Es braucu Waršava, Lodža, Wroclaw, Gerlica tālāk uz Drēzdeni!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es braucu Waršava, Lodža, Wroclaw, Gerlica tālāk uz Drēzdeni!
Vajag līdzi instrukciju autovadītājam, ka tas izgājis apmācību par tahogrāfa lietošanu, ja tāds ir automobilī. 95. koda kursos saviem klausītājiem tādus izdodu, jo tahogrāfa lietošanas apmācības pasniedzu pēc Vācijas neklātienes 95. koda apmācības programmas un testiem!
Lomža - Waršava braucu projām. Ātrumu mazināja apdzīvotās vietas un iespējams sastrēgums pirms viena tilta remonta.
Waršava - Ostrow Mazowieckie (OM) - Lomža braucu atpakaļ. Pirms OM kādi 20 km remonts un ja sastrēgums...tad uz mūžu! Laimējās, jo plūsma kustējās gan lēni, bet nepārtraukti!
Drēzdenes virzienā nav neviena maksas posma!
Iesaku!
Laika posmā no 01.04.2018. līdz 01.10.2018. uz ceļiem Rīga-Ventspils un Rīga-Bauska, ceļa posmiem Ādaži-Liepupe un Salaspils-Skrīveri nosakām kravas automobiļiem virs 7,5 PMt un to sastāviem maksimālo braukšanas ātrumu 90 km/h patreizējo 80 km/h vietā.
Iepriekšējo gadu statistiku liekam sev priekšā un sekojam līdzi notikumiem šajos ceļu posmos!
Ja MK noteikumi ir pretrunīgi, to vispār nav attiecīgajā jomā vai tie ir tik novecojuši, ka kļuvuši par apsmieklu, piem., kravu izvietošanā un nostiprināšanā pārvadājumos ceļu satiksmē, tad patiesība meklējama standartos. Ja standarti nav atrodami LVS piedāvājumā, tad situācijas skaidrošanai izmantojami Eiropas Normas (EN) jeb standarti.
Lai standartu visi šoferi nevarētu iegūt, izpildīt to prasības, kā rezultātā soda naudas samazinātos, nelaimes uz autoceļiem arī un rezultātā ciestu valsts budžets, standarti ir par naudu. Arī pielietojamie, uz kuriem ir atsauces CSN.
Tomēr cīņa par nelaimēm uz ceļa un valsts budžetu iet vēl dziļāk! Lai kravu standartus nopirkušie nevarētu tos izlasīt, (briesmas, ja kādam tas izdodas!) LVS standarti kravu nozarē ir pieejami tikai trīs eiropeiski runājošās valodās - angļu, franču un vācu!
Galvenie LVS standarti, ko piedāvā angļu valodā!
i) Ierīces kravas nostiprināšanai uz autotransporta. Drošums. 1. daļa: 24.60 € Atsaites spēku aprēķināšana
LVS EN 12195-1:2011
ii) Ierīces kravas nostiprināšanai ceļu transportlīdzekļos - Drošība - 2.daļa: 18.53 € Mākslīga materiāla tīklveida stiprinājumi
LVS EN 12195-2:2003
iii) Ierīces kravas nostiprināšanai ceļu transportlīdzekļos - Drošība - 3.daļa: 14.70 € Nostiprināšanas ķēdes
LVS EN 12195-3:2003
iii) Ierīces kravas nostiprināšanai ceļu transportlīdzekļos - Drošība - 4.daļa: 15.65 € Nostiprināšanas tērauda stiepļu troses
LVS EN 12195-4:2004
iiii) Kravas drošināšana transportlīdzekļos - 12.78 € Kravas nostiprināšanas punkti uz komerciālajiem transportlīdzekļiem - Minimālās prasības un testēšana
LVS EN 12640:2001
Viens no testiem par tēmu:
Tā kā tikko pats atvedu kravu no Vācijas ar busiku, tad šodien Saldus autoskolā Kuldīgā dalīšos pieredzē 95. koda lekcijā "Drošība un nepieciešamais kravu pārvadājumos ar B kategoriju Vācijā"