Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Eriks_Grigis 03.10.2017 9:19

Tā kā tikko pats atvedu kravu no Vācijas ar busiku, tad šodien Saldus autoskolā Kuldīgā dalīšos pieredzē 95. koda lekcijā "Drošība un nepieciešamais kravu pārvadājumos ar B kategoriju Vācijā"

Eriks_Grigis 03.10.2017 10:11

Es braucu Waršava, Lodža, Wroclaw, Gerlica tālāk uz Drēzdeni!

Eriks_Grigis 03.10.2017 10:18

Vajag līdzi instrukciju autovadītājam, ka tas izgājis apmācību par tahogrāfa lietošanu, ja tāds ir automobilī. 95. koda kursos saviem klausītājiem tādus izdodu, jo tahogrāfa lietošanas apmācības pasniedzu pēc Vācijas neklātienes 95. koda apmācības programmas un testiem!

Eriks_Grigis 03.10.2017 10:24

Lomža - Waršava braucu projām. Ātrumu mazināja apdzīvotās vietas un iespējams sastrēgums pirms viena tilta remonta.

Waršava - Ostrow Mazowieckie (OM) - Lomža braucu atpakaļ. Pirms OM kādi 20 km remonts un ja sastrēgums...tad uz mūžu! Laimējās, jo plūsma kustējās gan lēni, bet nepārtraukti!

Eriks_Grigis 03.10.2017 10:53

Drēzdenes virzienā nav neviena maksas posma!

Eriks_Grigis 30.01.2018 14:12

Iesaku!

Laika posmā no 01.04.2018. līdz 01.10.2018. uz ceļiem Rīga-Ventspils un Rīga-Bauska, ceļa posmiem Ādaži-Liepupe un Salaspils-Skrīveri nosakām kravas automobiļiem virs 7,5 PMt un to sastāviem maksimālo braukšanas ātrumu 90 km/h patreizējo 80 km/h vietā.

Iepriekšējo gadu statistiku liekam sev priekšā un sekojam līdzi notikumiem šajos ceļu posmos!

Eriks_Grigis 15.02.2019 10:22

Ja MK noteikumi ir pretrunīgi, to vispār nav attiecīgajā jomā vai tie ir tik novecojuši, ka kļuvuši par apsmieklu, piem., kravu izvietošanā un nostiprināšanā pārvadājumos ceļu satiksmē, tad patiesība meklējama standartos. Ja standarti nav atrodami LVS piedāvājumā, tad situācijas skaidrošanai izmantojami Eiropas Normas (EN) jeb standarti.

Lai standartu visi šoferi nevarētu iegūt, izpildīt to prasības, kā rezultātā soda naudas samazinātos, nelaimes uz autoceļiem arī un rezultātā ciestu valsts budžets, standarti ir par naudu. Arī pielietojamie, uz kuriem ir atsauces CSN.

Tomēr cīņa par nelaimēm uz ceļa un valsts budžetu iet vēl dziļāk! Lai kravu standartus nopirkušie nevarētu tos izlasīt, (briesmas, ja kādam tas izdodas!) LVS standarti kravu nozarē ir pieejami tikai trīs eiropeiski runājošās valodās - angļu, franču un vācu!

Galvenie LVS standarti, ko piedāvā angļu valodā!

i) Ierīces kravas nostiprināšanai uz autotransporta. Drošums. 1. daļa: 24.60 € Atsaites spēku aprēķināšana

LVS EN 12195-1:2011

ii) Ierīces kravas nostiprināšanai ceļu transportlīdzekļos - Drošība - 2.daļa: 18.53 € Mākslīga materiāla tīklveida stiprinājumi

LVS EN 12195-2:2003

iii) Ierīces kravas nostiprināšanai ceļu transportlīdzekļos - Drošība - 3.daļa: 14.70 € Nostiprināšanas ķēdes

LVS EN 12195-3:2003

iii) Ierīces kravas nostiprināšanai ceļu transportlīdzekļos - Drošība - 4.daļa: 15.65 € Nostiprināšanas tērauda stiepļu troses

LVS EN 12195-4:2004

iiii) Kravas drošināšana transportlīdzekļos - 12.78 € Kravas nostiprināšanas punkti uz komerciālajiem transportlīdzekļiem - Minimālās prasības un testēšana

LVS EN 12640:2001

Eriks_Grigis 13.02.2022 11:56
1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti