Modricimus rakstīja: kurā kā VIP persona pasēdēju un aptaustīju.
Vismaz komerctransporta sfērā liela daļa eksponātu jau ir pārdoti pirms izstādes, tādēļ nākamajam automobiļa turētājam diez ko nepatiktu piedrazota un izčakarēta prece.
mēs, Ja bija konkrēta interese, neliedzām kāpt iekšā.
1. Vareni gan, ka esi VIP, to bija OBLIGĀTI jāpiemin.
2. Tik trūcīga firmele, ka nevar atļauties eksponēšanu un apskati? Kas tad, jums vienīgie eksemplāri, ka pārdotie izstādē jānovieto??? Švaki....
...bet nu, ko tu vipiem padarīsi....
kāda mārutka pēc man automašīnā par 87 k eur bija jālaiž slāvu atvasītes ar saldējumiem rokās
Bija konkrēta interese no šoferu, firmas priekšnieku puses, aidā, kāpa iekšā
Ja amerikāņi ražotu labus dīzēļus priekš tām lielajām laivām, es neko neteiktu, bet, tā kā lietderības koeficients tiem aizvēšturiskajiem V veida dzinējiem ar bīdītājiem ir mazs, tad pareizi ir.
Ja vajag vietas, pērc VW caravelle, MUltivan utt, bet nejau veicināt globālo sasilšanu.
man nekas nebūtu pretī, ja uz dīzeļiem tas neattiektos, bet uz benzīnu man pilnīgi vienalga - eto ņi serjozna mūsdienās ar benzīnu braukāt
Izstādē pārstāvēju savu firmu. pa visām 5 dienām manu uzmanību tikai piesaistīja Cayenne, VW R36 un multivan, kurā kā VIP persona pasēdēju un aptaustīju.
Par to sēdēšanu autiņos ir tā kā ir - manā gadījumā bija komerctransports - Volvo FM sērijas auto uttt, kuru turē'jām pārsvarā slēģtu, jo ir tik daudz visādu sīko, urļiku utt, kuri nemūžam nebūs potenciālie šī auto pircēji. Rokasbremzes sviras, ātrumi utt - tas viss tiek raustīts un pasarg dievs kādam uzripos virsū utt.
Vismaz komerctransporta sfērā liela daļa eksponātu jau ir pārdoti pirms izstādes, tādēļ nākamajam automobiļa turētājam diez ko nepatiktu piedrazota un izčakarēta prece.
mēs, Ja bija konkrēta interese, neliedzām kāpt iekšā.
bet principā resnais Tīle bik nošāva greizi jau kuro gadu, ka apvieno Komerctransportu ar vieglajiem utt...
Un 5 dienas atrasties izstādē ir pilnīgi garām - saaukstējos
Sandis_UR rakstīja: Ar cik tad jaarekjinaas, ja gribu nopirkt aparaatu, lai 2 cilveeki 3x reizes nedeelja varetu aizbraukt liidz 5km attaalumaa esosajam diikjim un atakalj?
Kaa ar Iz Voshodu, kaada kubatuura vinjiem ir?
Proams, saprotu, ka neko dizu nedabuusu, tacu girbas sad un tad pabraukties un sad un tad arii apskruuvet un apguut motora darbiibas principus.
ļudzu, gaisdzeses dzinējs
ss.ss.lv/...
ar detaļām +/- okei
škidruma dzese:
ss.ss.lv/...
ar detaļām nekādu problēmu.
utt
uz 125 ccm tev buus kjiinietis, brends buus attiecīgi dārgāk.
ar 50 ccm tu ar sievu ka nemetas tiksi līdz dīķim....
Skatoties kāds ceļš līdz dīķim,ja smilšains vai bedrains grantenieks,ar skūteri var arī netikt ļoti veiksmīgi.
pirmais par to signalizees aizmuguree seedošā sieva
Sandis_UR rakstīja: Ar cik tad jaarekjinaas, ja gribu nopirkt aparaatu, lai 2 cilveeki 3x reizes nedeelja varetu aizbraukt liidz 5km attaalumaa esosajam diikjim un atakalj?
Kaa ar Iz Voshodu, kaada kubatuura vinjiem ir?
Proams, saprotu, ka neko dizu nedabuusu, tacu girbas sad un tad pabraukties un sad un tad arii apskruuvet un apguut motora darbiibas principus.
Cienītie klātesošie. Tie, kas izmanto DC++ vai torentus, ierakstiet serčā Detective rus salvage, tur ir divas daļas dokumentaalajai filmai.
skaidri un gaiši parādīts, kāda ir shēma un mahinācijas mašinām, kas nāk no ASV. un kā viņas taisa. Ja Iauto ir serveris, varu uzsviests tās filmas, lai visi redz, ka nevajag dzīt iekšā šrotus...., nedo dies, pēc tam pie neliela trieciena priekša atdalās utt....
ka tik tev nav tāda šaize.....
www.tvnet.lv/...
www.tvnet.lv/...