Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
dubis 07.03.2021 21:12

Žakelēns vispār divas gonkas pēc kārtas šitā 5/5 garām, gan PČ, gan sprintā PK. Kas bija pirmajā reizē?

dubis 02.03.2021 22:30

Vismaz sēdēšanas laikā neapdraud citus, ja sodu tāpat nemaksā un strādā pa melno, tad tādam pilnīgi pie kājas cik un kāds naudas sods. A ja cilvēks brauc pālī, značit viņam kaut kur vajag tikt un parasti tādi arī vēl dodas uz darbu. 2 varianti, vai nu padomās vai turpinās, tikai dabūs sēdēt, atlaidīs no darba, nevarēs atļauties jaunu ziemsiti pāļa braucieniem. Šim vizmaz bija piesaistīta statistika, ka dzērājšoferu skaits kops administratīvā aresta atcelšanas palielinājies. Kāda tur covid korelācija, nepateikšu.

dubis 02.03.2021 17:43

Tur wnk katastrofa apakšā, purvs un māli, kā ziemā vairāk nokrišņu, tā pavasarī pipec. Gaidām, kad būs otrā brauktuve, tad šo arī vajadzētu taisīt.

dubis 01.03.2021 22:47

Nu c'mon, cik tas miskastnieks plats ir ..2.5m? Mazāk? Vairāk? Kāpēc citi miskastnieki var pabraukt gar mašīnām, tur ir dz.zona ar 20km/h maksimālo atļauto ātrumu, drīkst arī lēnāk, bet vot šitais viens frukts nevar, šodien tas pats. Ja nepietiek platums, ko tad poliči ne reizi nav saukti? Pareizi ko paliek 3+ metri atbilstoši CSN prasībām, dzīvē arī vairāk. Wnk loks. Šodien jau tas pats, plus vēl pa telefonu ļurina braucot pa trotuāru. Es saprastu ja nebūtu vietas un visi tā brauktu, bet nē šis viens vienīgais izpildās, un katru reizi...

dubis 01.03.2021 17:41

Nē, nu tupa pa taisno gabalu mauc ar vienu riepu pa trotuāru. Bildē, jau tik tālu aizbraucis, cik ātri paspēju telefonu ieķert un nobildēt. Un tur viņš nestāv un nestājas, kā sāka 100m iepriekš pa trotuāru, tā te turpina.

dubis 01.03.2021 17:31

Starp citu par šo vakar laba igauņu filma bija pa 1. kanālu. Patiesība un taisnība. Nav svarīgi kāda ir patiesība, galvenais kurš spēj pierādīt savu taisnību.

dubis 01.03.2021 17:28

Poikāns jau atspēkoja. Dokumenta izveidošanas datums 2020. gada vēls mēnesis, precīzi neskatījos. Kļūdas iemesls banāls, pēdējā rediģēšanas reizē - 2021. gada 5. janvārī, rediģētājs nav ielicis 2021. gadu, bet gan atstājis 2020., reāla jaunā gada pirmo nedēļu, mēneša problēma.

dubis 01.03.2021 9:45

Nu pag, pag atkal kaut kāds backdoor variants. Izlēmi, atķeksēji, viss. Un protams motivējošs sodiņš tiem kas neievēro ierobežojumus, bet neatķeksē, ka negrib tikt ārstēti.

dubis 01.03.2021 7:36

Tik tālu jau viss labi, tik tiešām, lai tauta lemj! Bet tad kad daļai no tautas izlēmušās daļas vajadzēs atkačāšanu intensīvajā terapijā, manuprāt, būtu godīgi viņus sūtīt d&€@st gadījumā, ja slimnīca pilna ar tiem kas bija izlēmuši tomēr ievērot ierobežojumus. Ieviest šo kā opciju, līdzīgi kā orgānu donori var atķesēt jā vai nē, tāpat šie "lēmēji" var atķeksēt - "nevēlos, lai mani ārstē no c19". Jo galvenais ierobežojumu mērķis ir pieļaut tādu saslimšanas izplatību, lai slimnīcās varētu uzņemt pēc iespējas visus kam tas nepieciešams.

dubis 27.02.2021 21:08

Nē, nu varētu jau lietu izbeigt, tik tas parādītu precedentu, ka pokuj uz visu lemto un aizliegto, tā teikt sipam dzīvē. Es pēc tam pamatojoties uz šo ar prasītu izbeigt lietu pret mani par ceļošanu uz UK, vietējās zarazas atvēršanu, izolācijā nesedēšanu utt. Stulbi ir, bet te tīri princips, ka likums jāievēro, kaut tualetes papīru pērkot...

dubis 27.02.2021 21:01

Šajā gadījumā nebija iemeslu, vietas uz brauktuves pietiekami, savi 4m aptuveni. Es varbūt vēl saprotu uzbraukšanu uz ietves pagriezienos dēļ lielāka rādiusa, bet ne jau taisnā gabalā, ironiski, ka nobrauca no ietves tieši līkumā. Vienīgais šofera pamatojums sev, manuprāt, lai varētu ātrāk pabraukt, jo braucot pa ietvi līdz stāvošajām mašīnām vēl lielāks intervāls.

dubis 26.02.2021 13:50

Sēžu savā Rīgas daudzstāvenē pie loga, strādāju, skatos. Iebrauc miskastnieks pagalmā, izbrauc lielu loku un piebrauc pie tālākās misesnes, pie kuras varētu piebraukt arī no otra gala, būtu mazāk jākruķījās pa iekšapagalmu. Kas galvenais, ar vienu pusi mauc pa trotuāru, neko jau neteiktu, bet taisni pie manas mājas parādījušās plaisas uz asfalta gandrīz pie paša trotuāra malas, kas acīmredzami ir no smago braukšanas pa trotuāru(kas tam nav paredzēts), kas attiecīgi iespiežas un spiež ārā brauktuves asfaltu, no kā arī plaisas. ZB jāmaksā jau iedzīvotājiem par šādu miskastnieku izklaidi.

dubis 26.02.2021 13:18

Jo aukstāka ziema un dziļāks sniegs, jo vairāk suņu sūdu uzpeld pavasarī - sena patiesība Man dzīvnieki ir tikai laukos, uz pushektāra pagalmu, bet tāpat pavasarī nožēloju katru reizi, kad suņi nav izvesti ārpus pagalma izdirsties. Vienīgais labums, ka plusos diezgan ātri sadalās un pazūd, uz Aprīli jau vairs nav redzami nemaz. Bet tīrības nodoklis pilsētās un ciemos būtu laba lieta. Lai gan atkal var tikai piebilst, ka nebūtu okupācijas režīma, nebūtu mums ieviesušās visas tās slāviskās īpašības - zagt, pieķēzīt, pokujisms u.c.

dubis 26.02.2021 11:21

Jā ir iemesls, lai nenotašķī mašīnu man nākošreiz būs iemesls - a man gribējās stūri pa kreisi pagriezt un izsipt kādam apdzīšanas mēģinājumu.

Nekādā gadījumā šī konkrētā video ietvaros smagajam neko piešūt nevar un smagais ne pie kā nav vainīgs. Ir viens vienīgs lohs uz ceļa - busa vadītājs, kuram visai drīz vajadzētu publiski noņemt tiesības. Tā tu uz ielas arī darītu, ja kāds ievelk pa seju, tad ai ko nu tur daudz ņemties, iešu mājās un paraudāšu spilvenā, galvenais ka tik kaut ko nepārkāpju?

dubis 26.02.2021 9:15

www.delfi.lv/auto/celu-reportieris/video-kandavas-novada-domes-soferis-nelauj-sevi-apdzit-uz-sosejas.d?id=52972513

Nopietni, ar pašvaldības dienesta transportu šitādu h**ņu taisīt, gaidām publisku policijas lēmumu par sodīšanu pamatojoties uz video.

dubis 23.02.2021 22:31

Velo ceļam gar dz.c. ir tāda pati smaka kā tuneļiem, ne tas dzelzceļš līdz galam apgaismots, ne tu zini kas tur no krūmiem var uzlēkt. Nav jau vairs protams 90ie, bet pa tumsu gar dzelzceļu ne visi gribēs vazāties, mīties. Shady sajūta. Un vispār priekš velo kā ātra transportlīdzekļa attiecīgos laikapstākļos katri lieki 500m ir lieki 500m. Pa lietu, kad nevari baigi ieskrieties, 500m faktiski ir lieks gabals kuru ar ātrāku mīšanos dēļ slapjumiem nevar atgūt. Un finansiāli, gar dz.c. jābūvē kaut kas pilnīgi jauns, uz esošajām ielām tikai jāpārdala telpā, kas viennozīmīgi ir daudz lētāk. Plus vēl vecā patiesība, velo nenes regulārus nodokļus, līdz ar ko grūst tur iekšā milzu līdzekļus īsti negrib neviens.

dubis 21.02.2021 22:22

Pirmā un galvenā problēma, cauri centram nevar iet tranzīts, ne tuvs, ne tāls. Tas ir ne no Ventspils uz Ainažiem braucošie, ne no Juglas uz Imantu braucošie, tikko šis būs atrisināts, ļoti daudz citas problēmas atkritīs vai paliks par daudz mazākām problēmām.

Nr. 2 ārā no centra skolas un bērnudārzus kas neapkalpo centrā dzīvojošos vai strādājošos.

Un tad jau attiecīgi var skatīties kādas problēmas paliek un kādas ir finansiālās iespējas tās labot. Jo tādas salīdzinoši mazas, bet kairinošas problēmas arī ir cik uziet. Piemērs, purčika trotuāri, vietām laboti nav kopš purčika uzcelšanas. Ar auto stāvvietām arī pēdējais laiks kaut ko domāt, nu nav normāli, ka visas ielas mikrorajonos pilnas ar automašīnām.

dubis 21.02.2021 22:12

Ar velo uz Valdemāra ielas pīķa stundās nav ko darīt, jo mašīnas lielākoties stāv, lēni brauc. Ar velo daudz ātrāk sanāk pa trotuāru. Īpaši ja kāda avārija, piegādnieks vai miskastnieks stāv labajā malā. Līdz ar ko Valdemāra iela ir drošāka, jo velo un auto neatrodas uz vienas brauktuves!

dubis 05.02.2021 7:47

Pērnajā rudenī apdomāju viena i40 pirkšanu, paskatoties uz eļļas līmeni, njā, 2 x virs max atzīmes. Smuks autiņš bija, bet dīleris tā arī pateica, ka šādā gadījumā pieskaiti cenai jaunu dpf.

dubis 04.02.2021 23:04

Man bijušajam kursabiedram ir jaunāks santafe un arī eļļa zūd. Tur forumi saka ka gredzenos un cilindros vaina, līdzīgi kā pāris vag pirmajiem TSI motoriem. Bet ar visu šito zušanu (sadegšanu) dpfs vēl dzīvs, nu jau kādu laiku tā arī brauc un pielej, remonts padārgs, pircēju maz tādām auto.

dubis 13.01.2021 13:18

Jautājums gudrajiem! Piemērs, pie tās pašas Jelgavas šosejas ir vesels lērums ar privātmājām, starp Jaunolaini un Olaini. No katras mājas viens cilvēks grib šķērsot ceļu uz pretējo pusi. 1)Pie katras mājas luksoforu, tiltu vai tuneli?

2)Ok, ne pie katras, kāds ir saprātīgs attālums kādā pilsonis būtu gatavs vilkties uz kopēju pāreju vairākām mājām un neiet pāri tuvākajā vietā? 10m,100m, kilometrs?

3)Ok, tur nevajadzētu būt mājām, nu ko tad jau jāatpērk, katra māja kādas min 50k EUR, cik mēs kā sabiedrība mājas būtu gatavi atpirkt? Ā tas jau sen bija jāizdara, nu neko, nav izdarīts, ko tagad darīt?

4)Labi, ja ir 34 gājēji maksimumstundā, vai visticamāk pa visu diennakti, tad vajag kaut ko darīt, bet ja ir 30, 25, 10, 5, 2, 1, tad arī un ko?

P.S. Tad kad gājējam ir jāmuģās tikt pār brauktuvi un viņu nav daudz (LVS paredz minimālo robežu 50 gājēji/stundā), tad gājēji uzmanās, neskrien uz ceļa. Taču, ja ir zebra, luksofors utt, tad po, neskatās ne augšā, ne lejā, ne pa labi, ne pa kreisi un mauc un tad viņus arī nobrauc tie kas kaut kādu iemeslu dēļ neko nav pamanījuši. Bet vēlreiz šādi var rīkoties, ja gājēju ir maz. Ja viņu paliek daudz, tad viss beidzas kā uz Ulmaņa gatves ar izvaroto žogu, kur neba jau visi lien pa vienu caurumu,, bet katrs sevi cienošs pilsonis izgriež caurumu tieši savai taisnākajai trajektorijai.

dubis 29.12.2020 13:20

650

28.12.2020 15:29

Litri: 8063, Līmenis: 1

Reģ.: 25.01.2017

skoda ir Suuds- vienīgais ko vēlējos te iestarpināt.Ko tu te vēlies pierādīt?? ka visiem vag audi ir durvju vadus jālodē un pēc 30k sēdekļu lupatas jālāpa tāpat kā vag skodai?

Manuprāt, šis eksemplārs.

dubis 28.12.2020 23:36

Vai tik tam pašam V70 vai XC70 nebūs labāki klīrensi, vietas droši vien tik pat daudz, vairāk par universāļa tiesu. Superbs milzīgs autiņš, bet klīrenss būs zemāks, tāds pat kā analogiem vāciešiem - A6, Passat. Krossoveros vietas vairāk nebūs kā S60, tad jau kkas uz apvidnieka pusi jāskatās - Touareg, Q7.. Bet Subārs Outback ir vērts vismaz apskatei, ir klīrenss, par ietilpību nepateikšu ļoti precīzi.

dubis 28.12.2020 23:30

Vispār jau manam bijušajam superbam uz 90% oriģinālajām detaļām virsū bija tikai audi un vw simboli. Atšķīrās vienīgi štekeru forma elektrolietām, bet nu to ar ebay un lodāmura palīdzību varēja risināt, ja gadījās nopirkt vw vai audi domāto detaļu. Tā kā domājiet paši, ietilpst vag grupā un detaļas ar vadošo vag grupas auto bļembakiem. Nu i faktiski viss panelis 1:1. Var jau bazūnēt, ka nē nikuja audi tas ir kkas daudz krutāks, bet škoda no tām pašām detaļām vien sastāvēja, mošk kkas no aprīkojuma vienādiem gadiem bija mazāk, un motors vispār bija tāds, ko vw sāka izmantot gadus 5 agrāk. Da i problēmas 1:1 ar to pašu passātu b5+

dubis 21.12.2020 22:12

Bļin vispār bija man ar līdzīgs gadījums, neiedomājos. Kkas slodzē raustījās, bet ne tā ka slāpa, drīzāk kkādos apgriezienos jauda trūka. Iemetu aci motortelpā un tur svece danco pa sēžu augšā lejā motora ritmā, ar roku piegriezu un problēma pazuda. Prieks, ka Tev līdzīgi vienkārši. Nebija vītne izčakarēta?

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti