Kārtot: Augošā secībā
1 2
650 31.05.2020 13:36

-ej dirst ;ppp

650 31.05.2020 2:39

Līdz šim man gan teica, ka dati par manu veselības stāvokli ir mana teju vispersoniskākā lieta.Savukārt, "1reiz maijājā" akurāt pirms 2gadiem gdpr dienesta aģentiem tika iedota vislielākā vara manus datus aizsargāt.Ar tiesībām iekļūt jebkura aizdomīga kantora jebkurā telpā vai datu glabātuvē un Pārbaudīt- vai tik tur nav kāda noplūdes iepēja.Jā.

650 31.05.2020 2:20

Visdrīzāk tas nav ne tas, ne šitas.Jo (dzirdamā) runa ir par kontroli un krāpniecības "novēršanu".Citiem vārdiem, par to,ka (kārtējoreiz) to "īsto" zemtekstu cilvēks/parastais nez vai iztulkos.Par 4cent kko novērst ir tikpat kā 2pirkst apmiist.Kaut gan temats būtībā ir par numuru miljoniem, ne par desmitiem.Kāds ir acīmredzot kaut/ko "izrēķinājis". No trešās "puses"- tik viegi iegūt lietotāja datiem nepiesaistītu mobilo numuru kā LV, daudzviet nav iespējams vispār.Priekš potenciālajiem telebandītiem īstena paradīze.

650 30.05.2020 13:09

Kādas bailes, neparko nee.Lai vāc, tak po-uj.Ja nu vienīgi ka pēc instagramma un pvo likvidācijas T-ramps aiznākamnedēļ pieķertos pie iA,vo ta gan būtu dsā..

650 30.05.2020 13:05

Sākumā apsmies iebildušos.Kā tumsoņas ,tehniskus nejēgas un vispār...Pēc tam izrādīsies, ka redzamajā daļā nekas slikts nenotiek un iestāsies pofig.Protams ka viss ir/b/us brīvprātīgi.Mums trešdaļa pilsoņu īsti nemāk telefonu ieslēgt un uz neatbildētu zvanu atbildēt,bet zilus zobus visiem ieliks brīvprātīgi.Paši palūgs.Jā.

Punkts 2)i- gan jau ka pirms (vai pēc) nākamās ziemas.Jo tikai L-hiem var iestāstīt, ka tas nupat izgudrotais ir vajadzīgs tieši pašlaik.Tieši tāpat, kā 4sant samaksa par tel numuru ir it kā ieplānota kā "dižpienesums Budžetam" ;p

650 28.05.2020 1:14

Drošvien Tev ir, ja reiz esi ņēmis dalību šajā Sarunā.Ja nav, uzreiz no rīta vari iegūt konkrēto/notestēto: m.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/superb/bifdoc.html

650 28.05.2020 0:40

Zīriņi ir reāls ārprāts.Šamie tusējas lielās kolonijās un tur jebkuram jumtam ir reāls pzdc no viņu suudiem.Tas ir pirmais,ko nevis aizsargāt bet triekt no apdzīvotām vietām ar suudaunu mietu.Tur pat nekādas pagāšnedēļ jelgavā nogāztās 69gab krauķu ligzdas nestāv ne blakus.

650 27.05.2020 18:01

Jā,šis ir,un tas viņiem izpaužas kaut kādos aktuālajos ligzdu vai putnēnu periodos.Katru gadu ir savādāk.Īpaši pretīgi ir lielie kaiju dzimtas radījumi,ir gadījies ka piejūras rajonā uz īsu brīdi atstātam auto sāk nest visādu drazu un ligzdu vīt uz jumta;)).Tie uzpļūta uzreiz pusspaini, un, ja piekalst vai kādos gumijas savienojumos ietek (piem, ap jumta lūku) tad ir slikti.Izcili drirsēji ir arī tie it kā aizsargājamie zīriņi.Domājams, ka drīzāk varētu palīdzēt kāds ultraskaņas putnu atbaidītājs no amzona vai ēbaja.

650 26.05.2020 14:00

Problēma ir tur, ka (parasti) tas sos-jautājums tiek uzstādīts no lietotāja redzespunkta, bet tie padomdevēji runā attiecīgi katrs no sava.Itāļu valodas skaidrojums iespējams noderēs nākamaiem jautātājiem.

Braukt ar 2001g auto un savas "prefektās" lietošanas laikā nepārbaudīt 19g vecu ģenerātoru- tur vajadzīga īppaša atjautība.Kā arī, 19g vecu auto ne reizi nepieslēgt pie datora- nu tak skaidrs, ka viss būs Perfekti (kamēr nav ticis pieslēgts)..

Plus vēl, ka (iespējams) vairāku kontrollampu vienlaicīgas degšanas gadījumā tur tas kļūdas apraksts zaļajā displejā mainās pa riņķi,rindas kārtībā uzskaitot katru to simptomu.

Ok, ja nu kas, "atcerējos" ka šeit ir atrodams ekskluzīvs volvo kļūdu skaidrojums un dažas "pašdiagnostikas" nianses: autodvig.com/diagnostics/kody-oshibok-volvo-60862/#__2000

650 25.05.2020 23:25

Papētīju ar lohLupu- tur tiešām viena srakanā zīmīte ir par lādēšanu.Iespējams ka viņam tajā zaļajā teksta lodziņā tie brīdinājumu uzraksti vnk iet uz riņķi,vajadzētu izlasīt visus.Ja jau neslēdzas ventilātors, tātad ar strāvu tur nav kā vajag.Ģeneratora mūžs ir parasti 350kkm,pēc kā var gaidīt brīnumus- ja neesi profilakses pēc savā lietošanas laikā to licis izjaukt un pārbaudīt.

Ja tas būtu audi, tad pēc 300k brīnumi mēdz būt ar gaismu/pagriezienu/stiklatīrītāju kombislēdzi, kas izpaužas visneiedomājamākajos veidos.Gan jau iekš Lolvo arī tas ir, plus vēl stūres leņķa sensors un tie tur mistiskie abs/esp jomas aicinājumi.Tas pretslīdes simbols viņam tur kāreiz arī deg.Mašīna tomēr krietnos gados,itin viss var būt, ko pats neesi paspējis pārlasīt.

ps- es neko, vnk intereses peec iedrirsu, jo redzeslokā pastāvīgi ir kādi pāris lolvo un dažkārt esmu saņēmis "trauksmainus zvanus",-aka viss Perfekt,bet kaut/kas tomēr esot jāiztulko un taa ;pp

650 25.05.2020 16:43

Jā.Runā arī, ka volvo bortkampjūtera valodas maiņa nemaksājot nemaz tik Dārgi un savureiz varot noderēt.

Ja pārliks angliski, nākošais jaut drošvien būs ka "volvo anti-skid service required" un uttt...

Var jau to l;īmeni nočekot, bet,Ja tas ir abs devējs,abs vads ,vai pats no vecuma noguris abs bloks,diezin vai viņš pats tur kko izdarīs.Profilakses pēc var mēģināt noslāpēt,pagaidīt laiciņu un pēc tam iedarbināt un uzreiz izgrozīt stūri līdz atdurei uz abām pusēm un tad braukt.Klemmes noņemt/iesmērēt arī var, tas nepamaisīs.

Šis ir sērga, ka tiem "perfektajiem" bieži vien ir vai nu IT vai kāda NL/BE/SE valoda bortadatorā un tad tas īpašnieks/-ce ilgu laiku brauc po-ujā un nepievērš uzmanību, ko tas *uuds ik pa laikam tur izmet.

█ ANOMALIA FARO LUCE ANABAGGL - перегорела лампа ближнего света

█ ANOMALIA FRENI ASSISTENZA URG. - проблемы с тормозной системой (проверьте уровень тормозной жидкости)

█ ANOMALIA LAMPADA INDICATORE FX - проблема с лампой индикатором неисправности

B

█ BATTERIA REMOTA VOLTAGGIO BASSO - низкий уровень заряда батареи пульта дистанционного управления

█ BAULE APERTO - открыта крышка багажника

C

█ CAMBIO NECESSITA ASSIST - необходима диагностика коробки переключения передач

█ CAMBIO RICH. ASSISTENZA - необходимо обслуживание коробки переключения передач

█ CINTURE POST NON ALLACCIA - ремень безопасности не пристёгнут

E

█ EMISSIONI SCAR. NECESITA ASSIST - неисправность в системе выпуска, требуется техническое обслуживание (возможно, проблемы с катализатором)

█ ERRORE CHIAVE RIPROVARE - ошибка распознавания ключа, повторите (ошибка считывания иммобилайзера)

F

█ FAP PIENO VEDERE MANUALE - сажевый фильтр, смотрите инструкцию (руководство по эксплуатации автомобиля)

█ FERMARSI E RIPARTIRE - остановка и запуск (остановите автомобиль в безопасном месте, заглушите двигатель и запустите его снова)

G

█ GUASTO FARI - неисправность ближнего света

█ GUASTO FRENI - неисправность тормозной системы

█ GUASTO LAMPADA LUCE ANABBAG (GUASTO LAMPADA LUCE ANABBAGLIANTI) - неисправность зоны освещения ламп (повреждён корректор света фар?)

█ GUASTO LAMPADA LUCE POSIZONE - неисправность габаритных огней

█ GUIDARE ADAGIO ASSISTANZA URG. - снижение мощности двигателя (щадящий режим при серьёзных неисправностях, двигатель не даёт поднимать обороты выше 2000)

L

█ LAMPADE LUCI NON FUNZIONANTI - перегорела одна из ламп ближнего света

█ LIQUIDO RAFFRED. SCARSO, SPEGNERE - низкий уровень охлаждающей жидкости, немедленно заглушите двигатель (критическая ошибка)

█ LIV. REFR. BASSO CONTR. LIVELLO (LIVELLO REFRIGERANTE BASSO. CONTROLLO LIVELLO) - низкий уровень охлаждающей жидкости, проверьте уровень

M

█ MOTORE NECESSITA ASSIST - система управления двигателем, требуется срочное техническое обслуживание

█ MOTORE RICH. ASISTENZA - ошибка системы управления двигателем, требуется дигностика

O

█ OLIO FRENI BASSA ASISTENZA URG. - низкий уровень тормозной жидкости

P

█ PORTIERA LATO GUIDA APERTA - открыта дверь со стороны водителя

█ PRERISC DIESEL - подогрев топлива (свечей) - дизельные автомобили

R

█ RABBOCCARE LAVAVETRO - низкий уровень омывающей жидкости

S

█ SCADENZA TAGLIANDO - подошёл срок планового технического обслуживания

█ SISTEMA AIRBAG ASSISTENZA URG. - система SRS нуждается в диагностике

█ SISTEMA ALLARME NECESSITA ASSIST - необходим ремонт системы охранной сигнализации

█ SISTEMA ALLARME RICH. ASISTENZA - ошибка системы охранной сигнализации

█ SISTEMA MOTOR RICH ASISTENZA - ошибка системы управления двигателем, требуется сервис

█ SISTEMA MOTORE PROSS.TAGLIANDO. - требуется техническое обслуживание двигателя

█ SPEGNERE MOTORE - заглушите двигатель

█ STC NECESSITA ASSIST - необходимо обслуживание системы STC

T

█ TAGLIANDO SCADENZA - необходимо плановое сервисное обслуживание автомобиля

650 25.05.2020 13:11

Es "atvainojos vēlreiz".Jo, ne tikai ka volvo un google ir suuds, bet arī (visdrīzāk) ka lielākā daļa volvo lietotāju ir Lohi.

Kāreiz priekš Lohiem volvo panelī ir lodziņš, kurā smukiem zaļiem burtiem ir kaut/kas rakstīts.Nezinu, kur augstminētā perfektā volvo īpašnieks saskata airbaga "zīmīti", bet es tur redzu zaļiem burtiem skaidrā itāļu valodā uzrakstu "anomalia freni assitenza urg.".Kāreiz tas, ko ik pa laikam visā pasaulē savos zaļajos lodziņos saskata tūkstoši Perfekto volvo lietotāju.Daži attapīgākie (dažreiz) mēdz arī kko tur iztulkot savā ja ne dzimtajā, tad vismaz kādā sev saprotamākā valodā.Jā.

Lai volvo lietotāju un īpašnieku vidē mazinātu iespējamo Lohu skaitu,es iesaku a)iemācīties lietot gogli b)izlasīt sava volvo lietošanas pamācību un c)anonīmi pieslēgties kādas valsts volvoklubam un paklausīties, ko viņi tur runā.

Tā piemēram bulgārijas volvo klubs "runā",ka vienam līdzīga uzraksta aplaimotajam perfektā volvo īpašniekam peles bij apēdušas ABS vadu.Jā. ... volvoclub-bg.com/forum/showthread.php?tid=12335&page=2.

Kā arī, goglē ir redzama vismaz viena Perfekta iespēja izlasīt Sava Perfektā volvo lietošanas pamācību (tas gan drusku jaunāka gadagājuma Lohiem,tāteikt, uz Priekšdienām..): www.volvoekb.ru/netcat_files/userfiles/documentation/Rukovodstvo_V70_XC70_owners.pdf

ps- iepriekšēji kādi 10gab te līdzīgus jautājumus uzdevušie neLohi nejauši "aizmirsa" mums uzrakstīt sava jautājuma Atrisinājumu.Jā.

650 25.05.2020 0:35

Jā,plet.Točna.

650 25.05.2020 0:23

Volvo (un Guugle arīī...) ir Suuds.

650 25.05.2020 0:00

Izlasīju,esu "schockēts".Kpeec no manis par šo,tāteikt,*uudu, atvainojiet, 37k prasa... -vienīgi ka jāatzīst ,ka testpilota komentārs tāds daudzmaz godīgss..

650 23.05.2020 2:48

Ienāca prātā (varbūt Kādam noder....)- tur taču ir 3(!) režīmi tā "automāta" darbībai.High beam assist--> activation time--->early/medium/late ,man konkrēti ir uz early (pāriet uz Tuvajiem iespējami ātrāk- lielākā attālumā no konstatētā pretim/vai/priekšā braucēja).

Pēc pl11 pustumsā kādu gabalu pa apvedceļu braucu. Saskaitīju kādus 20 pretimbraucējus- tīšām neko nemanipulēju, bet neviens arī neko neprotestēja.Toties viens atradās, kam "nepatika" tuvie;).Pamatā uz aci tas automāts pa kādi 300-400m slēdzas uz tuvajiem.Garajā līkumā pirms skultes apļa pa kādu puskilometru nostrādāja,ja ne vairāk.Atkarīgs arī kāda gaisma pretimbraucējam- uz ksenona tuvajiem reaģē pat savlaicīgāk, nekā uz kaut/kādiem halogēna tālajiem. Iespējams arī, ka brauktuves stāvoklis ietekmē- jo pie šāda sausa un gaiša asfalta katrs pats redz labāk un ir mazāk piekasīgs uz pretimbraucēju.

650 22.05.2020 18:32

Vispirms ritīgie džigiti lepni brauc ar lokomotīvju degvielu un nekorekti čurājošām sprauslām un iekoksēti sajaatu turbīnas vnt mehānismu.Kā arī,prottams, ar dpfa esamībai un autoražotāja specfufelikācijai neatbilstošu suuda eļļu no rimī plaukta..

Tālāk pie aizdambēta dpfa eļļas līmenis motorā aug un smeļas pāri malām- jo nesadegusī degviela nokļūst eļļā.Rezutātā eļļa pārvēršas par atšķaidītu ūdenim līdzīgu zampu un nepilda savas funkcijas.Viss beidzas ar izdegušiem virzuļiem vai melni kūpošu motora nodalījumu,no kurienes vienā jaukā brīdī pa visām iespējamajām šķirbām iznāk ārā aizdambētajam izpūtējam paredzētā kveepu masa.

650 22.05.2020 18:09

Vai ir tas Slikti, ja kādi (vairāki) biedri salasās un bada laikos tomēr atrod par ko parunāt? Bez titullapā visu nedēļu lasāmajiem (neizdzēstajiem) nonstopa kopīpeista iespraud/dsā,dablajobs un pašolhanuj?Tas nav kā skodai Pagodinājums, ka šī tēma 3dienas ir jaunākajā apspriedumu augšdaļā? Kuram te konkrēti ir iV un kurš būtu tiesīgs izteikties?

650 22.05.2020 14:45

Jā, tā ir,tas ir jau sen konstatēts.Adekvātākie komentētāji jau neies lieku pljūtīt.Jo: iauto.lv/pie-stures/policija/34692-policija-soda-par-dzeltena-signala-neieverosanu-vai-pamatoti-foto?cview=all#comments

...Pļurkt 17.maijs 2020 16:05...Te nav kam prasīt kaut kādu vērtēšanu, jo ir nolasījušies sūkātāji....

650 22.05.2020 2:14

Šis ir visu biksenona lukturu Sērga, ka tālā gaisma tajos nav pareizi fokusēta un spīd praktiski visos virzienos.Tieši tāpēc pretimbraucēji protestē ātrāk.Vienlaikus pašam radot izbrīnu,kāpēc pagājušā gadsimta izgudrojums ar atsevišķu tālās gaismas spuldzi korektā optiskā ierāmējumā tālumā "velk" par kārtu labāk.

Intresanti gan, ka Škodai gaisma ir labāka, nekā audi.Par visu tā saucamo audi "atrāvienu fufeloģijās" ir vienmēr un katrreiz un visos laikos reāli nervus sev jaajis un maksājis tieši 2-3šais viņa īpašnieks.

Pie kam, audi automātiskajam režīmam ir vēl vairāki būtiski trūkumi.Atpakaļpārslēgšanās uz tālajiem notiek nepiedodami vēlu,pretimbraucējs jau sen ir garām un tas IR reāli kaitinoši.Plus vēl tas, ka pats tālo gaismu manuālais slēdzis ir reāls draņķis ar slinku un nepiedodami stīvu darbību.It kā visiem spēkiem censtos uztiept- neaiztiec Mani, tev taču ir automāts.Plus vēl, ka lielai daļai beidzamās teju desmitgades a6/a8 modeļiem priekšējo miglaslukturu nav konstrukcijā principā- kas palietota xenona gadījumā rada reālas neērtības jau pat 3g veca auto lietotājam..Tā ka pērc skuodu.iV.Jā;)

650 22.05.2020 1:04

Te ir noteikti vajadzīga atruna- pie kādiem apstākļiem tas potenciālais Lohs sāk par šo jautājumu "aktīvi interesēties".Jo drošvien ir arī tādi, kas caurumus virsbūvē plāno likvidēt ar keramiskā p;ārklājuma starpniecību.

Tā kā ne mazums lohu mums veiksmīgi darbojas arī cssd vārdā un uzdevumā, tad smalkās ožas pārstāvjiem uz ielas vēl ilgi nāksties paostīt šīs te vispārējās liekulības un demagoģijas izkārnījumproduktus.

650 22.05.2020 0:47

Ok, skaidrs.Ja man šobrīd būtu vajadzība,es labāk atbalstītu "jaunu uzņēmumu".Tā kā plaši nozākātos "vecos" auto šobrīd reāli nav kur likt,iespējams ka šai darbībai kāda "nākotne" tomēr ir. Cita lieta, ka mūsu vidū taču lielākā daļa lieto vai nu garantijas vai nu elektro ierīces, tā ka atliek vien cerēt uz lo-iem.

Savukārt (pēc nupat svaigajiem delfu datiem) 52% lo-u brauc ar spēkratiem, kuru cena komplektā ar stŪri un visiem 4riteņiem ir samērojama ar 1gab oem dpfa cenu, tad attiecīgi potenciālo klientu skaits sarūk vēl dramatiskāk..)

Vajadzīgs būtu precizēt- cik ilgu laiku aizņem mazgāšanas process.Dienu,nedēļu,mēnesi? Vai,iepriekš sarunājot,pastāv iespēja nogādāt to hlamu uz mazgāšanas vietu un iztīrītā stāvoklī saņemt atpakaļ vienas darbadienas laikā?

650 21.05.2020 21:08

Viņš drošvien gaidīja To jautājumsu;)

650 21.05.2020 19:36

Nu labi, lohu tēma man sirdij tuva,tapc bieži to pieminu;).Elektroniskā aprīkojuma izmaksu jautājums ir būtisks.Jo vairāk, ja tas tiek Oficiāli lietots un ir "jāatpelna" ar ikdienas darbību.

Īstenībā ko gribēju pavēstīt- ka principā neesmu pret izmazgāšanu kaut vai profilakses nolūkā.Jo nejauns auto ir jāprot uzturēt.Bet neskaidrības gadījumā vieglajam auto var rasties citādas sekas,nekā smagajam.Ja (kāds) tiešām godīgi māk to izdarīt, tad vajadzētu patērēt laiku izskaidrošanai- iedrošinot un pamatoti pārliecinot.

Šobrīd praktiski nevienā interneta resursā viennozīmīgi pozitīvu atsauksmju praktiski gandrīz nav.Neskatoties uz daudzajiem mazgātāju piedāvājumiem pa visu europu, tas pats megaportāls motortalk.de nesniedz iedrošinošu atbildi.Drīzāk prognozi, ka efekts uz mēnesi un principā ddm.No otras puses- par jauniem neoriģinālajiem "aizvietotāj" dpf-iem visur/visapkārt ir vēl mazāk pozitīva.Daudzmaz netikvecam un sarežģītam auto oem dpfs maksā 2-3k, tāpēc arī daudzi izvēlas to vienkārši likvidēt.Jo likvidācijai (pagaidām,diemžēl..) NAV dižu pretargumentu un nav arī reālu seku.

Tāpat, te kkur lasu, ka "nau garanta" gadījumos, kad "iepriekš" tikuši pielietoti tā saucamie "šķidrumi".Kaut gan- šie šķidrumi principā ir privātam experimentātoram pieejamākais veids, turklāt tieši viņi ir ja ne gluži kāda autoražotāja sertificēti, tad vismaz paša šķidrumu ražotāja "pārbaudīti".Tas ir, ja neizskatīt gluži mahimas vai praiskluba plauktos piedāvātos "ražotājus".Būtiska problēma ir, ka pilnvērīgam to pielietojumam būtu vajadzīgs gan spiediens, gan ievērojams ūdens daudzums.Dārzā vai pagalmā to nav smuki darīt.

Kā arī- ja klients vēlētos izmantot šādu profesionāla mazgātāja pakalpojumu (kas pēc idejas NAV nemaz ne slikti ne arī tik dārgi)- viņam tomēr jārēķinās ar būtisku gimaroju izpūtēja demontāžā un mašīnas atstāšanu darbu veicēja darbnīcā,plus vēl paša tā dzelzsgabala loģisko apriti starp demontēšanas un mazgāšanas vietām.Un tas IR būtisks trūkums.Ja šobrīd uzdot šādu jautājumu daudziem šajā apritē neiesaistītiem servisiem "no malas"- viņi ir ļooti skeptiski.Jo neesat pacentušies radīt pozitīvu auru ap šo te lietu kopumā- drīzāk ka klients riskē izskatīties pēc tā paša lo.. pat "sava" servisa acīs...

650 21.05.2020 14:53

Jā, nenoliegšu, daļēji un diezgan ilgi esmu "tēmā"- zinu kas tīra, zinu kā tīra, KAD tīra un līdz kādai stadijai tas iedarbojas.Zinu arī, kādas "garantijas" mēdz dot viens/otrs tīrītājs.Bet mana pretenzija ir par to, ka to vai citu darbību veikt šodien vēlas daudzi, bet paskaidrošana,iedrošināšana un kvalitatīva domuapmaiņa lai ppaliek pašu potenciālo klientu (lohu) ziņā.

Man nav iekāriena pie tevis braukt- jo TU gribi darīt "savu" darbu- apstrādāt no mašīnas noņemtu pliku dpfu.

Savukārt es, kā potenciālais pakalpojuma saņēmējs, "vēlētos" to, lai, aizbraucot "pie tevis", es pēc 2,5 st saņemtu izmazgātu un saskrūvētu mašīnu darba kārtībā.Turpat uz vietas, ar kopēju "garantiju" visiem veiktajiem darbiem komplektā- ieskaitot kvalitatīvu at- un pie- skrūvēšanu,devēju nesabojāšanu un visbeidzot izmazgātā un tikko pieskrūvētā priekšmeta pretspiediena reālo pārbaudi GAITĀ uz konkrētās mašīnas (!).Jo tas suuds reāli maksā 3k eur un tur dpfi ir iekšā 2gab.Jā.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti