Nuuu... tos 80k neapspriedīsim. Neesmu es spečuks autolietās, tas ir tiesa, jo pats vēl esmu padsmitnieks Bet nu mašīnīte ir konfekte - viss oriģināls: amortiņi, sūknis utt. Strādā nevainojami. Čalis, kas mainīja amortiņa atsitējus arī brīnījās, kur tik dzivs autiņš. Salons vispār ir kā jauns Protams, apzinos, ka šādas mašīnas uzķert ir grūtāk kā dzērumā nošaut mežapīli, bet tomēr... Nu ok, pietiks staipīt te savējo
Manuprāt, tā sistēma nav uz trosēm, ātrumu pārslēgšana notiek ar stieņa palīdzību (nu tur tāda komplicēta padarīšana ar dažiem sviru pārvadiem utt., bet principā vidējā daļa tāda paresnāka - izskatās pēc stieņa). Es te izvirzīšu vēl savu teoriju, kuru varēsiet nolikt : tā kā zem motora nav pannas, tad riteņi smuki šad tad rauj smiltis iekšā,jo sanāk braukt pa zemes ceļiem. Rezultātā smiltis tiek arī tai stieņu-sviru sistēmai un, motoram uzsildot to stieni, tas izplešas un vairs tik brīvi nestaigā, jo tam traucē smiltis... - kā šī vakara pasaciņa izklausās ?
msh rakstīja: Topika autoram gan jau kārbā ar eļļu pašvaki vai pašai kārbai tuvojas beigas.
Par eļļu nu gan nezinu - ziemā tika mainīta un atlieta it kā vajadzīgajā līmenī. Kārba arī ir OK, ātrumi slēdzas ļoti eleganti un patīkami, jo autiņam ir tikai 80k nobraukums (100% drošs).
Sajūgs ir uz trosīti, bet tas raizes nesagādā, strādā ok.
Laikam jau vaina būs minētajās kulisēs. Varbūt kāds aptuveni zin, cik servisos maksā šīs problēmiņas novēršana?