Elektroauto

GB12 Reģ.: 29.03.2011

Nu, tā, kungi, auto nozarē par šo tēmu sāk runāt arvien vairāk. Īpaši šajā laikā, kad degviela kļūst arvien nepanesami dārgāka.

Dažiem droši vien ir zināms, ka ir atvēlēti līdzekļi no valsts puses elektromobiļu iegādei - subsīdijām 50% apmērā no auto cenas (ne vairāk kā 13000 LVL), kā arī infrastruktūras veidošanai.

Tad nu speram vaļā visu, ko par šo tēmu domājam... Droši vien, spams saturēs vairāk kā par tēmu, bet, nu, neko darīt...

 
msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja tam aero četru katlu benzīnniekam ir līdzīgas izmaksas, tātad tas ir dārgs sūds - nu ja vien tu nepierādi ka tas sāba 2.3 16vt ir ar kaut ko nežēlīgi labāks par salīdzināmu VAG 1.8 20vt [kuram es kaut kā šaubos ka zobenes komplekta cipars varētu aiziet pāri simtam + darbs], ja neskaita nedaudz lielāku standarta jaudu.

Labi, es piekrītu ka līdzvērtīga vecuma VAG divu rindu motoram varētu būt līdzīgas izmaksas, un te arī ir tas V6 dārgums - maksā par divu rindu motoru bet brauc tikai ar sešiem katliem jo ražotājs nožmiedzās un neuztaisīja V8...

DekstersFF Reģ.: 28.01.2012
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ja tam aero četru katlu benzīnniekam ir līdzīgas izmaksas, tātad tas ir dārgs sūds - nu ja vien tu nepierādi ka tas sāba 2.3 16vt ir ar kaut ko nežēlīgi labāks par salīdzināmu VAG 1.8 20vt [kuram es kaut kā šaubos ka zobenes komplekta cipars varētu aiziet pāri simtam + darbs], ja neskaita nedaudz lielāku standarta jaudu.

Labi, es piekrītu ka līdzvērtīga vecuma VAG divu rindu motoram varētu būt līdzīgas izmaksas, un te arī ir tas V6 dārgums - maksā par divu rindu motoru bet brauc tikai ar sešiem katliem jo ražotājs nožmiedzās un neuztaisīja V8...

Šaubu nav, Audi dzinējs 1,8 ir pāri visam. Tik neaizmirsti, ka šitam ir vēl ķēde aizmugurē.

Seene Reģ.: 18.12.2002
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ja tam aero četru katlu benzīnniekam ir līdzīgas izmaksas, tātad tas ir dārgs sūds - nu ja vien tu nepierādi ka tas sāba 2.3 16vt ir ar kaut ko nežēlīgi labāks par salīdzināmu VAG 1.8 20vt [kuram es kaut kā šaubos ka zobenes komplekta cipars varētu aiziet pāri simtam + darbs], ja neskaita nedaudz lielāku standarta jaudu.

Labi, es piekrītu ka līdzvērtīga vecuma VAG divu rindu motoram varētu būt līdzīgas izmaksas, un te arī ir tas V6 dārgums - maksā par divu rindu motoru bet brauc tikai ar sešiem katliem jo ražotājs nožmiedzās un neuztaisīja V8...

Salīdzināji p&p

Salīdzini savu 1.8 20vt labāk ar dacītes motoru, sanāks kaut kas līdzvērtīgs. Aero BioPower 285 hp/450 Nm tomēr būs citā kategorijā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

A kur tev tur nepareizs salīdzinājums? 150-225 zs/210-280 nm - un tik maz tikai tāpēc, ka atšķirībā no sāba, kuram tas 2.3 ir topmodelis, VAGam tas 1.8 20vt ir tāds diezgan parasts motoriņš kurš pat seatiem un škodām tika, attiecīgi arī standarta jaudas līmenis, bet varu tevi nomierināt - ar standarta dzelžiem cilvēki iet vismaz līdz 300 zirguspēkiem bez problēmām ar motoru - parasti sāk uzteikt mazie sajūgi un to mazo motoru kārbas

Un vismaz atšķirībā no sāba tie ņūtonmetri tiek attīstīti neatkarīgi no mašīnas ātruma

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

P.N. Ko tu te vispār mini kaut kāda oficiāla šķūninga kantora apstrādāta motora ciparus - jo standarta 265zs/350nm ir pārāk tuvu 225zs/280nm un tāpēc nevar izmantot salīdzinājumu ar dacīti? ABT to pašu 1.8 20vt arī šķūnēja uz vismaz 280 zirguspēkiem un [man] nezināmu ņūtonmetru daudzumu kas diez vai bija zem 400...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti