Kaut kas ar maisījumu nav pareizi. Tā jau ir, kā džeki saka, tur kompleksi jāskatās. Vai ta kompī nekādi brīnumi neuzrādās?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kaut kas ar maisījumu nav pareizi. Tā jau ir, kā džeki saka, tur kompleksi jāskatās. Vai ta kompī nekādi brīnumi neuzrādās?
Kompī neko neuzrādīja. Tagad. Ir kaut kad pirms pus gada metusies ārā kļūda "EGR recirkulācijas vārsts".
Vēl jāpārbauda katalizators, lambda zonde un dzinēja kompresija. Aftermarket katalizatori nav tie izturīgākie, pie kam, ja dzinējs ir bojāts, tad arī tas stipri saīsina katalizatora dzīvi. Nebūs lētais remonts.
Ieliec rādītājus no TA protokola atgāzu čeka. Protokolā tie TA sliņķi parasti norāda lambda 1 tā kā tas jāskatās čekā vai arī servisā lai pamēra. CO2 tur nemēra bet gan CO.
CH ir nesadegusī degviela vai diemžēl degkamerā nonākusī eļļa. Jāmēra kompresija, bet iespējams ka bez kapitāla remonta tur vairs neiztikt. EGR problēmas arī nav labs motora stāvokļa rādītājs.
Izdrukā arī tas pats kas csdd lapā. lambda 1. co 0,04 un 0,06. HC 416.
Varbūt ir zināms kāds serviss kur normālu diagnostiku var veikt un kur neliks visas detaļas nomainīt auto pa vairakiem simtiem?
Izteikšu tikai minējumu par to "paši vedīs uz csdd".
Iespējams, džekiem ir gali tikt pie jaunām uzlīmēm, un auto nekas tā arī netiktu remontēts. Būtu tikai jāsamaksā, noteikti ne 15-20, bet vairāk, un nākamajā apskatē, kuru tad nu gan jau saimnieks ietu atkal pats, būtu viss pa vecam.
Ir bijusi arī tāda pieredze ar Ford focus, gadījās meitenei bijušo taxi nopirkt, arī ch ellē ratā augsts un džeki no kūrortpilsētas servisa paši tjipa taisīja, aizveda, izgāja. Nākamajā gadā paši gājām un nekā, ch atkal augšā, nu tagad focus tā arī stāv sētmalē. Tiesa šie pēc skates pieteica, lai tiek vaļā ar svaigo skati Manuprāt uz 500 eironaudām.
ch parasti labi nosaka dzinēja kopējo stāvokli. kompresija, eļļas nonākšana degmaisijumā, vēl šis tas.
Augsts HC parasti norāda uz nesadegušu degvielu vai izdilušiem cilindriem/gredzeniem. ja viss pārējais kārtībā, tad būs izdilis. Varbūt pietiek ar eļļas gredzenu maiņu. Kāds nobraukums (patiesais)? Cik bieži jāpielej motoreļļa? Cik l "apēd" starp eļļas maiņām?
Duratec standarta vaina - eļļas gredzeni. Eļļu noteikti rij litru uz tūkstoti un nobeidz katalizatorus, tos var mainīt kā zeķes.nebūs lēti. Nomaini servisu, šitie neko nesaprot
To ka rij eļļu jau autors neatzīsies, cer uz brīnumainu atrisinājumu.
Servisā nolaida podā jaunu katalizatoru, un piedāvā atrisināt problēmu, nopērkot skati.
Ir arī cits atrisinājums - nopirkt skati un pārdot tālāk. Tā kā eļļas līmenis nav skatīts, ticams, ka ir braukts zem min līmeņa, un motoram ir citas šaizes radušās. Eļļas gredzeni duratec he ir standarta nelaime, pilns internets ar to.
Eļļas gredzenu nomaiņa nav kosmosa tehnoloģijas. Amatieris to var mierīgi izveikt garāžā/pagalmā dienas laikā bez speciāliem rīkiem un speciālām iemaņām (ja vien abas rokas nav kreisās, līkas un neaug no d****s). Ja man būtu vēlme braukt ar tik vecu auto, tad tā darītu.
pirms n-tajiem gadiem bija tapat ar to pasu motoru bet ieks cita auto, aizmirsti, tu neiziesi normali to skati. es meginaju 6 reizes, 7. izgaju ar minimaliem, tiesam minimaliem cipariem parsniedzot atlauto, jo inspektors apzelojas, redzot kuru reizi jau eju. pirmstam vnk jurmala-riga 3. roba, pirms tas pedejas reizes. biju nosolijies ka ja neizies tad uzreiz uz tolmetu. pirmstam viskautko darija, neatceros vairs ko isti, jo gadijums tiesam bija pasen.
ps visi parejie raditaji bija labi un motors darbojas lieliski - kluss, nedumoja, nesmirdeja, apgriezini nelekaja utt. tuksgaita bez nevienas liekas vibracijas un skanas. vienkarsi izdilst un neko nepadarisi. tiku no ta auto driz vala.
anoagask rakstīja: Servisā nolaida podā jaunu katalizatoru, un piedāvā atrisināt problēmu, nopērkot skati.
Ir arī cits atrisinājums - nopirkt skati un pārdot tālāk. Tā kā eļļas līmenis nav skatīts, ticams, ka ir braukts zem min līmeņa, un motoram ir citas šaizes radušās. Eļļas gredzeni duratec he ir standarta nelaime, pilns internets ar to.
super padomi - iesmērēt lūzni citam.
Ja nav naudas sataisīt, jāmet prom.
nopirkt skati un pārdot tālāk -- par 1000 EUR aizies
Redzi, tādus padomus norakt gluži vienkārši, ja tas nettiecas uz Tevi. Kā tā var, nu kā tā var???
Un tagad iedomājies, ka šāds auto būtu nonācis pie Tevis. Nu kaut vai mantots. Var pārdot par 1k naudiņu, vai arī par 200 naudiņām tolmetā. Vai tad arī teiksi to pašu?
Es ar laikam pie savādākiem pieskaitāms, kas nevienam neko nesmērē. Man paziņai piecu bērnu ģimenei iesmērēja gļukainu auto, nomainīja veco auto pret sliktu auto. Un uzdod šo jautājumu sev pats vai tu gribētu iepirkt ko tādu? Tipa visus defektus varu noteikt pats vai zināms supermehs, par ko tādu, tikai pasmaidīšu.
CH 400. jau 2. reizi skatē izbrāķē
Sveiki.
Nav vairs salmiņu pie kā ķerties. Ford mondeo 2005. gads. 1.8 benzīns. Gāju TA pirmo reizi - ch 398. Pirms tam bija nomainīta eļļa, eļļas filtrs, gaisa un salona filtrs. Tāpat 398.
Tagad nimainīju sveces, šodien aizbraucu uz TA - ch 405. Un tas viss tukšgaitā. Katalizators ir mainīts. Lambdu un co2 rādītāji izcili, bet ch ir dirsā. Pirms tam vēl izgāzēju kārtīgi ar 2. un 3. ātrumu. Auto pie csdd atstāju ielēgtu un nekā. Man vairs nav ideju. Vai ir kāds ieteikums, ko varētu apskatīt? Biju servisā vietējā Tukumā sia veijmars, kur teica, ka it kā varētu palīdzēt, bet tādi šaubīgi džeki izskatījās. Saka, ka tie noteikti nebūs 15-20 eur, noteikti vairāk un ka paši vedīs uz csdd, jo saprotot labāk kas un kā rādās csdd aparātos. Kaut kā aizdomīgi izklausās, ka nepiestāda man rēķinu vairākos simtos...