Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Laaciz 14.01.2020 9:30

Nu neko sliktu nevaru teikt. Pēdējā reize tāda nesaprašanās sanāca gan, kad gaidu zvanu, ka auto gatavs, bet nezvana, jo parasti zvanīja uzreiz, ka var saņemt. Gaidīju tur pat klientu zonā kādu pus stundu pa virsu gaidot zvanu, bet izrādās jau bija gatavs. Laikam manu atbildi, ka gaidīšu tepat saprata, ka pats pēc tām 2h pienākšu.

Kas nu kuram skaitās dārgi vai lēti. Man nav ar ko salīdzināt īsti. Varbūt vienīgi ar Karlo Motors, kad viņi vēl Škodas pārdeva (radiniekam Yeti ir). Tad ar tiem +/- vienādi. Pēdēja apkope bija 260EUR, gadu iepriekš zem tiem 260 EUR bija un pirmā bija zem 200 EUR.

Laaciz 13.01.2020 22:39

Tad nu tā... Focus 3 gados jau noripojis nedaudz virs 47k km. Decembrī izieta apkope, kurā pie standarta lietām bija arī paredzēta sveču maiņa. Tehniski un elektroniski nekādu problēmu nav manīts. Piekarē nekas neklab/negrab. Priekš pilsētas/šosejas auto redzējis pietiekoši štruntīgus grants ceļus, meža ceļus kur vairāk zāles kā ceļš un vēl kūdrā iesēdies līdz vēderam. Varētu teikt iztūrīgs darba zirgs. EcoBoost skrien un nedomā apstāties. Patīkams dzinējs. Salīdzinot ar T-Cross sastapto 1.0 motoru EcoBoost gaitā un skaņā jūtas daudz patīkamāks. Subjektīvs viedoklis, protams.

No mīnusiem nekas būtisks. Čīkstīga plastmasa, bet nu montāžas vaina konkrētai paaudzei. 4th gen esot labāk salikts. Nav tā, ka kaut kas visu laiku grabētu. Krakšķ, ja atspiežu kāju pret paneli, piemēram. Sēdekli gribētos vairāk apņemošu un prasās augstuma regulācija pasažiera beņķim, ja pats nebraucu nav visai ērti tur sēdēt un grozāmais atzveltnes puļķis ir kaitinošs.

Mīnuss, kas ne visai patīkams - tumsā braucot pa šoseju Infotaiment sistēmas ekrāns pat uz mazāko spilgtumu spiež acīs un nākas slēgt ārā pavisam a karti ta vajag, jo ne vienmēr car ticēt tantei, ka pateiks pareizā brīdī kur jāgriež. Grūti iedomāties kā Teslām ar saviem 17 collu ekrāniem u.c. kam viss ar ekrāniem noklāts.

Nākošā darāmā lieta - jāmaina kluči pirmo reizi. Cerams pagaidām viss.

Laaciz 06.01.2020 8:07

Neredzēju nevienu veikalu ko gāztu riņķī. Kafūži kā jau brīvdienās.

Laaciz 31.12.2019 18:27

Ar savu 1.0 EcoBoost 6 robu manuālis Latvija daudz izbraukāta. Pilnīgi normāli. EcoBoost tiešām patīkami burbuļo pie maziem apgriezieniem. Corolla 1.6 iegāžas diezgan padārgā nodoklī salīdzinoši ar tiem 1.0. Mazda 3 ar 2.0 ir baigi patīkams un kluss.

Laaciz 13.12.2019 8:59

Ne visi var un ne visi grib pārkvalificēties. Personīgi no mājām strādāt negribētu. Mājas ir mājas un darbs ir darbs. Šo robežu nojaukt neredzu jēgu. Tevis pieminētais aunu bars nebrauks, bet paklausīgi sēdēs aplokā - mājās. Īsāk sakot mans personīgais viedoklis - mājas ir vieta, kur nedomāt par darbu.

Par pārējo varu piekrist.

Ja nav noslēpums ko dari, ja strādā no mājām?

Laaciz 28.11.2019 12:27

Es ar laikam esmu nemoderns, bet tie displeji mani ne visai aizrauj. To vienu lielo, kas man ir slēdzu naktīs ārā, jo vienkārši spiež acīs un traucē redzēt ceļu. Spilgtumu, protams, var regulēt, bet nu tā jau stāv gandrīz uz mazāko.

Kompromiss būtu Analogais kopā ar displeju kā, piemēram, Mazda 6. Nemanāmi saplūst un acīs ar nespiež. Šāds piegājiens personīgi ļoti patīk.

Laaciz 28.11.2019 12:16

Jāskaita cik ātri un vai atmaksāsies dīzelis pret benzīnu eskpluatācijas laikā, ko plāno. Parasti dīzelis ir cenā ir dārgāks par benzīnu 1k, 2k citam 3k EUR.

Ar Reni ir braukts neliels līkums. Salons tīri neko kā arī aprīkojums, bet tas dīzelis kaut kā nelikās pārlieku straujšs. Vairāk likās, ka pat nedaudz mokās, lai tiktu uz priekšu. Bet nu varbūt tīri personīgās sajūtas.

Seat ir braukts garāks gabals, bet ar TSI. Personīgi patīk sēdekļu dizains un eksterjers. Iekšā viss Volkswageniskā garā. TSI skrēja ļoti labi un vadībā arī bija laba. Nelikās pārlieku liels "body roll" līkumos. Līdz ar to ar lielāku ātrumu izņemt līkumu nebija bailīgi, ka uz sāniem apgāzīsies.

Manuprāt, CX-5 price/performance ir ļoti labs. Aprīkojums labs, dizains labs un izceļas uz pārējo fona (subjektīvi, protams) un vairāk vai mazāk klasisks 2.5 atmosfērnieks (nebūs par turbīnu jādomā). AT arī nav divsajūgs. Principā cik lasīti un skatīti auto apskati - DSG ne visai mīl ļurināšanu korķos kā arī varbūt raustīgs mazos ātrumos. Jā nu Skyactiv-G ir diezgan ekonomiski, protams, priekš benzīna motora. 5L/100km vidējo neceri, bet makā robu neizraus.

Laaciz 06.11.2019 11:34

Kas ir pajaunāka mašīna? 99. gada? Kur Tu taisījies braukt ar tām mašīnām? Viss dziļākajā mežā vai purvā, ka bail kaut ko pārsist? Zin man liekas Tu meklē attaisnojumus, jo baidies, ka Tavu pasaulīti varētu sašūpot.

Laaciz 04.11.2019 8:46

Tak tāpat visu noliks, jo tas nav tā un šitais nav tā.

Laaciz 29.10.2019 8:06

Tāpat ir augušas cenas Scala un Octavia aprīkojuma līmeņiem. Pie tams 60 gadu jubilejas piedāvājuma aprīkojums Octavia, manuprāt, ir smieklīgs kaut vai salīdzinot ar to ko piedāvā VW Golf 45. jubilejas aprīkojumam. Izskatās VW vienkārši cenšas tā, lai Škoda nebūtu iekārojamāka par VW brendu.

Laaciz 06.10.2019 23:15

Kloķi atradu. Viss ko jutu kā mans dienvidu gals palaidās minimāli zemāk. Un tas kloķis bija beigu pozīcijā un tāpat vietas nebija. Atgāzu atzveltni tā ka izskatījos gandrīz kā pēc pacana pie behas stūres.

Laaciz 06.10.2019 23:09

Paldies Dievam ar Golf 2 sen vairs nebraucu un nesaprotu ko Tu ar savu tekstu gribēji panākt.

Laaciz 06.10.2019 18:37

Šodien izmēģināju. Pirmās domas - CarGuru Corrollas ir jūtami pārākās par Fiat 500. Autiņš ir mazs un neērts. Tā arī neatradu kā beņķi nolaist zemāk, galva dūrās griestos. Absolūts stulbums ir variētais stūres stiprums - uzvietas stāvot grozās un ļurkājās tik brīvi it kā vispār nebūtu savienota ar da jebko, bet gaitā kļūst jūtami smagāka. Uz bruģa braucot varēja just kā pedāļi drebinās, ko tādu pirmo reizi novēroju. Manuālā kārba nedomāju, ka ir labs risinājums šāda tipa braukšanai. Tā arī nesapratu vai tam verķim ir AC karstai vasarai vai nav.

Interesanti ir kā darbojās kuponi. Gala summa bija 4.80EUR bija divi kuponi pa 5EUR katrs, atņēma abus par 4,80EUR braucienu. Lab par brīvu, bet kaut kā jocīgi, ka nepaņēma tikai vienu pa 5EUR.

Laaciz 04.10.2019 11:24

CarGuru aplikācija, manuprāt, arī ir labāka. Bet tas varbūt gaumes jautājums. CarGuru cena atkarīga no auto ko ņem. Yaris (baiss auto) viss lētākais un RAV-4 attiecīgi viss dārgākais. Corrolla man šķiet viss sakarīgākais no visa. CityBee vēl neesmu izmēģinājis, bet liekas, ka Fiats nebūs tik patīkāms kā Hybrid Corrola.

Laaciz 01.10.2019 9:38

Ak tad tāpēc pēkšņi bija pazudis 1.5 piedāvājums no Scala cenu listes. Taisni domāju kāpēc tā.

Laaciz 30.09.2019 16:19

Izskrēju ātri cauri. Izskatās tīri neko. 1.5 TSI, manuprāt, būtu īstais agregāts šim. Kad braucu ar Arona 1.0 TSI man likās diez gan gauss.

Vizuāli izskatās labāk par T-Cross, manuprāt.

Laaciz 30.09.2019 13:50

Šito es arī nesaprotu. Mudina pirkt jaunus ar mazākiem izmešiem tajā pat laikā nodokļu likmes ir tādas, kas tas 20 gadīgais 3.0 benzīns maksā teju vai mazāk gadā kā moderns 1.5.

Vispār vajag nodokli pie degvielas beidzot. Cik brauc tik arī maksā, nevis Vova nobrauc 40k gadā un maksā tos pašus 137EUR ko Saša norullējot 15k gadā.

Laaciz 04.09.2019 8:10

Katrā ziņā glītāks par iepriekšējo. Bet bildēs redzamais gan jau ir viss pilnākais ar kādiem vizuāliem uzlabojumiem. Redzēs vai tikpat labi izskatīsies Juke parastais.

Laaciz 21.07.2019 16:48

Par šo pārlieki daudz nav ko teikt... VW...? Ko jūs lietojāt, kad šo radījāt? Bezgala plastmasīgs un lēts. Labi tehnolģija tur ir, bet viss pārējais? Un par to beigās prasīt tādu naudu? Lai man piedod Fans, bet par 17k EUR tur nekā nav. Ja gribas krosoveru par 17k es skatītos Duster virzienā. Varbūt nav brenda prestižs, bet tā teikt "auto daudzums" par to cenu būtu lielāks. Vai nedaudz pieliekot tagad tiek par labu cenu tirgots Mazda CX-3.

Kas attiecas uz braukšanu. Tur īsti nekas nepārsteidza. Kliedz dzinējs baisi, kad uzdod grīdā, bet ieskrienas ok. T-Cross ir tīrs pilsētas braucamais un atvērtas trases varētu to biedēt. Ja man jāizvēlas VW līdz 20k, šis noteikti būtu saraksta pašās beigās.

Laaciz 21.07.2019 15:44

Domas pēc testa brauciena.

1) Eksterjers

Auto dizains ielās izceļas un nezinātājs varētu neticēt, ka tā ir KIA! Dzīvē liekas nedaudz saspiestāks un garāks nekā bildēs. Bet tas nebūt nenozīmē, ka auto būtu mazāks vizuāls baudījums.

2) Interjers/Sēdpozīcija

Interjers ir labi nostrādāts sportiskā stilā. Vienīgais elements, kas likās nu ļoti lēts bija atpakaļskata spogulis. Bet hey, kurš to bieži aiztiks? Ja nu vienīgi pieregulēt, lai redzētu putekļos atstātos skrieties gribētājus. Atrast ērtu sēdpozīciju garākam cilvēkam varētu būt pagrūti. Atgāžot atzveltni un nolaižot krēslu līdz lejai kaut cik ērti spēju iekārtoties. Katrā ziņā galva vairs griestos nedūrās un esmu tikai 1,84m. 4 raženiem džekiem satilpt varētu būt neiespējamā misija.

3) Gaitā

Auto arpīkots ar 1,6T, 4 katlu benzīna motoru, kas attīsta nedaudz virs 200Zs pie 6000 RPM un 265Nm jau no 1500 RPM un atsaucīgu 7-pakāpju divsajūgu. Teiksiet 200Zs nav īpaši daudz? Tā absolūti nešķiet! Auto raujas uz priekšu kā negudrs un apdzīšanas manevrs ar to nav absolūti nekāda problēma. Mežonīga dzīvība pēc sajūtām parādās ap 3500RPM, kad jūtami spiež krēslā. Vadāmība precīza un atsaucīga. Uz ceļa turas ļoti labi un izņemt asākus līkumus ar to neliekas biedējoši. Nu varbūt vienīgi kādam mazāk pieredzējušam braucējam. Aprīkojumā ietilpstošais līniju asistents ir tik agresīvs kā traks pircējs "Black Friday" cīnoties par pēdējo nocenoto preci un liekas, ka stūri izraut no rokas ir tā prioritāte. Sportiskās dvēseles iespaidotā gaita ir pacieta un mūsu plaši izplatītie cūku rakumi, ko sauc par Latvijas auto ceļiem, varētu traucēt ProCeed izpausties pilnībā kā arī garāki pārbraucieni kopā ar šaurību kabīnē varētu būt mokoši.

4) Verdikts

Auto iekdienai? Sadzīvot varētu, ja vairāk kā par diviem iepirkuma maisiņiem mājās neved. Auto izklaidei brīvdienās vai kārtīgu, līkumotu, nomaļāku ceļu baudīšanai? Noteikti!

Laaciz 20.07.2019 18:51

Tad nu šodienas brauciens ir pavadīts un daudz pozitīvu emociju gūts. Jāsakopo domas un vēlāk padalīšos ar spilgtākajiem iespaidiem.

Personīgais ašais Top 3 (bez konkrētas secības) man būtu:

1) MB GLE

2) Kia ProCeed

3) Seat Tarraco

Goda vieta Suzuki Jimny ar ko šķiet prieks braukt bija visiem.

Laaciz 19.07.2019 8:45

Varētu būt, ka sprauslas. Draudzenei bija e46 320d vienu brīdi, tas arī mēdza baigi drebēt pie starta. Pabraucot nedaudz nomierinājās. Vienu brīdi atteicās bez ievilkšanas vispār darboties. Beigās kā izrādījās kaut kas bija ar sprauslām. Vairs jau precīzi neatceros. Vārdu sakot kā 650 teica. Uzmet acis tām abām lietām.

Laaciz 19.07.2019 8:04

WoW! Liels paldies! Noteikti būs aizraujoša pieredze! E-pastu nosūtīju.

Laaciz 17.07.2019 9:06

Daudz interesantu auto. Interesanti vai jaunā Mazda 3 ar SkyActiv-X būs? Izskatās tagad X ir karsta tēma starp auto žurnālistiem.

Labprāt piedalītos, ja dotu tādu iespēju.

Laaciz 15.07.2019 14:42

Varētu teikt tā, kāda jēga no daudz kW, ja Nm ir maz un otrādāk, ja ir daudz Nm, bet maz kW. Bez balansa starp abiem īsti nekas prātīgs nenotiek.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti