ar attaukotāju vai benzīnu nāk nost grabēdams
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ar attaukotāju vai benzīnu nāk nost grabēdams
kas ir pilotka
limonāde....
911 rakstīja:
Magistrs rakstīja:
Girc44 rakstīja:
Magistrs rakstīja:
hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.
Spriežot pēc tā, cik slikta ir RS versija, 1.6 nebūs labāks.
Tu esi braucis ar RS versiju, ka tik gudri raksti? Man tā mašīna ir, un nav nekādu probl;emu, tikai kvēpu filtrs besī ārā.
Tā ir naglu kaste. Tāda pati kā savā laikā GTI golfs.
neapcel naglu kasti
troļļuks arī āfrikā ir troļļuks. man combi patikās, tik 1.6 motora jauda dažbrīd spēj izbesīt, tāpēc ar dažas dienas atpakaļ samainīju pret RS combi.
kas tev diezels 170 zs, vai bensiins
P.S. pašam bija lietošanā Octavia 2 - super auto
911 rakstīja: .. sorry, ka nebiju pietiekoši skaidri izteicies jau no sākuma - gaismas ir rūpnīcas oriģinālās ar automātisko augstuma korektoru un lampu mazgātājiem (Škoda RS).
Neķer krenķi. škodām zenons ir ļoti labs. bet acīs ar nedaudz spiež. Arī ir lietošanā škoda ar zenonu - bez korektora, ar apmazgātāju,
kad šito topiku slēgs
starp citu, ir uz tirgošanu 2005. gada 1.6 combi slapja asfalta krāsā. noskrējiens tikai 40 000. no ekstrām arī šis tas ir.
te vienai ir sludeklis
tad vēl ir sedans, 1.9 tdi tā paša gada, ar āķi
ja vēlies sīkāku raskladu, uzsit uz PM man. iedošu nr, uzzvanīsi. bet nekādā gadījumā neņem benzīnu, tikai un vienīgi tdi, jo combi pilna masa ir 1800 kg.
darbā ir - pilnīgs mironis, kas daudz ēd degvielu. bet tā auto nav ne vainas. bija lietošanā 1.9tdi
Vai arī ar tā saucamo KREN tranzistoru. nopērkams par santīmiem veikalā www.tevalo.lv vai www.ormix.riga.lv
vienīgais - liekais špans tiks aizvadīts siltumā. slēgums elementārs. kad pirksi, pārdevējai saki, ka tev izejā vajag 6v (ir pieejami arī ar 5v). max laikam bija 3-5A izejā. Ieejas španam jābūt kā minimums +2V lielākam par izejas, bet tā kā tev ieejā ir 12, tad bez stresa
markelis rakstīja: raimond - davai par vienkaarshaakaam lietaam paastaasti kaa man ar 12V laadeejamo uzlaadeet 6V akumulatoru ????
phe, vēl te to bēdu ieleju aprunā. vakar piedalījos vienā sarunā, Scandi placī stāv 100 getzi, zviedrijas noliktavā n-reizes vairāk. neviens viņus vairs nepērk. bikiņ knābājot ar jauno i30, a pārējie esot ateja. Scandi arī ir izgrūdis baigāko naudu reklāmai, bet vēlamās 200 a/m nav pārdevuši. enive, ko te var cepties ap kkādiem plastmasīgiem necinkotiem šrotiem, kurus pēc operatīvā beigām nevarēs nopārdot. pat bankas īsti negrib līzēt, ja nu vienīgi klients pats garantē atpakaļpirkumu.
Pērkat tak Škoda, Seat, Audi, VW un bmw un brauciet bēdu nezinādami
tu tak pilnīgi aplami runā
un vēlreiz - rūpīgāk lasi postus, nevis mal kko pa savam
"... man bija doma uzlikt...."
par to MS noamputēšanu un karbuļa atpakaļlikšanu tu galīgās auzās iebrauci
msh rakstīja: Priekš kam tev tam bembim megasquirtu?
Man patīk tas prikols, ka varētu samazināt zupas patēriņu, samazinot spuldžu spigltumu - interesanti, kur paliktu tas spriegums, kas nenonāktu līdz spuldzēm?
priekš kam tev sēdēt šajā forumā, ja tu nelasi postus līdz galam un nesaproti PWM darbības principu
Modricimus rakstīja:
Magistrs rakstīja: Apspriedos te ar vienu raimi un nonācām pie secinājuma, ka varētu izdomāt ierīci tuvo gaismu spilgtuma regulēšanai. Ķip ielikt kautkur reostatu, lai tad, kad gaismas nav nepieciešamas, samazinātu to spilgtumu un līdz ar to arī degvielas patēriņu, kā arī palielinātu spuldzīšu kalpošanas laiku. Bet tā, lai CP nepiesietos par braukšanu bez gaismām.
Raimi, sāc domāt.
man bija doma uzlikt autiņam,. tikai... izrādās, ka spuldzes deg ārā, jo ir nepietiekama temperatūra, un notiek nepareizi procesi lampā - tipo volframs izgaro un nosēžas uz spuldzes sieniņām, a pie pilna sprieguma, tas proces būtu atgriezenisks. nu kkā tā.
to štruntu sauc Pulse Width modulator - izejas priegums tiek veidots sinusoidāli - kā impulsi, un impulsu skaits veido visējo vērtību izjejas spriegumam. finālā maz izdalās siltums - nav zudumi.
augstākminētais PWM ir nopērkams veikalā Tevalo, lienes ielā.
max 6.5A, tātad, uz katru spuldzi pa vienam PWM un ar divrindu poci grozi vesels
msh rakstīja: Ja labi pameklētu, noteikti atrastos arī kāda proga, kas spētu parādīt abu kanālu līknes Galvenā proba - ko pie kā transportēt - kasti pie mašīnas vai mašīnu pie kastes
tak ar laptopu.
Šobrīd esmu uzstādījis avatarā esošajai a/m programmējamo vadības bloku Megasquirt, un man labprāt noderētu info par signālu no sadalītāja impulsadevēja, sprauslām utt...
Magistrs rakstīja: Apspriedos te ar vienu raimi un nonācām pie secinājuma, ka varētu izdomāt ierīci tuvo gaismu spilgtuma regulēšanai. Ķip ielikt kautkur reostatu, lai tad, kad gaismas nav nepieciešamas, samazinātu to spilgtumu un līdz ar to arī degvielas patēriņu, kā arī palielinātu spuldzīšu kalpošanas laiku. Bet tā, lai CP nepiesietos par braukšanu bez gaismām.
Raimi, sāc domāt.
man bija doma uzlikt autiņam,. tikai... izrādās, ka spuldzes deg ārā, jo ir nepietiekama temperatūra, un notiek nepareizi procesi lampā - tipo volframs izgaro un nosēžas uz spuldzes sieniņām, a pie pilna sprieguma, tas proces būtu atgriezenisks. nu kkā tā.
to štruntu sauc Pulse Width modulator - izejas priegums tiek veidots sinusoidāli - kā impulsi, un impulsu skaits veido visējo vērtību izjejas spriegumam. finālā maz izdalās siltums - nav zudumi.
sleepnis rakstīja:
pinguin rakstīja: man interesē nolasīt pemēram divu auto holla devēju signālus, lai ekrānā varētu redzēt viena un otra signāla nobīdi fāzē.
no kā sastāv sprieguma dalītājs?
Nu ja Tev tas ir vienreizējs pasākums, vari aizņemties no manis divstaru oscilogrāfu. Pret kaut kādu drošības naudu, protams.
Vari mēģināt arī ar datora skaņas karti. Tādām vajadzībām var nelikt nekādus dalītājus un arī speciālu softu nevajag. No devējiem signālu kaut vai saur 1mkF kondensatoru pa tiešo uz skaņas kartes abām ieejām. Tālāk to signālu ieraksta kā parastu audio signālu ar kādu Audacity vai to pašu windovs sound recorder(nezinu vai tas atbalsta stereo) Pēc tam ar kādu no skaņas redaktoriem skaties, kas sanācis.
akūnā ideja vispār. cepuri nost.
ierakstam signālu, piemēram, creative wave studio un aidā
vienīgi tad virknē jāieliek pretestības, lai ieejas signāls nenosvilina skaņas karti
atļaušos iek akāt
avtor m udak, topik ga vno
kāda mārutka pēc jāpērk tādas mašīnas, kuras pēc tam nevarēs pārdot. un nekāda konforta, nu ateja vnk
pinguin rakstīja:
Modricimus rakstīja:
pinguin rakstīja: nav man info kur tādu neatkarīgu tehnisko ekspertīzi var veikt, un drošvien tāda ekspertīze ir jāveic pirms ķeras tam motoram klāt, bet tur jau tas joks, ka viņi pa kluso visu nodara, un tad paziņo ka tas un tas ir izdarīts, konstatēts ka paši vainīgi....
mums RTU ir eksperti. Ja gatavs esi cīnīties, tad varu iedot kontakttālruņus
ja viņu neatkarīgajam slēdzienam ir juridisks spēks, tad mēģināsim.
ir
tunos rakstīja:
Modricimus rakstīja: palasīju rakstu. datu apmaiņa notiek tikai pieslēdzoties tieši pie kastes. Komerctransoprta gadījumā, kad fūre prom mēnešiem, ur jēga īpašā nav. tad jebkurš šoferis sāks tinteresēties, kāpēc kāds no priekšniekiem regulāri slēdzas klāt ar laptopu darbinieku mašīnai.
cik zinu Aldara mashiinas ir taadi gpesi kur shefs savaa kompiii redz kod ara darbinieks, kur atrodas un cikos mashiinu iedarbinajis
taa kaa nav jasledz laptops klaat!!! ir arii modernaaka tehnika
aldarim neesam vēl uzstādījuši, bet nu ir mums arī modernā ietaise
mūsu gadījumā ir kastīte , GPS/GSM raidītājs-uztvērējs un 2. gab degvielas sensori katrā bākā. iekārtā pašā ir iebūvēts Li-Ion akumulators, kas spēj nodrošināt iekārtai līdz pat 8 dienu autonomu darbību. pie uzstādīšanas tiek kalibrēts katrs devējs. Līdz ar to var uzlikt praktiski jebkuras formas un tilpuma bākas. Vadītāja kabīnē tiek ievietota trauksmes poga, kuru nospiežot, iepriekš norādīts adresāts (i) saņem SMS ar datiem par mašīnu un GPS koordinātas. Arī ir trauksmes sms par:
1) zems barošanas spriegums (AKB)
2) tiek atvienota iekārta
3) degvielas līmenis a/m stāvot izmainās par +/- 30 litriem (daudzumu var ieprorgammēt pēc vajadzības)
4) Tiek zaudēts GPS signāls un noteiktā laikā neatjaunojas
5) Temperatūras izmaiņas
6) ...vēl daudzas citas opcijas
piemēram, ja tehnikas vienībai ir noteikta darbības zona, un vēlas kontrolēt, vai tiek pārkāpta, ir iespējams piešķirt virtuālu taisnstūrveida zonējumu, kuru šķērsojot, tiek saņemta sms atbildīgajai personai.
Info par auto var redzēt izmantojot internetu un piešķirtos login un paroles. Ir iespēja veidot atskaites par degvielas patēriņu, nobrauktajiem km, dīkstāvi, GPS atrašanās utt.
Ja kādam ir interese sīkāk, tad 2 8 6 0 2 2 7 7
vajag aizmugurējo tiltu no e30 323. ar vai bez abs, bet vajag
PM
pinguin rakstīja: nav man info kur tādu neatkarīgu tehnisko ekspertīzi var veikt, un drošvien tāda ekspertīze ir jāveic pirms ķeras tam motoram klāt, bet tur jau tas joks, ka viņi pa kluso visu nodara, un tad paziņo ka tas un tas ir izdarīts, konstatēts ka paši vainīgi....
mums RTU ir eksperti. Ja gatavs esi cīnīties, tad varu iedot kontakttālruņus
palasīju rakstu. datu apmaiņa notiek tikai pieslēdzoties tieši pie kastes. Komerctransoprta gadījumā, kad fūre prom mēnešiem, ur jēga īpašā nav. tad jebkurš šoferis sāks tinteresēties, kāpēc kāds no priekšniekiem regulāri slēdzas klāt ar laptopu darbinieku mašīnai.
vmartini rakstīja:
Darbinieks rakstīja: Ekur brangs motorolis.
www.autobloggreen.com/...
Varbut zinātāji var pateikt ar kādu ideju šitāds izgatavots?
www.motofavorits.lv/...
200 kg - tā tak ir nāve uz 15 zs