īsais apskats par manā rīcībā esoši PHEV Citroen C5 Aircross, Shine I(2022).
uzņēmums nopirka pavasarī gadu vecu no dīlera ar 9K nobraukumu, kopš auto ir manā rīcībā kopējais nobraukums tagad ir nepilni 30K.
Mašīnai dodu 7/10.
Kas nepatīk:
- gandrīz visa vadība ar touch screen (klimats, mūzika). Tiešām tizli ar laiku pierod, bet ne līdz galam.
- beņķi otrajā rindā ir salīdzinoši zemu atliecami, kas būtiski garākos braucienus, ja kāds grib pagulēt
- logu šķidrums smidzinās no pašas slotiņas, kas vēl daudz maz ir OK, bet nepatīkami pie intensīvākas špricēšanas, ka pēc tam tas šķidrums notek gar sānu logu.
- aplikācija, lai piemēram attālināti, kamēr mašīna lādējas, ieslēgtu apsildi, reāli ir bremzīga un mēdz kārties
- ziemā range ar bateriju ir tiešām neliels labi, ja 20-30km, (13KWh baterijas ietilpība), vasarā ap 40km. sēņojot max 50km
- ja uzreiz neizņemt uzlādes vadu un jau iedarbināta mašīna, tad var nākties slēgt ārā visu auto, lai varētu izņemt kabeli
- keyless durvju atvēršanas algortimu neesmu atkodis neesmu, dažreiz rausti durvis un nekā, ej meklē kabatā atslēgu, citreiz viss OK
- pieslēdzot telefonu ar auto pie vada, vienmēr prasa visādus accept un confirm - besīgi
- ja nav ieslēgta sport mode, tad pilsētā uzrāviens šķiet tāds nevienmērīgs
- adaptīvais kruizs mēdz izslēgties, jo tipa sniegs vai lietus. - Aklās zonas un arī riepu spiedienu lampiņa mēdz bezjēgā mirgot.
Parunāsimies par JAUNIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
Ierosinu te parunāties par visiem aktuālo tēmu
Pie malas stereotipus un pagātnes auras, autobūve kardināli mainījusies, vairs galīgi nav prātīgi salīdzināt 2016.gada un 1986.gada identiskas markas auto.
Kā Jūs domājat?