Kārtot: Augošā secībā
1 2
Volx 13.11.2019 14:24
Volx 13.11.2019 0:15

Redz, tāda ir mūsu pasaules vērtību uzbūve, uzskati. Mileniāļu pasaules uztverē tā ir visnelietderīgākā sava laika nosišana un kas tad uz ceļa ir bīstamakais faktors? Tieši tā, cilvēciskais faktors izraisa visvairāk satiksmes negadījumus. Nezinu statistiku, bet vai tad stūrēšana nav tik pat kaitīga kā alkoholisms, vēzis utml.?

Tāpēc es Vaļa kungam saku, ka uz mums skatīsies kā uz dīvaiņiem. Izmirstoša suga. Wala jau saka, ka jāliek rezervātos

Volx 12.11.2019 18:14

Es neko negribu atņemt, es saku, ka jaunā paaudze visticamāk, atmetīs tādus kaitīgus ieradumus, kā auto vadīšana. Es un Tu gan jau vēl stūrēs.

p.s. vispār jālasa visa sarakste, lai man nav jāatkārtojas

Volx 12.11.2019 16:16

Es domāju, ka jau tagad 4 g. Vecs bērns, kas operē ar mobilo telefonu labāk, ka mans sievastēvs, nesaprot kāpēc būtu jābrauc uz kādu noteiktu vietu un jālej kāds šķidrums auto. Ja viņam tētis iesprauž mašīnu rozetē, tāpat kā mobilo. Diez vai viņš gribes arī stūrī grozīt, kad izaugs, ja jau būs ieviests autopilots.

Volx 12.11.2019 12:19

Īsumā es gribēju teikt, ka iekšdedzes dzinēju nebūs.

Volx 12.11.2019 12:16

Es esmu šī paša sociuma cilvēks un mums visiem ir līdzīgi ieradumi, paražas.Es runāju par cilvēces paradumu maiņu, evolūciju. es piemeram atceros, ka mana omīte izejot ārā vienmēr sēja lakatu un diez vai viņas laika sievietes staigāja džinsu biksēs. Šobrīd lakats kkā pats par sevi ir atmiris un bikses nav nekāds ūnikums.

Es sevi pie šīs domas pieķēru, kad Latvijas gada auto piesēdos patestet sportisko N-Line ar parasto kārbu. Ok, vai tad es neesmu agrāk braucis ar parasto kārbu? Aha, šiten jāslēdz pa tiem robiem, tūlīt slēgsim...................kka neslēdzās................āāāā, pareizi tur tak tas pedālis vēl jāspaida(sajūgs saucas). Nu, tad jau tā lieta aizgāja.

Tas nozīme to, ka pat jau es esmu aizmirsis kā tas ir tur spaidīt, slēguļot to auto, tas vienkārši ir rudiments, kas pats par sevīm laika gaitā atmirs. Tieši tāpat tagad domā jauna paaudze, kas telefona aplikācijā izsauc bolt, noīre mašīnu citybee, viņam pat nekur nav jābrauc jo aplikācija var ēdienu atvest mājās. Auto uzturēšana principā priekš viņa ir tikai apgrūtinajums......................tur vēl eļļa jāmaina, nu i nafig! Būs autiņi, kam nekas nebūs jādara, jo tas vienkārši ir NEVAJADZĪGI, tas atmirs pats no sevis un mēs ar tevim izskatīsimies pēc idiotiem

Volx 12.11.2019 11:04

Ja pareizi sapratu, tad tas tiek darīts lai palielinatu drosību. Tjip palielinājušies gadījumi velo/auto sadursmes.

Wala, es vispar domāju, ka mēs būsim pēdēja paaudze, kas vēl to stūres ripuli groza. Pēc kādiem gadiem 50, ja vel būsim dzīvi, jaunatne uz mums skatīsies ar noželošu skatienu. Redzi, šitas kādreiz stūri grozīja! Nu tas tāpat, kā Tu tagad skaties uz saviem vecvecākiem, kas brauca ar zirga pajūgu, pirka auzas un vēl visādīgi tur mocījās

Volx 12.11.2019 10:33

Nu, ja lasi viņa rakstus, tad tur tas ir izskaidrots. Jo vairāk un plašākus ceļus būvēsi, jo satiksme kļūs lēnāka, pārblīvētāka. Brisele jau tos ceļus krasi sašaurina, Lipskis(mūsu miniblogeris) stāstīja. Šams strāda par tālbraucēju un bija aizbraucis uz Briseles centru padzert alu(protams lielais bullis kkur nomale nomests). Šams arī brīnījās cik daudz vietas būtu kkāda laukumā auto satiksmei, bet viss ir partaisīts par gājeju,riteņbraucēju, kafejnicu paradīzi. Mašīnām viena šaura strīpiņa atstāta. Tātad lielāka daļa cilvēku nomet kkur savas masīnas nomales un brauc uz centru pastaigāties, padzert alu utt. Neviens dīzelis tur nepūš viņiem virsū

Volx 12.11.2019 9:53

Vispār tieši vakar Varlamovs(pazīstams ru blogeris) bija iemetis rakstiņu, ka pūstošajos rietumos, Briselē no 2021.g. ātrums pilsetā tiks samazināts līdz 30 km/h. Protams tam seko arī visādi citi sagatavosanās darbi, lai mierinatu satiksmi - ceļu sašaurināsana, līkumošana utml.

Volx 12.11.2019 9:47

Manai meitai bija tāda saruna ar savu draudzeni bērnudārzā(lkm). Šamā palielījās, ka mammai Džedajs nopirkts, draudzene pastāstīja, ka vispār viņas tētis katru gadu pērk jaunu mašīnu. Noskaidrojās, ka šams pērk tieši šādi - ar paskati uz gadu. Par cik gan nezinu

Volx 11.11.2019 13:19

msh, tā ir ar visiem vāciešiem. Tas neatiecas tikai uz BMW

Volx 11.11.2019 12:57

Vauxhall arī ir populārs modelis britos, kas arī ir Opelis. Austrālijā ir dārgas darbaspēka izmaksas, bet Opelis ir lētais gals. Nespēj tak konkuret ar aziātiem, to jau arī rāda statistika.

Volx 11.11.2019 12:44

Es ievēroju, ka viņi runā par enerģētisko neatkarību, jo uzlādeti akumulatori varot nodrošinat austrālijas transporta vajadzības vismaz 24 st. laikā. Tas ir ja pieņemam, ka visi australijas auto ir elektro.

Itkā tas pats efekts nebūtu, ja būtu uzpildītas bākas

Volx 11.11.2019 12:40

Holden ir tas pats Opels. Vispār viņi ir uz bankrota robežas, pārdod tikai Austrālijā.

Volx 11.11.2019 11:54

Heh, Wala, es jau tā domāju, ka Tu būsi izlasījis kko savu

Raksts ir uzrakstīts, lai apgāztu pieņēmumu, ka ""elektro auto rada ne mazāku piesārņojumu, jo mēs taču kurinām ogles"". Tur pat atzīmēts, ka Tasmānijā(tā ir sala, Wala), kur elektrību iegūst ne no oglēm elektro ir par 80% efektīgāks.

p.s. un no kurienes tev ir tāda statistika, ka tur mīl lielus amerikāņu auto? Man liekas, ka tur mīl Āzijas auto - Toyota, Hyundai. Man sievai draudzene dzīvo Austrālijā, viņai ir i30

Volx 11.11.2019 11:23

Labs rasts. Pat Austrālijā, kur lielāka daļa elektrības tiek iegūta no akmeņoglēm, parādītas elektro priekšrocības.

Volx 10.11.2019 22:07

Par Latvijas gada auto. Sāksim ar to, ka visi autiņi ir ļoti labi un viņus nevar salīdzināt ar gadsimta sākumā iznākušajiem modeļiem. Visiem ir visādi asistenti, atpakaļskata kameras un pietiekams paātrinājums. Atliek tikai izvēlēties kādam nolūkam auto tiks izmantots. Tāpēc tālāk piesiešos visādiem sīkumiem.

Ja runājam tikai par braukšanas baudu, tad manī tādu izraisīja divi modeli - Audi Etron un Toyota Supra. Abi autiņi vienkārši neiederas Latvijas ceļa apstākļos, jo ar tādu jaudu un paātrinajumu jūs ātri vien nonāksiet policijas ķetnās. Etronam nemaz nejūt to milzīgo ātrumu ar kādu pārvietojies, jo viņs ir kluss un labi sabalansēts pat pārvietojoties pa nelīdzenu ceļu segumu. Supra savukārt ir klasiskāks, rēcošāks eksemplārs un arī uz nelīdzina ceļa seguma diezgan pamatīgi kratīs. Etronam aizmugurējos sēdekļos un bagāžas telpai pat būtu pietiekmi daudz vietas, atšķirībā no Supras, bet viņš arī maksās nereālu naudu 80+ K. Etronam vel jāatzīmē baigi modernā fīča, ka sānu spoguļu vieta ir izvietotas kameras un spoguļa atēlu jūs redzat durvju iekšpusē. Tas man liekas nav visai praktiski, jo tās kameras būs iekārojams auto zagļu mērķis. Arī nollauzot parastu spoguli jūs vietā uzliekat ne īpaši dārgu analogu. Ar kamerām būs savādak.Tāpēc abus eksemplārus mēs droši varam svītrot no LV gada pretendenta titula, jo lielāka daļa potenciālo pircēju auto pērk ikdienas ekspluatācijai.

Vēl viens auto, ko var svītrot no pretendentu pulka ir Hyundai i30 N-Line. Hyundai savā modeļu līnijā ieviesuši sportisko N-Line līniju, kad parasti idienas automobiļi tiek pielāgoti šosejas sacensībām. Tāds arī bija i30- ar klasisko ātrumu pārslēgu, sporta sēdekļiem. Pārvietojās raiti, kamēr nesākās kādi ceļa nelīdzenumi. Atiecīgi šo auto par saprātīgu cenu varētu vien pirkt kādi drifta mīļotāji.

Tika notestēti divi hibrīdi - Toyota Camry un Hyundai Kona. Camry atstāja ne visai spožu iespaidu, jo visa info sistēma un navigācija izskatījās gadus 15 aizkavējusies pagātnē. Arī gaitas īpašības neiespaidoja. Tā jau nevar teikt, ka auto nekustējās, bet tāda sajūta palika, ka kkas nav šai autiņā līdz galam nostrādāts. Savukārt Konas hinrīds izrādījās vareni patīkams braukšanā un motora darbībā. Pats salons gan bija aprīkots pēc iespējas pieticīgāk, lai Kona būtu konkuretspējīga cenu ziņā. Atiecīgi ar 27 500 eiro šis auto izskatās viens no reālākajiem pretendentiem uz gada titulu.

Tad tika notesteta Latvijas lietoto auto segmenta klasika - WV Pasat. Ļoti labs auto it visā, bet tas ir dīzelis un cena noteikti arī nav draudzīga. Ta jāatzīst, ka visa info sistēma(elektronika) bija savās vietās un darbojās perfekti. Nekā lieka, salīdzinot ar Camry, piemēram. Arī dīzeļdzinējs tikai starta brīdī nepatīkami iemurrājās, bet uz ceļa autiņš ļoti labi ceļ un uzvedās.

Līdzīgi arī uzvedās Sangyoung Korando dīzelis. Salona apdarē centušies atstāt dārgi un bagāti iespaidu, bet ik pa laikam jau izlien lētuma ausis. Ieslēdzot atpakaļgaitu uzreiz nokļūsti kkāda miglas bildē(monitorā). Liekas arī navigācija nebija ta iespaidīgākā, bet auto maksā sākot no 17000 eiro! Es teiktu ļoti labs eksemplārs ikdienas vajadzībām, jo vietas vajadzētu pietikt ģimenei ar 2 bērniem.

KIA XCeed arī atstāj ļoti labu iespaidu. Šeit tika prezentēts, visticamāk, viens no dārgākajiem modeļiem, jo autiņā bija sabāzti visi asistenti kādi tik var būt. Viss darbojas lieliski. Būtiskākais mīnuss - mazā bagāžas telpa, bet auto pievelk ar savu ārieni un droši vien nepretendē uz mājsaimniecības auto statusu. Arī cenu ziņā viņš būs nedaudz dārgāks, kā CEED SW, kurā var salikt visu.

Protams, jāatceras, ka šis bija tāds ekspres tests. Nebija laika izpētīt kur un kā uzlādējas, saslēdzas mobilais telefons, piemēram. Tāpat būtu interesanti kā auto agaismo ceļu tumša laikā, vai kā uzvedas agrā rīta stundās.

Volx 10.11.2019 18:20

Džedajs arī visu gadu brauc ar 19-tajiem ripuļiem.

Volx 10.11.2019 18:09

Esmu atpakaļ. Latvijas gada auto ietvaros tika notestēti - Audi etron(elektro), WV Passat, Toyota Camry(hibrīds), Hyundai i30 un Kona(hibrids), KIA XCeed, Sangyoung Korando, Toyota Supra. Patika visi, izņemot Toyota Camry

Vēlāk uzrakstīsu sīkāk.

Volx 04.11.2019 23:39

Ātruma parlaidu acis, nepamanīju. Ķīna jau pikaps full Electric iznācis. Te tāds pašvaks e trons. Bet OK neesmu tāpat braucis ne ar. vienu elektro.

Volx 04.11.2019 10:56

Protams, žēl, ka nav neviens elektro. Tests jau sākotnēji izskatās vakardienas

Volx 04.11.2019 10:53

Mani arī paņemsiet testiem?

Volx 03.11.2019 22:34

B6 cik es saprotu ir pasata vagons? Tak nesalīdzināmas klases mašīnas. Šitā ir makšķerniekiem domāta, kur spiningu ielikt, ne kravas staipīt.

Volx 01.11.2019 14:27

Šitie no Vācijas grāvjiem

Volx 01.11.2019 13:23

Msh, tu lasi manas domas?

Tieši ar šādu defektu viens vācietis nonāca manās rokās. Vēl jau ir jātiek līdz tai konstatēšanai, autiņš tika rādīts veselai strīpai meistaru un dažādas pilsētās. Visi mainīja to siltumaini un tikai pec vairakiem gadiem viens meistars uzstādīja pareizo diagnozi, bet viņš arī neņēmās pats ārdīt. Tur esot jāarda viss priekšejais panelis un vajadzīgas smalkas rokas. Tjipa viņam esot baigās lāpstas

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti