Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
Renoir 22.08.2006 10:53

krupiss rakstīja: man ir canon un iesaku canon...2 gadi bez probl

Jā, man jau kādi 3 gadi bez problēmām. Canon ir OK.

Renoir 24.10.2006 11:13

Daniels_Reebuss rakstīja:

Marekovich rakstīja: Ir viens IV Golfs, benzīns, 1,4 l ar jaunu TA.

Ja kas, var rakstīt uz ecanoate@inbox.lv" target="_new">decanoate@inbox.lv

Kāpēc tikai viens ir? Tādu ir daudz,nu,ar mopēda motoriem. Te par dīzeļiem interesējās,ja kas...

tā, spama dēļ: man ir tāds viens ar mopēda motoru. dinamika ir ok 1. un 2. robā. Pēc tam jau nevelk nevella.

skan gandrīz kā dīzelis, ēd eļļu un patēriņš arī nav mazs. pagaidām. beidzot braucu uz diagnostiku.

Renoir 22.01.2007 11:50

Man arī bija termo gļuks. Uz šosejas mēdza izpūst zem 80C. Īpaši pie straujākas uzgāzēšanas jūtmai nokritās temp.

Gribu teikt to, ka nebija tam nekādas žiguļu pazīmes, kad auto slikti silst un salonu nevar piesildīt. Sila ļoti ātri un salons arī normāli silts, bet gļuki bija tieši uz šosejas un pie lieliem apgriezieniem. un pilsētā atkal diezgan strauji sila.

ar jaunu termostatu šī uzvedība vairs nav tāda.

Temp krīt uz 80 ļoti reti (vienu reizi redzēju pa mēnesi - dienā nobraucu 50km), kā arī uzkrašana vairs nav tik bieža. Vidējā motora temp ir augstāka visu laiku. Vairs tā neizpūš. Arī patēriņš ir zemāks.

Renoir 11.04.2007 9:33

mdude rakstīja: vai tiesham varetu but ta ka w-124 3,0 l (bendza) ventilators iesledzas pie 114C ???

Laikam jau tas bija tas otrais ventilators, kas ieslēdzas pie tās temp. Pirmais ieslēdzoties virs 100.

Renoir 11.04.2007 18:25

Pārdod Toyota 4 lietos diskus. R16, bija lietošanā apmēram 2 mēnešus. Ir skrūves arī. Der Avensis, laikam arī kam citam. 240Ls.

29122711.

Renoir 15.08.2007 13:49

CDI (t.i. dīzeļu) gaisa masas mērītāji ir pavisam lēti. Ap 50ls nevis 300 vai 500ls. Ja arī tādu var uzlikt uz benzīna motora, tad tas noteikti nestrādās un būsi tur pat, kur iepriekš.

Toties CDI sprauslas vairāk kā kompensē šo lētumu.

Renoir 07.09.2007 15:40

Nekas nav labāks kā skatīties filmas gultā no laptopa... kaut avi.

A mp3 sux.

Diletantu ķēmošanās.

Renoir 19.06.2008 14:06

drausmīgs manā skatījumā ir panelis ar visām tām tizlajām pogā. skats nu ... nesaprotu ar kuru galu dizaineri domājuši par pārējo gan neko sliktu nevaru teikt.

P.S. nezinu vai visiem tā, bet konkrētajam ļoti švaki tuvie

Gaismas varētu būt švakas, ja nav xenona. Uz vecumu šiem ir jāmaina lukturu stikli. Laikam pat tie ir no plastmasas. Gaisma tiešām nav izcila.

Salons ir gaumes lieta, protams. Man daudz labāk patīk W210 salons no puslīdz kvalitatīviem materiāliem nekā modernāks japāņa salons no recycled plastmasām, kas ir klusas tikai nopērkot jauno auto no salona.

Pogu izvietojums W210 ir vēl klasisks. Manuprāt, ideāls, bet tas arī ir jautājums par cilvēka flexibility. Ja kāds ir tik vājš garīgi, ka nevar pāris dienu laikā pierast pie tā, ka logu pogas ir labajā pusē nevis durvīs kā katram japānim, tad tam cilvēkam W210 tiešām nederēs. Manuprāt, tā ir ideāla pieeja (turklāt ražotājs ietaupa vienu pogu )

Arī tiem, kuri te bļauj par MB zvaignzes dārgumu un to, ka par zvaignzi jāpiemaksā lielus ciparus.

Paņemiet smadzenes rokā (dažam labam varbūt tamdēļ būtu jāatlaiž krāns) un padomājiet:

Ir mazda, toyota, mitsubishi... un ir arī hyundai. Cik daudz cilvēku izvēlētos hyundai??? Laikam jau ne pārāk.

Daudziem liekas, ka iepriekšējie ir prestižāk. Kāpēc?? Manuprāt šīs markas īpaši neatšķiras viena no otras - visas ir puslīdz vienādas plastmasas bļodas. Visām ir puslīdz vienādas jaudas motori un vienādas kvalitātes salona apdare. Starp citu, Hyundai motori pat nedaudz ieliek dažiem pārējiem. Tomēr daudziem liekas, ka mazda un toyota ir iekārojamākas... Sanāk, ka cilvēks faktiski grib maksāt par bļembu... jo saturs ir ļoti līdzīgs. Iekāpiet pēc tādas mazdas kādā MB, pabrauciet kādu laiciņu utt. Tur tā starpība redzama ir daudz izteiktāka. Manuprāt,

1. pilnīgi nav pamata uzskatam, ka MB maksā dārgāk tikai zīmes pēc.

2. cilvēkiem ir iedzimta nosliece maksāt par bļembu un vairums to, kuri izsakās par MB zvaignzes dārgumu, ir tie, kuriem ļoti pašiem gribas labu mašīnu, bet nevar to atļauties. Tā vietā pērk toyotu, kaut arī Hyundai ir daudz izdevīgāks pirkums, jo ir lētāks un daudz ne ar ko neatpaliek no toyotas.

Renoir 15.10.2008 17:41

Tieši ar tādu nesen nobraukāju vienu dienu. Ideāls auto. Lai arī neesmu dīzeļu cienītājs un tas motors ir mazs pēc maniem standartiem, nemaz slikti nejūtas. Dinamika forša. Kickdownā iet patīkami labi. Motors pakluss, īpaši kad karsts. Salonā tomēr nāk iekšā motora tarkšķis, bet pieņemamā līmenī. Kārba ir forša. Protams, ka ir tas super vajadzīgais tiptronics, kuru visi tā nu vien gaida, kad varēs izmantot ikdienā.

Parējais kā jau jaunam auto... Mazliet šaurāks nekā W210, nenormāli dziļš bagāžnieks. Varbūt pat nevajadzīgi dziļš. Aprīkojums pieklājīgs jau bāzē. Mazliet kretinē tā jaunā pieeja ar sēdekļu regulēšanu - augstums un atzveltne ir elektriskas standartā, bet uz priekšu var pabīdīties tikai operējot ar tādu pagaru mietu. Ļoti laba sēdekļu apsilde ar 3 pozīcijām. Mākslīgās ādas salons izskatas labi. Nepatika, ka neizdevās nodzēst tos abus apgaismes plafonus griestos. Tumsā braucot mazliet traucēja.

Patēriņš ļoti normāls. Vidēji 6-7 litri.

Patīkams auto.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti