājums saistīts ar darba sfēru kādu pēdējā laikā gadījies dzirdēt

Apakškārtu izbūvē pa 500-1000m gariem posmiem un to dara jau otro gadu.

Tu ko gribi lai virskārtai asfalta salaiduma šuves butu ik pa 500-1000 metriem

Vai tad tā nav?

DimanC Reģ.: 22.05.2003
0 0 Atbildēt

UUSA rakstīja:

Rxx rakstīja: Kāda situācija tagad ir Jēkabpils - Varakļāni? Vēl aizvien labāk caur Madonu?

Var droši laist pa taisno-neviena luksofora,un reāli visur var braukt ar +40km/h,izņemot divus 30-niekus-tur labi met augšā/lejā.

pievienojos - arī izbraucu tur 26. un 28. datumā - braucams ir, jēga caur Madonu dzīties nav.

Zīmes pie salaidumiem ir izliktas diezgan sakarīgi, un, atkarībā no auto līganuma ar +20..+40 var izbraukt visus "tramplīnus". kā jau UUSA rakstīja - pie "30" gan vajag sabremzēties kārtīgi. kopumā ņemot - braukt var bez problēmām, tikai sanāk raustīt tempu. vai nu dēļ zīmēm, citiem satiksmes dalībniekiem, kas pārāk strikti cenšās tās ievērot

UUSA Reģ.: 30.10.2003
0 0 Atbildēt

Kādi tur citi braucēji-tas ceļš taču ir kā tuksnesis,salīdzinot ar Ogre-Jēkabpils.

Gugi Reģ.: 11.04.2003
0 0 Atbildēt

Brīvdienās jādodas Ludzas virzienā. Kā tur ir ar ceļa remontiem, var braukt pa taisno vai kaut kur apkārt?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Gugi rakstīja: Brīvdienās jādodas Ludzas virzienā. Kā tur ir ar ceļa remontiem, var braukt pa taisno vai kaut kur apkārt?

atkarībā kad brauksi (piektdien vai sestdien) un cikos to plāno darīt.

Remonti notiek šadās vietās:

1.Visā ķeguma pilsētā. Remotnējamais posms ir garš ar reverso kustību, pie luskafora stāvēt var dabūt ilgi.

Iesaku braukt caur Jaunjelgavu un Aizkruakli.

2. Vēl tiek remontēts tilts pie pagrieziena uz Skrīveriem. Arī reversā kustība ar luksaforu, bet šeit var ātri tikt, parasti tikai 1 vai 2 sarkanie jāizstāv.

3. Tad Jēkabpils pilsētā (Krustplī) notiek vērienīgi remontdarbi. Tur ir kādi 3 luksafori. Sastrēgumstundās tur ir pilnīga žopa, kaut gan parasti pa kādām 15-20 minūtēm cauri pilsētai var izkulties.

4.Posma jēkapbils-varakļāni remonts iet uz beigām, luksafora tur vairs nav neviena, asfaltam lielākoties par 95% ir uzklāta finiša kārta. Sur tur vēl liek pēdējos asfalta metrus un daudz kur zīmē CHA. Tajās vietās gadās ka satiksmi aptur un regulē remontdarbu veicēji.

Nu vārdusakot- ja plāno braukt vēlu vakarā naktī, agri no rīta-var uz ludzu braukt pa D-pils šoseju, ja to dara sastrēgumstundās, iesaku izmantot maršrutu caur bērzkrogu-piebalgu-madonu.

Ja dzīvo pārdaugavā var braukt caur Jaunjelgavu-Aizkraukli-madonu.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Gugi rakstīja: Brīvdienās jādodas Ludzas virzienā. Kā tur ir ar ceļa remontiem, var braukt pa taisno vai kaut kur apkārt?

atkarībā kad brauksi (piektdien vai sestdien) un cikos to plāno darīt.

Remonti notiek šadās vietās:

1.Visā ķeguma pilsētā. Remotnējamais posms ir garš ar reverso kustību, pie luskafora stāvēt var dabūt ilgi.

Iesaku braukt caur Jaunjelgavu un Aizkruakli.

2. Vēl tiek remontēts tilts pie pagrieziena uz Skrīveriem. Arī reversā kustība ar luksaforu, bet šeit var ātri tikt, parasti tikai 1 vai 2 sarkanie jāizstāv.

3. Tad Jēkabpils pilsētā (Krustplī) notiek vērienīgi remontdarbi. Tur ir kādi 3 luksafori. Sastrēgumstundās tur ir pilnīga žopa, kaut gan parasti pa kādām 15-20 minūtēm cauri pilsētai var izkulties.

4.Posma jēkapbils-varakļāni remonts iet uz beigām, luksafora tur vairs nav neviena, asfaltam lielākoties par 95% ir uzklāta finiša kārta. Sur tur vēl liek pēdējos asfalta metrus un daudz kur zīmē CHA. Tajās vietās gadās ka satiksmi aptur un regulē remontdarbu veicēji.

Nu vārdusakot- ja plāno braukt vēlu vakarā naktī, agri no rīta-var uz ludzu braukt pa D-pils šoseju, ja to dara sastrēgumstundās, iesaku izmantot maršrutu caur bērzkrogu-piebalgu-madonu.

Ja dzīvo pārdaugavā var braukt caur Jaunjelgavu-Aizkraukli-madonu.

Gugi Reģ.: 11.04.2003
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

Gugi rakstīja: Brīvdienās jādodas Ludzas virzienā. Kā tur ir ar ceļa remontiem, var braukt pa taisno vai kaut kur apkārt?

atkarībā kad brauksi (piektdien vai sestdien) un cikos to plāno darīt.

Remonti notiek šadās vietās:

1.Visā ķeguma pilsētā. Remotnējamais posms ir garš ar reverso kustību, pie luskafora stāvēt var dabūt ilgi.

Iesaku braukt caur Jaunjelgavu un Aizkruakli.

2. Vēl tiek remontēts tilts pie pagrieziena uz Skrīveriem. Arī reversā kustība ar luksaforu, bet šeit var ātri tikt, parasti tikai 1 vai 2 sarkanie jāizstāv.

3. Tad Jēkabpils pilsētā (Krustplī) notiek vērienīgi remontdarbi. Tur ir kādi 3 luksafori. Sastrēgumstundās tur ir pilnīga žopa, kaut gan parasti pa kādām 15-20 minūtēm cauri pilsētai var izkulties.

4.Posma jēkapbils-varakļāni remonts iet uz beigām, luksafora tur vairs nav neviena, asfaltam lielākoties par 95% ir uzklāta finiša kārta. Sur tur vēl liek pēdējos asfalta metrus un daudz kur zīmē CHA. Tajās vietās gadās ka satiksmi aptur un regulē remontdarbu veicēji.

Nu vārdusakot- ja plāno braukt vēlu vakarā naktī, agri no rīta-var uz ludzu braukt pa D-pils šoseju, ja to dara sastrēgumstundās, iesaku izmantot maršrutu caur bērzkrogu-piebalgu-madonu.

Ja dzīvo pārdaugavā var braukt caur Jaunjelgavu-Aizkraukli-madonu.

Skaidrs, paldies!

Lasītākie raksti

Jaunie raksti