Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Gauss 24.10.2012 17:04

i_edgars rakstīja:

Gauss rakstīja: Jūs vispār tālāk par savu čuhņu esat kautko redzējuši, gansi???

Neraudi, vaņka - vismaz es esmu gan.

Jā esi gan, PSRS vēstures grāmatas, biezā slānī...

Gauss 24.10.2012 17:04

Banānija!!!

Gauss 24.10.2012 17:03

sarashkins rakstīja:

Gauss rakstīja: Es kādreiz arī varēju atļauties stundām sēdēt netā un nosist laiku, līdz sapratu, ka katras šīs bezjēdzīgi padirstās stundas vietā var nopelnīt trīsciparu skaitli konvertējamā valūtā.

Pag, cik daudz sanāk tie 100 RUB?

1,70 LVL

Nu biezais!

Esi redzējis zaļus rubļus???

Gauss 24.10.2012 16:11

Jūs vispār tālāk par savu čuhņu esat kautko redzējuši, gansi???

Gauss 24.10.2012 12:20

Cik gan jums, pitāriem, grūta dzīve!!!

Vai ir kāda joma, kurā jūs neesat appisti??? Izskatās, ka pat krūmos liekot kluci, no jums tiek iekasēts nodoklis...

Es kādreiz arī varēju atļauties stundām sēdēt netā un nosist laiku, līdz sapratu, ka katras šīs bezjēdzīgi padirstās stundas vietā var nopelnīt trīsciparu skaitli konvertējamā valūtā.

Vot tā, bezģeļņki, alkagoļiki u.c. parazīti... Valsts ar Lācīti priekšgalā jūs manipulē kā peškas...

Man kauns, ka joprojām esmu latvietis... kauns no šīs banānijas...

BET, man nav laika, kā deksteram, bīdīt štelles valsts sakārtošanai, jo tas ir bezjēdzīgs process...

Gauss 19.10.2012 13:20

Q ir galīgs Sūdmaksis...

Gauss 19.10.2012 12:52

Pie mums runā, ka baigais sūds, ļepīts kopā no diviem veciem skorpjiem. Kavlitāte kā gazelei, tikai izmaksas 5x lielākas.

Gauss 19.10.2012 12:51

i_edgars rakstīja:

DekstersFF rakstīja: iEdgar, ja tu vakarā uzliec lādēties mobilo tel, naktī celies pustrijos to atvienot no lādētāja?

Tu arī esi iestrēdzis ķieģeļu (bija tādi telefoni kluči, kurus visu nakti vajadzēja lādēt) laikmetā!!

Man pietiek ar 1 stundu telefona uzlādei, no tāda ka jau nosprāga (atvienojās) līdz 100%. Braucot vāģi vēl mazāk.

Braucot vāģi, tas čangaļiem nozīmē onanējot...

Gauss 10.10.2012 14:10

Labi, varat būt brīvi, bļe!!!

p.s. Maskava jūsu asarām netic...

Gauss 10.10.2012 14:06

www.youtube.com/...

www.youtube.com/...

Te jau laikam tādas štelles ir kosmoss, ne? TA nevarot iziet...

Gauss 10.10.2012 14:04

Baigi labā štelle:

www.youtube.com/...

Protams, iesūnojušie padlaiku speci to nenovērtēs... nu deksters, indženērs un ko.

Nu kā jums iet, var sakasīt krītam???

Gauss 10.10.2012 14:00

Banānijā kāds šitādus arī lieto???

www.drive2.ru/...

Mūsu urlēniem tas ir topā.

Gauss 10.10.2012 13:56

Sveiki Anši, Hansi jeb vienkārši Gansi!!!!

Gauss 11.07.2012 11:51

Pilnīgi atbalstu taaneko!!!

Ir jābūt stipri sistam galvā, lai dzīti tādu huiņu kā deksters. Jādzīvo ir skaisti un tur, kur ir skaisti! Pie kājas patriotisms un dzimtenes mīlestība - tie ir tikai skaļi saukļi. Dzīve ir pārāk īsa, lai to pavadītu darot lietas, no kurām nav sausā atlikuma. Tieši tāpēc ir jāiet pa mazākās pretestības ceļu!

Mans princips - kur ir labi, tur esmu es!!!

p.s. starp citu, dekster, mums te viens kūdras un grants magnāts nupat iesēdās jaunā panamerā. Tā kā tu ar savu pašrocīgo stūres pārlikšanu un strādāšanu ar mazajām lāpstām esi un paliksi tikai tāds puskoka lēcējs, ar lielu muti.

p.p.s. starp citu, viena cita magnāta uzdevumā esmu ieradies nocelt dzimtenei dažus spējīgus programmētājus. Negribi pieteikties, dekster, dod dienesta dzīvokli, pilnpiedziņas inomarku pēc izvēles, mednieku/makškernieku namiņu taigā.

Tā kā, nesēžiet mēslu bedrēs, brauciet tur, kur ir labi, kur var darīt to, kas patīk un nenoliedzami, kur ir daudz $$$$, kas dzīvē ir galvenais!

Viss, jāiet ieraut kādu krievu aliņu ar voblu!

A jūs rukājat, rukājat, mēs nāksim...

Gauss 03.05.2012 12:54

Nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara!!!

i_edgars arī nekad nekļūdās!

Vsjo, visu gaišu, nejēgas!!!

Tiekamies lielās Uzvaras svētkos! Protams, uzvaras un mūsu dzimtenes sirdī - Srakanajā laukumā!

Čau.

Punktc.

Gauss 03.05.2012 12:48

GB12 rakstīja:

Gauss rakstīja:

GB12 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Elektromotora efektīvai vadībai, lai tas autiņš daudz-maz normāli kustētos kopējā plūsmā, jāizmanto arī sarežģītas vadības ierīces.

Chankaishi, vari lūdzu pakomentēt šito? Nekā neiebraucu, ko tu ar to biji domājis.

Palien zem tramvaja un apskaties... cik salīdzinoši mazi ir elektrodzinēji un cik lieli ir to vadības iekārtu bloki

OK, sāka pielekt... Bet nu un? Domā, iekšdedzes dzinējiem sarežģītas sistēmas nav vajadzīgas?

Iekšdedzes dzinējam ir salidzinoši mazs kompis, bet visas gudrās sistēmas ir iekšā dzinējā.

Gauss 03.05.2012 12:39

GB12 rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Elektromotora efektīvai vadībai, lai tas autiņš daudz-maz normāli kustētos kopējā plūsmā, jāizmanto arī sarežģītas vadības ierīces.

Chankaishi, vari lūdzu pakomentēt šito? Nekā neiebraucu, ko tu ar to biji domājis.

Palien zem tramvaja un apskaties... cik salīdzinoši mazi ir elektrodzinēji un cik lieli ir to vadības iekārtu bloki

Gauss 03.05.2012 12:37

Chankaishi rakstīja: Tīrs elektromobīlis, manuprāt, pagaidām ir utopija. Tas neatmaksājās nekādā veidā, lielākoties nepilnīgu akumulatoru dēļ - tie ir ļoti dārgi, tajos izmanto ļoti dārgus materiālus, kuru uz zemes nemaz nav tik daudz. Elektromobīlis kopumā nav arī ekoloģiski tīrs. Pat ja uzlādē ar elektrību, kura saražota, neizmantojot kurināmo. Domāju, ka elektromobīļi apsveicami kā eksperimentālas ierīces, lai labāk varētu attīstīties hibrīdi. Bet, tā kā valsts gatava maksāt par elektromobīļiem un līdzīgām lietām, tas jāizmanto apsviedīgākajiem. Elektromotora efektīvai vadībai, lai tas autiņš daudz-maz normāli kustētos kopējā plūsmā, jāizmanto arī sarežģītas vadības ierīces. Esmu par veloceliņu attīstību un par velosipēdu ar papildus elektromotoru ieviešanu. Tas būtu daudz reālāk, ja piem. Rīgā būtu veloceliņu tīkls ar pietiekoši biežām akumulatoru uzlādes vietām Nezinu, vai tas būtu lētāk kā sabiedriskais transports, bet veselīgāk gan.

Utopija, ne utopija, bet mums kādreiz bija elektroauto. Darbojās no trīsfāzu tīkla, caur kabeli. Pagalma izbraukāšanai pietika.

Gauss 03.05.2012 11:54

Sāc ar rāmja ģeometriju.

Gauss 03.05.2012 11:52

Seene rakstīja:

Pirmais rakstīja: tavam hamburgīnī 1000nm ir 4000 apriezieniem...

zem 1000 apgriezieniem jams ir vājāks par jebkuru tramvaju

maldies... "manam hamburgīnī" tie Nm ir 1200-1600rpm diapazonā. Zem 1000 - t.i. pie 800 minimālajiem rpm ir tikai 650Nm

Un jebkurā gadījumā dragreisā zaudēs tieši dinamikas trūkuma dēļ, neskatieties uz 10x lielāku griezes momentu

Dragreisam ar Nm ir visai mazs sakars. Tur neviens ar lielu Nm dīzeļiem nebraukā, vispār ar dīzeļiem nebrauc. Dragraisā tieši vajag pēc iespējas lielākus abarotus, kas dod lielus zs un lielu ātrumu.

Šaubos vai tu ar savu dīzeļsābu vispār spētu riepas uzsildīt līdz vajadzīgajai temperatūrai.

Tas tā, neprofesionāli izsakoties.... Nm vajag traktoriem, nevis lidmašīnām...

Gauss 02.05.2012 13:55

Elektrodzinējs!

Gauss 02.05.2012 13:51

Pirmais rakstīja:

Gauss rakstīja: Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.

vēl viena pērle

atbilstošas jaudas elektromotoram pie maziem apgriezieniem viennozīmīgi būs lielāks griezes moments

Nu bet tu ieliec ATBILSOŠAS jaudas elektromotoru tajā miskastē, ar atbilsošas masas akumulatoriem un noliec uz strīpas abus.

Gauss 02.05.2012 13:43

Pirmais rakstīja:

Gauss rakstīja:

Pirmais rakstīja:

Seene rakstīja:

Un kur domā "uzpildīties"? Tev ir privātmāja ar 3f 40A? Tad var mēģināt

renaulc piedāvā pildīties no 1f 10a

tikai viss izdevīgums atmetās pret līzinga maksājumiem par akumulatoru...

ja normāla izmēra mašīna maksā kāsus 20000eiro, tad jāņem vērā, ka par akumulatoriem būs jāmaksā ~100 eiro mēnesī.... tas ķipa garantēs (kautkur eiropā), ka tev vienmēr būs baterijas ar kurām varēs aizbraukt vismaz līdz nākamajai uzpildei....

tie, kas leito portatīvos datorus, zina cik ilgā laikā bača nonāk līdz stāvoklim, kad ir grūti pārskriet no viena kontakta līdz otram

Jo retāk baču lieto, jo ātrāk pienāk tāds stāvoklis. Vidēji no 4 (mazlietotai) līdz 10 gadi (patstāvīgi lietotai).

uzreiz var manīt, ka tev nav nekāda saskare ar GRĀMATU bijusi, bet viedoklis ir

Man ir divi ļaptopi. Viens kopš tiek lietots labi ja dažas reizes mēnesī (x60s). Tam baterija izbeidzās rovna 4-ros gados (no nelietošanas). Deksters nopirka jaunu. Savukārt siemens tiek lietots ikdienā, pārsvarā gan pie 220v, bed samērā bieži arī uz baterijas. Vot tam tā bača tur kādu desmito gadu. Cik ilgi, neesmu mērījis, bet xp izmeta klūdu un atteicās vispār strādāt ar vecu bateriju.

Gauss 02.05.2012 13:43

bļe, ne hp, bet ibm

Gauss 02.05.2012 12:54

GB12 rakstīja:

Seene rakstīja:

Elektrību dod par brīvu? Elektroauto ekonomiskums ir apsverams tikai tad, ja esi gatavs to elektroenerģiju izmantot tikai braukšanai. t

Un jā, par šo runājot. Palabojiet mani, ja kļūdos, bet pēc tehniskajiem datiem, Leaf pilna uzlāde, lai pēc datiem nobrauktu 160 km (protams, reāli tas nobraukums būs mazāks kaut vai jau pieminētās apsildes dēļ) prasa 24 kwh. Tātad, ja man, kuram no darba līdz mājām jābrauc 20 km, tātad, ar vienu uzlādi, nobrauktu, teiksim, 2 dienas, tb., 80 km, izmaksā (pēc lielākā tarifa 0.11053) 2.65 LVL (24 kWh x 0.11053) pret šī brīža lietošanā esošo dīzeli, kurš uz šādu pat attālumu patērētu kā minimums 5-6 litrus dīzeļdegvielas, tātad, aptuceni 5-6 LVL, ekonomija sanāk diezgan ievērojama.

Ierēķini vēl, kā jau te minēja, cenu starpību, akumulatoru izmaksas u.t.t. Par zaudēto dinamiku vispār nerunāsim.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti