Faktiski jau ir padaudz ceļazīmes kuras varētu arī neuzstādīt, bet uzstāda. Gan kilometru zīmes, gan norādes ar attālumu līdz kādam objektam, galvenā ceļa beigu zīmes. Krustojums ar mazāk svarīgu ceļu, uz mazākiem ceļiem faktiski netiek uzstādīts, kaut vajadzētu, bet tomēr var iztikt. Tā kā, ja ir vēlme, tad jātaisa viss saraksts un jāsniedz Satiksmes Ministrijā. Kāda x pēc jāmaina dzīvojamās zonas zīmes uz jaunām? Manuprāt šis viss ir lai būtu kaut cik vienots ceļa zīmju izvietojums visā ES, tai skaitā ūdensšķeršļu nosaukums, kad pār tiem ir tilti.
Plus tā ūdensšķēršļa zīme brīdina, ka priekšā ir vieta kur var noslīkt, ja nobrauksi no ceļa tieši tur. Tāpat arī caurtekas tiek apzīmētas ar dzelteniem signālstabiņiem, gan lai tās būtu vieglāk atrast, gan lai pievērstu autovadītāju uzmanību, kā priekšā kas bīstams.
Gauži vienkārši, RDSD nav tādas tehnikas ar ko mēra saķeri, tā kā naudas maz, tādu pakalpojumu neiepērk. Ja kāds uzdos jautājumu, kad ņems nost 70 zīmes nevarēs atbildēt, jo nezinās, līdz ar ko pieņemts autovadītājiem patīkams, bet faktiski bīstams lēmums - neierobežot ātrumu. Kaut kā tā.