Jā,nu iespējas mums ir plašas,gan jau vismaz daļu no tām noteikti izmantosim.Zin kā, viss notiek uz labu.Vieni bļauj ēterā un jūtuopā, citi katru dienu pārkrāmē savu 72h somu. Bet pa to laiku kāds cits netraucēti vadā maganoānu un vēl citi (atkal) esot nejauši savus 2miļjardus no "kaimeņiem" ietirgojuši un taa.Tiri piri, tuda sjuda,da.Jā.
Reku jau 3d "klausos"- daļu gan slikti dzirdēju, bet vispābeidzoot "noklausījos".Tas retais gadījums, kad virsraksts pilnībā atbilZst.Ja ne patiesībai, tad saturam jau nu noteikti. www.youtube.com/watch?v=YF4Epjqm1Z8 Vienīg ko es nevaru iebraukt- kā viņa jo projām nav kko nelabu apēdusi vai ar savu to aizsmakušo operbalsi kkur caurvējā pie vaļēja loga sagadījusies ;p)))
Ar xenoniem?No 94tā,viens no visu laiku dārgākajiem un bezjēdzīgākajiem bija 94-97..;p
C7 modelis,11tā gāda beigas līdz18tajam un C8 no 18tā.
1mās paaudzes led 12-14g ir mega dārgs un palietotam gaisma samērā pasuudīga.
AdBlū no 14tā g beigām c7 feisliftam.
Visai C7 saimei pilnīgi viss, kas saistās ar vadītāja assistentiem.Ilgmūžīgs,uzticams,bet ar visādām loh niansēm..Panorāmas lūkas,lukturu hermētiskums,biTdi motaoram 2gab megadārgi dpf-i,skaļruņi izpūtējā.Motoram var gadīties ķēžu maiņa ap/peec 300k,eļļas noplūde no egr,pjezo sprauslas.Aptumšojamie spoguļi,gps jumtaanttena,nakts redzamība,s-tronic ātrumkārba. Nekādaa gadijumā neņemt mašīnu ar acīmredzami pamanāmiem elektronikas defektiem!