iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 22.04.2010 14:25

Yetti rakstīja:

Lielāka, uz āru izvirzīta "rumba" ir vienkārši wheel center cup, dekoratīvais vāciņš, un jo " jaudīgāks" tilts, jo viņš būs lielāks, bet tādus riteņus tu neuzliksi vieglajam...

Man ir Suburbans ar 8 skrūvju diskiem, tam tas centra vāciņš ir lielāks par 0.5 l bleķa krūzi, čomam Tahoe ar 6 skrūvēm, jau stipri mazāks...

nebūs gluži taisnība ka nevarēs, jo tehniski jau var uztasīt nezin kādu flanci uz cik skrūvēm "nevajag", bet nu reāli ar pamatīgu offsetu uz iekšpusi + flanci - piekares daļas protams neturēs šādu šķūningu.

Bet pašam Noretel varu tikai ietikt - atrodi disku kadu tev vajag un tos centra "vāciņus" palūdz kādam virpotājam lai uztaisa kādus ienāk prātā !!!

WALA 22.04.2010 13:27

Sorry tie 135 punkti attiecas zem sadaļas :

135. Aizliegts apstāties un stāvēt:

Un velosipēdu ceļš 135.5 punktā izdalīts atsevišķi speciāli, lai gadījumā kad nedarbojas "krustojuma definīcija" tas lisapēdista gan pats varētu labāk redzēt transporta plūsmu, gan arī autovadītāji lai var labāk saskatīt vellapēdistu.

WALA 22.04.2010 13:25

Piedod CRDI, bet ja reiz šiem "gājēju ceļiem" ir pat dots savs nosaukums, būtu tā kā jāsaprot ka gadījumā ja tie krustojas vienā līmenī - tad ir automātiski krustojums !!!

1.24. krustojums - vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī.

Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu

noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no

blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.);

==========================

135.5. uz gājēju pārejām, vietās, kur brauktuvi šķērso velosipēdu ceļš un tuvāk par 5 m no

tām;

135.6. brauktuvju krustošanās vietā un tuvāk par 5 m no šķērsojamās vai šķērsotās

brauktuves malas, izņemot apstāšanos un stāvēšanu pretim sānceļam trīsvirzienu krustojumā,

kur ir nepārtraukta 920. vai 921.ceļa apzīmējuma līnija vai sadalošā josla. Šajā apakšpunktā

minētās prasības neattiecas uz vietām, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas

(pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u.tml.);

Un tam ka tur ir gājēju/velosipēdu ceļš absolūti nemaina situāciju - tu esi pārkāpis CSN. ja nu vienīgi tev pašam ir atšķirība maksājamās soda naudas lielumā.

WALA 22.04.2010 11:07

Precīzi gan nepateikšu, bet šķiet ka atbilde ir meklējama krustojuma kā tāda definīcijā, kur par krustojumu tika uzskatītas vietas kur krustojas ceļi/brauktuves vienā līmenī vai kaut kā tā !!! Bieži gājeju/velosdipēdistu ceļš atrodas uz "paaugstinājuma" - trotuāra/gājēju ietves, un tur attiečīgi tas nebūtu uzskatāms par krostojumu, bet ir aºī vietas kā V-Rīgā kur tas ir vienā līmenī - tur tie ir krustojumi !!!

WALA 22.04.2010 10:33

nu ja tā ņem, tad uzmetam flanci ar pāreju uz citu skrūvju attālumu (teiksim tādu kā VAG) un atiet - pavisam cita disku izvēle !!! Tikai protams Offsets attiecīgi jasarēķina, lai nefiš piekari kopā !!!

WALA 22.04.2010 10:30

artamonz rakstīja:

Nebūtu slikti R17 bet man 5x100, par replikas disku kvalitati nav pieredzes, nav citu komentāru, ir dažādi viedokļi

Nu mums 2 cilviņi Celica klubā tirgo lietotus R17 no Celicām ( tām ir 5x100).

Šie bija ļooooti smuki uz Zaļgan-zili-viloetas toņmaiņas Celicas Gen6:

www.ss.lv/...

bet nezinu vai tur riepas vairs ir palikušas !!!

Otri bija uz Celicas ST185, čalis nopirka japāņu kaltos (+ arī pamanījās motoru pārkarsēt līdz ar ko patreiz tie diski viņam kā \"kaķim stopsignāls\":

celicaclub.lv/...

Pedējie ir nopietnāk padrāzti, un riepas jau pagājušgad nebija izcilas, bet nu - katram savas vajadzības !!!

WALA 21.04.2010 13:20

artamonz rakstīja:

Es par toyotu avensis 2003 (jaunā virsbuve). Par nestabilo aizmuguri noveroju uz grants ceļa, lietu pagaidām nav nācies izjust jo pastāvīgi stāv virsū R16.

Summa par lietotiem diskiem (replikas) R18 + 5mm lietotām riepam piedāvāta = 180Ls Šauļos. Pārdevējs no LV gatavs aizbraukt kopā (uz vietas balasnsēt uzstādīt) jo tur pats iepērk un pardod. Jautājums cik dorši, uz ko var iekrist?

NU tas ka tur k-kādi lietoti diski varētu būt krietni lēti - tas būtu ticams. Bet vot par riepām - es neticu lētām riepām, pat zinot to ka LV jamām tiek uzlikc uzcenojums " ka tik turies" !!!

Caurmērā "nebrandu" diski(jauni) un atbilstošas riepas (jaunas) maksā līdzvērtīgi sākot ...

WALA 21.04.2010 13:09

tikpat labi riepas ir mazliet kantainas palikušas no stāvēšanas, ja pa ziemu netika pārcilātas/pagrozītas !!!

Man pagājušgad bija tāds jox, bet ar laiku pazuda pats no sevis.

WALA 21.04.2010 11:01

Ja vien tas nav 4x4 Celis, tad visiem citiem kaoyotiem kam nāk 5x100 - dibengals ir ļooooti viegls, mazs protektors un Siguldas šosejas tipa risas uz cela lietus laikā - un mašīna būs nevadāma. Celicaclub vien Celica ar automātu tā tika novākota !!! Pats arī esmu pa Jūrmaleni "jautrojies" gan ar 225/50 R16 kad lietus lija. Tipa likt nosacītus liselīnus protams var, bet kā lietus - tā jāuzmanas !!!

P.S. 5mm - būs OK, ja vien negrasies "spoooortot", bet caurmērā R17 jau būs grūti pa šo summu dabūt, un R18 es teiktu ka praktiski neiespējami ar braucamām riepām !!!

WALA 20.04.2010 23:47

artamonz rakstīja: Vispar jau interese R17 vai R18 diski ar riepam cena lidz 200Ls 5x100

Toyotai ??? Bet vispār par šādu summu tikai lietoti diski sanāks un riepas jaunas ar nespīd, bet pie šāda izmēra un ja tiešām toyotam - silti iesaku labas riepas ( nu lab tā kā platums būs kritni pāri orģinālam, tad gumija var nbūt pirmā svaiguma, bet nu protektoram ir jābūt dziļam, citāk būs dziļa pakaļa !!!)

WALA 20.04.2010 17:30

artamonz - redzi Melga dažiem dod arī labas atlaides, lai arī diski man ir AEZ ņemti pie PKP, riepas es gan tagad ņemu tikai pie Melgas

Bet citādi LT nav tā sliktākā vieta, tur daudz daļas pa tiešo no Japānas arī nāk ar mazāku uzcenojumu nekā LV. Ebay arī ir labs variants....

WALA 20.04.2010 10:01

Nez kam tev diski no LT, tepat ir kantoris Melga kas principā ir leišu kantoris, un caurmērā piedāvā daudz labākas cenas nekā pārējie. Tikai par lietuvā ºzôtām disku replicām - tādu joku gan pirmoreiz dzirdu !!!

WALA 18.04.2010 19:39

var jau arī mierīgi būt blīvē "izpūsts" caurums !!! Jāved uz servi lai jauc un skatas kas par lietu.

WALA 15.04.2010 16:19

Mazliet aizkavējies Dakāras \"support kravinieks\"

www.pistonheads.com/...

tā ir kad \"aizpīpējas\", var sajaukt gada laikus kad šāds transports nebūtu aizdomīgs.

WALA 14.04.2010 12:52

HIPPY rakstīja: «KASTANIS» – ir dzēsēšanas sistēmai, bet ko parasti izmato eļļošanas sistēmai?

Droši vien "Zilgme" citāk zilos dūmus nevarētu dabūt

WALA 13.04.2010 10:16

Tikpat labi tas tavs eļļas zudums stap max un min ir vienkārši atšķirība starp pilnu un tukšu eļļas loku. Man uz Avenša apmēram 0.3-0.5 litri ir starpība starp variantu kad tikko uzpilda līdz max, un tad izgriež motoru kamēr nodziest eļļas lampa un atkal uzpilda līdz max !!!

WALA 11.04.2010 8:30

staar rakstīja: starp citu pirms gadiem uz dārza svētkiem ieradās viens čoms, kas pusdienas sūca caur salmiņu. Izrādās bija mainījis kadetam amīšus un dabujis pa muti ar atsperi. Rezultātā lausts žoklis un ja nemaldos zobi arī bija mīnusā. Cik atceros šis ar striķi bija atsējis atsperi un striķis pievīla mehāniķi.

Vo vo, daudz lētāk ir paņemt nopirkt atsperes savilcēju, nekā pēcāk labot zobus un žokli. Un ja ir jālabo zobi, tad pat faktiski lētāk ir apmeklēt servisu nevis jāties.

Tad zin striķa vietā es labāk izvēlētos izmantot auto svaru lai atsperi gan atspriegotu, gan pēcāk arī saspiestu ( tiesa atkarīgs no auto konstrukcijas vai tas ir mazāk bīstami.)

WALA 11.04.2010 8:23

Yetti rakstīja:

WALA...

Tev nešķiet, ka kāds mēģina "piedurties"?

Aizdomas ir, bet nu lai paliek - ir dzīvē gadījies līdzīgus kadrus sastapt.

WALA 10.04.2010 21:35

ja degmaisījums (ar visu eļļu) normāli sadeg, tad sveces tev tur nekas neaizmetīs, tiesa laika gaitā "uzdegumi" gan radīsies uz svecēm, uz virzuļiem, uz vārstiem!!!

Principā to visu domāju ka droši var reducēt uz motora kompresijas pārbaudi - visdrīzāk visas virzuļu grupas izdilumsss !!!

Par to filtru - nu labi pieņemsim ka tas ir kaut kāds štrunc kas nāk kartera ventilācijas "vadā", tad vienīgais ko es varētu idomāties kas tur par "plasmasām" nāk ārā ir kaut kādas eļļas specifiskās piedevas ( tipa ar teflonu vai tamlīdzīgi) ko kāds ir piespēris klāt lai mēģinātu "reanimēt" dzinēju uz pārdošanu vai novērstu dūmošanu uz TA.

WALA 10.04.2010 20:54

puisīt vispirms atejam no "kodiena" un sākam sakarīgi domas izklāstīt, kas par filtru kurā vietā, un kāds vēl kartera filtrs, tak neesi jau bijis noņēmis kateri un to eļļas "sietu" kas tur atrodas mazgājis !?!?! Jabkuram citam filtram tā mazgāšana ar benzīnu tikai safiš pašu filtru (protams ir pāris retro-auto kam gaisa filtrs ir tipa "stiepļu" siets kuras tiešām mazgā ar benžinu vai šķīdinātāju, bet tas nebūs tavs gadījums) !!!

Ja ir zilgani dūmi no autosa, tad motoram ir iestājies vai nu dabīgais izdilums, vai aºī eļļas gredzenu kirdiks - un tur tad arī tava eļļa zūd - cilindros un izpūtējā !!!

WALA 07.04.2010 22:52

kaut gan laikam gadījums kad sakrīt ar jumta daļas slīpumu tev nederēs - tipa var sanākt "atapakaļejošs" virpulis.

WALA 07.04.2010 22:48

Vēl vienu litu ko var pamēģināt( ja reiz ir 90 grādos stāvošs vents) tad ngriezt vis plūsmu proporcionāli venta "izejā", bet pakāpeniski to koncentrēt virzienā uz leju. tipa apakšā pagriez pa 90, augstāk jau pagriež teiksim 85 utt. līdz pašā augšā lai plūsmas virziens sakrīt ar "jumta" daļas slīpumu.

WALA 07.04.2010 22:28

Sretsked rakstīja: Bet arī ieplūdes ventilators ir jāliek tālāk, ieplūdes caurule ir 400 mm , attālums pašlaik ap 80 cm. Pie tam,ieplūde notiek 90 grādu leņķī...tā bija vieglāk uzlikt to verķi. Jāsāk apkopot ieteikumi un jāurbj tālāk.

Nu tad tev jāliek plūsmu veidojošās klapes arī tūlīt aiz venta, jo 90 grādu pagrieziens jau ir pirmā vieta kur sanāk "atsitiens".

WALA 07.04.2010 21:19

WALA rakstīja: vēl citādāk lietai varētu pieiet mainot ciklonu diametru, bet nu šķiet tas nebūs gluži produktīvi.

Kaut gan ja ir iespēja eksperimentēt pamēģini tālāk no venta sašaurināt cauruļu izplūdes galus ar konusiņiem.

WALA 07.04.2010 21:17

vēl citādāk lietai varētu pieiet mainot ciklonu diametru, bet nu šķiet tas nebūs gluži produktīvi.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti