Kārtot: Dilstošā secībā
Baslix 09.05.2009 16:59

msh rakstīja: Topika autoram gan jau kārbā ar eļļu pašvaki vai pašai kārbai tuvojas beigas.

Par eļļu nu gan nezinu - ziemā tika mainīta un atlieta it kā vajadzīgajā līmenī. Kārba arī ir OK, ātrumi slēdzas ļoti eleganti un patīkami, jo autiņam ir tikai 80k nobraukums (100% drošs).

Sajūgs ir uz trosīti, bet tas raizes nesagādā, strādā ok.

Laikam jau vaina būs minētajās kulisēs. Varbūt kāds aptuveni zin, cik servisos maksā šīs problēmiņas novēršana?

Baslix 09.05.2009 18:21

Nuuu... tos 80k neapspriedīsim. Neesmu es spečuks autolietās, tas ir tiesa, jo pats vēl esmu padsmitnieks Bet nu mašīnīte ir konfekte - viss oriģināls: amortiņi, sūknis utt. Strādā nevainojami. Čalis, kas mainīja amortiņa atsitējus arī brīnījās, kur tik dzivs autiņš. Salons vispār ir kā jauns Protams, apzinos, ka šādas mašīnas uzķert ir grūtāk kā dzērumā nošaut mežapīli, bet tomēr... Nu ok, pietiks staipīt te savējo

Manuprāt, tā sistēma nav uz trosēm, ātrumu pārslēgšana notiek ar stieņa palīdzību (nu tur tāda komplicēta padarīšana ar dažiem sviru pārvadiem utt., bet principā vidējā daļa tāda paresnāka - izskatās pēc stieņa). Es te izvirzīšu vēl savu teoriju, kuru varēsiet nolikt : tā kā zem motora nav pannas, tad riteņi smuki šad tad rauj smiltis iekšā,jo sanāk braukt pa zemes ceļiem. Rezultātā smiltis tiek arī tai stieņu-sviru sistēmai un, motoram uzsildot to stieni, tas izplešas un vairs tik brīvi nestaigā, jo tam traucē smiltis... - kā šī vakara pasaciņa izklausās ?

Baslix 09.05.2009 18:43

Tikko dabā papētīju to lietu tuvāk - ja rausta kloķi pa neitrālo, tad tie sviras pārvadi staigā uz tādas kā plastmas šaibas. Piedodiet par analfabētisko raksturojumu, es te pūlos saviem vārdiem Nu vot, tā ripiņa pati neizskatās gluži pirmā svaiguma, bet šķiet, ka vēl nav arī nojāta. Viņa ir aplipusi ar smiltīm,jo savulaik var manīt, ka ir smērēta ar smēri. Domāju to smilšu - smēres maisījumu notīrīt un uzklāt jaunu smēres kārtu, kas noteikti būs jauns smilšu magnēts Pašam manis izvirzītais minējums par vainas cēloni jau šķiet loģisks, jo plastmasa karstumā zaudē savas īpašības un var rasties papildus berzes pretestība, kā rezultātā kloķis īsti labi nestaigā pa neitrālstāvokli. But nu nez, varbūt arī kļūdos...

Baslix 11.05.2009 16:57

Pirmais rakstīja: domā viņš zina, ka kārbā ir cita eļļa?

Nu vai tad nav tā pati, kas motorā - rafinētā saulespuķu?

Nu eļļa ir pareiza , sānos tika atskrūvēta tapiņa un atlieta līdz tai vajadzīgajam līmenim, kamēr viss no malām satecēja, noteikti jau mazliet pārsniedza to līmeni.

Pagaidām satīrīju un mazliet sasmērēju mehānismu. Garākais pārbrauciens šodien bija 40 min., kurā viss noritēja ideāli, kā jau vienmēr neuzkarsušam sākumā . Nedēļas nogalē būs garāks trips, tad jau redzēs, vai tā tīrīšana un zieķēšana būs ko līdzējusi .

Baslix 29.05.2009 15:30

Tikko problēmu novērsu, točna ar masām viss nebija kārtībā. Es masu biju paņēmis no tās plāksnītes, kur visām aizmugurējām spuldzītēm ir masa. Tas laikam nebija pareizi, jo man bija licies, ka masa visur mašīnā ir un paliek masa. Bet paņēmu masu no bagāžnieka un tagad viss notiek

Baslix 29.05.2009 15:44

Tā, nu vispār es zinu, kas ir +, kas ir - un kas diode ir pēc definīcijas kā tāda, ja kas. Lūdzu nevajag mētāties ar apvainojumiem, ja nepazīsti cilvēku!

Masa pie lampām ir 100%, nekad tur problēmas nav radušās. Vads stopiķim arī ir bijis pielodēts pie pareizās plāksnītes (masa, jā, tik tiešām masa!!) par + nemaz nerunājot.

Paldies par info, ka masa pie lampām ir tāda pati kā visur, kā man jau sākumā likās

Tik tiešām nezinu, kādēļ tas tik jocīgi uzvedās, jo viss jau bija tā, kā jūs skaidrojāt...

Baslix 29.05.2009 17:52

man vaig zināt kā tas pamuļķis ir pieslēdzis lai pateiktu kas nav pareizi....

Ok, var jau to nedefinēt arī kā apvainojumu, ja Tev tā labāk tīk. Man šķiet, ka Tevis nosauktā cilvēka īpatnība ir attiecīnāma uz to tad, ja cilvēks atrodas cietumā, atskurbtuvē, trakonamā utt. Šajā situācijā tā, manuprāt, ir nevietā, jo tas, ka autolietās es neesmu guru nenozīmē to, ka esmu vispārējs pamuļķis. Salīdzinājumam: pieņemsim, ka es lieliski māku spēlēt vijoli, bet Tu pat nezini, cik tai ir stīgas, man nav nekādu tiesību Tev piedēvēt Tevis nosaukto īpatnību tikai tādēļ, ka Tu neesi gājis mūzikas skolā un šīs lietas no pašiem pamatiem neesi apguvis. Tāpat arī es neesmu gājis automehāniķu kursos vai brīvajā laikā iedziļinājies šajās lietās, lai visu zinātu par auto. Ja atgriežamies pie Tavas sākotnējās definīcijas, tad izriet, ka visi studenti, kuri tikko iestājas augstskolās arī ir pamuļķi, jo apgūs daudz ko tādu, ar ko dzīvē līdz šim nav saskārušies. Bet es nezinu nevienu, kurš tā uzskatītu, tādēļ tas ir aplams apgalvojums. Tieši tādēļ arī es šeit uzdevu jautājumu, lai kopīgi rastu uz to atbildi, kas tika veiksmīgi arī izdarīts, nevis noteiktu manu attīstības pakāpi autolietās un citas manas īpašības.

Līdz šai vietai vispār arī varēja nelasīt Tātad, no spuldžu ligzdu bloka izkrita metālisks atgriezums, kurš visticamāk arī būs izraisījis Pirmā aprakstīto situāciju, kurā tika pieņemts, ka es esmu masu pievienojis pie gabarīta plusa. Manuprāt, tas arī veiksmīgi visu izskaidrotu Paldies par palīdzību

Baslix 29.05.2009 20:53

Kindzulis rakstīja: 17,5 gadus stuureejot viskautko... nudien neir atgadiijies ka kaads apstaadinaatu par to... ka nedeg papildnieks un veel mazaak ir gadiijies noveerot ka shaadaa situaacijaa apkaarteejie mahaatu un aurotu ka taada kjibele ir...

Redzi, Dobelē uz Baznīcas un Brīvības krusta tādi kārtīgie policistiņi ir

Nu ne jau garāmgājējs māja, bet gan draugs, ar kuru kopīgi pirms tam apbrīnojām stopiķa uzvedību

Baslix 20.11.2009 10:34

Tfu tavu nelaimi, šorīt speciāli piecēlos agrāk, kamēr tumšs, lai ieraudzītu varbūt to Lasvegasu zem haubes, bet motors piešķīlās ideāli. Klausīšu ieteikumiem patīrīt svečvadus, ja vēl būs pigori, tad nomainīšu arī sadales vāku un rotoru.

Baslix 20.11.2009 10:35

Tfu tavu nelaimi, šorīt speciāli piecēlos agrāk, kamēr tumšs, lai ieraudzītu varbūt to Lasvegasu zem haubes, bet motors piešķīlās ideāli. Klausīšu ieteikumiem patīrīt svečvadus, ja vēl būs pigori, tad nomainīšu arī sadales vāku un rotoru.

Baslix 20.11.2009 11:05

Aizmirsu pierakstīt, ka biju noņēmis Neatradu neko kriminālu ar savu sapratni. Ir mazliet metāls paoksidējies, bet tiešām mazliet, to pašu nokasīju ar skrūvgriezi nost. Viss izskatījās nevainīgs un sauss. Vēl neesmu ķēries klāt svečvadiem, varbūt tur kas atklāsies...

Baslix 21.11.2009 16:23

Sodien visu, kas saistīt ar svečvadiem, rotoriem, sadales vāciņiem satīriju, sakopu, izpūtu. Divi svečvada gali, kas nāk svecei virsu bija diezgan paoksidējušies, varbūt tur bija arī visi sū...

Es gan atļaušos apšaubīt apgalvojumu, ka degvielu dot par daudz. Tādā gadījumā es varu mēģināt atbildēt ar pretjautājumu - kādēļ tad man ir tieši jādod gāzi virsū, lai tieši veicinātu degvielas pieplūdi, kas neļautu motorītim noslāpt?

Pagaidām paldies visiem par palīdzību, tagag auto ir garažā, nākošnedēļ atkal būs ārā, redzēsim, vai mana ņemšanās ko būs līdzējusi.

Baslix 08.03.2010 14:24

Sveces nesen mainīju, jo biju iegrābies ar s*dīgām Beru svecēm, tagad ir tieši tādas pašas NGK, kādas bija sākumā, kuras bija smuki brūnas...

Man kā nosacītam iesācējam šajā jomā varētu paskaidrot, kas atbild par spiedienu un kur tieši manam benzīna agregātam ir sprauslas un vai tās var tāpat iztīrīt vai arī jāpērk jaunas?

Ikdienābraucu ar pilnu bāku, it kā sūknim nebūtu liela slodze, bet tomēr - garāžas apstākļos kaut kādā veidā var noteikt tā lietderību?

Baslix 08.03.2010 20:58

Skaitās, ka motorītim ir monošprice. Tagad būs jāsamēģina ieteiktās metodikas.

Baslix 09.03.2010 8:55

Tikko aizgāja man tā lapa, kur parādītas tās sveces. Manas sveces ļoti atgādina fotogrāfijā redzamo ar parametru "Too hot."

Lasītākie raksti

Jaunie raksti