ņja, bēdu ieleja.
nekur neviens negrib strādāt servisos, tāpēc es savu auto taisu pats, un zinu, ka tur viss būs čotka.
P.S. auto manā avatarā
ņja, bēdu ieleja.
nekur neviens negrib strādāt servisos, tāpēc es savu auto taisu pats, un zinu, ka tur viss būs čotka.
P.S. auto manā avatarā
es tā skatos, ka katrā iauto topikā kāds ar savi nožēlojamo bakalaura grādu ekonomikā kauko dzelīgu iekakā....
Pilnīga bēdu ieleja
fokss rakstīja:
Modricimus rakstīja: vakar milimetros izdvās vienam subaaram ar vn/gj-xxxx izlīst starp priekšā braucošu mašīnu un manu auto. Es vnk ar kokainu ģīmi tagad nelaižu gnīdas un stūri arī prom negriežu - vnk braucu sānos, lai pēc tam tie agresīvie braukā ar nošpaktelētiem autinjiem un problēmām.
Pats ar tanku brauc,vai kā?!
ne, ar 21 gadīgu auto, kuram bamperi nav no plastmasas un virsbūves krāsā.
protams, kad braucu ar jauniem auto, tad tur ir jārēķinās ar skādi (kasko utt).
Bet vēlreiz saku - nebūs laidēju, nebūs līdēju.
Kindzulis rakstīja: es vismaz ceru ka Modricimuss atskjir tos kas paarkaartojaas no tiem kas lien...
spoguljos skatos manevrus aizmugurē....
a kāda mārutka pēc kādam vairāk jāsteidzās par citiem, ibio.
vnk nebūs laidēju, nebūs līdēju
vakar milimetros izdvās vienam subaaram ar vn/gj-xxxx izlīst starp priekšā braucošu mašīnu un manu auto. Es vnk ar kokainu ģīmi tagad nelaižu gnīdas un stūri arī prom negriežu - vnk braucu sānos, lai pēc tam tie agresīvie braukā ar nošpaktelētiem autinjiem un problēmām.
Hjuks rakstīja: Vēl Autobildā bija rakstīts, ka vecajai Fabijai ar lielajiem motoriem, piemēram, 1.9Tdi, aptuveni pēc 40 tūkst.km nobrūk sajūgs. Tas nu pavisam nav normāli, pilnīgs sviests.
Modricimus, pēc kāda laika varbūt atspēko šo apgalvojumu.
Ja dzinējs ir identisks octavia 2, un kura pietam ir smagāka par fabia, tad kakim rakam tur var kaukas nobirt.
palasi v;el tos maksas rakstus.......
Galvenais rakstīja:
Modricimus rakstīja:
markss rakstīja: Sertifikācija nav nemaz tik dārga. Kādreiz atvedu no USA kādu laivu tirgošanai, tur piekabes nereģistrē vispār. Latvijā vedu uz Cēsīm pie viena veča, viņam kautkāds tur gudrais sertifikāts, ka viņš drīkst izsniegt cedeli priekš CSDD, pakalpojums pie viņa man ir izmaksājis no 150-250 Ls. Un CSDD reģistrē uz viņ izsniegtu atļauju. Otrs variants var vest uz ESTI un tur taisīt pirmreizējo reģistrāciju, pēc tam Latvijā reģistrēt. Arī tā agrāk darīju, bet sanāca dārgāk.
USA piekabes latvijā reģistrēt ir problemātiski. nav marķējumu uz lukturiem utt, nav bremžu kalkulācijas.
tātad, ja ir interese par jebkādām piekabēm vieglajiem auto - 28602277. pārdodam jau sertificētas - tobiš - jaunais īpašnieks ar dokumentiem azotē dodas uz CSDD un reģistrē
klau, man ir nesertificēta piekabe no beļģijas, bet ar visiem E marķējumiem uz luktura un rāmjiem. CSDD nereģistrē, tāpēc vajag uztaisīt legālu. Vai var sarunāt kautko?
Lai sertificētu, vajadzēs Ražotāja apliecinājumus (marka, modelis, bla bla bla), ja ir bremzes piekabei - bremžu kalkulāciju (obligāti kalkulācijā jābūt uzrādītam konkrētās piekabes VIN)
pff, nav laika te seedeet un klabināt.
www.trailers.lv vai 28602200. par šo nr tev izklāstīs kas kur cik utt.
markss rakstīja: Sertifikācija nav nemaz tik dārga. Kādreiz atvedu no USA kādu laivu tirgošanai, tur piekabes nereģistrē vispār. Latvijā vedu uz Cēsīm pie viena veča, viņam kautkāds tur gudrais sertifikāts, ka viņš drīkst izsniegt cedeli priekš CSDD, pakalpojums pie viņa man ir izmaksājis no 150-250 Ls. Un CSDD reģistrē uz viņ izsniegtu atļauju. Otrs variants var vest uz ESTI un tur taisīt pirmreizējo reģistrāciju, pēc tam Latvijā reģistrēt. Arī tā agrāk darīju, bet sanāca dārgāk.
USA piekabes latvijā reģistrēt ir problemātiski. nav marķējumu uz lukturiem utt, nav bremžu kalkulācijas.
tātad, ja ir interese par jebkādām piekabēm vieglajiem auto - 28602277. pārdodam jau sertificētas - tobiš - jaunais īpašnieks ar dokumentiem azotē dodas uz CSDD un reģistrē
www.trailers.lv
Piedāvājam dažādas piekabes , dāņu Brenderup.
Tel 28602277
Cik izliekušamies jābūt, lai par kauko tādu dadomātos, un vispār, nafig tādu spaini taisīt kartings uz četriem riteņiem ar salona recirkulācijas sviru kā 85 gada civikam phe
Labi austrumu gudrie!
man vajag, lai k'ads uzlodē impulsģeneratoru ar 15A lielu caurlaidību.
Ideja sekojoša - bezpakāpju regulēšana pečkas ventilatoram.!!!
bija viens tāds, pats uzlodēju, bet sīca kā traks salonā, iž'neēmu ārā.
ir kāds prasmīgais, kas uzlodētu
LyNx8 rakstīja: Ziniet, blins, bet 100kārt paldies Degvīnam no VWMotion - viņa uz dullo iedotais virzulis (no trim, kas mājās bja) precīzi milimetra desmitdaļās atbilda manā motorā noplīsušajam. Un modelis arī identisks! Tak što 500 Ls (+PVN) vietā tikšu cauri ar 50 Ls + visiem jauniem gredzeniem (un vēl šo to).
Tāds starp ctu - VW Centrā man paskaidroja, ka šajā motorā 1, 2ais virzulis esot par 0,2 mm lielāks, nekā 3, 4ais - vai tā ir tiesa, nav ne jausmas... Bet nu labi, ka vismaz kaut ko izdodas atrisināt.
Tā arī ir 79,44 mm ir pirmajam un otrajam virzulim, 79,46 trešajam un ceturtajam...
apskatījos detaļu katalogā, un tik tiešām atšķiras virzuļu artikula nr pēc cilindriem.....
cena iekš www.vagcat.com uzrādās 205 eur +/- par gab
deksters rakstīja:
Modricimus rakstīja: nevajag shkjiltu - nopirksi tādu pašu klamu, kuram būs ovāl cilindri, beigtas šāles un nedo dies crash rezultātā kloķene līka vai plīsusi
Tu neesi tā mazliet saspiedies??? Ja tik liels bāziens bijis, ja salocās kloķene, TO VAR REDZĒT.
tu ar savu ekonomista izglītību turpini k akāt šajos topikos
ja pa skriemeli trāpīts, neko nevar redzēt. tā pat arī kloķene - ja garenvirzienā bijis sitiens - plīst uz nebēdu
nevajag shkjiltu - nopirksi tādu pašu klamu, kuram būs ovāl cilindri, beigtas šāles un nedo dies crash rezultātā kloķene līka vai plīsusi
Nu pag, ja virzuļi ir kvalitatīvi, tad maini visus, un po uz to, ka nav mahle. protams pirms tam veicot cilindru defektāciju - virpot, tikai honēt vai kā tml.
galvenais ir nosvērt virzuli, un vajadzības gadījumā ar gnomu pastrādāt....
man jej bog nav zināmas atsauksmes par virzulju brendiem, ko piedaavā tirgotāji
slinkums tavā vietā googleet, bet vai tādi paši virzuļi nenāk citiem vecajiem 1,9 TDi dzinējiem....? man jau škiet, ka bloks tiem bīdeļiem ir vienāds.
ja ne, tad dimbā ir
Lietoju iepriekšējo Fabia Combi elegance 1.9 PD-TDi labi aprīkotu.
nobraukti pa mūsu banānu valsts ceļiem ir jau gandrīz 26 000 km.
Pat xenon nav izdedzis - neviena spuldzīte, nekas neklab, nedūmo Nekas nav mainiits ptu ptu ptu
ā nē, mainīja salona kustības sensoru, kurš aizpagājušajā ziemā noklājās mistiski.
P.S. katrā ziņa Škoda ir labāka par visiem korejiešiem un citiem tās klases auto....
Es tak pašā sākumā teicu, ka vai nu vārsts, vai virzulis, pat bildes iesviedu.......
ehzzz......... nada sluzhatj inženierus ibio
Tev ir pumpe duse vai kā
ja tā, tad iesaku pēc motora koda griezties karlo motors - škodām ar tādi bīdeļi nāk iekšā, un viņi neliek tādus uzcenojumus....
Rzhhh, njimagu
www.spoki.lv/...