Kārtot: Augošā secībā
1 2
Volx 24.10.2020 20:28

Tas tak neko nerisina. Ja man jābrauc uz Lietuvu tak tāpat cauri Iecavas, Bauskas centram. Man tak nevajag uz Berlīni. Tas atkal tāds no realitātes atrauts spriedelējumus. Es tagad bieži braucu pa to Saulkrastu apvedceļu un pie sevis domāju kā būtu, ja man jākratās uz 50 visu šito 10,15km posmu cauri Saulkrastiem. Tas tak vietējiem arī ir nightmare

Volx 24.10.2020 18:33

Bet vispār Gobzems ir vajadzīgs, kaut vai tikai lai taptu šādi topiki.

Volx 24.10.2020 18:31

Vispār Tu tīko aprakstīji veidojumu Atīstībai/Par.

Tieši repše jau izveidoja un bīdīja projektu Atīstībai, kur pēc idejas pulcināti jauni politiķi. Tālāk jau tur notika visādas apvienošanās un priekšgalā uzpeldēja visi lielākie blēži.

Volx 24.10.2020 18:21

Beidz manu tekstu labot. Taisās ateikties

Volx 24.10.2020 16:41

Tak tas maģistrāļu būvniecības plāns jau signalizēja, ka Satiksmes min. nav viss OK ar realitāti.

Ja es vislaik no 90-tajiem dzirdu, ka jābūvē Via Baltic apvedceļš gar Iecavu, Bausku un tas nav pa šiem gadiem ne pa metru pavirzījies, tad šitie plāni ir kosmoss.

P. S. vienīgais Šlesers uzblieza apvedceļu gar Saulkrastiem, uvažuha un pačots!

Volx 24.10.2020 16:29

iciks rakstīja: Paskat tik. Vai tad nav oficiāli sludināts, ka līdz 2030. gadam viņi atteiksies no tiem dīzeļiem (benzīnus līdzi pieķerot)? Dažus gadiņus jau varēja paciesties un tad jau to pēdējo dīzeļa auto varēs vest uz muzeju un nolikt blakus Ādolfa auto.

Vācijā nē, tur tak dīzeļu lobijs valdībā. Tas jau tikai vietējā līmenī notiek cīņa ar viņiem, bet tā kā viņi iet uz eksportu, tad dīzeļiem zaļā gaisma valdības līmenī.

Francijā jau tas pats.

Īrijā, UK jau taisās atteikties no visiem iekšdedzes dzinējiem no 2030.g., tur nav tāda lobija.

Volx 24.10.2020 16:24

Gribu šitādu aparātu youtu.be/n2L1pHMUsII

Volx 18.10.2020 12:21

Nu ko jūs te dramatizējiet. Pēc 10 gadiem būs aizliegts pārdot, ievest iekšdedzes dzinējus, bet neviens tak jums sodu neliks, ja turpināsiet braukt ar savu veco autiņu. Tas ir iekšdedzes dzinēji izbeigsies laikā gaitā, kā dinozauri izbeidzās.

Volx 09.10.2020 11:42

Šīs tabulas tapšanas fabula. Linkaitis saklausījies kritiku par veco autoparku kādam SM ierēdnim uzdod uzdevumu.

L:Klausies, vajadzētu samazināt 10+ ievesto mašīnu procentu

SM ierēdnis paprasa savai sekretārei uzraut Excel tabuliņu, bet tā lai 10+ mašīnas nobālētu. Pieliec vēl klāt kkādu atlaidīti hibrīdiem, nu 50 kkur

Vsjo, tabula 2 dienu laikā gatava.

Piemēram VW gols 9 gadu vecs 60eiro, bet jau 10 g. v. 220eiro.

Volx 06.10.2020 11:15

Kkādas baumas te esat salasījušies Euro6 normas būtiski samazina NOX pieļaujamo normu dīzeļiem, ne tiešās iesmidzes benzīniem. Tā arī ir būtiskākā atšķirība starp Euro5(NOX 0.018 dīzeļiem) uz Euro6((0.008).Benzīna motoriem jau Euro5 NOX norma ir zemāka(0.006) un nekādus filtrus tur nevajag stellēt

Volx 06.10.2020 1:55

Sportage tak nav elektrisks, KIA Niro

Volx 04.10.2020 22:09

Un par kādu uzslavu tu tur sapņo? D

Krievijā ir tāds saits drom. RU, tad tur autiņu īpašnieki liek savus remontus, uzlabojumus utt. Vienkārši dalās ar savu pieredzi

Volx 04.10.2020 21:02

Nu un tagad ko jaunais īpašnieks varētu mums pastāstīt par mazlietoto X trailu? Neko vērā ņemamu, man liekas.

Volx 04.10.2020 20:59
Volx 04.10.2020 20:52

Skaidrs, ka tu stāsti par savu autiņu, bet tieši šie 2,3 g vecie ir paši bīstamākie. Tur tak var būt galīgi jauns totālā sadalīts autiņš. Tie ir tie gardākie kumosiņi uz kuriem pārpircēji var uzvārīties. Te jau Donis pag. nedēļā veica izmeklēšanu ar kaškajiem. Būrās tur pa kkādām bāzēm pēc vienas rāmis nevis no Kaškaja bet KKāda cita Nissan utt.

Tūlīt pameklēšu to viņas izmeklēšanu

Volx 04.10.2020 20:01

Pat Torque news, kas pārsvarā stāsta par Teslu, iekļuvis apskats par Armēniju, Kalnu karabahu www.youtube.com/c/Torquenews

Volx 04.10.2020 14:07

Tāpēc, ka fana pieredze ir reāla un viņš to autiņu zina no [email protected] dienas kādu gan pieredzi var sniegt cilvēks, ja pirms viņa 10 gadi ir miglā tīti? Tā ir tikai laimes spēle vienam tas autiņš kalpos vēl 10 gadus un viņš rādīs īkšķus, cits uzreiz dosies pēc jauna motora. Tīko aprunājos ar vienu tirgoņi ar sarkaniem nr. Viņi pērk tos autiņus izsolē un tikai atnākot uz LV viņi aptuveni uzzina tā reālo tehnisko stāvokli. Tas ir arī tas ar ko šis cilvēks nodarbojas, saved to autiņu pārdošanas kārtībā. Dotajā gadījumā tas bija Nissan kaškajs, 9 gv, 7400 nudiņas

Volx 03.10.2020 14:30

Tie Upi galīgi nav redzami ielās, bet 500 fiati ka biezs.

Volx 28.09.2020 10:07
Volx 27.09.2020 17:50

Armēnija VS Azerbaidžāna, šorīt sākās

Ko foruma viedie saka?

Volx 26.09.2020 20:29

Nu, un ko es saku?

Ja uz pirkstiem jāskaidro, tad līdz 2018.g. Tesla bija tāds entuazistu pulciņš, kas stellēja kopā mašīnas. Tāpēc arī tāds pieprasījums, jo fiziski vairāk nespēja saražot. Pirmo lielo soli izdarīja atverot rūpnīcu Ķīnā, tagad būvē Teksasā un Berlīnē. Tāpēc cipari aug, parādās iespējas ražot plašam patērētāju lokam. Lai iekarotu kkādu vērā ņemamu % tad jāņem ar cenu.

Volx 25.09.2020 10:59

Pačekoju, līdz 2018.g. Tesla kvartālā ražoja aptuveni 25000 autiņu, gadā 100k. Jaunā rūpnīca Berlīnē plānota līdz 500k. Tagad, protams, ir arī rūpnīca Ķīnā un tie skaitļi aug, bet sanāk, ka Eiropā Tesla taisās ražot 5x vairāk, kā iepriekš saražoja priekš visas pasaules

Volx 24.09.2020 20:49

Taisnība, bet tas ir tāpēc, ka viņu pašreizējās rūpnīcas ASV ir tādi šķūnīši salīdzinot ar tradicionālajiem ražotājiem. Berlīnes fabrika būs lielākā ne tikai Eiropā, bet arī pasaulē. Loģiski, kad viņa izies uz pilnu jaudu, tad nepietiks, ka katrā ES valstī nopērk 2 % Teslas no visa tirgoto auto apjoma. Tur vajadzēs iekarot Vācijas, Francijas tirgus ar 30% no apjoma.

Volx 24.09.2020 20:15

Pērk? Kur tad tev pērk, ja no visiem pārdotajiem auto 2-3% ir EV? +Teslai vēl ve#anas izmaksas, tas jau tikai tajā pusē okeānam kaut cik pieņemama cena. Lai šitādu megafabriku noslogotu ir jākļūst par vadošo auto ražotāju Eiropā. Tieši tāpēc paredzams, ka Eiropā Teslas ražos lēti un tā vairs nebūs kkāda ekstra.

Volx 24.09.2020 18:47

Tak sen jau viss sastutēts. Ja neskaita tādas mazvalstiņas, kā Norvēģijā un Īrija, tad Britu salās no 2030.g būs aizliegts tirgot iekšdedzes dzinējus. Ja jau šeit(Eiropā) nebūtu perspektīvas, tad jau nebūvētu tādu monstrozu rūpnīcu.

Uz Krieviju tak neviens elektro ražotājs neraujas, lai arī tirgus liels.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti