pārkrauts mežinieks ar mehānisko balstiekārtu ir n-reizes lielāks čakarētājs, nekā pārkrauts samosvals ar pneimo balstiekārtu.
tas tā, zināšanai
pārkrauts mežinieks ar mehānisko balstiekārtu ir n-reizes lielāks čakarētājs, nekā pārkrauts samosvals ar pneimo balstiekārtu.
tas tā, zināšanai
Sen šai ekonomistu-juristu portālā nav būts. tāpēc jautājums - kas ir tas reitings, un kā tie cipari tiek piedzīti....?
iedod kārtīgi cuku un izdedzini tos kvēpus. vēl variants ir pieliet pie DD KleenFlo ķīmiju. Tantes runā, ka palīdz.
Bet tā kā tas ir fords, tad tur nav nekāda gudrā elektronika, un viss uztaisīts čerez..., tad varbūt būs jāņem nost auspufs un jātīra ar kerheri un karstu ūdeni. Vismaz autonomās apkures krāsniņu degkameras ļoti labi iztīrīt var
endurists rakstīja:
artislan rakstīja: Ja nav nosleepums kas tas par borta kompi kas 7,8 bildee redzams
KTM Adventure LC4, bez dekoratīvās uzlikas.
Izskatās šādi:
content7-foto.inbox.lv/...
tad tu ar savu paļurku ieplēsi, lieldienās nearsim mežus...?
vw fan - man domāt likties, ka tev arī ir jāapmeklē opeļa dīleris..
VWfans rakstīja: Man Opel-Merivai 1,3 CDTI, kam nobraukums tagad 65719 km, šis kvēpu filtrs attīras regulāri ik pa 500-1000 km. Tas izpaužas tā, ka iesilušam dzinējam tukšgaitā turas paaugstināti apgriezieni un pa izpūtēju nāk papildus smirdīgas atgāzes. Ja normāli apgriezieni iesilušam dzinējam ir ap 750, tad tajās attīrīšanās reizēs tie ceļas līdz 950-1000. Mainās dzinēja skaņa - ja parasti tā ir tāda tīra, tad tajās reizēs parādās papildus kaut kāda pieskaņa. Braukt turpināt var, un pēc 20-25 minūtēm šis attīrīšanās process pats izbeidzas.
nevar būt, ka tam mopēdam ir kvēpu filtrs.
P.S. kvēpu filtra gadījumā izpūtēja gali ir taisni un tīri, bet es savā mūžā nevienu opeli, kur nu vēl merivu, neesmu redzējis ar kvēpu filtru.
Šīri, nepadodies, turi rajonu un askonu
jefiņi ar bezpiedziņām cepās pirmajā adventē
noņem stikltīrītājus, tad to plastmasu un iztīri rudens lapas. vnk ar mēsliem aizauguši drenāžas caurumi un tāpēc tev tur ir akvārijs, kas tek iekšā gar salona filtru utt utj
ja tas nelīdz, tad Privet iz Ļitvi
Turpinot krīzes tēmu - noskatieties filmu Zeitgeist. Sākums varbūt liksies blēņas un mistika, bet filma ir ļoti laba!!
ir ir krīze, šeku pāris bildes pa tēmu
millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com/...
millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com/...
millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com/...
reku bez ripuļiem
millionreasonswhylatviaisthebestcountryintheworld.com/...
Sunis rakstīja: Man liekas, ka zagļi sākuši sliktāk strādāt (laikam algas ir iesaldētas) jo auto pagalmos paliek arvien vairāk un vairāk.
vot man ir tas pats sētā. auto noparkoti pietam šķībi. un liekam mēst tur cits citam priekšā, tel. nr logā, un, kad kādam vajag braukt ārā, tad zin, kam zvanīt.
tfu tfu tfu, mums sētā nekas vēl nav izzagts
Kanibaals rakstīja: Ko nesaprotu ir, ja ieskrūvē divas skrūves burkā tad tas ūdens tak vārās nevis šķeļas un ar 12V tak ir pa maz.
starp plāksnēm ~ 2v spriegumam jābūt, vairāk - vārās, mazāk, beztolks...
i_edgars rakstīja: Kāda ekonomija - ko Jūs te sapņojiet!!! Spirtam ir precīzi 2 x mazāka siltumspēja par benzīnu. Tātad uz tīra spirta braucot vienādos apstākļos patēriņam ir jāpalielinās akurāt 2 x! Vienīgi reāli nebūs 2 x jo spirts sadeg pilnīgāk, bet šie rādītāji radīs diezgan mazu (lasi nebūtisku) iespaidu. Faktiski būtu jābūt lielākam patēriņam ap 1,7 reizes ar E85.
tik traki nebija, bet ātri izbraucās tas ji bioetanols....
pieļauju, ka kādā Saab biopower ar turbo motoru (ja tāds ir) varētu dabūt labākus rezultātus...
bet, agri vai vēlu nafta beigsies un būs jābrauc uz spirta..
Kindzulis rakstīja: iemet sho pashu textu powerii...kur kaa maniiju ar biji bildi ieposteejis
poweristiem popig uz degvielas ekonomiju un ekoloģiju
bet nu kkādiem mazmotoriem ir liels potenciāls, ja šo aparātu uzliek. Protams, tur jābūt zināšanām, jo ar pieslēgšanu nekas netiek atrisināts. Tur vajag Lambda zondei signālu modificēt ar speciālu paštaisītu iekārtu
palasot komentārus uzreiz skaidrs, ka šajā portālā ir želejgalvas un visādi citādu BAT ekonomikas fakultātes absolventi, kas maz ko sajēdz no motorā esošajiem procesiem..
Lūk te ir taustāma ūdeņraža tehnoloģija a/m. ekonomija manāma, ciparus neminēšu.
un iekārtas autors lūdza sīkāk netaisīt raksladu, tā kā vairāk neko neteikšu
nu kā - tas katram motoram ir individuāli, bet vidēji sanāca degmaisījumu treknināt par 10-15%. aizdedzes moments + ~3-5 grādi tukšgaitā, pārējos režīmos ~5 grādi agrāka. un, protams, lambda zondei samazinam regulēšanas diapazonu, lai netreknina
un auto arī ilgāk iesilst - jo spirta sadegšanas temperatūra ir zemāka.
par patēriņu - mazāks tas nebūs nekādā gadījumā, kā braucot ar benzīnu. vai nu būs tāds pats, vai lielāks.
būtībā reālais ieguvums ir ekoloģija un tas, ka motora cilindros un izplūdes sistēmā nav kvēpu.
nu jau 3 dienas braukāju ar bioetanolu....
nav ne vainas, tikai nedaudz pēc alko ož - tāda skābena smaka...
tā kā autiņā ir programmējams dzinēja vadības bloks, pieregulēt "ciparus" nebija grūti
aizbrauc provincēs uz kādu autoveikalu un dabūsi
un M21, šķiet, bija R16. +/- tāda izmēra riepas ir arī UAZikiem, Ņivām. Īstenībā, ņivai pat ir pieejams ne-offroad zīmējums riepai
haroš jums zāli darba laikā pīpēt
exif rakstīja:
Magistrs rakstīja:
Modricimus rakstīja: decembrī būs 3 gadi, kopš tiek lietota fabia - labi nopakotā versijā. nekas nav mainīts, pat lampiņas.
Eļļa arī nav mainīta?
Skaidrs, ka nav mainiita, jo ellas un 'check engine' lampinja ir izdegushas un kā jau autors mineeja- lampinjas nav mainiitas
pcs ku jūs gudri ar saviem turības bakalaura grādiem ekonomikā
nu lab, pārteicos, eļļa un filtri mainīti, ša kakraz 45 000 apkope būs, redzēs, klučus ar mainīs vai nē
decembrī būs 3 gadi, kopš tiek lietota fabia - labi nopakotā versijā. nekas nav mainīts, pat lampiņas.
markelis rakstīja:
Magistrs rakstīja: Da ko var dirst par tiem ķīniešu rolleriem. Viņi ir +/- tādi paši kā citi. Nekas tur biežāk nelūzt un detaļas ir pieejamas. Cenas/kvalitātes attiecība tiem ir pati labākā. Un salauzt var jebko.
Es jau nu nemaksātu 2 - 3 kLs par kautkādu giljeru, suzuki vai citu "brendīgo", ja par 600 Ls var paņemt normālu SMC. Nu un, ka max ātrums nedaudz mazāks (tā ir labojama lieta).
SMC ir nevis kjiinieshu bet korejieshu un starpiiba starp SMC un benzhoi vai veel kautkaadi tur burtu salikumi ir milziiga.
kuiņa ir tie čainas rolleri. tur viss ir slikti - sākot ar pakaļējās balstiekārtas buksēm, riteņu gultņiem un citiem mezgliem. ja rolleris tiek pirkts kkādam sīkajam, kurš sver 50 kg un brauks akurāti, tad okei - sezonu varbūt nobrauks bez problēmām. bet nejau pieauguši bifeļi brauks pa mūsu banānu republikas šlesera bedrēm. Nu netur viņi. labāk lietotu brendu nekā jaunu čainīzeri
druknais1 rakstīja:
Modricimus rakstīja: pārkrauts mežinieks ar mehānisko balstiekārtu ir n-reizes lielāks čakarētājs, nekā pārkrauts samosvals ar pneimo balstiekārtu.
tas tā, zināšanai
Kas vairāk čakarē ceļu, dubultriteņi, vai fūres ar vienu riteni? Laikam pa tiem sajātajiem ceļiem neesi braucis.
tev laikam ir turības ekonomikas atsēdētā izglītība