Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4
briedisunrepshe 10.02.2014 21:20

Palaidniex rakstīja:

andzins1111 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Tādā gadījumā ar esošajām pieturām jāpietiek līdz acīm!!!!

Izkāp juglā, ja tur vajag, vai teikā, vai zemitānos vai Rīgā, tā, lai nebūtu jābrauc līdz rīgai un tad ar džimbu atpakaļ!

Ir jau pietiekams skaits ar. Pieturām, kuras,neizmanto tā iemesla dēļ,ka sabtranss pilsētā NEKAD nav saistīts ar dzelzcela stacijām ar patiesi retiem izņēmumiem. Un lai to izdarītu ir jāpārplāno viss, jāpārbūvē ielas utt...

Tikai kāpēc dzelzceļš būtu jāuzlabo (jāpiebāž ar pieturām?) par godu iebraucējiem tajā, nevis jāsakārto pašas pilsētas sabtransa shēma??? Kas sniegtu labumu abiem - gan pilsētniekiem, gan iebraucējiem?

Un ko es augstāk rakstīju? Jāsakārto esošās pieturs. Kad jums kāds brīvāks brīdis aizčāpojiet līdz Juglas un Čiekurkalan stacijām. Tās taču abas izskatās kā no Krievijas sādžas. Kāpēc tur nav nevien sabiedriskā transporta? Ļoti elementāri tās pieturas var sakārto un uztaisīt kādu Express busu līdz tramvajam vai citiem transportiem uz Brīvības ielas. Ja nokļūšana Rīgā no Siguldas virziena tiktu uztaisīta ērtāka, tad iespējams tik daudzi ušakova nīstie pāķi nebrauktu Rīgā iekšā ar auto. Ja man lai nokļūtu Teikā, no Čiekurkalna stacijas ir jāiet 20 minūtes ar kājām, tad es izvēlos auto.

Un cik ilgi "pāķos" jāiet līdz stacijai?

"Pāķos" līdz stacijai var tikt ar velosipēdu vai mašīnu. Rīgā pie stacijām nestāv velosipēdi, kas brīvi lietošanai.

briedisunrepshe 10.02.2014 22:55

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

andzins1111 rakstīja:

Palaidniex rakstīja:

Tādā gadījumā ar esošajām pieturām jāpietiek līdz acīm!!!!

Izkāp juglā, ja tur vajag, vai teikā, vai zemitānos vai Rīgā, tā, lai nebūtu jābrauc līdz rīgai un tad ar džimbu atpakaļ!

Ir jau pietiekams skaits ar. Pieturām, kuras,neizmanto tā iemesla dēļ,ka sabtranss pilsētā NEKAD nav saistīts ar dzelzcela stacijām ar patiesi retiem izņēmumiem. Un lai to izdarītu ir jāpārplāno viss, jāpārbūvē ielas utt...

Tikai kāpēc dzelzceļš būtu jāuzlabo (jāpiebāž ar pieturām?) par godu iebraucējiem tajā, nevis jāsakārto pašas pilsētas sabtransa shēma??? Kas sniegtu labumu abiem - gan pilsētniekiem, gan iebraucējiem?

Un ko es augstāk rakstīju? Jāsakārto esošās pieturs. Kad jums kāds brīvāks brīdis aizčāpojiet līdz Juglas un Čiekurkalan stacijām. Tās taču abas izskatās kā no Krievijas sādžas. Kāpēc tur nav nevien sabiedriskā transporta? Ļoti elementāri tās pieturas var sakārto un uztaisīt kādu Express busu līdz tramvajam vai citiem transportiem uz Brīvības ielas. Ja nokļūšana Rīgā no Siguldas virziena tiktu uztaisīta ērtāka, tad iespējams tik daudzi ušakova nīstie pāķi nebrauktu Rīgā iekšā ar auto. Ja man lai nokļūtu Teikā, no Čiekurkalna stacijas ir jāiet 20 minūtes ar kājām, tad es izvēlos auto.

Un cik ilgi "pāķos" jāiet līdz stacijai?

"Pāķos" līdz stacijai var tikt ar velosipēdu vai mašīnu. Rīgā pie stacijām nestāv velosipēdi, kas brīvi lietošanai.

Nu centrā ir sixt fellernoma, atliek tik viņiem ieteikt, lai tai Teikas baisajā stacijā uzliek stendu ar felleriem

Nu vispār lielpilsētā tā kā tomēr gribētos ar ko glaunāku braukt... Kaut ko ar jumtu, vēlams. Un sildītāju un kondicionieri.

Kāda tad jēga lietot vilcienu, ja arī pēdējos pāris kilometrus jābrauc ar riteni, kuru tu tāpat visu dienu pēc tam neizmantosi, bet par to laiku būs jāmaksā.

briedisunrepshe 11.02.2014 16:19

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Man šķiet, ka pavisam iesākumā derētu kaut vai sarakstus sakārtot. Kurā vēl idiotu pilsētā uz ielas, kur ir 3 autobusu līnijas, kur visi kursē aptuveni reizi pusstundā, tie visi aties pilnīgi tajā pašā laikā?

Tas ir normāli. Katra maršruta saraksti tiek veidoti individuāli, ņemot vērā pasažieru plūsmu, attālumu no parkiem un citus faktorus.

Šur tur skatās arī pārsēšanās vietas un tos salāgo ar citiem maršrutiem.

Nu labi - pārspīlēju - viens no tiem atiet minūti pēc pārējiem abiem.

Tā rezultātā autobusi izlaiž cilvēkus uz zemes, jo pieturas ir tikai 12m garas, bet nevar taču pagaidīt, kamēr otrs autobuss aizbrauks no pieturas, jo taču jāpieturas pie saraksta!

Un kas tur slikts? Cilvēkiem ir iespēja operatīvi pārsēsties.

Un tā 4 km viņi!

Loģiski. Katrs no tiem taču brauc uz savu galapunktu.

Tad skatīties, ko pa lēto mainīt. Piemēram, saprast, ka 20.trolejbusu būs izdevīgāk apvienot ar 3.trolejbusu.

Ļoti interesanti. Ko trolejbusam ar 3 minūšu intervālu darīt Zaķusalā?

Nu ne jau visus pagarināt! Tikai tos, kuri otrā galā ir pagarināti līdz Kundziņsalai vai kaut kā tā.

briedisunrepshe 11.02.2014 16:33

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Nu vispār lielpilsētā tā kā tomēr gribētos ar ko glaunāku braukt... Kaut ko ar jumtu, vēlams. Un sildītāju un kondicionieri.

Kāda tad jēga lietot vilcienu, ja arī pēdējos pāris kilometrus jābrauc ar riteni, kuru tu tāpat visu dienu pēc tam neizmantosi, bet par to laiku būs jāmaksā.

Pag, pag - pāķos var līdz stacijai var kaut aizrāpot, aizmīties ar felleri, kuru visu dienu neizmantosi, bet te padodiet maršruta limo ar kondišku, taburešu apsildi/ventilāciju un minibarčiku?

Kā tur krievi teica - Lūpa nav muļķe?

20 min kājām un kājas izlūzīs? Pusotru kilometru nostaigāt nemaz nav tik veselībai kaitīgi - ir pat VESELĪGI! Izlepuši esam un tie tr. līdzekļi pie pakaļas pieauguši!

Nu bet tomēr var saprast, ka laukos ar sabiedrisko transportu pašvaki, tāpēc uz staciju jātiek, kā katrs māk. Bet Rīga ir pilsēta, kurā IR sabiedriskais transports! Ja pieņemam, ka lauku stacijā iekāpj kādi 3 cilvēki, tad

Rīgas mazajās stacijās jau izkāpj kādi 50, kas jau ir daudz. Manuprāt, būtu nepareizi atstāt viņus visus bez jebkāda transporta, ja jau pat pilnais 6.tramvajs aptur tādā sūnu ciemā kā Meža skola!

briedisunrepshe 12.02.2014 21:31

Krotow rakstīja:

IkdienasViesis rakstīja: Rīgā kaut kā divstāvīgie busi nav modē - populārāki ir pagarinātie vai ar "ermoņiku". Grūti pat pateikt, kāds busu variants ir optimālāks. Berlīnē, Londonā braukts ar divstāvīgājiem - nav nemaz tik slikti. Ja tālāk jābrauc, uzkāp augšā, un mierīgi sēdi - nav vispār jāgrūstās. Tie ir arī īsāki un kompaktāki. Ar pagarināto busu (53, 44, 8 maršrutos)pārdaugavas ieliņās šoferim nemaz nav tik viegli izgrozīties.

Rīgā 2-stāvīgos busus ieviest vadi virs ielām traucē. Tā jau ir maršruti, kur pīķa laikos šādi busi ir noderīgi - 3, 21, 41, 52, 53 autobusi, 15. trolejbusa līnija - gan jau vēl kādi maršruti, kur tie ļautu braukt ne sardīņu versijā.

Manuprāt, tieši nē - 3.autobuss centrā gandrīz pilnībā maina savu "saturu". Bet divstāvu autobuss ir aptuveni tik pat ietilpīgs, cik parastā garmoška, bet durvju ir mazāk. Tā ka tikai problēmas būtu ar tiem divstāvniekiem.

Taču Rīgas pilsētas ekskursijas veic ar veciem divstāvu autobusiem - visur zem vadiem normāli izbrauc.

briedisunrepshe 13.02.2014 15:39

anonimikis rakstīja: arī viens pasažieris cieta no vadītāja rīcības konkrētajā gadījumā un tika nogādāts slimnīcā.

Nu re! Labāk būtu vadītājs tieši devis gāzi grīdā! Visur ziņās parādītos, ka tramvajs notriecis cilvēku, kurš neskatījies, kur iet, un tāpēc visi pārējie tiks iebiedēti nedarīt tā pat.

Bet, ja kāds no viņiem izdzīvo, tad vajag piespriest naudas sodu, likt nokārtot vidusskolas fizikas eksāmenu, veikt CSN testu un aiziet pie psihologa!

briedisunrepshe 18.02.2014 10:31

Vai tad tur neplāno vienkārši tās mājas nojaukt un parastu ielu uzbūvēt?

briedisunrepshe 18.02.2014 10:33

Uj, sorry, nebiju izlasījis tik tālu. Bet nu jā. Man šķiet, ka tur pat tās sarkanās līnijas ir, lai kāds neiemanītos trasējumā kādu jauno projektu uzbliezt

briedisunrepshe 18.02.2014 16:18

Vai nebūtu lētāk būvēt, nevis divlīmeņu krustojumus pa visu Pārdaugavu, bet gan uzbūvēt n-tos tramvaja atzarojumus Imantā, kurus tad laist līdz 45.vsk. manā Daugavas pusē? Tas taču reāli vairāk atslogos satiksmi nekā šosejas! Viens tramvajs var pārvadāt tik cilvēkus, cik šoseja ar 6 joslām katrā virzienā!

briedisunrepshe 19.02.2014 16:23

HIPPY rakstīja: Uz baronenes vajag tāpat – noasfaltēt un viss būs daudz labāk – atvieglos satiksmi pa Čaka ielu.

Tad tramvajam būs vēl sliktāk! Nepietiek jau ar to, ka dažs labs pāķis ar savu džipu, kā Bams jau rakstīja, šķērso sliedes, kaut otrā pusē vietas viņam nav!? Protams, vēl visi tie, kuri grib veikt kreiso pagriezienu no tramvaja sliedēm!

Es drīzāk ieteiktu uztaisīt Tallinas ielu par vienvirziena virzienā uz Valdemāra ielu. Tas daudz ko atvieglotu. Otram virzienam ir Artilērijas iela.

briedisunrepshe 19.02.2014 17:11

No Pārdaugavas virziena sanāk pa Stabu, Brīvības un Artilērijas ielā iekšā!

Un Bamam: Kā bez lielām sāpēm, manuprāt, var izdarīt to, ko tu teici, ka nav iespējams. Es gan nezinu, vai šitais strādātu, bet nu lūk:

2. tramvajs krietni pārveidots un intervāls samazināts uz pusi - brauc ik 8 minūtes. Bet 1. un 4. ir tas pats 4., kur katrs otrais tramvajs brauc taisni pa Anniņmuižas bulvāri. Sanāk, ka tur katrā virzienā tramvajs aptuveni ik 10 minūtes. Bet viens no tiem visiem centrā varētu iet uz Aldari (?), viens uz Meža kapiem un viens uz 45. vidusskolu, lai papildus atslogotu 6. tramvaju centrā, kur tas parasti ir pārpildīts.

Diez vai rastos tramvaju sastrēgumi, jo nekas diži intervālos nav mainīts.

briedisunrepshe 19.02.2014 17:39

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja:

Un Bamam: Kā bez lielām sāpēm, manuprāt, var izdarīt to, ko tu teici, ka nav iespējams. Es gan nezinu, vai šitais strādātu, bet nu lūk:

2. tramvajs krietni pārveidots un intervāls samazināts uz pusi - brauc ik 8 minūtes. Bet 1. un 4. ir tas pats 4., kur katrs otrais tramvajs brauc taisni pa Anniņmuižas bulvāri. Sanāk, ka tur katrā virzienā tramvajs aptuveni ik 10 minūtes. Bet viens no tiem visiem centrā varētu iet uz Aldari (?), viens uz Meža kapiem un viens uz 45. vidusskolu, lai papildus atslogotu 6. tramvaju centrā, kur tas parasti ir pārpildīts.

Diez vai rastos tramvaju sastrēgumi, jo nekas diži intervālos nav mainīts.

Ideja jau nav slikta. Sevišķi par 2.tramvaju man patīk. Aizsūti šo shēmu uz RD un RS.

Bet nu dārgi tas gan būs. Pašreiz 1km celtniecība maksā ap 1 mlj/Ls. Un tas viss x 2, jo viensliežu variants nav labi. Pieskaiti vēl klāt jaunu tramvaju iepirkšanu. Cik tur sanāk?

Pārāk daudz. Un, cik noprotu, nevienu jaunu līniju nekam negrasās būvēt, pirms nav nomainīti visi vecie transportlīdzekļi. Tas gan uz trolejbusiem, gan tramvajiem attiecas. Trolejbusiem, kaut arī tūlīt visi būs nomainīti, tāpat droši vien neko nebūvēs. Bet tramvajiem tas nenotiks tuvākajos 10 gados...

Un RDSD es to nesūtīšu. Šodien saņēmu atbildi par iepriekšējo vēstuli - viņi uzskata, ka bedres 2013.gadā uzlietā asfaltā ir kaut kas normāls...

briedisunrepshe 19.02.2014 17:42

Taču nedaudz dīvaini, ka, atšķirībā no tramvajiem, ceļus gan var būvēt jaunus, kamēr visi pārējie brūk kopā.

briedisunrepshe 23.02.2014 11:06

Piekrītu, ka tie, kam ir liels potenciāls, ir jāattīsta. Bet nezinu, vai 10. būtu jāslēdz. Tas taču sastrēgumstundās ir pilns, ne? Bet nu neko attīstīt gan nevajadzētu - tālu nākotnē potenciāla tai līnijai nav. Tikai uzturēt, lai var servisu nodrošināt nemainīgu.

Manuprāt, tikai 2. līnija ir jāslēdz. Tās vietā katru otru 11. tramvaju vajadzētu pagarināt līdz Zasulaukam.

Tīri nezinu vai kāds P+R projekts vairs tuvākajā nākotnē ir plānots, ja jau esošo P+R stāvvietu regulāri izmantoja tikai 1 cilvēks...

briedisunrepshe 14.03.2014 14:38

Jautājums Bamam:

Kāpēc vispār pilsētas, tostarp Rīga, pārgāja uz tramvajiem ar durvīm tikai vienā pusē, kabīni vienā galā un apļiem līniju galā?

briedisunrepshe 15.03.2014 17:38

Bams rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja: Jautājums Bamam:

Kāpēc vispār pilsētas, tostarp Rīga, pārgāja uz tramvajiem ar durvīm tikai vienā pusē, kabīni vienā galā un apļiem līniju galā?

Tāda "mode" bija

Tāpēc, ka apgriezt tramvaju sastāvu braukšanai pretējā virzienā pa apli ir ātrāk nekā strupceļā atkabināt piekabvagonus, manevrēt pa pārmijām, to visu piekabināt atpakaļ. Tas viss prasīja laiku. Apmēram 15-20 min. Vadītājam tām procedūrām arī palīgu vajadzēja. Galapunktos bija jāuztur sarežģīta sliežu ceļu infrastruktūra.

Arī nav mazsvarīgi, ka katra papildkabīne un durvis ir papildu izmaksas, aizņem arī lietderīgo platību.

Ļoti loģiska atbilde, paldies!

Bet tad kāpēc tās gandrīz visas pilsētas, kuras būvē no jauna, būvē bez apļiem? Zeme pāris apļiem tiešām tik dārga, vai tas ir, lai visur var izmētāt pārmijas un avāriju gadījumos tramvaji var izmantot otras sliedes, nevis sastāties rindā no kanāla līdz Bērnu pasaulei?

briedisunrepshe 16.03.2014 0:39

Mani fascinē Blekpūles tramvajs - durvis abās pusēs un kabīnes abos galos, bet visos galapunktos apļi. Dīvaini, ka pat pēc milzīgās rekonstrukcijas, tajā ziņā viņi neko nav izmainījuši.

briedisunrepshe 16.03.2014 17:59

Palaidniex rakstīja:

briedisunrepshe rakstīja: Mani fascinē Blekpūles tramvajs - durvis abās pusēs un kabīnes abos galos, bet visos galapunktos apļi. Dīvaini, ka pat pēc milzīgās rekonstrukcijas, tajā ziņā viņi neko nav izmainījuši.

Kas bija pirmais apļi vai tramvaji?

Ja bija apļi, tad točnesaprotu kāpēc bija jāpērk dārgāki vagoni, ja vagoni, tad ko - vēl labus tramvajus mest ārā?

Nu viņiem ir divu veidu tramvaji - renovēti divstāvīgie no 30ajiem gadiem un svaigi, 2010-2012.gadā pirkti Flexity 2. Tos ieviesa pēc pilnīgas tramvaju sistēmas rekonstrukcijas, bet apļi galapunktos bija pat pirms tās rekonstrukcijas.

briedisunrepshe 18.03.2014 0:16

Crankshaft rakstīja: Es tagad neatminu, kur , bet sen atpakaļ redzēju sistēmu, kur tramvaja, ja tā var izteikties, peroni, maršrutā bija gan labajā, gan kreisajā pusē, kā vilcieniem mēdz būt. Tamā Bleķapūlē gadījumā tādu vietu nav?

Atradu jūtjūbē video. Izskatās, ka pilnīgi visur ir kreisajā pusē peroni. Bet tie abu galu tramvaji laikam ir tāpēc, ka uz līnijas 3 vietās ir tādas apmaiņas vietas ar 3 sliedēm, kur var apgriezties un braukt atpakaļ. Īpaši lielu jēgu es no tām gan neredzu - viena ir pie depo, viena pie galapunkta ar apli. Bet nu laikam jau viņiem servisa nodrošināšana ārkārtas gadījumos (kas priekš Lielbritānijas ir ļoti neparasti) ir baigi svarīga lieta. Rīgā ekvivalents ir tie 125 pasūtītie trolejbusi ar dīzeļģeneratoriem. Manuprāt, lētāk būtu bijis vienkārši vadus aizvilkt tur, kur vajag. Bet nu eksperts jau neesmu.

Kopā Blekpūlei visa tā štelle ar vienīgās līnijas pilnīgu rekonstrukciju, 16 jauniem tramvajiem un vienu jaunu depo izmaksāja 100 miljonus mārciņu.

Interesanti tas, ka tramvaji aptur tikai uz pieprasījumu. Ja Rīgā nebūtu tāda brīnuma kā "Meža skola", tad teiktu, ka mums tādu sistēmu tramvajos nevajag.

briedisunrepshe 19.03.2014 12:41

Conqueror rakstīja: nu tie jaunie tramvaji Rīgā pa 6 . līniju arī taču durvis atver tikai uz pieprasījumu

neesi nospiedis pogu, durvis vaļā netaisa

Bet pieturā apstājas jebkurā gadījumā. Blekpūles tramvaji pat neaptur. Daži Rīgas autobusi (pat tie, kuriem pogas nav) mēdz neapturēt pieturās, ja neredz, ka kāds gribētu izkāpt.

briedisunrepshe 26.03.2014 16:45

HIPPY rakstīja: Uupim tomēr taisnība – tramvajus rīgā vajag aizliegt – visi sastrēgumi Rīgā tikai dēļ tramvajiem! www.apollo.lv/...

Nesaki tā! Kāpēc jūs uztrauc tieši tramvaji, kuri traucē tikai sevi uz Barona ielas, nevis salūzuši autobusi un trolejbusi uz Brīvības un citām svarīgām ielām?

Vispār ironiski - sabiedriskais transports ir domāts, lai nerastos sastrēgumi no pārmērīgas automašīnu izmantošanas, taču tieši salūzuši tramvaji, trolejbusi un autobusi rada vispamatīgākos sastrēgumus...

briedisunrepshe 28.03.2014 10:43

Nu tad nav ko bārt tramvaja vadītājas par to, ka šīs ik pa laikam kādu alkoholiķi nobrauc.

briedisunrepshe 10.04.2014 19:27

"Drīz (no vasaras) pa 2. un 10.maršrutu kursēs tikai vienvagona tramvajs. "

Bam, vai taisnība??

briedisunrepshe 15.04.2014 19:09

IkdienasViesis rakstīja: Jautājums par 2.maršruta slēgšanu pārsteidz. Zinu, ka joprojām daudzi jo daudzi jūrmalnieki, īpaši jau penši, izmanto lai no Zasulauka stacijas nokļūtu centrā vai tīrgū. Arī mana mammmīte, kamēr teju 40 gadus šancēja stradiņos, ikdienā izmantoja šo tramvaju līniju. Āgenskalna tirgus rajona dzīve arī pašlaik, kā saka, mutuļo ikdienas. Visu dienu cilvēku tur kā biezs. Tramvaju pieturās vienmēr tur cilvēki. Nedomāju, ka tramvaja slēgšana būtu pareizākais risinājums. Var jau to procesu regulēt ar maršruta grafikiem.

Par Padomju laikos uzbūvēto pagarinājumu līdz Tapešu ielai vēl varētu strīdēties, jo RRR jau sen kā vairs nestrādā simtiem cilvēku. Bet gabals līdz Zasulauks stacijai noteikti jāatstāj darbībā, ieteicams, pagarinot otrā galā līdz Mežaparkam vai Juglai, tādējādi piesaistot vairāk lietotāji. Jo pašreiz 2.tramvajs ir visīsākais maršruts - par to pašu mēnešbiļetes cenu var veikt vismazāko attālumu.

briedisunrepshe 16.04.2014 17:38

HIPPY rakstīja: Pilnīgi bezjēdzīgs maršruts. Ja nu vienīgi – pagarina līdz Bolderājai.

Kurš ar tādu līkumu brauktu līdz Bolderājai? Ja nu vienīgi caur Spilves pļavām uz 70 un bez pieturām.

Manuprāt, labāk būtu kaut kā no Zasulauka stacijas izriņķot atpakaļ līdz Kalnciema pārvadam un tad pa to līdz Spicei. Spice ir viens no 2 Rīgas lielākajiem lielveikaliem - pasažieru plūsma būtu.

Pēc tam arī varēs to tramvaja maršrutu caur neizglītoto Mārupi (jo viņi uzskata, ka jaunais tramvajs uz jaunām sliedēm ar klusinošiem elementiem ir skaļāks par automašīnām un tāpēc "tramvaja dārdoņa varētu izjaukt idillisko lauku ainavu") līdz lidostai.

1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti