Mašīna un motors?
Vispār termostati ir ar dažādām atvēršanās temperatūrām; vēl vairāk - pat standarti, ko atzīmēt uz korpusa, var atšķirties; man plauktā stāv divi termostati, viens VAG OEM Behr-Thomson, vismaz pārdesmit gadus vecs, otrs pasvaigs Wahler, abiem virsū rakstīts 87 grādi, bet OEMam tas ir atvēršanās beigu punkts, aftermarketam atvēršanās sākums... Jebkurā gadījumā es termostatus pirms likšanas vienmēr pavāru katliņā, kurā arī ir iebāzts 100 grādu termometrs, lai redzētu ko tas termostats tur dara
Termostats?
Nomainīju termostatu. Atzīstos, faktiski nopirku lētāko. Pēc nomaiņas Dačikā temperatūru tgd rāda max 86 grādi un pie izslēgtas pečkas tā arī turās. Kā ieslēdz pečku, tā sāk palielināties degvielas patēriņš un temperatūra sāk "staigāt" dačikā. Tā sāk krist pat tad, kad 300m pirms krustojuma noņemu kāju no gāzes pedāļa un aizripinu līdz krustojumam. Laikam izdarīju kļūdu, ka nopirku lētāko, jo cik man zināms, temperatūrai būtu jābūt konstanti 90 grādiem.