Škoda Octavia auto tests, atsauksmes un iespaidi 2020 / 2021

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Škoda Octavia no 2020 / 2021 gada, kāda pieredze?

 
GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
5 1 Atbildēt

Pāris dienas bija iespēja testēt Octavia ar 2,0 TDI EVO dīzeļdzinēju un automātisko pārnesumkārbu un uzreiz jāteic, ka šāda versija ir uzskatāma par praktiskā latvieša izvēli – neraugoties uz stingrajām emisiju normām, dīzelītis demonstrē gana labu dinamiku apvienojumā ar visnotaļ patīkamu degvielas patēriņu. Ražotājs šim dzinējam komplektā ar septiņpakāpju DSG automātu norāda 3,7 l/100km degvielas patēriņu, kas ņemot vērā automobiļa masu un virsbūves apmērus, ir ļoti cienījams rādītājs. Jāteic, ka pēc vairāk nekā 500 kilometru pieveikšanas pa dažādiem ceļiem un ne mazākajā mērā neaizraujoties ar ekobraukšanas paņēmieniem, borta datoriņš rādīja 4,5 litru vidējo degvielas patēriņu. Tas nozīmē, ka ar 45 litru bāku var nobraukt vairāk nekā 1000 km. Turklāt diezgan droši var apgalvot, ka ražotāja deklarēto vidējo patēriņu varētu sasniegt bez īpašas piepūles, tikai mazliet piekoriģējot braukšanas stilu. Ja runājam par dinamiku, tad 150 ZS dīzeļdzinējs ar 340 Nm griezes momentu 100 km/h sasniedz 8,7 sekundēs, kas šādam praktiskam ikdienas auto ir visai labs rādītājs. Lai nodrošinātu atbilstību jaunākajām emisiju normām, 2,0 TDI EVO dzinējs aprīkots dubulto (twin dosing) izplūdes gāzu apstrādi, kur divos katalizatoros, kas izvietoti viens aiz otra, tiek iesmidzināts AdBlue.

Pagaidām 2,0 TDI EVO pieejams ar 115 vai 150 ZS jaudu, bet vienīgā alternatīva ir 1,5 litru TSI benzīna dzinējs, kas arī attīsta 150 ZS, taču pieejams tikai ar sešpakāpju mehānisko transmisiju.

Drīzumā Octavia dzinēju paletei gaidāms papildinājums. Tiks uzsākta ražošana sekojošām versijām: 1,0 l TSI benzīnniekam (110 ZS); 1,5 l TSI dabas gāzes (CNG) versija (130 ZS); 2,0 l TDI dīzeļdzinējs (200 ZS) ar pilnpiedziņu; 1,0 l e-TEC hibrīddzinējam (110 ZS); 1,4 l plug-in hibrīds (204 ZS).

Jaunā Octavia kļuvusi par 19 mm garāka (Combi universālis par 22 mm), bet auto platums palielinājies par 15 mm. Tas nodrošina iespaidīgu plašumu salonā, it īpaši aizmugurē sēdošajiem. Nepilnus 4,7 metrus garajai Combi versijai bagāžas nodalījums paplašinājies par 30 litriem. Ar paceltām sēdekļu atzveltnēm tie būs 640 litri, bet maksimālā ietilpība sasniedz 1700 l.

Octavia standarta aprīkojumā iekļauta optika ar LED tehnoloģiju, ātruma ierobežotājs, līniju asistents, satiksmes uzraudzības sistēma, apsildāmas vējstikla sprauslas, ISOFIX stiprinājumi, priekšējo sēdekļu apsilde un 8 collu skārienjūtīgs krāsainais displejs. Dārgākās versijās ir kruīza kontrole, distances sensori priekšā un aizmugurē, atpakaļskata kamera, elektriski atverams un aizverams bagāžnieks, 10,25 collu digitālais instrumentu panelis un 10 collu centrālais ekrāns.

Octavia sākuma cena ir 19 200 eiro, bet rudenī būs pieejams arī Active aprīkojuma līmenis ar 81 kW 1,0 l TSI benzīna dzinēju un manuālo pārnesumkārbu, kura cena būs sākot no 17 700 eiro.

Slepkava Reģ.: 27.10.2016
0 1 Atbildēt

Apstiprinu. Dienas brauciens uz Kauņu un atpakaļ - vidējais patēriņš 3.5 litri uz 100 km. Aizmugurē sēdošajiem vietas neticami daudz, bagāžā 600 l - no malas nepateiksi, bet ļoti ietilpīgs. Nebūs gan piemērots šoferiem, kas automātisko kārbu un elektriskos logu pacēlājus uzskata par lieku greznību, jo viss notiek ar milzu planšeti panelī, vajadzīgs laiks, lai pierastu.

Zefirasturetajs Reģ.: 03.08.2019
3 0 Atbildēt

Divi katalizatori un Adblue. Superīgi.

seller Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

Ja runājam par dinamiku, tad 150 ZS dīzeļdzinējs ar 340 Nm griezes momentu

-------------------------------------------------------------

interesanti, ka ar DSG tam dzinējam ir pacelts uz 360 Nm, kamēr 340 Nm atstāts manuālim!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

VAG rokas kārba ir projektēta uz 340?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Tu gribēji teikt - 350. Iespējams, kā arī nepieciešamība dot piecus gadus garantiju situācijā, kur visi pircēji noklusējumā tiek pieņemti par idiotiem, no kuriem dzelži jāpasargā ar dažādām aizsardzībām. Reālajā dzīvē gan jau tur vairāk - zinot kā tas ir ar deviņdesmito gadu dzelžiem, kur šad un tad gadās ka kāds, teiksim, 1.9 belarusnieks ar kādiem 450 ņūtoniem tiek pieskrūvēts pie kārbas kurai paredzēts turēt 250 ņūtonus, un tur, pie noteikuma ja diferim kniežu vietā sakrāmēts skrūvju komplekts...

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
5 0 Atbildēt

Pagājušajā nedēļas nogalē bija iespēja izmēģināt jauno Skoda Octavia Combi ar 2.0 TDI 150 Zs(340 Nm griezes moments) un 7-pakāpju divsajūgu tiešās pārslēgšanas automātisko transmisiju. Uzreiz jāsaka, ka dzinēja jauda/dinamika ekselenta, pārnesumu pārslēgšanās vispār nav jūtama.

Pārsteidza(patīkami) degvielas patēriņs - ceļā uz Liepāju,braucot noteikumu robežās(+15%) ar daudzām apdzīšanām, iebraucot Liepājā vidējais patēriņš rādīja 3,7l - tieši tas, ko ražotājs ir pateicis pie kombinētā degvielas patēriņa!!!

Lai dzīvo dīzeļi! Papildus drošības sistēmas, kā adaptīvā kruīza kontrole, joslu un sānu asistents braucienu padara ļoti komfortablu un drošu. Tāpat informatīvi ļoti atbalsta "head up"displejs priekšējā vējstiklā. 10,25"digitālais displeja panelis eleganti izvietots priekšējā panelī(un nelien no tā ārā, kā dažiem modeļiem). Tā kā jaunais modelis "pastiepies" garāks un platāks, aizmugurē sēdošiem ir iespaidīgs plašums (līdz ar to stipri pietuvojies segmenta pašreizējam līderim Passat Var.), bet jau tā ietilpīgais bagāžas nodalījums iepriekšējam modelim, šis kļuvis vēl ietipīgāks - ar nolaistām aizmugures sēdekļu atzveltnēm 1700l. 2686 mm riteņu bāze nodrošina ļoti līganu un komfortablu braucienu. Vienīgi gribējās nedaudz cietāku piekari, jo uz ceļa "viļņiem" bija diezgan ievērojama šūpošanās.

Eksterjers un interjers - elegantas līnijas, pārdomāts instrumentu panelis un izcila kvalitāte. Auto ir apvienojis divas būtiskākos pielietojuma veidus - elegants biznesa vajadzībām un praktisks ģimenes auto. Testētā auto cena 31670 eur(max.aprīkots), bet ar šādu dzinēju un pārnesumkārbu Active versijā tas ir pieejams par 24600 eur.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

3.7 var rādīt arī iepriekšējās paaudzes CR TDI. Jautājums, cik rāda pumpis DUSā/odometrs

650 Reģ.: 25.01.2017
3 7 Atbildēt

Amortizatorus un lohriteņus tam vajag nomainīt, tad būs.Kas vispār te notiek,kaunu vai galīg pazaudējuši- 3,7l dīzelis tiek atzīts par labu...1700l bagāža- ko Jūs tajā taisāties vest? Zirgu? Kauna nav vispār nē, uz ielas shitādu lieku platību aizņemt.Ko Jūsu Bērni ēdīs, ja visi egojisti tā tagad darīs?. Kapc gan nepirkt Lielisko superbu pa 40,- ar uniKālo 270 zs benzīna motoru un vidējo patēriņu 9,7 un pakaļas sēdekļa plašajā vietā neieskrūvēt lieliskā proppāna tvertni ??

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Gandrīz vai pareizi atspoguļoji, vien propāna vietā ielieci metānu. Nu tā - lai būtu "pareizo" situāciju aprakstoši.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 5 Atbildēt

Prottams,lai kāds uzkonstruē vēl kādu Mīnusu;)) Liekulības un demagoģijas kalngals- te gadu garumā publiski un bezmaz oficiāli dīzeļus un to lietotājus nolikt līdz ar zemi,nospļaudīt un novemt, viņu lietotos auto (savulaik oficiāli cildinātos un apjūsmotos) par katru cenu pasludināt par bezizejas hlamiem un visa dzīvā indētājiem un visu pasaules sērgu pirmavotiem (vēlams ar nulles iespēju kādreiz to pārdot- lai nomainītu pret jaunāku/labāku...).

Bet tikko kā jebkura jebkāda skoda- tā atkal brīnums un ekodizeoloģijas dimants,izrādās ka (skodass) dīzelim ir gan atrāviens, gan 3,7litri,gan jaaaa,gan mjaaa,gan jesss un oiiii.Samaksājiet savus tos 30,- un gatavojieties drošsirdīgi uzklausīt savā virzienā pavērsto demagoģijas izkārnījumu straumi no dažādu gibrīdOnkuļu un elektošoka specaālistu puses..

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 1 Atbildēt

būs jāizmēģina Molā

Atis_Jansons Reģ.: 18.11.2012
5 0 Atbildēt

Tā pēc brauciena ar "Octavia" uzrakstīju "Latvijas Avīzē":

Labs piedāvājums mazauto nievātājiem

400 km ar “Škoda Octavia Combi”

Atis Jansons

Visam, kas īsāks par četriem ar pusi metriem – fui! Nekāda prestiža. Žēlīga drošība. Vietas maz. Sevišķi aizmugurē sēdošo kājām. Un tālbraucienu koferiem. Patiešām smuku to mazo arī nevar uztaisīt...

Cilvēku grupa ar šādu dzelžainu viedokli tiešām ir. Pat vīrusa gadā vairāk kā 400 pircējus Latvijā atrada tā sauktās vidējās klases populārākie (VW Passat un Škoda Octavia) jaunie auto. Ko viņi ieguva? Atbildi uz šo jautājumu meklēju nedēļas nogalē ar jauno “Octavia Combi”, vienu no konkursa “Latvijas Gada auto” dalībniekiem.

Ietilpības čempions?

Tādu titulu savā TV raidījumā šim auto piešķīra kolēģis Normunds Avotiņš. Un iekrāva tajā divus riepu komplektus. Nez kāpēc šī demonstrācija mani nevis sajūsmina, bet uz šķību smīniņu pavelk?

Tāpēc, ka šie skaistie, metāliski lakotie ārpusē un iekšpusē saudzējamās ādās tapsētie limuzīni manā uztverē nu nekādi nav savienojami ar tādu prastas sadzīves problēmu risināšanu kā kartupeļu maisu, skaidu brikešu vai melnzemes paku pārvadāšanu. Tādām operācijām vajag pieāķēt piekabīti. Vai pie būvmateriālu veikala ar telefona aplikāciju atslēgt “Fiqsy” kravas busiņu un savu dārgumu atstāt stāvvietā atpūsties. Šie nav skarbi kravinieki.

Turklāt – nemaz tik baigi lieli jau tie arī nav. Šīs pludlīnijas formas nu nekādi nespēj tuvoties kantaino un patiešām ļoti praktisko “busiņu”, “bulku vāģu” utml. ietilpībai. Šiem ir gari deguni – “Octavia” snīpis ir vairāk kā sprīdi garāks nekā manai “Vitarai”. Un ietilpību nedod. Aizmugures “borts” biezāks – vēl 10 cm ietilpības nost. Galu galā šī auto bagāžnieks (aizmugures sēdekļu atzveltnes nenolaižot) ir tikai 20 cm garāks kā “Vitarai”. Platums – vienāds. Salonā? Abu sēdekļu rindu platumi uz rekordiem nevelk (120 un 130 cm). Lielāka ir aizmugures “kāju rūme”. Un garāks bagāžnieks – ja atzveltnes nolaistas. Šeit var izdarīt to, ko mazās un pat kompaktās klases krosoveros nu nekādi nav iespējams – var ielikt pilna izmēra matraci, uz kura tāla ceļa pauzē brīnišķīgi nosnausties. Divatā, protams. Gribētu to izdarīt kādā Alpu kalnu pļaviņā. Vai Pireneju aizas malā.

Aerodinamikas čempions!

Es dotu tādu titulu. Pelnītu. Un noderīgu arī, ja vien tavi ceļi ir tāli un ātri. Tikai garam auto iespējama patiešām laba aerodinamika. Ir tāds krosoveru plaukuma laikos ne īpaši populārs raksturlielums – Cx. Grūti pat interneta pārbagātībā šo ātra brauciena galvenās pretestības raksturlielumu atrast. Nu neliek to specifikāciju tabulās ražotāji! Kāpēc? Jo nav ar ko lielīties. Visiem “džipiņiem” (busiņiem, pikapiem arī) tas ir krietni virs 0,3. “Octavia” – 0,24 sedanam, 0,26 šim “vagonam”. Un izcils degvielas patēriņš uz šosejas. Testētais auto (divu litru dīzelis) Latvijā atļautajos ātrumos apēd mazāk par četriem litriem uz 100 km. Ja atrodam vietu, kur drīkst ātrāk, slavas dziesma kļūst skaļāka. Pat 160 km/h nepieliek patēriņam pat litru. Uz Alpiem!!! Kad robežas atvērsies...

Viegls – labi vai slikti?

Argumentu par labu lielam (un agrāk arī smagam) auto tiešām ir daudz.

Pirmkārt - estētiski. Lieli auto ir skaistāki. Garu auto dizaineram daudz vieglāk veidot dinamisku, lepnu, greznu, krāšņu. Samazinoties gabaritiem, līniju skaistuma vietā priekšplānā, grozi kā gribi, izlien racionālais. Kuras ir ietilpīgākās stereometrijas figūras? Kubs un lode. Tā nu mazauto mākslinieki mokās, mēģinādami vienkāršo, praktisko, bet pieticīgo padarīt interesantu un valdzinošu... Žēl.

Otrkārt - objektīvi, tehniski, fizikā bāzēti, ko neuzvarēs ne laiks, ne superdatorizēti konstruktori, ne trūcīgo vai skopuļu iebildumi. Smagiem auto piemīt liela inerce brauciena virzienā. Un, pateicoties smagai virsbūvei, relatīvi ļoti maza ir milžu "neatsperotā masa". Tādēļ to gaita agrāk bija līdzenāka, maigāka, komfortablāka utt. Fantastiska. Pat bez mūsdienu gāzes amortizatoriem un superriepām. Staļina "ZIS", kuru man laimējās pastūrēt pirms bruņumašīna nonāca Rīgas motormuzejā, pa nebūt ne līdzeno Ropažu (toreiz Gagarina) ielu ripoja kā pa galdu. Jo svēra sešas tonnas. Divreiz "vieglākais" astoņdesmito gadu "rolsroiss", kurš reiz mitinājās kāda vēlāk bēdīgi slavena miljonāra garāžā Jūrmalā, un šad tad tika atvēlēts vecu rallistu izpriecām, kustējās kā datorspēlē, kaut riteņu piekares tam bija gauži nemodernas un smagas. Es šodien lieliski sadzīvoju gan ar Nissan "Qashqai", gan Suzuki “Vitara”, taču neviens no šiem modernajiem mazuļiem un "kompaktniekiem" nekad neripos, nežūžos, nelidos pa ātrgaitas maģistrāli tā, kā pusotras reizes smagākā 1996. gada Opel "Omega". Brauciens smagā un lielā auto ir bauda. Pat necentieties to noliegt.

Un – diemžēl – necentieties šīs nostaļģiskās sajūtas sameklēt braucienā ar jaunākās paaudzes limuzīniem. Pat “Mercedes” un “BMW”, ekoloģisko prasību spiesti, ir kļuvuši vieglāki. Šī “Octavia” ir gandrīz 400 kg vieglāka par pieminēto “Omegu”. Un pa viļņoti grambotu Latvijas asfaltu vienatnē tu brauc tikai un vienīgi pieklājīgi. Bez senā plūduma kaifa. Šo ir jāpiekrauj...

Bet vieglums rentējas pilsētā. Vecie, smagie te rija vai 10 litrus uz simtu. Šī – piecus. Un tas pat ar automātisko kārbu (DSG – izcili laba!).

Cena – pats labākais

Ja jums tiešām šāds auto vajadzīgs – “Škodas” cenrādis priecē visvairāk. Šādu izmēru auto iegūt par mazāk nekā 20 tūkstošiem šķiet gluži vai nereāli. Tiesa – tas nebūs ar DSG. Tas nebūs ar dīzeli. Zaļas taupības vārdā pat litrīgais trīscilindrinieks šajā kuģī jau šoruden tikšot likts. Un, pat nepamēģinājis ticu, ka Latvijas apstākļiem tas būs pietiekami ātrs.

Nu ko? Gribi lielu? Lai veicas! Turklāt vari “Octavia” gaitas īpašības pamēģināt jau šajā sestdienā, kad pie lielveikala “Mols” notiks gadskārtējā publisko testu diena. Varēsi tieši salīdzināt šo ar mazākiem krosoveriem, ar kompaktklasi, kuru pārstāvēs pats jaunais “Golf 8”. Starp citu atgādinu – daudziem “kompaktniekiem” ir arī “universālās” versijas, kuras par “Octavia Combi” nav neko daudz mazākas. Varēsi klātienē (divi metri!) par auto izvēli jautāt ne tikai dīleriem (kuri, protams, ieinteresēti pārdot savējo), bet man un citiem konkursa žūrijas biedriem.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

"Labs piedāvājums mazauto nievātājiem " - es laikam esmu nemoderns cilvēks, bet šo es galīgi nesauktu par mazauto.

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Viņš jau nesauc. Tā arī saka: mazauto nievātājiem ir jāņem šāds liels!

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

+1 litrs pie 160 ir lirika. Pie 100kmh lielākā daļa patēriņa ir gaisa pretestība, kas pie 160 palielinās 2.5 reizes. +3 litri būtu optimistiski.

Salīdzinot ar krosoveriem nevajag aizmirst, ka Cx ir relatīvs pret šķērsgriezuma laukumu - augstam un platam SUV šķērsgriezums ir ievērojami lielāks + sliktāks Cx

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Apraksts diezgan sakarīgs, tikai pārķerta viena detaļa, tā par svaru un līganu gaitu - tās jaunās mašīnas nav līganas nevis tāpēc ka palikušas vieglākas, bet tāpēc ka ļumīgas piekares mūsdienās nav modē. Ļumīgu var padarīt jebkuru mašīnu, vajag tik salikt atbilstošas pederes un amartus. Četrus gadus atpakaļ, kad mans golfs vēl svēra tikai tonnu [svaru rādījums] un piekare saturēja tuvu 30 gadiem vecas 1.3 nemotora pederes [kuras nospieda uz leju 2.0 motors un vēl šis tas] un kaut kādus lētus eļļas amartus, čoma sieva, stāvoklī būdama, pa grani braucot teica "atšķirībā no citām mašīnām, šajā bedres nejūt"; mērinstruments laikam bija vēders. Tā ka, ja braucot ar vitaru un kaščeju ir ilgas pēc omegas ļumīguma - vārgas pederes un vislētākie amarti ir way to go.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Tagad octaviai riepas ir zemāka profila kā omega lotus ar 250+ zs.

Dacīte ražo ļumīgus auto, bet sportiskie letiņi nepērk

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Ļumīga piekare neiet kopā ar lielu ātrumu-caurmēra jaunai klaberkastei tomēr būtu jāvar tie 130-140kmh ar vidusmēra šoferi pie stūres uz bāņa turēt bez lieka saspringuma.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Mums acīmredzot atšķiras uzskati par to kāda piekare ir ļumīga - es par tādu, ar kādu aprīkota mašīna mēdz uz nelīdzeniem ceļiem, asos līkumos un tamlīdzīgās vietās zvalstīties - tu laikam ar to apzīmē tādu "piekari" kā padomju laika bērnu ratiņiem ar četrās ādas siksniņās iekarinātu virsbūvi kuru var šūpināt uz priekšu un atpakaļ... Ar nepatīkami zvalstīgām mašīnām ir sanācis stiept uz 160-170-180 - ja tādos ātrumos ir radušās nepatīkamas sajūtas, tad tikai apstākļos, kādi uz autostrādēm nav, lasīt - asākos līkumos.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Reku pāris mīksti ripojošie un zvalstīgie

youtu.be/yAPa3flxuG8

Tie idealizētie bāņi reizēm tāpat mēdz būt brangi nelīdzeni ar līkumiem kalnu galos un visādiem citiem interesantumiem pie jebkuras strauja manevra tas zvalstīgais atpakaļ sitīs ja ne ātrāk tad krietni jaudīgāk gan.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Ko tu runā, tas no 1:10 redzamais Hlams taču ir viens/no iekārojamākajiem LV lietotāja sapņiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Es tak zināju ka mēs runājam par divu dažādu klasu mašīnām. Runa bija par līganām vieglajām mašīnām, a tu te iemet viģiku kur pamatā redzami mašīnu izstrādājumi ar paaugstinātu smaguma centru...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

tām kastēm ar tavām līganajām mašīnām kopīgas ir trīs pazīmes-augsts riepu profils, garš piekares gājiens un mīksta amortizācija.

Labi piemēri tam, ka standarta autiņam jābūt muļķudrošam izbraucot pa rūpnīcas vārtiem ir A klases mersis un Audi TT

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Bānis ir būvēts lai fūre droši uz 90 var visur izbraukt. Kaut kādus dīvainus līkumus tikai itāļu bānī 1x esmu redzējus. Viss pārējais uz 130 ar dacīti logan būtu izbraucams

Konuss Reģ.: 10.02.2015
1 0 Atbildēt

Re, kur viens no ekstrēmākajiem gadījumiem, ar kādu esmu sastapies - 180 grādu līkums pie Monblāna tuneļa: goo.gl/maps/ArzxBuVjyuTbB1hw7

Teorētiski (pēc zīmēm) šī vieta vēl/vairs neskaitās bānis droši vien šī līkuma dēļ.

Jā, arī Itālijā Dženovas apkārtnē uz bāņiem bija padaudz asu un nepārredzamu līkumu, kur vieglajā auto 100 km/h jau likās diezgan jautrs pasākums.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tā biedējuma zīme jau it kā vairāk piekabēm domāta.Parastu auto vajag izmēģināt šeit, vēlams pilnu un pretējā virzienā: www.youtube.com/watch?v=6FUueGM-Yg4

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
7 2 Atbildēt

Literāri ideāls apraksts. Epiteti, valodas plūdums, kopaina. Lielisks apraksts. Ideālā teksta forma pat traucē kaut kā iebilst.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
7 2 Atbildēt

Gluži kā savulaik žurnālā AUTO Atis ir īpašs.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 3 Atbildēt

Reklamēt dd mašīnu (veicināt tās pārdošanu..) un vienlaikus nespēt no sevis izspiest nevienu sirsnīgu viedokli vai pat ne bikli slidenu argumentu šodienas dīzeļa iegādes perspektīvai kā tādai - to tiešām vajag mācēt.Jā.

Gadiem ilgi te drosmīgi zākāt un nekaunīgi nomelnot itin visus dd lietotājus kā šķiru, bet tagad tikpat lepni cildināt 3,7l patēriņu.Apzināti neuzskaitot citkārt naski pieMineetos nedzimušos cilvēkus, nokaltušos kokus un apsprāgušos liellopus.

Sak, lai nu lasītāji paši izlemj- ar ko riskēt un kurā cohumā un kādā nolūkā savus tos 30k tagad iebāzt.Xperti taču neies savu reputāciju bojāt,šādās LLP lietās iedziļinoties..

Prottams, (es Ceru) ka ne visi interesenti ir galvā vai kur citur iespiesti un viņi tiešām pirks šo te 4l,nevis viņa vietā demagoģiski iesmērētu benzīna hlamu ar 2 lielāku un pat tad vēl melīgu/vid patēriņu un ar starpkolchozu autobusa cienīgu ieskrējienu.Viens tikai bmw atļāvās saviem dd entuziastiem izdvest morālu atbalstu- pārējie uzvedas vienkārši Nožēlojami.

Lietotu "citas markas" dd savā salonā pārdot/nesmādējošais Ulmaņgatves gibridO-kungs gan te nesen iA titullapā pasludināja Nelikvīda statusu iekšdedzes motoram kā tādam- laikam tomēr Augšā kāds to sadzirdēja un tas konzervbundžas statuss uzkrita vienam viņa paša apcerētajam "bisnessa sedānam".

Zefirasturetajs Reģ.: 03.08.2019
1 3 Atbildēt

Tas auto laimīgu darīs tikai pirmo īpašnieku, kas viņu sačakarēs. Pēc tam kad šo lielisko un eko šmeko agregātiem pārbazto auto nopirks 2. Un 3. īpašnieks varēs lasīt tēmas ar nosaukumu - kur likvidēt Adblue pa lēto, katiki aizgājuši ciet, ko darīt, griezt ārā vai nē.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nevajag jau arī neko čakarēt. Ar laiku jebkurš auto nolietojas pat arī tad, ja to pieskata un apkopj.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 3 Atbildēt

Es vēl "cerēju", ka kāds/no ekspertiem (vai ,vēl labāk, dažiem te citiem ikdienas dižVaroņiem) savā Vīra Dūšā uzņemsies atbildību šeit izteikties par TO, kas būtu jāņem vērā tam labticīgajam indivīdam, kurš reāli nopirks šo te Tdi..par saviem 30k.Visdrīzāk, ka nekādu cerību uz daudzmaz godīgu sarunu nav principā nē.

Jo nevienam nav drosmes pieļaut (vai vismaz Atcerēties..) to jauko iespēju, ka "nākamajā reklāmas vilnī" šeit pat iA titullapā/godavietā neizlasīsim kāda kārtējā diametrāli "citādā" x-perta "Ļootti Cienījamo Viedokli".Kurš tikko savus tos 30k iztērējušajam indivīdam (iespējams) izraisīs kādu akūtai caurejai līdzīgu reakciju.Masu psihozes veicinātājiem ir viens pamatprincips- būt klāt tur, kur (tobrīd) viņiem ir izdevīgi būt.Nožēlojami.Jā.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ļoti tuvs cilvēks pirms aptuveni gada nolēma iegādāties ģimenei jaunu auto. Oktāvija bija potenciālo iegādājamo auto sarakstā. Tomēr gala beigās tika pieņemts lēmums par Insigniju.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Daudzus potenciālus jauna auto pircējus (privāti) patiešām attur auto popularitāte uzņēmuma auto vidū. Šī iemesla dēļ, iespējams, arī es laikam privāti ģimenē negribētu ne Škoda Octavia, ne VW Golf, nemaz nerunājot par Toyota Corrola v.tml.

Bet, vispār jauna Octavia dīzeļa veiktspēja izbrīna pat ļoti Es teiktu, lai turpina dzīvot jaunie dīzeļi arī.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Un kas tad tieši ir tas biedējošais faktors - būs prasts auto?

Ja reiz uzņēmumi ņem, tad jau tam vajadzētu būt kā zināmam plusam - neņems to, kas 2 mēnešus servisā, nedēļu uz ceļa.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Princips "nebūt tādam auto kā visiem"... Ja izvēlies, tad arī sirdij. Tomēr cilvēki ir atšķirīgi, piekrītu

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Tur var aiziet otrā galējībā - izvēlēties kaut kādu mistisku Daewoo, kāda nav nevienam un pēc tam brīnīties, ka visos servisos skatās - a kas tas tāds un nu nez, pie mums laikam tādu labot vis nevarēs.

Ok, tas varbūt nebūs jaunu auto pērkot, bet vēl lieta, par ko šajā forumā allaž satraucas - kas to ekskluzīvi reto auto pēcāki pirks?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Bet darba auto izvēlē tak arī tev bija visai liela teikšana? Kur tad vēl dienestīgāku auto par pasātu?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tādas komplektācijas darba Passat nav pretenziju.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Paga paga - tu pieminēji galvā tērētus ļautiņus kam galvenais lai mašīna izskatītos īberīgi - bet tomēr galu galā izrādās ka tev galvenais tomēr ir saturs, nevis īberīgs izskats?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bet nu cilvēkam tak gribās kaut ko ne tā kā visiem! Kad es izvēlējos pēdējo auto, es uzreiz atmetu VW un Toyotu kā šķiru. Tad atmetu Škodu. Beigās jau tāpat VAG izstrādājumu paņēmu, bet tomēr drusku interesantāku.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 3 Atbildēt

Tu,dīzeļa izbrīnītais Gudriniek, labāk klāj vaļā,kāds kontkrēti tev ir PERSONĪGAIS auto un kad Tu beidzamoreiz pirki PERSONĪGO auto par 30k un KĀDI bija Tavi apsvērumi,kad Tu vilki no sava PERSONĪGĀ maka tos 30k.Vajag runāt pat lietu, nevis izlikties nedzirdam un tikai malt/savu.

Jūs te gadiem ilgi sistemātiski, apzināti un demagoģiski nozākājāt dd lietotājus kā šķiru un viņus izlikāt vispārējai nomelnošanai kā visa dzīvā gandētājus un galēji neapzinīgus nākotnes sabiedrības locekļus.Bet tagad Jūs seikaklojieties un cits/citam/nezin/kur esat gatavi ielīst, apjūsmojot 3,7l un reklamējot dd iegādi par 30k.Kaut gan jau Parīt savā gļēvi izmanīgajā ierastajā veidā tepat jau rakstīsiet pavisam citu dziesmu.Kā rezultātā tas skodas 3,7l nopircējs sajutīsies par galējo LOHU un dziļi morāli nožēlos savus trubā izgāztos 30k.

Jo,pa lielam,summāri un principā, Jums NAV drosmes atzīt nedz globālās dd nomelnošanas kampaņas melīgumu, nedz dd iegādes ekonomisko pamatojumu.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Tu to man vaicā?

Ja tā, tad pilnīgs ignore nesakarīgam komentāram Nekad nav bijis nekā pret dīzeli (jaunu).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 5 Atbildēt

Ok, tas neizbrīna,jau teicu- galvenaiss ir malt savu un izlikties "nesaprotam" Jautājuma būtību.Žēl, ka neesi pamanījis dažas būtiskas izmaiņas tekstos un principos kopš žurnāla "Auto" laikiem.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Nu, īsti jau igbire nebija - atbildēji tak

torkjis Reģ.: 05.10.2013
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Un kas tad tieši ir tas biedējošais faktors - būs prasts auto?

Ja reiz uzņēmumi ņem, tad jau tam vajadzētu būt kā zināmam plusam - neņems to, kas 2 mēnešus servisā, nedēļu uz ceļa.

Godam kantes rīvē - citi padomās, ka tas ir darba auto visplikākajā komplektācijā

650 Reģ.: 25.01.2017
1 1 Atbildēt

Jā, prottams, ka Pilnākajā.Visvisvis pilnīgākaJā.Jā.Ar vienīgo apvienoto izklaides/ērtību objektu aizmugurē sēdētajiem- piepīpētāja vai usb rozeti.Tāteikt, lai šamiem vismaz būtu alternatīva kur iebāzt pirkstus (jo degunā un/vai d-benā tos bāzt nav īsti higiēniski).

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Neviens nav aizliedzis nopirkt R-line vai R...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Yaris GR vai corolla ar to pašu 250zs motoru un 4x4 varētu būt baudāmi

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
0 0 Atbildēt

Octavia Combi ar 150 zs dīzeli uz vīkendu man bija jau pirms kāda laika vasarā. Jāsaka, ka bija tāds, kādu varēja gaidīt - ārkārtīgi ērts un ergonomiski pareizs priekšā, plašs aizmugurē, var pat pārlikt vienu kāju pār otru, ja tas ir aktuāli (gluži kā VW Arteon), nu un bagāžnieks vispār komentārus neprasa, jo manuprāt Škoda vispār netaisa mašīnas ar mazu bagāžnieku, bet Octavia tas ir vēl par kārtu lielāks. Kas man nepatika arī citos jaunās paaudzes VW grupas automobiļos (arī jaunajā Leon un Golf VIII novēroju), ir elektroniskie gļuki. Nu nav jauki, ja automobilim par 30000+ eiro pēkšņi izslēdzas šāds un tāds asistents un nav pieejams, kamēr neapstājies nu nepārstartē auto. Nepatīk arī klimata regulēšana ar skārienjutīgo slaideri; tumsā drīzāk nogriezīsi radio skaņu nekā dabūsi pa grādu siltāku salonu.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti