Palaidniex rakstīja:
briedisunrepshe rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
andzins1111 rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Tādā gadījumā ar esošajām pieturām jāpietiek līdz acīm!!!!
Izkāp juglā, ja tur vajag, vai teikā, vai zemitānos vai Rīgā, tā, lai nebūtu jābrauc līdz rīgai un tad ar džimbu atpakaļ!
Ir jau pietiekams skaits ar. Pieturām, kuras,neizmanto tā iemesla dēļ,ka sabtranss pilsētā NEKAD nav saistīts ar dzelzcela stacijām ar patiesi retiem izņēmumiem. Un lai to izdarītu ir jāpārplāno viss, jāpārbūvē ielas utt...
Tikai kāpēc dzelzceļš būtu jāuzlabo (jāpiebāž ar pieturām?) par godu iebraucējiem tajā, nevis jāsakārto pašas pilsētas sabtransa shēma??? Kas sniegtu labumu abiem - gan pilsētniekiem, gan iebraucējiem?
Un ko es augstāk rakstīju? Jāsakārto esošās pieturs. Kad jums kāds brīvāks brīdis aizčāpojiet līdz Juglas un Čiekurkalan stacijām. Tās taču abas izskatās kā no Krievijas sādžas. Kāpēc tur nav nevien sabiedriskā transporta? Ļoti elementāri tās pieturas var sakārto un uztaisīt kādu Express busu līdz tramvajam vai citiem transportiem uz Brīvības ielas. Ja nokļūšana Rīgā no Siguldas virziena tiktu uztaisīta ērtāka, tad iespējams tik daudzi ušakova nīstie pāķi nebrauktu Rīgā iekšā ar auto. Ja man lai nokļūtu Teikā, no Čiekurkalna stacijas ir jāiet 20 minūtes ar kājām, tad es izvēlos auto.
Un cik ilgi "pāķos" jāiet līdz stacijai?
"Pāķos" līdz stacijai var tikt ar velosipēdu vai mašīnu. Rīgā pie stacijām nestāv velosipēdi, kas brīvi lietošanai.
Nu centrā ir sixt fellernoma, atliek tik viņiem ieteikt, lai tai Teikas baisajā stacijā uzliek stendu ar felleriem
Nu vispār lielpilsētā tā kā tomēr gribētos ar ko glaunāku braukt... Kaut ko ar jumtu, vēlams. Un sildītāju un kondicionieri.
Kāda tad jēga lietot vilcienu, ja arī pēdējos pāris kilometrus jābrauc ar riteni, kuru tu tāpat visu dienu pēc tam neizmantosi, bet par to laiku būs jāmaksā.
Palaidniex rakstīja:
andzins1111 rakstīja:
Palaidniex rakstīja:
Tādā gadījumā ar esošajām pieturām jāpietiek līdz acīm!!!!
Izkāp juglā, ja tur vajag, vai teikā, vai zemitānos vai Rīgā, tā, lai nebūtu jābrauc līdz rīgai un tad ar džimbu atpakaļ!
Ir jau pietiekams skaits ar. Pieturām, kuras,neizmanto tā iemesla dēļ,ka sabtranss pilsētā NEKAD nav saistīts ar dzelzcela stacijām ar patiesi retiem izņēmumiem. Un lai to izdarītu ir jāpārplāno viss, jāpārbūvē ielas utt...
Tikai kāpēc dzelzceļš būtu jāuzlabo (jāpiebāž ar pieturām?) par godu iebraucējiem tajā, nevis jāsakārto pašas pilsētas sabtransa shēma??? Kas sniegtu labumu abiem - gan pilsētniekiem, gan iebraucējiem?
Un ko es augstāk rakstīju? Jāsakārto esošās pieturs. Kad jums kāds brīvāks brīdis aizčāpojiet līdz Juglas un Čiekurkalan stacijām. Tās taču abas izskatās kā no Krievijas sādžas. Kāpēc tur nav nevien sabiedriskā transporta? Ļoti elementāri tās pieturas var sakārto un uztaisīt kādu Express busu līdz tramvajam vai citiem transportiem uz Brīvības ielas. Ja nokļūšana Rīgā no Siguldas virziena tiktu uztaisīta ērtāka, tad iespējams tik daudzi ušakova nīstie pāķi nebrauktu Rīgā iekšā ar auto. Ja man lai nokļūtu Teikā, no Čiekurkalna stacijas ir jāiet 20 minūtes ar kājām, tad es izvēlos auto.
Un cik ilgi "pāķos" jāiet līdz stacijai?
"Pāķos" līdz stacijai var tikt ar velosipēdu vai mašīnu. Rīgā pie stacijām nestāv velosipēdi, kas brīvi lietošanai.