Atļaušos opēt Chrysler:
Arī ar FWD ir jāmāk braukt. Tiesa vieglāk ir iemācīties kontrolēt
FWD nekā RWD (tas mans subjektīvais viedoklis). Bez mācēšanas
līkumos (ar FWD arī uz taisnā) nēsās visus.
Atļaušos opēt Chrysler:
Arī ar FWD ir jāmāk braukt. Tiesa vieglāk ir iemācīties kontrolēt
FWD nekā RWD (tas mans subjektīvais viedoklis). Bez mācēšanas
līkumos (ar FWD arī uz taisnā) nēsās visus.
2 erx:
Nez vai diagnosticēšana daudz ko līdzēs. Neko nezinu par
SAABa TCS, bet manam auto arī ir baisā raustīšanās, ja ar lielu gāzi mēģina startēt vai arī paātrināties 2. ajā. Pirmajā robā pat vasarā uz asfalta (ar izgrieztiem ratiem) pārāk strauji paātrinoties sākas rāvieni. Pie normālas gaitas un normāli paātrinoties viss notiek vienmērīgi bez kādiem rāvieniem. Un tas ir 6 mēnešus vecam auto (novērojumi jau no paša sākuma). Tāka jāpieņem vien, ka ne ABS ne TCS nekādas brīnumzāles pret pārmērībām nav.
Atkal atļaušos atbildēt, neko nezinot par SAAB.
Manam auto ir iespējams kondiškai turēt 3 režīmus - izslēgts, eco un normālais. Klimatkontrole pati gan izvēlas sev vēlamāko, bet pēc tam šai var iestāstīt, kuru labāk ņemt. Ja nav aplamais karstums un svīdiens, tad ar eco režīmu pietiek pat normālā vasaras dienā, lai dabūtu patīkamu vēsumu. Toties mazāk enerģijas tiek tērēts un attiecīgi kaut nedaudz bet patēriņš arī mazāks.
2 RX-7:
Pac saki, ka Latvijā ir "dažas", no kurām 2 braucošas.
Kā Tu domā, cik no šīm "dažām" (vai 2 braucošajām) Tev
šeit atsauksies (elementāru varbūtību teoriju taču biznesa vadībā māca), ja noorganizēties klubā lāga nespēj (kādu laiku atpakaļ bija mēģinājums) tādu krietni vairāk izplatītu auto kā Mitsubishi Eclipse īpašnieki?
Un atkal aiziet runa par dīleriem.
Cik šeit esmu salasījies par Skandi un pats izbaudījis M-Motors,
tad M-Motors ir zelta ļaudis. Tas, protams, nav objektīvs vērtējums. Aura auto vēl nomēģinājis neesmu.
Bet runājot par rotorniekiem - M-Motors man sastāstīja, ka decembrī varētu parādīties kāds RX-8. Neteica gan vai niknā vai mazāk niknā versija, bet to nu gan es izmēģināt gribētu.
Iedomājieties ko varētu dabūt gatavu, ja jaunajam Renesis (atmosfēriskais!!!) ar standarta 250Zs piekabinātu turbo!!! Vot tad gan būtu spridzeklis.
Atļaušos bišku papildināt ar ne-tehnisku info.
RX-8 pēc būtības NAV RX-7 pēcnācējs, aizvietotājs vai tml. Tā ir cita mašīna, kurā izmantots rotordzinējs un attiecīgi visa Mazdas pieredze šādu dzinēju būvē. Nekur oficiālajos saitos neesmu redzējis norādes, ka RX-8 būtu aprīkots ar turbo. Tā bija mana fantāzija par tēmu. Personiski uzskatu, ka RX-8 ir ļoti vizuāli izdevies auto ar diezgan unikālām virsbūves līnijām par samērīgu naudu (Jeņķos kārtīgi nopakots high output ir pāsūtāms par $32'000).
Citur esmu lasījis tekstus, ka, ja Mazda RX-8 "aizies", tad pastāv iespēja reinkarnēt arī leģendāro RX-7 ar atmosfērisko trīsrotornieku vai to pašu RENESIS aprīkotu ar turbo (visdrīzāk). Bet tur gāja runa par kaukādu 2006. gadu. Līdz tam vēl jādzīvo un jāseko līdzi RX-8 (šobrīd vienīgais sērijveida rotordzinēju auto pasaulē) panākumiem.
Pēdējām anonīmajam: man ar virsū UG(pēdējais numurs, kāds pagājušogad bija dabonams) 205/55 R16. Uz asfalta, slapja asfalta - lieliskas. Uz ledus, šļuras jau nedaudz sūdīgākas par labām ziemenēm. Bet mūsu slapjajās ziemās, ja daudz braukā pa tīrītajām šosēm (kā es) un rēķinās, ka vietām tās var arī nebūt aplam tīras - tad labais.
2500 - 3000km mēnesī ar apm 9l/100km. Itogo 225 - 270l mēnesī.
Tagad 0.4 - 0.42ls/l = 90 - 113.4Ls/mēn par zupu. Ja 0.6Ls/l, tad
Ls162/mēn. Starpība 50 - 60Ls/mēn. Sāpīgi, bet ieradumus nemainīšu. Sekošu degvielas cenu tirgum un piedomāšu par nākošo auto variantu - dīzeļauto. Kaut pēdējā laikā arī dīzelis paliek ievērojami dārgāks.
Starp citu pavasarī Londonā ievēroju, ka dīzeļdegviela šiem ir dārgāka par benzīnu.
2 ieris:
Varu pakomentēt GY UG6. Šī ir otrā sezona ar tādām. Relatīvi klusa, komfortabla riepa (salīdzinot ar manām Bridgestone vasarenēm). Lieliski darbojas uz sausa, slapja vai šļuru klāta asfalta. Tā vien šķiet, ka tāda lietus riepa ar ziemas "efektu" vien
ir. Uz pieblietēta sniega un ledus (īpaši ar ūdens kārtiņu pa virsu) jau jābrauc diezgan uzmanīgi (bet braukt var).
Ja lielākā daļa no maršutiem iet pa Rīgas lielajām ielām un lielajām šosēm (kā man), tad derīgs variants.
Vai tiešām šīs riepas ir dārgākas par Michelin?
Ja ir šauba par atlikušo vērtību - ņem uz operatīvo līzingu.
Ja pēc tiem gadiem būs normāla vērtība - izpirksi par atlikušo vērtību un pārdosi. Ja ne, tad atstāsi līzinga devējam.
Pie tam mazāki ikmēneša maksājumi. Varianti ir.
2 Fii:
MBA iekš RBI rulez.
2 keanu:
MBA rulez, ja ir kaukāda pamatspecialitāte. Tad ir labs komplekts.
A pamatspecialitātē PO maģistrs vai bakalaurs - tikai papīrs atšķiras un armija nekrata, zināšanas tās pašas.
Sorre par offtopic
Vispābā jau tam RX-8 arī tās 2 aizmugurējās vietas ir nenopietnas.
Es aiz sevis (184cm, nemīlu sēdēt tālu no stūres) īsti iesēsties nevaru - nav vietas ceļiem un galvai. Vispār jau sajūta tajā RX-8 bija kā tādā feinā mašīnītē ar sportisku piesitienu, bet ne ielas sporta auto.
Vot, kad mazdisti šim jaunajam RENESIS bīdelim (kuram atmosfēriskā versijā ir pieejami vairāk lopu nekā 10g vecam RX-7 turbomotoram nāca standartā) pieliks turbīnu, tad gan būs ko redzēt.
Cik kāds ir gatavs atdod par 4x Bridgestone vasarenēm 215/45 R17?
Reāli nobrauktas, bet servisa veči saka, ka kādi 5000km vēl vilkšot diezgan droši.
2 Steelrat:
2 17oz
šitādas Yokohamas par baisi labo piķi tikko redzēju Melgā (www.melga.lv). Jaunas. Ls80 gab. Manuprāt ļoti feina cena.
Nesteidzīgi pārdodu 4x GoodYear UltraGrip6 205/55 R16.
Ziemenes, bezradžu. Priekš ziemenēm labas uz sausa un slapja asfalta. Proķis 5-6mm. Sākumcena Ls60 par komplektu.
Ja ir reāla interese pls uz gasjs@inbox.lv
Turpinās rudens izpārdošana.
Good Year UltraGrip 6, 205/55 R16, protektors 5mm+,
4 gab, komplekts Ls55.
Tiem, kas tankā - tās ir bezradžu ziemenes.
Tiem, kam interesē - gasjs@inbox.lv
Vai šis ir tas pats bīdelis, kurš sastopams arī Opel Vectra un Signum?
Par BORiem. Pameklējiet Excelī, tādu funkciju, kā PMT un parēķiniet. Pie īsiem periodiem (Piem. normālam finansu līzingam 3 - 6 gadi) procentu likme spēlē relatīvi mazu lomu ikmēneša maksājumā, jo matemātiski iznāk diezgan liels pamatsummas īpatsvars katrā maksājumā. Parēķiniet, pārbaudiet.
Tādam kārtīgam 20 - 30 gadu hipotekārajam kredītam, kuram sākuma tiek dzēsti až tikai %, protams, i BORu i pereboru (tā mēs saucam likmes fiksēto daļu) lielumam un izmaiņām ir liela nozīme.
Tātad tika veikts reāls experimenc ar reifendirekt.de
Meklējamais objekts - glaunas 225/45 R17 bezradžu ziemenes ar akcentu uz nodilumizturību un spēju labi darboties arī uz sausa un slapja asfalta. Ātri vien izvēle noreducējās uz Continental ContiWinterContact TS810, Michelin Pilot Alpin2, Pirelli Sottozero. It kā jau piesaistīja arī Vredestein xtreme un Toyo SnowProx, bet par tiem vienkārši nepietiekami atsauksmes varēja atrast. Beigās izvēle (daļēji personīgu aizspriedumu dēļ) palika pie Conti. Latvijā cena (bez atlaidēm) ~Ls175/gb. Itogo ~Ls700 bez atlaidēm. Reifendirekt.de ar visu piegādi Ls517. Tas ir ~ -25%.
Pats process:
1. Noskatīju riepu reifendirekt.de. Diezgan skaidri ir jāzin ko grib, jo viens modelis bieži ir pieejams ar dažādiem ātruma/slodzes indeksiem. Līdz ar to atšķiras arī cena. Meklējot pēc auto modeļa, man automātiski piedāvāja riepas (ziemas!) ar indeksu līdz 240kmh. Protams, ka dārgāk nekā tādas pašas ar indeksu līdz 210kmh. Tā, protams, ir katra paša izvēle, cik ātras riepas ņemt. Man ziemenēm 240kmh nevajag.
2. Taisīju visu pirkšanas procedūru, atmaksas forma kredītkarte. Kā jau parasti, iepērkoties www, jānorāda čupa savu datu, tajā skaitā adrese (debilā formātā). Ir iespējams norādīt adresi, uz kuru veikt piegādi (Piem. savu servisu). Es pasūtīju uz mājām.
3. Holds uz kredītkarti atnāca uzreiz (samazinās pieejamais atlikums, faktiskais atlikums un % aprēķins pagaidām nemainās).
4. Atnāca no šiem meils (angliski), ka adresi nesaprotot. Nav brīnums, jo forma bija reāli tizla. Aizsūtīju adresi normālā formā. Saņēmu atbildi, ka viss Ok.
5. Vēl pēc kāda laiciņa pienāk meils, ka piegāde paredzēt tad un tad (7 - 8 dienas pēc pirkuma veikšanas). Drīz vien atnāca arī finansiālā transakcija uz kredītkarti (tiek samazināts faktiskais atlikums, sāk skaitīties %).
6. Protams, ka paredzētajā dienā nekas neatnāca.
7. Vēl pēc 3 dienām, kad pats biju darbā, iepriekš nebrīdinot, ar kurjerpastu atnāca... 2 riepas.
8. Vēl pēc dienas atnāca arī otras 2 riepas. Vizuāli izskatās, ka ir jaunas, nebrauktas, pareizais modelis, gumija arī nav cieta. Virsū vēl licis neesmu.
Mani secinājumi:
Ja vajadzīgi lielie izmēri un nespēj kautkur izsist 20%+ atlaidi, var droši izmantot reifendirekt.de. Piegādes adresi vēlams norādīt tādu, kur darba laikā ir kāds, kurš tās riepas saņem. Es dom, ka tā pavisam droši var rēķināties ar 2 - 4 nedēļu piegādēm.
Piegāde tā arī ir 7.5EUR par riepu gabalā.
Izgatavošanas datumu tā rūpīgi iepētījis neesmu, bet uz tausti gumija šķiet nesakaltusi.
Bet es tā sapratu, ka šie spiež uz lielu un ātru apgrozījumu nevis lielām cenām un lielām noliktavām, kuras ik pa laikam "jātīra".
Ja es atradu pareizo apzīmējumu, tad riepas ražotas 2005 46 - 47 nedēļā. Tipa novembrī iznāk. Tipa nepilnu gadu vecas. Man domāt, ka normāli.
smonG rakstīja: ja iznāk, apskaties tos datumus...
www.laneks.lv/...
Piekrītu, ka ~25% atlaidi var dabūt arī LV kantoros. Ja nav uz mutes kritis. Bet ir alternatīvas. Tā vietā, lai apstaigātu vairākus kantorus, apzinot cik kurš dos atlaides kādām riepām, ieej www, izvēlies riepas, norādi adresi (savu vai sava servisa) un pēc kāda laika saņem savu preci par normālu cenu. Viss. Ietaupīc laiks. Nauda nav zaudēta.
Zaudēts ir prieks parunāties ar dzīviem cilvēkiem, iespēja dabūt montēšanu, glabāšanu bez maksas vai ar atlaidēm.
2 Uggga:
Tajā pašā reifendirekt ir arī diski. Nekāda dižā izvēle, bet cena izskatījās Ok.
Vispār jau pagalmā sviesc. Izstumdījām 3 auto, pielaidām tikai
vinu no tiem. Toties kaimiņa SAAB un mana Mazda pieleca
bez problēmām.