Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002

Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu

Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.

Kā Jūs domājat?

 
kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
4 0 Atbildēt

īsais apskats par manā rīcībā esoši PHEV Citroen C5 Aircross, Shine I(2022).

uzņēmums nopirka pavasarī gadu vecu no dīlera ar 9K nobraukumu, kopš auto ir manā rīcībā kopējais nobraukums tagad ir nepilni 30K.

Mašīnai dodu 7/10.

Kas nepatīk:

- gandrīz visa vadība ar touch screen (klimats, mūzika). Tiešām tizli ar laiku pierod, bet ne līdz galam.

 - beņķi otrajā rindā ir salīdzinoši zemu atliecami, kas būtiski garākos braucienus, ja kāds grib pagulēt

- logu šķidrums smidzinās no pašas slotiņas, kas vēl daudz maz ir OK, bet nepatīkami pie intensīvākas špricēšanas, ka pēc tam tas šķidrums notek gar sānu logu.

- aplikācija, lai piemēram attālināti, kamēr mašīna lādējas, ieslēgtu apsildi, reāli ir bremzīga un mēdz kārties

- ziemā range ar bateriju ir tiešām neliels labi, ja 20-30km, (13KWh baterijas ietilpība), vasarā ap 40km. sēņojot max 50km

- ja uzreiz neizņemt uzlādes vadu un jau iedarbināta mašīna, tad var nākties slēgt ārā visu auto, lai varētu izņemt kabeli

- keyless durvju atvēršanas algortimu neesmu atkodis neesmu, dažreiz rausti durvis un nekā, ej meklē kabatā atslēgu, citreiz viss OK

- pieslēdzot telefonu ar auto pie vada, vienmēr prasa visādus accept un confirm - besīgi

- ja nav ieslēgta sport mode, tad pilsētā uzrāviens šķiet tāds nevienmērīgs

- adaptīvais kruizs mēdz izslēgties, jo tipa sniegs vai lietus. - Aklās zonas un arī riepu spiedienu lampiņa mēdz bezjēgā mirgot.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
4 0 Atbildēt

turpinājums: Kas patīk:

 - dinamika pietiek, arī, ja elektrība ir beigusies 1.6 turbo benzīns iet labi. Šķiet, ka tam vien ir 180ZS bez elektromotora.

- kluss salons, dubultie stikli tomēr spēlē lomu un motors arī ir samērā kluss.

- ērts, 3 pilnvērtīgas atsevišķas sēdvietas 2. rindā. OK bagāžnieka izmērs

- gaita, nav pneimopiekare, bet kaut kas krutāks par parastiem amīšiem ir, iet līgani un patīkami uz asākiem šķeršļiem tāpat dabū ierīt, bet kopumā gaita ir patīkama un, neskatoties uz paaugstināto smaguma centru, uz ceļa sēž labi.

- klasiks automāts, slēdzas forši, ja vien nebrauc pilsētā eco režīmā, tad nedaudz savādi darbojas

- ziemā ļoti labi tur trajektoriju uz slidena ceļa, nezinu vai tas riepu nopelns, bez pretizslīdes sistēmas brutāli nejaucas šofera izvēlēs. Džeks, kas mēdz offroadā braukt bija paņēmis šo testā un brīnījās, ka priekšpiedziņas auto tik labi iet pa vietām, kur tam vajadzētu norakties.

Patēriņš ir mistisks lielums, jo regulāri lādējot nevar saprast, cik aiziet degvielā un elektrībā. Ar pilnu uzlādi un bāku vasarā izdevās nobraukt ~700km, kas nozīmēja uz benzīna daļu 5.7l/100+ elektrība atlikušajiem ~40km. Ziemā izskatās, ka patēriņš 5-7.5 litri, ja nav uzlādēts, jo hibrīds tāpat kaut ko dara, lai arī bača tukša. Tas 1.6 esot bijis iepriekšējām paaudzēm un esot bijis dinamisks, bet ēdelīgs, tad tā visa hibrīda padarīšana to apetīti ir būtiski mazinājusi. Ar auto ir patīkami braukt līdz brīdim, kad gribas sākt regulēt klimatu vai mūziku Cena jaunajiem pēc facelift līdzīgā komplektācijā krietni virs 50K šķiet kosmoss, bet konkrētā demo mašīna PHEV ap 37K tajā brīdī bija labākais variants Baltijas tirgū.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Rijīgu? Kaut kā neesmu pamanījis dramatisku patēriņa atšķirību, ja vien nerunā par bāņa ātrumiem. 

Pārējais jau vispār absurds - par stabilitāti, iespējams, ir jāsūdzas, ja grib driftot un vēl nez kā izpildīties. Normālai braukšanai koplietošanas satiksmē jebkuram mūsdienu auto stabilitātes ir vairāk kā pietiekami. Neietilpīgāku? Kādēļ ir vienkārši pie klajiem meliem jāķeras? Kā jau te iepriekš "argumentētāji minēja", uz mazā Polo platformas taisītais T-Cross ir ietilpīgāks par lielāko Golfu. 

Tieši tas jau ir kaitinošākais - nepieciešamība izdomāt absurdu sviestu, lai tik pierādītu savu iedomāto taisnību. 

Sestdien plānojas satikt vienu SUV nīdēju klātienē, no viņa arī ir dzirdēts, ka tajos esot jārāpjas... Izveikšu eskperimentu, palūgšu lai nodemonstrē, ka notiek rāpšanās uz sēdekli, kas ir zemāks par sēžamvietu un uz kura es sēžos uz leju. Nu tā komfortabli uz leju, nevis dziļajā pietupienā, kā to vajag zemajiem auto.

Varbūt vienkārši esi gara auguma cilvēks.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 5 Atbildēt

Pavisam vidusmēra. Kamēr vakardienas eksperiments ar 195cm garu SUV-rāpuli beidzās ar to, ka viņš atzina, ka ir pilnīgs dalbaēbs. Acīmredzot tāpat kā visi, kas tajos SUV rāpjas. Tā izpildīšanās, kas tika izveikta, bija lieliska izklaide visiem skatītājiem un džeks publiski atzina, ka turpmāk vairs nerāpsies  

Nespēju iedomāties, ka vispār līdz tādiem vingrojumiem var aizdomāties, bet varu tikai atzīt, ka "ierāpties" SUVā patiešām ir grūti

Laimīgu jauno visiem rāpuļiem!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

"- logu šķidrums smidzinās no pašas slotiņas, kas vēl daudz maz ir OK, bet nepatīkami pie intensīvākas špricēšanas, ka pēc tam tas šķidrums notek gar sānu logu"

Es teiktu kad to dara ziemas logu šķidrums.Man nav bijis daudz auto bet ziemas logu šķidrumam tas ir izteikti.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Kas nepatīk:

"- gandrīz visa vadība ar touch screen (klimats, mūzika). Tiešām tizli ar laiku pierod, bet ne līdz galam."

Par klimatu piekrītu bet patiesībā nav tik traki,ļoti reti kad tur kaut ko pamainu,ziemā 23 grādi,vasarā retu reizi uzlieku 22,21 jau par vēsu.

Mūziku var no stūres regulēt.

" - beņķi otrajā rindā ir salīdzinoši zemu atliecami, kas būtiski garākos braucienus, ja kāds grib pagulēt"

Kaut kā pie kājas kas tur otrajā rindā,mans tur nekad nesēž,ja kādam neērti lai brauc ar sabiedrisko.😉😄

"- pieslēdzot telefonu ar auto pie vada, vienmēr prasa visādus accept un confirm - besīgi"

Kaktusam nav šitādas problēmas jo vienmēr pievienots bluetooth.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Cactusam Android Auto / Apple CarPlay ir

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 2 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Rijīgu? Kaut kā neesmu pamanījis dramatisku patēriņa atšķirību, ja vien nerunā par bāņa ātrumiem. 

Pārējais jau vispār absurds - par stabilitāti, iespējams, ir jāsūdzas, ja grib driftot un vēl nez kā izpildīties. Normālai braukšanai koplietošanas satiksmē jebkuram mūsdienu auto stabilitātes ir vairāk kā pietiekami. Neietilpīgāku? Kādēļ ir vienkārši pie klajiem meliem jāķeras? Kā jau te iepriekš "argumentētāji minēja", uz mazā Polo platformas taisītais T-Cross ir ietilpīgāks par lielāko Golfu. 

Tieši tas jau ir kaitinošākais - nepieciešamība izdomāt absurdu sviestu, lai tik pierādītu savu iedomāto taisnību. 

Sestdien plānojas satikt vienu SUV nīdēju klātienē, no viņa arī ir dzirdēts, ka tajos esot jārāpjas... Izveikšu eskperimentu, palūgšu lai nodemonstrē, ka notiek rāpšanās uz sēdekli, kas ir zemāks par sēžamvietu un uz kura es sēžos uz leju. Nu tā komfortabli uz leju, nevis dziļajā pietupienā, kā to vajag zemajiem auto.

Braucu ar labi aprīkotu dienesta SUV un privāto cabrio. SUV satiksmē ir ievērojami nepatīkamāks kā cabrio. Ir neprecīzs (dēļ augstā smaguma centra nestabilitāte izpaužas kā izmuļļāti manevri), diezgan rijīgs salīdzinājumā. Ietilpībā gan iekabina cabrio. Bet no cabrio ietilpību negaidu. 

SUV slikti pārskatāms un ar taburetes sēdpozīciju. Iekāpšana SUV ērtāka, bet no tās vadīties IMO ir idiotisms.  Tikpat labi varam salīdzināt riteņu nomaiņu, kas cabrio ir ērtāka. Vai mazgāšanu, vaiu jebkuru citu statisku īpašību, kas novērojama kamēr auto NEBRAUC

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 2 Atbildēt

Riepas pamatā tiek mainītas servisos, bet iekāpšana vai izkāpšana no mašīnas tomēr ir jāveic pašam. Un iekāpšanas/izkāpšanas moments cilvēkam ar muguras un/vai kāju problēmām ir ļoti būtisks.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

Neba visiem muguras traumas ir vienādas! Vienam vieglāk ir nosēsties zemāk, citam - grūti nokniebt sūdu!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 1 Atbildēt

"Ir neprecīzs (dēļ augstā smaguma centra nestabilitāte izpaužas kā izmuļļāti manevri)"

Nē nu par to nav šaubu... Nirburgringā SUV atpaliks no kabrioleta bez ierunām. Jautājums tik, kur tev sanāk koplietošanas satiksmē tādi manevri, lai atšķirība būtu vērā ņemama. Es ar SUV braucu pēc Latvijas vidusmēra standartiem ļoti agresīvi un daudz manevrējot un ar visu to ne tuvu nenokļūstu SUV stabilitātes vai vadāmības problēmām. Un to pat varu teikt pat par JEEP - kas nepašaubāmi ir ļumīgs amerikānis salīdzinājumā ar parketa SUViem.

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
3 0 Atbildēt

eidis rakstīja:

Bradypus rakstīja: Rijīgu? Kaut kā neesmu pamanījis dramatisku patēriņa atšķirību, ja vien nerunā par bāņa ātrumiem. 

Pārējais jau vispār absurds - par stabilitāti, iespējams, ir jāsūdzas, ja grib driftot un vēl nez kā izpildīties. Normālai braukšanai koplietošanas satiksmē jebkuram mūsdienu auto stabilitātes ir vairāk kā pietiekami. Neietilpīgāku? Kādēļ ir vienkārši pie klajiem meliem jāķeras? Kā jau te iepriekš "argumentētāji minēja", uz mazā Polo platformas taisītais T-Cross ir ietilpīgāks par lielāko Golfu. 

Tieši tas jau ir kaitinošākais - nepieciešamība izdomāt absurdu sviestu, lai tik pierādītu savu iedomāto taisnību. 

Sestdien plānojas satikt vienu SUV nīdēju klātienē, no viņa arī ir dzirdēts, ka tajos esot jārāpjas... Izveikšu eskperimentu, palūgšu lai nodemonstrē, ka notiek rāpšanās uz sēdekli, kas ir zemāks par sēžamvietu un uz kura es sēžos uz leju. Nu tā komfortabli uz leju, nevis dziļajā pietupienā, kā to vajag zemajiem auto.

Braucu ar labi aprīkotu dienesta SUV un privāto cabrio. SUV satiksmē ir ievērojami nepatīkamāks kā cabrio. Ir neprecīzs (dēļ augstā smaguma centra nestabilitāte izpaužas kā izmuļļāti manevri), diezgan rijīgs salīdzinājumā. Ietilpībā gan iekabina cabrio. Bet no cabrio ietilpību negaidu. 

SUV slikti pārskatāms un ar taburetes sēdpozīciju. Iekāpšana SUV ērtāka, bet no tās vadīties IMO ir idiotisms.  Tikpat labi varam salīdzināt riteņu nomaiņu, kas cabrio ir ērtāka. Vai mazgāšanu, vaiu jebkuru citu statisku īpašību, kas novērojama kamēr auto NEBRAUC

Apstājies ar savu cabrio krustojumā kad tev blakus stāvēs SUV.  Suv redzēs pāri tavai mašīnai uz abām pusēm, krustojumā bet tu SUV pusē redzēsi tikai Suva durvis.

p.s.

atvainojos. Laikam zem vārda SUV, bija domāts komunistu hečbeks ar paaugstinātu šasiju, nevis Suburban, Land cruiser vai Jeep utt

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 1 Atbildēt

Viencexpercs rakstīja:  Apstājies ar savu cabrio krustojumā kad tev blakus stāvēs SUV.  Suv redzēs pāri tavai mašīnai uz abām pusēm, krustojumā bet tu SUV pusē redzēsi tikai Suva durvis.

p.s.

atvainojos. Laikam zem vārda SUV, bija domāts komunistu hečbeks ar paaugstinātu šasiju, nevis Suburban, Land cruiser vai Jeep utt

Tieši tas pats notiks kad Suv blakus apstāsies atkritumu izvedējus.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Cactusam Android Auto / Apple CarPlay ir

Nē nav,un?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

Vispār laimīgu pūķa gadu!

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 2 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Vispār laimīgu pūķa gadu!

Banu par spamu! Kāds sakars jauniem auto ar kaut kādiem pūķiem?

😁😁

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt
mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 1 Atbildēt

Varbūt kādam ir pieredze ar i30 1.5 t-gdi DCT?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 1 Atbildēt

Paziņa paņēma savam uzņēmumam divus tādus. Ir apmierināts. Par i30 kā tādu - ir pabraukts ar 1.0 T-GDI (darbā bija), auto mazliet oldskūls (ja domā par jaunu), bet ir ērts, vadāmība forša, iet labi, pie stūres ērti, patēriņš ļoti OK. Pat vienkāršajā Comfort komplektācijā nāk bezvadu Android Auto / Apple CarPlay, stūres un beņķu apsilde, LED gaismas arī šķiet bija. Kaut kur lasīju, ka 2017. gadā, kad šis modelis parādījās, pat viens no VW bosiem esot ļoti atzinīgi par to auto izteicies. Vienīgais mīnuss, manuprāt - diezgan slikta audiosistēmas kvalitāte un skaņas izolācija varēja būt labāka. Bet tas nav nekas tāds, ko par dažiem simtiem nevarētu labot, ja tas ir būtiski... Es teiktu - ņem droši, vīlies nebūsi.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

mefisto rakstīja: Varbūt kādam ir pieredze ar i30 1.5 t-gdi DCT?

Tas principā ir ka mans Tucsons tik ar 1.6 tgdi DCT

Kas vainas?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti