iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 07.04.2010 21:14

Sretsked rakstīja:

Sretsked rakstīja:

Plus vēl Kindzulis izraka netā shēmu, kur tie daudzie cikloni ir salikti kastē,kurai apakšējā mala ir slīpā leņķī attiecībā pret ieplūdi, tālākā mala ir pacelta augšup.

Tas ir, nolaista lejā...

Principā es arī domāju par to ka jāmēģina tā tava telpa samazināt attālinoties no ventilatora, jo pat tīri teorētiski jo tālāk no venta būs ciklons, jo mazāks spiediens līdz jamam būs saglabājies, ja reiz vents pūš tikai tik cik cikloni var "aizpūst" prom.

WALA 07.04.2010 20:03

Vēl viens jautājums kādam mērķim kalpo tas

konuss pie venta, tipa ir mazs ventilators un liela telpa kurā jāiepūš. Jo faktiski tādam konusam ir tikai pārītis jēdzīgu pielietojumu - radīt mazāku pretestību ventilatoram ( tipa kā auto izplūde ar turbo), un otrs ja ir jāsamazina gaisa plūsmas ātrums aiz venta.

Bet es šķiet sapratu arī Pirmā domu par skursteni - tipa tava "kvadrāta" (skatoties teiksim no ventilatora gala) stūros ir relatīvi lēnāk kustošās plūsmas.

WALA 07.04.2010 19:34

kaut gan laikam biški samuldējos ja taisa noslēgtu gāzu recirkulāciju, tad svarīgi būtu lai cauruļu garums būtu vienāds.

WALA 07.04.2010 19:24

Sretsked rakstīja:

WALA rakstīja: Un izplūdes "gaisa" recirkulācija ir iespējama ,vai nav vēlama ???

Izplūdes gaiss būs ar lielu mitruma procentu. Ja izolē izplūdi, var recirkulēt. Kādiem mērķiem ?

Tad tā doma nebūs īsti piemērojama.

Tas vienkārši joprojām turpinot to domu "par sūkšanu", tipa vents gan pūš, gan vienlaicīgi velk, un atšķirības kompensēt ar dažādu izplūdes garumu. Bet nu neesmu šausmīgi iedziļinājis šādās problēmās līdz ar ko īsti nezinu vai šādai sistēmai to ir reāli "pietjūnēt".

WALA 07.04.2010 14:45

Un izplūdes "gaisa" recirkulācija ir iespējama ,vai nav vēlama ???

WALA 07.04.2010 13:51

Pag tad es to bildi neesmu īsti pareizi sapratis. Tātad jautājums galvenokārt ir par to "detaļu" kas atrodas zīmējuma augšdaļā.

No labās puses tātad pūš gaisu -> konuss uz paplašinātu telpu -> palašināta telpa -> 30 maza diametra caurules -> gaiss tukšā telpā.

Vai tām mazajām caurulēm "otram" galam kas nav "izplūde" ir kāda noteikta loma/darbs veicams ???

WALA 07.04.2010 13:25

BTW vēlviens jautājums, vai tev tā ir konstruktīva nepieciešamība gaisu pūst iekšā ??? Patreizējā konstrukcijā vieglāk būtu dzīvot ar gaisa "vilkšanu ārā" no tās konstrukcijas.

WALA 07.04.2010 13:19

Sretsked rakstīja: WALA, te ir aptuvena shēma www.iauto.lv/...

Tipa ventilators -> liels konuss -> "reti izvietotas" caurules pa kurām jāplūst gaisam ...

par to trešo posmu jeb "reti izvietotām" caurulēm ir jautājums - tipa tā ir konstruktīva nepieciešamība lai uz tās "redeles" var kaut ko - nu nez teiksim žāvēt ???

P.S. sazīmē varbūt arī cipariņus blakus "daļām" lai vieglāk par tām runāt.

WALA 07.04.2010 12:50

Deksi, kā būtu ja tu vienreiz saspringtu un uzzīmētu to savu "problēmu", citāk īsti netieku gudrs kurā vietā tev tā turbulence traucē dzīvot.

P.S. man tāda tīri zinātniska interese tajā ziņā ka topošajai Gaismas Pilij tiks izmantotas ventilācijas šahtas kurās gaisu pados no papildus "ēkas" pilnas ar kondicionēšanas iekārtām. Mana sāpe ir par Datu centru n-tajā stāvā, kas "barojas" no tās pašas sistēmas.

WALA 06.04.2010 13:45

Pirmais rakstīja: man bail, ka centrāltirgus var mani nepamanīt

štrunc par nepamanīšanu, skaties ka nesāk ar tālajiem midžināt.

WALA 05.04.2010 11:43

i_edgars rakstīja:

2. Polijā laikam neviens nekad nav bijis - tur vienmēr visas apdzīšanas notiek pa vidu (ieskaitot par fūres), jo savādāk apdzīšana nebūs iespējama visā Polijas garumā. Tur nez kāpēc šoferi ir spējīgi palaist, bet te redziet vietas par maz.

...

puisīt ko tu pīpē ??? Te ir Polija??? Te ir ceļi kā Polijā ???

Kā pie velna kaut ko tādu var darīt uz ceļiem kur pa nomali var iet gājēji, ja gājējam būtu atsevišķs celiņš, da kaut va i ietve un ceļa platums to ļauj, tad var saprast ka var palaist moci, un var palaist pat smago apdzīt pa vidu. Te lielākajā daļā ceļu neviens no iepriekšminētajiem nosacījumiem, lai to varētu darīt droši, neizpildās, tadēl atvēsinies un padomā !!!

Nevajag domāt ka "divriteņu lidoņi" ir neaizsargātākie uz ceļiem - neaizsargātakie ir velobraucēji un gājēji, tadēļ braukt pa nomali pa mūsu ceļiem ir pieļaujams tikai uz atsevišķiem ceļiem.

WALA 05.04.2010 1:07

Man tikai jautājums cienījamiem "dots pret dotu" atbalstītājiem - ja es redzu fiderasu motociklistu vai drīkst viņam braucošam mest akmeni virsū, jo ir te viens tāds kas uz kaut ko tādu uzprasās.

Nedomāju ka braukšana starp pretējām joslām kad abos virzienos ir intensīva satiksme ir seviški gudra un citus ceļu satiksmes dalībniekus cienoša attieksme !!! Labi kamēr pa ceļmalām nav gājēju un tādiem idiņiem pietiek vietas !!!

WALA 01.04.2010 10:44

vispār jāsaka šodien jau otro dienu pēc kārtas ceļa no Mārupes uz Rīgu redzu vienu motodorni, kas pa vidu starp joslām pie visai intensīvas satiksmes abos virzienos, un ļoooti sūdīga ceļa (kur autosi lavierē starp bedrēm) "iekārtojis" sev vidējo joslu. Palīdzat kāds tam pašnāvniekam ar "eitanāziju", lai nav jams no asfalta pa gabaliņiem jānokasa.

WALA 31.03.2010 23:47

ticat vai nē bet pretīmbraucošais motobraucējs ir mazākā problēma ar kādiem uguņiem jams arī nebrauktu. Lielākā problēma ir ar tiem kas mauc no aizmugures garām ... labi ja pamani, bet iespējas tādu pamanīt kaut kur līdzinās krievu ruletei pēc varbūtības.

Man jau kādas 3 reizes ir gadījies "dabūt" aukstas kājas, kad ir bijusi doma autosam iespiest gāzi grīdā un vilkt garām, kad no aizmugures (čerez vienu auto) izlido kāds "motopele", un zin tik arī paspēju nodomāt, ^&^& labi, ka nevilku garām būdu paķēris uz durvīm.

WALA 29.03.2010 18:09

Yetti rakstīja:

nav runa par summu(ph brīdinājums, 1.-Ls vai 10.-Ls), bet par sodu... Tu uz sitiena esi datu bāzē kā administratīvi sodītais, teorētiski tas dzēšas pēc diviem gadiem (laikam), faktiski paliek uz dikti ilgu laiku, ja ne līdz izvadīšanai... es par sevi paprasīju izdruku, tad vēl 1995 gada grēkus varēja redzēt...

Tas arī atkarīgs no pārkāpuma kādu esi izdarījis. Jebkurš ātrumpārkāpums "bez punktiem" "dzēšas" gada laikā ( nu labi pārbaudīts ir brīdinājuma gadījumā, jo naudas un "miesas" sodus neesmu nekad nopelnījis).

WALA 29.03.2010 15:22

Tādā gadījumā ja visiem "stāv" interese šo ceļu izmantot ar smago tehniku, tad jāiet pie minētajiem vedējiem, vai firmām ko tie pārstāv un jā vienojas kā labosit ceļus, kā teiksim pavasaros atkušņa laikā meģināsit izvairīties no ceļa lietošanas utml. Jo ja tas ir zemes ceļš tad ir PH cik smaga krava - ar garantiju būs bedres, pietiek jau arī ar vieglajiem, lai trepi uztaisītu !!! Man ar gar lauku māju gruntene iet, un kāds smagais tur labi ja 2 x dienā novelk, bet bedres ir tāpat, jo šogad piedevām vēl tās pēļķes ilgi stāv uz ceļa ...

WALA 29.03.2010 14:18

Ozz rakstīja: Uz Jaunciema gatves posmā no Carnikavas pagrieziena liidz Vecmiilgraavim nekad nav redzeeta nekaada sveeršanas procedūra lai gan tas ceļa gabals (jaunciema gatve) ir vieniigais kaa Riigas Ostā var iekļūt no Tallinas un Pleskavas šosejaam.

Arī taisnība - nav jau mums nemaz tik daudz to vietu kurās bez lielām problēmām var izdzīt cauri svariem kraviniekus.

WALA 29.03.2010 12:52

Sretsked rakstīja: WALA, nu bet visapkārt mums nez kāpēc var nosvērt, pie mums nevar....

Varēt var visu izdarīt - piekrītu, ka tas ir gribēšanas jautājums. Un jā saprātīgāk būtu aprīkot Valsts Policiju ar šādiem svariem, jo šajos "bada laikos" CP ir nu ļoti centīgi palikuši ( nu tas protams neizslēdz kukuļus, bet nevar jau ar by default pieņemt ka visi ņem !!!).

Un runājot par tavu objektu - paņemat un "izbīdat" (ja var ) masas ierobežojumu dotajam ceļa posmam, kas baļķvedējus izslēgtu principā no aprites, un tad parasta CP ekipāža viņus drīkstēs pie pakaļas paņemt.

WALA 29.03.2010 11:59

NU pateikšu arī mazliet no sievas-bračkas pieredzes, viņš tā teikt strādā šajā nozarē pie uzmērīšanas un kvalitātes noteikšanas. Un vēl pārītis kas darbojas mežu nozarē ir šô to pastāstījuši.

1) Jā pie mums baļkvedēji caurmērā ved augstākas kravas nekā tas ir ziemeļvalstīs ( bija mēģinājums ieviest ziemeļvastīs izmantotu softu kravu uzmērīšanai - nesanāca, jo mūsējiem ir jāmēra arī kravu augstums !!!)

2) no kravu ausgtuma īsti tomēr nevar secināt par to vai minētais autoss pārsniedz pieļaujamo slodzi uz asi.

3) ne reizi vien baļkvedēji kuriem itkā bijusi pārkrauta mašīna (šķiet +10 tonnas) no "sertificētajiem" pārvietojamiem svariem kas mēra labākajā gadījumā slodzi uz 1 asi, aizbrauc uz ostas sertificētiem svariem un tur vispār izrādās ka svars mazliet "nedavelk". Domāju ka tas arī ir viens no būtisdkākajiem iemesliem kādēļ beigās ir atmetuši ar roku šīm pasākumam !!!

WALA 29.03.2010 10:18

Ja kādam prāts nesas uz eskperimentiem, tad var pamēģināt kad jau motors izcelts ārā uztaisīt jamam dzesēšanas sistēmas imitāciju un to uzpildīt ar kaut ko tādu kuram ir izteikta krāsa un pamēģināt izgriezt motoru "bez iedarbināšanas".

Ā un vēl labāk ja var noņemt sadales vārpstas tā lai vārsti paliek vislaik ciet !! Tur nu būtu jāparādās "peļķēm" motorā pēc pāris apgriezieniem, un pēcāk izjaucot vajadzētu varēt redzēt arī "pēdas" pa kurieni tas viss "ceļo".

Bet nu tas viss protams zināmas naudiņas maksā ja pašām nav nedz laika nedz iespēju.

WALA 28.03.2010 21:23

perkons rakstīja:

Teorētiski dzesēšanas sistēmā gāzes var nokļūt vai nu no caur galvu ( degmaisījums) vai nu izplūdes gāzes.

Interesanti, vai abos gadījumos ir CO/CO2?

ir diemžēl paliela varbūtība ka abos gadījumos tās var būt.

Vienkārši grūti noticēt ka var būtiski burbuļot un nekur citur nebūtu ne smakas no antifrīza.

WALA 28.03.2010 10:25

i_edgars rakstīja: Jā, jā... lai dzīvo komunistiskā sestdienas talka!!!

Tādas epopejas jau reiz bija.

Huļiš tāda attieksme ?!?!? Daudziem privātīpašniekiem arī bez visas lielās talkas būs da X ko darīt savā īpašumā !!! Man arī draud pasāciens sakopt īpašumu ...

WALA 26.03.2010 11:53

Kanibaals rakstīja:

Jā atmosfērai ir precīzi jānoskaņo izplūde, bet turbo toč ir vienalga, kas ir aiz tā. Un tā arī ir, ka bez trubas pat ir labāk, mazāka pretestība, lielāks plūsmas ātrums, ātrāk iegriežas ļurba.

Dāļēja taisnība - ja trubu tūliņās aiz turbas norauj vispār - tad jā ir labāk, bet ja no turbo uz to mega trubu neuztaisa pakāpenisku konusveida pāreju - nezinu vai būtiski, bet ir sliktāk !!!

WALA 25.03.2010 14:45

Kanibaals rakstīja:

Turbonizētiem auto, jo mazāks pretspiediens un lielāks trubas diametrs(plūsmas ātrums), jo labāk. Ne velti liek taisnās trubas. ...

Diemžēl nebūs gan gluži tā kā tu saki - jo lielāks diametrs jo labāk un arī ne visas taisnās trubas dod vajadzīgo efektu !!! Izplūdei ir jābūt precīzi sarēķinātai, lai atgāzes no katra cilindra plūstu secīgi ( tip zirneklis) uz turbu, un pēcāk ir jābūt nedaudz lielāka diametra trubai kā turbīnas izplūdes "caurums", tačū portams tas ir atkarīgs gan no turbas izmēriem, gan tās radītā spiedie gan vēl pārīša paramteru. Uztaisīsi 2 litru motoram izplūdes trubu 10 cm diametrā un visas tavas atgāzes sāks taisīt visādus virpuļus, kas tikai lieki bremzēs atgāzu plūsmu, kas atsauksies uz turbas produktivitāti !!!

WALA 24.03.2010 14:35

Vispar bišku misēķlis sanācis dēļ līkiem pirkstiem bija domāts šī vietā:

Pieņemot ka pirms tam tā truba pie zemiem ...

šādi:

Pieņemot ka pirms tam tā turba pie zemiem ...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti