Kārtot: Augošā secībā
1 2
650 18.09.2019 14:15

brrr, "risinājums" viens- tur nebraukt vispār un nekad, pi......

650 14.09.2019 2:03

Ok,tavs viedoklis saprotams.Es šovakar biju treniņā un pirtī,tā ka man pilnīg pohuij ;P

650 13.09.2019 18:14

tipa pats gudrākais uz sarunu ar ar piradrasiem ieradās, vai ?

650 13.09.2019 16:36

Ritīgs pesetcs, brīnumzemē iespējams dajebkas.Plus vel ja ir "infomatīvais atbalsts", kurš lohem ir iedolbījis jēdzienus "mazlietots LV iegātāds pie dillera kopts ar caurskatāmu p"

ps- tak lielākā daļa te cirkulē gan ar bijušu gan to freima damadžu gan ievesti ar salvage title,kas nekādi nemaisa viņu "piekritējiem"

650 13.09.2019 15:01

650 13.09.2019 14:31

Izskatās ka profesiOnāls cietējs- 1 dienas laikā 2x To darījis. Intersant būt "uzzināt", kā tas iespējams un cik vispār tas dzezsgabals maksā jauns.

650 12.09.2019 14:31

visiem eBanu un izrakstīt ārā no LV..

650 11.09.2019 23:33

Nu pa Hondu es detalizēti nezinu- kā vienīgi to, ka daudzmaz jaunām taču lej oem servisā un pa garantiju.Iespējams, ka tapc arī maz konkrētas info.Kur nu vel par Hondas dd, jo krievi taču dzer tikai benzīnu.Ja viņi tur "atzīst" par labu kādu to specifisko krievijā dabūjamo eļļas marku- kur ta ierindas lietotājs viņu tādu dabūs pie mums.Ja nebūtu tas suuda dpfs,tad lieta skaidra.Bet ja tas ir, tad pastāv iespēja viņu sajaat.Plus vēl viņa dēļ arī pašu motoru.Kamēr apzinās visas nianses.Reku tur daži krievi jau rāda tos savus spidometrus,kur smuka dpf lampa deg.Es par to, ka jebkuram lietotājam būtu jāapzinās pamatnostādnes- ar ko un kad viņš riskē.Dpfs pēc uzbūves un idejas taču vienāds gan usā gan āfricā.

650 11.09.2019 22:32

Intereses pēc pašķirstīju, bet pa lielam tur visur ir zemtexts ka Honda mēdz būt gandrīz vienmēr ar benzīnu.Kā krievos, tā Usa.Tāpēc viņi nav iedziļinājušies dd.Tavs uzskaitītais kāreiz izskatās, ka viss tas ir benzīns.

Neticās, ka Hondas dīzelim ar Dpf-u (sevišķi dažus gadus vecam) būt uzdots liet 0w20.Pat tāds labs produkts Mobil 1 ESP x2 0W-20 pēc sastāva satur vairāk pelnus, nekā vispāratzītais un Dpfam norādītais VW 504/507 standarts.Kurš ir pieejams tikai un vienīgi 5w30 veidā.Ja kāds saka, ka šim vw "der" arī kas cits, tas melo- jo pats vw to nekad nav sertificējjis.Kaut vai tas pats MB Approval 229.51 vai Bmw LL-04,vienalga kuru šādas eļļas tu marku ja ņemt- praktiski visur šie MB un Bmw jēdzieni būs uzrakstīti kopā ar to vw504/507.

Pašlaik it kā ir arī vairāki "jauni" standarti kā vw 508 un 509 un MB229.70, bet neesmu pētījis kam īsti tas domāts un diez vai kādam pat pāris gadus vecam dd tāds būtu parakstīts.Iespējams, ka nupat saistībā ar jauno EUR6dt normu ir kādi brīnumi izgudroti.

Nedomāju, ka orientācija uz šo te maz-pelnu saturošo 5w30 nodarīs mehānisku ļaunumu Hondas dd motoram.Drīzāk tieši lielākā skāde lietotājam varētu būt, ka viņš,taupīgs būdams,labticīgi ielej kko "labu" garāžā parekomendētu un rezultātā drīzvien meklē naudu Dpfam (vai tā amputācijai).Es lietu vai nu Hondas oem produktu, vai nu kādu to augstākminēto vw/mb/bmw atzīto.

650 11.09.2019 15:26

Tai Dpf pielaidei pa lielam nav svarīgi kāds tur ACEA un kāds LL, tu vari to visu nezināt.Tev svarīgi, lai eļļas viskozitāte atbilst tava hondas dd motora pareizai darbībai un eļļā esošais pelnu satura procents lai atbilst Dpf filtra ilgmūžībai.To visu izsaka tas (pašlaik nenoskaidrotais) Honda pielaides burtu/ciparu savārstījums,vairāk tev nekas neinteresē.Es varu derēt, ka nospiedoši lielākā daļa rimi nopērkamo eļļu neatkarīgi no to markas un cenas vnk NAV tam motoram paredzētas.

650 11.09.2019 14:49

Svarīgākais ir zināt hondas specifikāciju- gadījumam, ja izmantota tiek (kādreiz tiks) citāda eļļa, nekā ar nosaukumu "honda".Citā vietā ja tā tiks mainīta,nevis authorizētā honda servisā.Tur tajā honda lapā NAV redzama šī vajadzīgā info.

Eiropas dd motoriem ar Dpf stingri reglamentēts eļļas standarts tieši priekš Dpf, un tai NAV citas viskozitātes kā vien 5w30.Gan vw,mb,bmw- visiem ir noteikts praktiski viens.Līdz šim vienīgi volvo redzēta ir specifiska 0w30 ar pielaidi dpf motoriem.Acīmredzot arī hondai ir kādi "savi" apsvērumi.Bet arī 0w30 mēdz būt principiāli dažādas-tātad jālasa uz kannas, vai tur ir tā hondas dd pielaide (kuras burtu/ciparu salikums te nav noskaidrots).

650 11.09.2019 14:04

Nu un kāda ir hondas eļļas specifikācija priekš motoriem AR (strādājošu..) Dpf-u ??

650 11.09.2019 13:03

Vai tam Hodnas dīzelim ir Dpf kvēpufiltrs?

650 11.09.2019 13:00

Nee,esu apsargs saimniecības preču megaveikalā.Brīžos kad mazāk pasažieru,Naida vadīts mēdzu iemiizt katrā tajā "īpašās eļļas" kanniņā aptuveni pa 50-60ml uz katriem 4l sākotnējā tilpuma.

650 11.09.2019 12:51

Šodien skuj, bet rītā h uj.. Beidzās man 5asmeņu žiletes- bet 4gab iepakojums maksā regulārā rimi veikalā krietni virs 20e. Cituviet "pa lēto" ir no 16 līdz 19e,atkarībā no modeļa.Intersant,ka pa atlaidi 3+1 komplekts ar visu kātu maksā tikpat, cik pliki bezpersoniska 4x paciņa bez kāta.Īsāk sakot zb, pa to naudu sanāktu katru gadu jauns Philipss...

650 10.09.2019 21:56

Nee, draudzinj,neko netaisīs.Kamēr visapkārt būs Lohi ar tamlīdzīgu nostāju.Mans tev ieteikums- ja nevar sūdu izspiest, vislabāk būtu nesēsties drirst.

650 10.09.2019 21:53

Es tavā vietā mainītu ik pa 2k un atlikumu mežā zāģējot var izdzert vai ugunī ieliet. Pārējais viss te teiktais ir priekš pirdarasiem.

650 10.09.2019 17:09

Lūk shito es gan saprotu- tas ir ritiigi pzdaa, kad tadi garaažas papuassi kaut kam pieķeras un kko "iesaka".Plet, japona motorā smalki mehānismi, mazas šķirbas- tak fig tur tas 5/40 gudrons cirkulē tā,kā tam būtu jānotiek.Ka ātri kļūst melns, tas vel pats pa sevi neko diži nenozīmē,abet ka ieliets principiāls suuds un vel ja nepiemērots,tas ir jau nopietnāk. Es nevienā daudzmaz dārgā motorā nelietu pliku eļļu, jo nekad nezini kurš un kā to ir pirms tevis paspējis jau pajaat..

650 10.09.2019 12:26

Te viens daudzmaz drosmīgs cilvēks bija ievietojis atskaiti-Kas un kā par Tavu (Manu) naudu tiek darīts.Bet interesanti, ka reportāža ārpus publikācijas vietas nav guvusi itin nekādu atsaucību.Šis ir klasika no tēmas "ļaujiet specālistiem strādāt"- nav ko kasīties, paskatīsimies kad bus gatavs, kas vispār tu tāds esi, ka uzņemies "spriest", uttt,etc,itd... www.facebook.com/intars.berzins/videos/2618304708193831/

650 09.09.2019 21:48

TU man toč nenorādīsi, ko un kā man darīt.

650 09.09.2019 18:18

Nu labi, jāsaka jums "paldies par sapratni".Ka tur piķis uzliets starp klājumu joslām, tas nu vēl tā,ok, uzgaidām tālāko.Tas,ka (daudz) tehnoloģiskās virāžas- tas arī ir pa lielam kasīišanās.Tur pie vainas paši braucēji.Labais tonis sen nav atgādināts- ka šāda te blakus- vai priekšā- braucēja uzvedība no tobrīd dibenā-braucēja viedokļa ir nolaidība.Drošības drauds.Viņi izrāda savu "īsto seju", to ,kas ar p burtu rakstās.Naktī tur daudzi vispār brauc taisni pāri- nu tā ir jau necieņa principā.Naktī mums pie jebkuras pat mazākās iespējas cits citam vēlas izrādīt tieši necieņu.Ja dienā ir gan lohi, gan daļa itin normālie,nu tad naktī teju visi sevi tur par -asiem. Tas ir fakts,tā ir tendence, par ko te vislaik kladzinu.

Galvenais tas "mans" jautājums- kāpēc vienā pusfragmentā ir atstarojošais marķējums, bet otrā (vēl bīstamākā) viņa vienkārši nav.Kas šis ir- kādi noteikumi,panti, tehnoloģija, taupība, drošība- Kas ?

650 09.09.2019 11:34

Izpaskaidrojiet Luudzu- lūk remonts uz Jūrmalas šosejas,tagad kur satiksme organizēta pa Jūrmalas virziena jauno asfaltu.

Ar Jebkuru tr-līdzekli braucot, secinājums ir, ka segums NAV gluds.Cik un vai būs "vēl" kāda biezuma kārta- par to ziņu nav.Pēc tagadējās apmaļu apstrādes skatoties, rodas iespaids ka diez vai.Gan jau ka "lohiem" pietiks ar šo kas jau ir.

Vispār par to visu procesu ziņas ir kampaņveidīgas un ļoti skopas.Pirmās sakarā ar remonta sākumu, nākamās jau bija sakarā ar joslu iz maiņu.Ļoti skopi.Un iespaids, ka privātpersonām/braucējiem tas vispār pat nekam neinteresē.Izskatās, ka kāds ļoti cenšas, lai tā info būtu "pareiza".

Turklāt, tajā jaunajā segumā visā tā garumā ir saredzamas 2 pretīgas līkumainas garenvirziena šuves, kas (šobrīd) ir prasti aizlietas ar piķi (melna viela..).Skats un iespaids tizls.

Vēl Ko- tagad drīzvien sagaidām, ka vienu jauku rītu (vai vakaru) izrādīsies, ka intensīvas satiksmes laikā tur būs tumšs.Tur ir tādi kuplā skaitā vairāki "ātrumslāpētāji"- kaut kādi mistiski "tehnoloģiskie" līkumi ik pa gabalam.Praktiski ļoti reti ir saredzams tāds auto, kas tos izbrauktu bez uzbraukšanas uz kādas līnijas.Pat gaiši sausā saulainā dienas laikā...

Braucot no Rīgas puses, uz vidējās dubultlīnijas un arī pāris tajās virāžu vietās ir (beidzooooot!!) pie asfalta pielīmēti atstarojoši elementi.Varētu priecāties.BET- šie elementi ir "pietikuši" tikai lidz Babītes rajonam.Tālāk, starp fotoradaru un Jūrmalas robežu viņu vairs (vai vēl ???) vienkāršī NAV.

Jautājums- Kāpēc un kāds ir "pamatojums".Tur ir tā slavenā "miglas zona", kurā savulaik rīta miglas stundās un rudenī ir notikušas LV vēsturē lielākās masveida sadursmes.Bet atstarotāju nav.Tumsā ir tur tumšs kā D-sā, pie kam vēl tās tupi nesaprotamās virāžas.Tas ir virziens, kur 1kārt būs tumšs, kad no rīta visa tā varza nesīsies uz Rīgu.Kāds un vai šim ir "izskaidrojums" ??

650 07.09.2019 12:52

Uz ko Tu velc un kāds te kam ir sakars ar puskoku un nespēju vai bagātību? Cik maksā 1gab kruīzkontroles radars, kuri 2gab atrodas priekšējā bamperī? Šodien pilna pasaule brauc gan ar tiem, gan ar stiklojumu, kas maksā krietnus simtus.Kur ir indivīda "vaina", ja tam auto ir tāda komplektācija un tādu lietotu detaļu nedabūsi principā? Cik vispār maksā vējstikls ar datu projekcijas opciju? Ar ko tas atšķiras? Parastais/alternatīvais tā vietā der? Lietotu varēs dabūt,ja nenoskaidrots objekts tajā kādu akmeni iemetīs ??

Pats tas auto arī kko maksā- te kāds ir tik "bagāts", ka var atļauties ar to riskēt? Kad te visādi pderi jums driš ausī, ka foolijā atslēgu tīt un, pie spices izkāpjot, to vēl sev dsā dziļi jāiebāž- tad neckapc runa ir citāda.Ja uzlec briedis, bomži nolauž spoguļus vai mahimas stāvvietā TP iebrauc sānos un aizbrauc prom- tur arī nav jēgas no kasko? Kad/ja tagd pēkšņi jāpsisās ar oponenta oktas pārstāviem un vel "jāpierāda" ,ka pats neesi pdars? Nav arī jēga no brokera, kurš kaut ko izdara tavā vietā? Galvenais ir citam citu apdrirst.Kas ar 2k vērtu brauc tam neko i na-uj nevajg,cits lunis ar savu 10k visu var, bet neko negrib, vēl kāds lohs ar 25k un tas vairs neko nespēj,uttt.Katram tūliņ kaut ko piemeklēsim pēc nopelniem.

Man pa lielam ir pie d- kamēr atnāk kārtējoreiz kasinsh un uzbrauc ka te kāds parunā par "netēmu"".Es sākumā vnk uzjautāju par videoreģistratora problēmu- kas ir šodien aktualitāte gan kasko gan oktas sakarā.Bet skaidrs, ka par to te viedokļu nav un nebūs.Tapc ka 9/10 vispār nesaprot, par ko tur runa.

650 06.09.2019 21:26

Daļa taisnības ir.Vienīgi ja kādam stikls pusotru štuku un priekšas bumpers trīsarpus ar visiem tajā esošajiem meesliem, nu tad tomēr viela pārdomām.

650 06.09.2019 21:24

Rupjš manuprāt abos gadijumos skaitās no +30.Bet reģistratora esamība tomēr pašam filmētājam zināmu atbildību uzliek.Tapc jau nospiedošā daļa kinorežisoru mēdz to priekšvēsturi un savu iepriekšējo biogrāfiju tā diži nepubliskot.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti