Vispār interesē kurš ved uz latviju čipis SAABiem. Ie ineterese par vienu tādu priekš 9000 turbo(1990 165zs)
Un vēl jaut - kāds ir maximālais griezes moments kuru spēj pānest attiecīgā SAAB 4-pakāpju ZF automāts?[addsig]
Vispār interesē kurš ved uz latviju čipis SAABiem. Ie ineterese par vienu tādu priekš 9000 turbo(1990 165zs)
Un vēl jaut - kāds ir maximālais griezes moments kuru spēj pānest attiecīgā SAAB 4-pakāpju ZF automāts?[addsig]
Mani pārsteidza(patīkami) speedparts.se cenas.
Laikam būs jāiziet uz Stage1, cik noprotu viņi neprasa atpakaļ veco kompi, bet gan sūta citu kompi, ar kuru aizvietot veco?[addsig]
Tā turēt RX-7[addsig]
Tāx lūgtum paskaiet 500zs SAAB v/n lai zin no kā uzmanīties
Durvis smukas [addsig]
Ir pieejams SAAB 900NG 2.0 turbo manulālis ar konicionieri utt, melns. 1993 gada beigas. 3500eur.[addsig]
Ir jau papīra čupa, tādēļ arī ir 3500eur nevis 6500eur kā labs OG turbo 16v [addsig]
SAAB 95 vispār nav 98gada kur nu vēl 1998 gada m.ē.
SAAB 9-5 3.0 V6 LPT ir tā pati smago dzinēju probza kas SAAB 900 2.5V6 un SAAB 9000 V6 pie kam neērtas apkopes noteikti, jo motortelpa šaura un dzinējs plats....
Īsi sakot tas anv SAAB, SAAB ir R4 turbo pie kam hot.
Gaita jebkuram SAAB kā jau labam auto ir lieliska un paātrinājums ko sniedz 250+ nm arī ir super.
Bet pabrauc ar kādu 2.3t vai 2.0T un sajutīsi atšķirību.
Tie mazie motori vieglāk griežas un patērē ievērojami mazāk degvielas.
Pie kam cik zinu par 900 2.5V6 tur ar motora apkopēm, dzinēja spilveniem etc ir probzu vairāk kā vajag.
Nevajag SAAB V6 - tas ir īpaši amerikāņu tirgum kur marketings saka cik cilindriem jābūt auto.
Pie mums ir biš cita nostāja.
Pag pag, ja nemaldos tad bija gan...
2.0Hot un 2.3lpt bij iekš 9-5 bundž abi dinamikā līdzvertīgi tam 3.0v6.
Pirms facelift 2.0 man domāt bija gan LPT(t) gan T(hot) un 2.3 LPT
Pēc facelift ir 2.3t un 2.3T kā arī 2.0t
P.S. ķēde ir jāmaina daudz retāk(~140k km ja ne retāk) par siksnu un siksnas maiņa v6 ar nav lēts prieks.
P.S.S. 9-5 aero ir 2.3HOT ar overboost un tas ir ļoti ok auto.
V8 - neizmirsti ka BCL ir pieteicis savu pārstāvi
Cerams ka ēdienkartē netiks iekļauti viesi
Paņemšu sāli līdzi
jūsu kluba biedru apetīte tikpat neprognozējama kā mana auto apetīte
Mnja, pasākums bij labs(paldies usa cariem), redzēts dabā gan mizx gan nezinītes SAAB. Visvairāk pārsteidza zaļais cadilliac de ville, nezināj ka sedans ar latvijā mitinās, laikam nesen uzradies
Tāpat neiztrūkstošie lincoln un citi zvēri. Skaisti Lai draudzīgais autoklubs turpina zelt un plaukt.
Kolonna no aizmugures izskatījas nebeidzama
GirtzB - Pelēkais zvirbulis(BMW 325i e36) "BMW Club Latvia"
pētiet bildes uekš uscars.lv
meklējumu virziens - xenon.lv
Gasjs rakstīja:Cik kāds ir gatavs atdod par 4x Bridgestone vasarenēm 215/45 R17?
Reāli nobrauktas, bet servisa veči saka, ka kādi 5000km vēl vilkšot diezgan droši.
Šitās Steelrat piedāvā jams pa kādiem ls 30 paņems.
Vajag vienalga kura 2-durv SAAB priekšējos sēdekļus atmetamos Krāsa un pārvalku dzīvot spēja/nespēja nav svarīga, galvenais lai benķis vesels(korpuss).
Tubopiile ja tie i no 2-durv tad kur apskatīt?
Sakarā ar nelielu bums tiek izlikts pārdošanā sekojoš SAAB
Tātad.
SAAB 9000turbo 1990gads, āda, klima, auotmāts, R15, elektrologi, elektrolūka..., tumši pelēka metālika.
Nobraukums(hmz laikam jau reālais bet izklausās nereāls) ~190kkm
Dabuja sitienu pa priekšgalu, bojājumi:
Kapots
abas lampas
redele
abi pagriezieni
bampers
un rāmis kurā karājās lamoas un raditaors.
Auto braucoš, viss notiek un strāda, TA vēl līdz martam ja pareizi atceros.
Neviens šķidrums nav nekur ārā lijis.
šogad tika uzlikts jauns kondicioniera radiators
Līdz bums brīdim bija ļoooti labā stāvoklī un nebij nekādas domas par pārdošanu.
Tātad naudiņas vēlētos kādus LVL 555(skaists cipars tādēļ)
Drīz būs pieejamas bildes
Zvanīt mani pieticīgajai personai pa tel: 26464895
P.S. Kam te pašlaik i kāda TurboPīle pārdošanā?
arnijs Zvani - 26464895
Būtu tur vēl 16:9 varētu ar padomāt, bet nu dārks...
Iesakāms ir AGG serviss biķernieku ielā. Sakarīgi ļautiņi strādā un ja ir sarunāts uz laiku tad tiek izdarīts.