Kārtot: Augošā secībā
1 2
PTCruiser 06.09.2006 19:02

Rashns rakstīja: PTCruiser,vai tu stradā Chrysler centrā,man vienkārs kads sasāpējis jautājums,bet negribas zvanīt uz turieni vairāk

Sveiki, Rashns.

Detaljas ir atnakusas. Vai vari uzzvanit, lai sarunat laiku, kad veiksim remontu?

V.

PTCruiser 15.08.2006 13:33

protams rakstīja: PTCruiseradalies.Kas būtu jādara piemēram 300C ar 3.5 motoru pie kādi 25 kkm nobraukuma?Kāds vispār ir apkopju intervāls?

300C 3.5 apkopju intervals ir 12000km.

Uz 25000km nomaina ellju, elljas, gaisa kond. un salona filtrus. Izmaksas ap 80 LVL.

Apkope uz 36000km maksaas ap 58 LVL (ellja un eljas filtrs)

PTCruiser 15.08.2006 13:25

2.7 dzineejam ir viena probleema, kuras pamataa ir neveeriiga attieksme pret dzineeju. Daziem pirmajiem Sebringiem, kas naaca 2001. bija probleemas ar dzineja cilindru bloku kvalitaati, kaa rezultaataa bija elljas liimenja pazeminaasanaas... Un tad iedegaas CheckEngine. Ar pirmo autinju nomocijamies, bet tad jau zinaajam kur mekleet vainu.

Pasam dzineejam kaa taadam vainu nav - vienkaarsi vinsh prasa vairaak uzmaniibas - jaaseko skidrumu liimenim.

Cita probleema, ka vairums 300M un Intrepid, kas naak no ASV ar saadiem dzineejiem ir vienkaarsi "nojaati" Bija paaris autinju, kuriem ellas liimenis bija tuvu 0.. citiem ellas vietaa bija 'zeleja"...

Ja izveeleeties dzineeju 300M - tad labaak ir 3.5, jo tam degvielas pateerinsh stipri neatskiras no 2.7...

Bet ja ir autinhs ar labu 2.7 dzineeju, kuram nebija shaizu, tad arii tas nav pelams.

PTCruiser 15.08.2006 12:55

Dzineejs tas pats, bet cits reguleejums tam ir.

Bet Sebringam jauda ir lielaaka: 149 kW pret 142Kw uz 300C.

Ar ko tas saistiits: Sebringam un 300C bez dzineja reguleejumiem atskiras arii izpluudes sisteema..

PTCruiser 15.08.2006 11:57

Rashns

tikai nesuuti meilu no inbox.lv - meili no taas puses liidz mums nenonaak.

PTCruiser 15.08.2006 11:52

Rashns rakstīja: PTCruiser,vai tu stradā Chrysler centrā,man vienkārs kads sasāpējis jautājums,bet negribas zvanīt uz turieni vairāk

Jā, es te strādāju,

vari droši arī zvanīt uz mobīlo 29165283 vai rakstīt uz e-pastu, kā pašam ērtak.

Viktors

PTCruiser 15.08.2006 11:46

hmnc rakstīja: radiniekam bija - nolādēja viņš to mašīnu. baigā miskaste esot. nopirka jaunu svaigu, pēc pusgada izmeta to 300c un vietā pacēla jaunu ford mustang

problēmas ko viņš stāstīja bija - piekare galīgā pa_kaļā, uzsprāga cd changeris (domāja jau ka bumba mašīnā ielikta ), kronis visam esot bijusi izlūzusī grīda nezinu kā tas varēja notikt, bet sitis nebija. sīkāk detaļās neizplūda, es arī neiedziļinājos - izbaudīju mustangu

tāpēc arī noteikti, ka tik lēti

par uzlauztām gridām un sprāgušiem change man gan ir pirmā dzirdēšana.. A hadene - mūsu ceļus daudzu autiņu hadene netur...Un kad brauc ar 300C ar diezgan augsta profila un liela izmēra riepām bedres nejūti... Kā ar apvidniekiem - atbraucot uz servis konstatētē, ka šis un tas ir jānomaina...

Ja kāds man iedotu šīs mašīnas VIN, tad es varētu pateikt, kādas problēmas ar šo autiņu bija.

Viktors ( vp@chrysler.lv )

PTCruiser 21.06.2006 8:57

Manis teiktais bija piebilde pie Viganta atzinja - ka leets liizings nekad leets nebuus ...

Tevi var pievilinaat ar leetiem liizinga maksaajumiem, bet pliks paliksi maksaajot paareejaas lietas. Un te - servisa apkopju izmaksas pie diilera nav taa lielaakaa izmaksu dalja.

Labam un daargam auto bez liizinga maksaajumiem buus daudz citu izmaksu.

Bet attieciibaa uz superpuper piedaavaajumiem uz 7 gadiem panemt OP liizingaa autinju... taa ir tiiraa izgeerbsaana..

Kurs tad par 7500 EUR pirks 116 BMW baazes versijaa peec 7 gadiem ekspluataacijas pa Latvijas celiem? Pie masiinas saakotneejaas cenas 21000 EUR? Ok, iespeejams ar BMW tas fokuss arii izies.. bet ar Ford Mondeo, Ford Focus vai Citroen C4? Atlikusii veertiiba 30-35% peec 7 gadiem?

Un kurs no mums tos 7 gadus brauks ar vienu un to pasu auto?

Ja gribeesi atbriivoties no taa, tad pirms tam jaaizlasa liizinga liigums, kur buus teikts, ka ja veelies auto atgriezt - luudzu, liizings to realizee peec TIRGUS veertiibas, kas jau peec 3 gadiem buus 50% no saakotneejaas cenas.. bet peec liiguma grafika - tam atlikusii veertiiba buus 65%-70%... taatad lai atkratiitos no autinja - "Laimiigajam" iipasniekam buus japiemaksaa liizingam starpiiba.

To knifu jau neviens pirceejam nestaasta... Pasi uzzinaas, kad pienaaks laiks.

To es teicu arii taa deelj, ka uz leeto liziingu nevajag uzkerties... 5 gadu liizings ir lielaakais termins uz kuru var parakstiities. Bet optimaalais ir 3 gadi.

PT Cruiser patiesaam ir laba masiina, iipasi diizelis... bet daarga

PTCruiser 20.06.2006 22:41

Tas, kuram nebūtu žēl 100 EUR klāt samaksāt par labu auto, var aiziet uz BM auto un parēķināt jaunā 116 BMW izmaksas. Pliko autiņu, par kuru "laipnākais pārdevējs pilsētā" pateica: dzinējs - 1.6, kondishak un vairs nekaa", un tipa ko tu te zvanies pusdesmitos no rīta, par 159 LVL. Bez pirmās iemaksas un KASKO dāvānā - laba narkotika. Naakamajaa gadaa naaksies pasam maksaat 800 EUR kasko, 40 LVL OCTA... un tad veel pa starpam, atcereeties, ka gada nobraukums nedriikst paarsniegt 10000km (tipa brauksana tikai pa Riigu), un veel - samaksaat 150 Ls par obligaato apkopi... Un ja tomeer auto nepatiks - tad ilgi spriest - a kaads es biju mudaks, ka nepadomaaju - a kaa es to auto paardosu un kur nemt piki - segt liigumsodu liizingam...

Laikam tas ir taa veerts - samaksaat vairaak un braukt sodien kaa karalim, kaa jau iistam "bumerim" pienaakaas.. A taalaaK?

PTCruiser 20.06.2005 13:37

Esmu izbraucis ar Viganta a/m. Patiesaam, brauksanas zinjaa, ja piever acis uz 1.6 dzineeju ar AT, masiina ir loti laba

Seedi kaa Voyagera, toties salona ietilpiiba un transformaacijas iespeejas ir apbriinojamas. Man taa patika.

Veel uzskatu, ka "italju" dizainu pamatiigi uzlabo veiksmiiga kraasa - sarkanais metaaliks. Dizaina niances nospiezh kraasa.

Arii manai masiinai ir liidziigi

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti