Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
650 21.09.2020 0:54

Kas te atkal par lohkonfliktu izzeveidojies? Danunah to ifonu, kad vajadzības gadījumā ar viņu normāli pastrādāt nevar.Kas tur tik slikti ir tam "droīdam"?? Pēc sistēmas atjauninājuma nebūs jābrauc uz alixpressu oem kabeli/lādētāju pirkt, kā tas savulaik notika ar to obanno ios8 ?? Vai/varbūt nav incanti, ka lohkabeļiem izolācija nelobās un ka pie 0 grādiem ziemā/kabatā tas strādā un nav jāskrien lohbateriju mainīt?

650 19.09.2020 21:16

-gaudot var arī izspiedējgultnis, un sajūga nostrādāšanas "momentam" var nebūt tieša sakara ar divmasu spararata nolietojumu.Ja "ņem pa vidu", tas vnk neliecina par kritisku sajūgdiska stāvokli

650 19.09.2020 21:11

Pagpag,kko sāku atcerēties ,ka tai vienai "bieži/slimajai" (laikam/garākajai) pusasij bija pa vidu kaut kāds eksotisks suuds, tipa "karājošais gultnis" (!).kad tam kirdiks, tad tur nāk laukā visādi brīnumaini simptomi..

Bet vispār motars cimperlīgs,tas laikam bij tas "franču" brīnums.Tas pats, kas fordam un vēl tur kam.Nezinu kā D2, bet nu iepriekšējā paaudzē ar volvo 1,6d neviens maistars no laba prāta negribēja čikāties.Kaut gan ,ja tas ir kārtībā, tad ēd suuda 4l un brauc diezgan labi.Kāds cienījams LV datordiagnostikas gurū savulaik sacīja, ka tam motoram jau "turbīna jāmaina katrreiz pie eļļas maiņas".Kur to "var" sataisīt- viennozīmīgi tikai tur,kur taisītāji "atbild par/bazaaru",piem remapā.Citādi,ja darīšana ar lohiem, tad būs dsā laiks un nauda.

650 19.09.2020 20:40

Nu tak kad šķidrums uzkarsis,antifrīza traukā spiediens ir vienmēr.Sliktāk būt, ja viņa tur nebūtu;).Kur un kāpēc viņš pa druskai iztek, tas jau būtu cits jautājums.

Pie meh kārbas tipiski mēdz būt sajūga nolietojums.Nezinu, vai tavam auto ir divmasu spararats, gan jau drīzāk ka ir.Apaļš biezs dzelzs disks,ar demfera mehānismu iekšpusē.Parasti to maina komplektā ar sajūga disku un izspiedējgultni.Jo 2m-spararata demferējošās atsperes ar laiku nogurst un tad tas viss sāk vibrēt pie slodzes.Parasti ātrāk sabojāt var Tad, ja ir pierasts "celt" ārā no pārlieku zemiem rpm.Nu piem, kāds nočipo motaru, tas smuki "velk" un tad pierod spiest grīdā ar 4-5-6 robu teju no tukšgaitas. Viņš ta ceļ,ok, bet ne jau mūžīgi..

Bet tev jocīgi- ja būtu progresējoša sajūga vaina, tad sākumā tu būt jutis, ceļot grīdā ar 5to, bet beigu stadijā jau katrureiz izkustoties pat ar 1mo no vietas.

Īsāk sakot, kā jau te sacīts- visupirms jāmēģina ka centies pats/sev no definēt, vai vibrācija nāk no motora darbības (sprauslas), sūknis), vai no sajūga, vai (arī var būt) no pusasu izdiluma.Es liktu, ka 1kārt tomēr mēģināt pamocīt sajūgu,lai atrastu kur un vai viņam varētu piesipties.Pusasis var nočekot uz pacēlāja, sprauslu/sūkņa stāvokli pie diagnosta (par to vispār lietotājam Būtu jābūt kursā visu lietošanas laiku, ik pa laikam pārbaudot).

650 18.09.2020 23:24

Kā tas ir, antifrīza traukā spiediens?? kam tad tur būtu jābūt? Nav arī tapis izziņots, kāda viņam ātrumkārba.Lohsajūgs tur ir? Prasītos arī pēc detalizētāka šausmīgās/vibrācijas apraksta.

Ar kuru pārnesumu stiprāk vibrē,- ar 1mo robu/uzsākot, vai piem ar 5to? Paātrinājuma sākumā novibrē, vai visu pāāāātrinājuma laiku?

Vai tā vibrācija ir/nav saistīta ar TO, pie cik rpm un kurā robā tu ieber "grīdā",ar nodomu to vibroprocesu izprovocēt?

650 18.09.2020 15:03

-pasties vēl 2reiz no Rīta, mošk jau stāvēs uz ķieģeļiem un bez numuriem

650 18.09.2020 15:00

Jā.Protams.Akujenna.Lohiem ir jābūt atpazīstamiem no pieklājīga attāluma.Bet vairumam iespējamo perverziju drošvien pietiktu arī ar šo:

650 18.09.2020 0:48

Vissmukākie ir tie,kuriem starp arku un riteni var lohgalvu iebāzt.Bet vēl smukāk ir, ja arka karās pāri lohriteņa gumijai.Ja vēl kkur šadtad piestrīķē, tas vsp ir verīkūl.Ja ir pārliecība ka (šodien,šeit,tagad) vajag kādu apsteigt aplī pa iekšmalu,aptuveni 2/3 gadījumu to varēs paveikt pilnīgi ar dajebko.Jā.Labi ka ir Lohi.Daudz.Jo citādi nebūtu ko uzvarēt.

650 16.09.2020 12:54

Ā,nu prottams, tagd Droni moderni, pietiek ka viens iejājis LV gaisatelpā un tad tas monitorē territoriju no mellās jūras līdz pat lohpolārajam aplokam.Mēs/jums tagd parādīsim..,Jā.

650 16.09.2020 12:50

Skaidrs, ka parasti argumentācijas nolūkā "piedāvāts" tiek (apzināti) nepilnīgs aprēkins.Tās nočakarētās pussekundes jau beigās tieši sasummē to morālo zaudējumu.Plus, ka tu vel esi spiests ne/savā ādā to laiku pavadīt.Tas, ka kāds pētnieks kādu steidzīgo sastop turpat pēc 10min pie 1mā lusofora- nu ok, vnk to lohu tur sagadījies pārāk Daudz,visus nav izdevies pārspēt...

Ta viņš 100m pirms tā lohsemafora kko tur "ievēroja", bet te pēkšņi 22m/pirms kā pasists iesipa uz +26 un pārsipa pāri pa pussrakano- kamēr sekotājs (vai 2-3 tādi)palika (kaut mierīgi "varēja").Pa šoseju jāja uz 86 aiz fūres, bet tikko apdzīvota vieta kur 50, tā viņš jāj uz tiem pašiem 70.Pižiks galvā,po/uj.. Nez kā tas var "patikt", visu ceļu katru dienu pielāgojoties, kā viņi tur raustās ,bremzējās,paātrinās un jebkādi citādi jā jās.Cits vel arī smird pa lielu gabalu,kādam ritenis uzsprāgst, vēl citam tūliņ hvz kurā minūtē kardāns nokritīs,lohpiekabe atāķēsies,ceļmalā kāds ko neparastu ieraudzīs un uttttt..Pielāgoties ,protams,arī būtu jāmāk, un savureiz tās iemaņas jāatsvaidzina, bet neba jau to par dzīves jēgu pasludināt.

650 16.09.2020 0:38

Interešu konflikts ir acīmredzams.Nav jēgas diskutēt, ja jebkuru centienu normāli braukt vienkārši aplaužam ar senseno lohjautājumu par tādējādi iegūto laiku.Jo laiks ir tikai viena daļa no visas iespējamās jezgas.

Ok, ļoti ja gribās piedzīvojumus un ir nevaldāma vēlme savu labklājību uzticēt "citiem"- lai viņš brauc aiz fūres,starp divām,aiz loha,6 āļņu kompānijā, vai jebkādi citādi.Līdz brīdim, kamēr netraucē citiem vai nesāk uztiept savu to manieri visai pasaulei.

Pareiz te sacīja- fūre, kura spiesta vilkties AIZ vieglā- lūk 20tā gada "hīts".Lai veicas tam, kurš tādā situācijā mēģinās šādu fūri apdzīt. Plus vēl vesels bars sirdsapziņu un kaunu sen izkakājušo "atbildīgo" personāžu- atklātā textā glumu demagoģiju vervelējošie ierēdņi,būvnieki un lohsituācijas pētnieki.

650 15.09.2020 11:44

Kuru ir vairāk, priekšābraucēju vai pakaļābraucēju? Vai ikkatram pakaļābraucējam ir savs priekšābraucējs?Ja viņš brauc pakaļā- tas taču norāda uz to, ka viņam ir priekšābraucējs.Vai vispār var būt priekšābraucējs, kuram nav neviena pakaļābraucēja?Kas vispār te notiek?

Pieņemsim, kukūsalas aplī vienmērīgā attālumā cits no cita kūkodami brauc pa riņķi 32gab kūkojoši transportlīdzekļi.Cik no tiem ir priekšābraucēju un cik pakaļābraucēju?Varbūt pastāv kādi īpaši apstākļi vai normatīvie Akti, kuru darbības rezultātā katrs priekšābraucējs var kļūt par pakaļābraucēju?Kurā brīdī un kādā secībā tas notiek?

650 15.09.2020 3:22

Kas notiek šobrīd? Jauns vid,jauna valsts vai jauns ss ? Vai divi vienā,pēc izvēles- ieraksti lv, atveras ar sslv logo, ja nav slinkums trīs burtus ieklabināt- liec com un tas atvērsies ar logo sscom.Laikam atliek vienīgi min...

650 15.09.2020 3:17

Kā tad viņi tā nobloķēja,ja itin visu to jucekļa laiku, ierakstot adresi sslv , tas vienkārši automātiski redirektā atvēra sscom ?

650 15.09.2020 3:07

Viendien neko nevienam sliktu nedarot,itin pieklājīgi braucu pa J-malas apvedceļu.Pēkšņi viens "priekšā esošais" ieslēdz avārijas gaismas un mērķtiecīgi sāk pavirzīties tuvāk viduslīnijai.Kāds varbūt var pastāstīt, kāpēc viņš tā darīja un kas tur notika tālāk?? Turpmāk tā tagad katrreiz "būs",vai ko?

650 14.09.2020 2:41

ps, lūk, kā Lohs brauc pa ceļu ar "jaunu" auto (principā, ar lohmašinu pa 47k...),pzc, kā shitos ebunātus tas assfalts panes

650 14.09.2020 2:12

Lasi zemtextu- es arī "esmu vīlies".Jo no/37k maksājošais suberbscout un/vai alltrack dabā ir principā nekāds.Par daudzmaz cilvēcīgās komplektācijas 47k lai tad viņi paši ar to brauc.Savukārt no ārpuses daudzsološais augsti ekkovoloģiskais v60xc maksā 39,99, bet strebj visdrīzāk čiriku un iekšā arī tur nekā nav.Izņemot to pašu 1gab maģisko pirksta/iebāšanas rozeti aizmugures pasažieriem.Viss tieši kā pirms gada.Kā arī, šīs cienījamās ķīniešu markas dilleris ir raffinēti "pieredzējis" lietotto auto pazinējs- tur nav liela starpība,vai savu esošo auto nodot viņam, vai izdevīgāk ka tollmetsam.Turklāt visi šhitie ir aprīkoti ar iekšdedzes smerdēkli.Kuru, spriežot pēc iA titullapas, tūliņ pēc garantijas laika beigām varēs nodot visdrīzāk ka labi ja tajā pat tolmetssā.Atliek vienīgi e-trons vai nu e-talons.Es, kā jau kārtīgs nesteidzīgs kapaiksipējs, nupat nopirku "sev" jaunu kasko un jaunas vasaras riepas.Demagoggiji no manis šogad dabūs Figu.Jā.

650 13.09.2020 22:26

Drošvien bailēs no draudošajām sankcijām pārceļot savu databāsi uz lvlohiem grūtāk aizsniedzamu ārzemju resursu.

650 13.09.2020 22:19

Bet Kāpēc jums tiem lohiem ir jāpiegriež šāda vērība?Var taču pieņemt, ka viņi vienkārši "ir", un viss, tas nav labojams, kādu gabalu jāpiecieš..Es piem braucu 4dien no rīta no jelgavas,pie cenu pārbrauktuves piestājot uz srakano, bija 2gab priekšā.Apbraukt tur vairs neko nevar, rezultātā visu to remontzonu kā Pirmais vilkās smirdošs transportieris.Es tīšām atpaliku no viņiem pa 150m, jo tas reāli smirdēja pēc degošas eļļas.Nu varbūt aiz manis arī kāds ko "padomāja"...

650 13.09.2020 22:03

Es īsti nevaru piekrist.Vienulaik biju iedziļinājies lielākajā DE autoentuziastu forumā motortalk.Tur itin labi situēti cilvēki sprieda- vai ņemt jebkuru benzīnu vai tomēr bitdi. Nospiedošais vairākums balsoja par labu tam otrajam.Bet tas ir jauncenā līdz 99.Iespējams, ka aiz šīs robežas ir pofig viss un velk izvēlēties jau "citus" transporta veidus.

Kaut gan arī tie 99,- nozīmē, ka pa 3g esi "gatavs" 60k vienkārši nolaist trubā.Par iespēju palietot kaut/ko no jauna līdz tiem 3g.Bet, ja nebūtu kontingenta, kam interesē tieši tas trīsgadīgais, visa tā industrija gluži vienkārši apdrirstos.Viņi visi zāģē savu zaru, publiski izrādīdami necieņu pret tiem tur 3g pretendentiem un ļečīdami viņiem tā vietā jaunu bezpersonas super skodu.Grīnmotars par to gavilē, abet mollers sūkā garu saldējumu, mēģinādams par neadekvātu cenu ssā notirgot savus tos otrreizējās aprites 3g hlamus par kosmo cenu un pusbomž komplektācijā.Jā.

650 12.09.2020 14:55

Čorts sazin kā shitto tēmu lasīt,fig vairs sapratīsi kurā iepriekšējā lapā kurš ko jaunu ieplūtijis..Par distancēto darbu bij runa- teicu,ka IT-isti "lielās".Jā, tiešām, tā viņi dara.Tapc, ka katram pusvilkam ar laiku sāk likties, ka visapkārt tāds pats bars vilku.

Mums visur visapkārt nezcik jomu, kur IR kādam uz vietas jābūt.Paskat,visādu lohbiroju ēkas vien cik ir saceltas.Kam?? Kur?? Noliktavu kompleksi, ostas,dažādas ražotnes vispār teju visa transporta sfēra.No attāluma var "vadīt" daļu procesa, bet ne jau izkraut/apstrādāt kravu vai vadīt transportu.Tukšs birojs arīdzan reti kam ir pieņemams. Tirdzniecības lohcentri,pie kuriem tūkstots lohmašīnu stāv jebkurā d/nakts laikā. Pamēģiniet ar sabtransu turp aizkratīties un 3 rimi maisus mājās atvilkt bez auto.

Vai vel cita modīga mode- gānīt cilvēku par to, kur viņš dzīvo un cik tālu no sevis strādā.Kopā ar darbu katrreiz dzīvesvietu mainīt, vai ko? Svešiem padomu vienmēr prasīt? Tie "labāk" zinās? Vajag savstarpēju nepatiku sēt, sarīdīt,lai Lohi cits uz citu kliedz.Cilvēks ņēma aizdevumu,skrēja 3 darbos,vecu būdu pārbūvēja par Māju, cerēja,mošk Valsts ar laiku atkopsies, radīs modernu ceļu tīklu, viņš tagd pa 12min nokļus rimi un pa 42min limbažos pie omammas.A iznāk, ka *uj/viņam, sip tagd caur jaunolaini, tūliņ rīt vel maksāsi 5eur pa salinieku pārbraukt.'Baltezers reku pamodies- cykas igauņi rindā mauc, no īpašuma tagd nevarot izbraukt, uz brauktuves grūti trāpīt.Medemciems, tas i nigeru lohuciems, aber balttezzers, oi, nu tas tak Cita Lieta,nu ko jūs,tur Baltie,nu kā tad taa.Jā.Plet,ar Prāmi ,lai sip pāri pa savu to dīķi,uz to Jauno mendeļciema appgriešanās vietu,tikai 17km,toties droši ;P

650 12.09.2020 1:59

Bet tēma ir nevis par Superb, bet gan par Superb iV ..Interesanti gan, iA testētais iV joprojām dirn ss ūtrupē,kamēr "nepatīkamais dīzelis" iet griezdamies un pa-lekdamies.Koki kalst,bērni neiet skolā,mājlopi un mušas krīt gar zemi, zivis peld bezgaisā ar vēderiem pret Sauli. Ārprāts!

650 11.09.2020 14:38

Mīnusu ne es liku, bet par patēriņu jautājums ir pilnīgi vietā.Jo reāli tas interesēs pilnīgi visus- no bomža līdz miljonāram.Vēl būtiski ir par riepu izmēru un marku.Kā arī par to, ar kuru pārnesumu un kādiem rpm viņš pārvietojās "nesodāmajos" ātrumos(gan pilsētā, gan ārpusē) un ko viņš "dara", ja vadītājam no šī te mierīgā/nesodāmā stāvokļa ir savajadzējies (vai sagribējies) strauji paātrināties..

650 11.09.2020 14:25

Katrs konkrētais 4x4 prasās pēc sapratnes. Ja tur Lohs- ar wrx un sti viņš sataisīs suudus 6x ātrāk un vairāk , nekā ar pensionārs ar daudzmaz lohudrošu audi quattro.Ja kādam misējies tīšām blatojot- attiecīgi visu pareizināt vēl 3x...

ps,- NEKAD neesmu novērojis, ka "jaunais" assfalts būtu reāli slidenāks vai bīstamāks par jebkuru "citu" asfaltu.Lielāka ticamība ir pat Lohu izpūstajam mītam par "rudens lapām".Nemaz nerunājot par TO, kāds segums (dažkārt reāli bīstams) tur tajā vietā bijis PIRMS "jaunā" uzklāšanas (kad zīmju nebija nu itin nekādu,katrs varēj sisties/psties kā grib..).

650 11.09.2020 14:15

Tas EZERS tur tajā iekšmalā ir gadiem ilgi.Katrreiz, vienmēr pēc jebkura daudzmaz normāla lietus.Naktī paskats ir sirreāls, priekš lohiem orientācijas un drošības problēma ir acīmredzama un reāli bīstama.Jo NAV tāda auto (ne pat ne komerc- ar 10mm protektoru, kad LĪKUMĀ tajā sūdā pat tīšām iebraucot, nebūtu jūtama planēšana un paslīdēšana.Bet zīmju NAV- un tas ir šo te fuflodemagogu un daiļdrirsēju divkosības un melīguma skaists pierādīums. Kādam tas ir kā "ponts" un sevis"tests", turpretim vismaz 2/3 braucēju tas IR reāli bīstami un neprognozējami.Pie ātruma 90 tur lieks pusmetrs/metrs uz ārmalu ir garantēts jebkuram.Ja viņš ir lohs- čau, iepeldi ezerā, sacel šļakatas,sabremzējies un ceri, ka apkārtējie "sapratīs".

Es jau sacīju- lai (būtu..) pieklājīgi, starp risēm dotajā vietā un laikā ir jāturas VISIEM klātesošajiem.Tiklīdz viens tajās ietrāpīs- idille izjūk, blakusbraucēja stikls top aizliets un tālākais jau atkarīgs cik/kurš ir/nav lohs.Nav prognozējama katra indivīda rīcība līkumā vai pie kādas pārkārtošanās vai vienkārši pie pozīcijas izvēles- piem, pa vidējo joslu kurā pusē tām risēm katrs ieturas.Tas taču ir retums, kad kāds tāds prasmīgāks tīšām piedomātu pie situācijas un tīšām "sargātu" savus blakusbraucējus.

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti