Ja tam aero četru katlu benzīnniekam ir līdzīgas izmaksas, tātad tas ir dārgs sūds - nu ja vien tu nepierādi ka tas sāba 2.3 16vt ir ar kaut ko nežēlīgi labāks par salīdzināmu VAG 1.8 20vt [kuram es kaut kā šaubos ka zobenes komplekta cipars varētu aiziet pāri simtam + darbs], ja neskaita nedaudz lielāku standarta jaudu.
Labi, es piekrītu ka līdzvērtīga vecuma VAG divu rindu motoram varētu būt līdzīgas izmaksas, un te arī ir tas V6 dārgums - maksā par divu rindu motoru bet brauc tikai ar sešiem katliem jo ražotājs nožmiedzās un neuztaisīja V8...
Elektroauto
Nu, tā, kungi, auto nozarē par šo tēmu sāk runāt arvien vairāk. Īpaši šajā laikā, kad degviela kļūst arvien nepanesami dārgāka.
Dažiem droši vien ir zināms, ka ir atvēlēti līdzekļi no valsts puses elektromobiļu iegādei - subsīdijām 50% apmērā no auto cenas (ne vairāk kā 13000 LVL), kā arī infrastruktūras veidošanai.
Tad nu speram vaļā visu, ko par šo tēmu domājam... Droši vien, spams saturēs vairāk kā par tēmu, bet, nu, neko darīt...