Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
IngarsT 14.11.2020 22:14

Octavia Combi ar 150 zs dīzeli uz vīkendu man bija jau pirms kāda laika vasarā. Jāsaka, ka bija tāds, kādu varēja gaidīt - ārkārtīgi ērts un ergonomiski pareizs priekšā, plašs aizmugurē, var pat pārlikt vienu kāju pār otru, ja tas ir aktuāli (gluži kā VW Arteon), nu un bagāžnieks vispār komentārus neprasa, jo manuprāt Škoda vispār netaisa mašīnas ar mazu bagāžnieku, bet Octavia tas ir vēl par kārtu lielāks. Kas man nepatika arī citos jaunās paaudzes VW grupas automobiļos (arī jaunajā Leon un Golf VIII novēroju), ir elektroniskie gļuki. Nu nav jauki, ja automobilim par 30000+ eiro pēkšņi izslēdzas šāds un tāds asistents un nav pieejams, kamēr neapstājies nu nepārstartē auto. Nepatīk arī klimata regulēšana ar skārienjutīgo slaideri; tumsā drīzāk nogriezīsi radio skaņu nekā dabūsi pa grādu siltāku salonu.

IngarsT 25.01.2018 16:52

Honda dizaineri nudien ir pacentušies radīt futūristiska, agresīva, sportiska, tehnoloģiska izskata automobili. Viņiem tas ir izdevies, jo ar uzliku un krāsu akcentiem Civic nudien izskatās pievilcīgi. To gan nevarētu teikt par salonu, kas ir gana plastmasīgs. Sliktā ziņa dīzeļu cienītājiem ir tāda, ka civilais Civic pieejams tikai ar diviem benzīna dzinējiem un pat jaudīgākajā versijā jūt dzinējspēka trūkumu. Labi vien, ka var izvēlēties Civic Type-R

IngarsT 25.01.2018 16:35

Izskatīgs auto it īpaši dārgajās komplektācijās ar lielajiem, bet mūsu ceļiem ne īpaši piemērotajiem 20 collu riteņiem. Šādi apautam auto arī vislabāk piestāv benzīnnieks ar 280 zirgspēkiem. Jādomā gan, ka pie mums populārāki būs 2 litru dīzeļdzinēji, kas pieejami 150 un 240 ZS versijās. Lai vai kā, izskatīgais Arteon patīkami pārsteidz ne tikai ar dizainu, bet salona plašumu, jo īpaši aizmugurē, kur pat iespējams pārkrustot kājas. Nav daudz tādu auto, kam šāda iespēja ir standarts. Konceptuāli šis fastback tipa automobilis ir ļoti līdzīgs Audi A5 Sportback, taču ir lielāks, turklāt maksā mazāk.

IngarsT 27.11.2017 15:37

Nissan zīmola bestsellers Latvijas jauno auto tirgū ir piedzīvojis pārmaiņas. Ja uzmet aci atjaunotajam Qashqai, izmaiņas dizainā tā uzreiz pamanīt diez vai varēs. Tomēr ielūkojoties ciešāk, redzami jauni lukturi, kam dārgākajās aprīkojuma versijās ir krietni lielāki LED dienas gaitas lukturu segmenti, bet salonā vadītājam ir sagādāta jauna stūre; izskatīgāka un ērtāka nekā iepriekš. Ja pavisam īsi, tad ar ražotāja minētajiem 1300 uzlabojumiem Qashqai noteikti nav palicis sliktāks, tikai labāks un lietošanā patīkamāks. Īpaši, ja tā ir kāda bagātīgāk aprīkota modifikācija par aptuveni 30 000 eiro

go.tvnet.lv/zkvpbt

IngarsT 27.11.2017 15:29

Pēc pēdējās paaudžu maiņas jāsāk lūkot, vai nav laiks mainīt modeļa nosaukumu. Micra nu jau bez viena milimetra ir 4 metrus gara, un tas nozīmē, ka salons ir pietiekami plašs un ērts. Vadītāja vietas ergonomika bažas nerada, tāpat kā paneļu apdares materiāli. Aizmugurē iekāpjot, gan jāuzmanās no zemās jumta malas, taču, kad iekāpts, sēdēt var. Katrā ziņā, ja ir padomā iegādāties mazās klases auto, Micru nedrīkst ignorēt.

go.tvnet.lv/0flqeb

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti