jaaanis rakstīja: Pajautā apdrošinātājiem kādas ir prasības signalizācijai un atbilstoši prasībām arī uzstādi nepieciešamo.
Kadreiz man bija auto kurš skaitījās riska grupā un tam apdrošinātājs papildus orģinālai signalizācijai prasīja uzstādīt vēl vienu signalizāciju un kapota bloķētāju, un slepeno pogu vai imobilaizeru . Gala rezultātā tam autiņam bija rūpnīcas imobilaizers, kautkāda "Cobra" siganlizācija, kapota bloķētājs, Skybrake bezkontakta imobilaizers un slepena poga kura bija jānospiež pirms iedarināšanas Lai iedarbinātu autiņu kā lidmašinas pilotam bija jāizpilda vesels saraksts ar darbībām Ar visu to apdrošināšanas prēmija bija 7% gadā no apdrošināšasnas summas
Tagad manam apdrošinātājam pietiek ar rūpnīcas signalziāciju un maksāju 3% no summas
nUU - NAV VAIRS TIE LAIKI, KAD APDROŠINĀTĀJI UZSTĀDA TIK DRASTISKAS PRASĪBAS ŠAJOS KONKURENCES APSTĀKĻOS - TIE LAIKI JAU AIZ MUGURAS, PROTAMS, JA VIENA NAV KĀDA uber klases mašīna. Manā gadījumā ir parasts Toyota Avensis 2004. gada.
Atvainojos par burtiem.
Uij, cik mēs te visi gudri - nav pat ko īsti irst pasūtīt...
Labi, variet nomierināties - pats atradu vainu. Nomainīju priekšā stabilizatoratsaites un viss bumbās...