Pilnpiedziņas auto nopirkts tika pirms 3 gadiem no šveices, bet ar nobendētu motoru. Pēc rūpīgas apskates tika konstatēts ka plīsusi dzesēšanas truba un motors iekšā faktiski tika izkausēts. No 6 cilindriem, tikai viens virzulis bija palicis vesals. Motoru savācu pa daļām. Radās dažādas sīkas problēmiņas ar motoru ielikšanu, jo motors(bloks, galva) ir vienāds ar parasto pakaļas piedziņu, bet neatbilst skrūvju vietas. Savādāks ir eļļas karteris, jo cauri tam iet priekšējā pusass.
Uzliku PLAZA sport amortizatorus. Ļoti cieti, bet arī izturīgi. Nomainīti visi bremžu diski u. c. lietas. Degvielas patēriņš atkarībā no braukšanas stila no 10 - 17 litriem(aptuveni)
+ pilnpiedziņa(stabili turās uz ceļa)/ādas salons/ recaro tipa sēdekļi/ borta kompjūters/ elektriski logi/ lūka/ bieži neplīst/nav rūsas
- nav kondic./maz vieta salonā/maz zirgaspēki(170)
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
biki vair ak jau vareji pastastit
autors - A kas vairāk interasē? Varu jau komentēt.
vai tad 170 lopi nepietiek, cik tad tu gribēji.. ar tik cietu piekari nesanāk pamatīgs kāviens virsbūvei un ritošajai kopumā, ko?;)
Ja ir kādi 200 tad ok.Tā mūsdienās nav problēma. Bet piekarei gan ir grūtāk, jo tikko kāda bukse nobeidzas, tā tas ir jūtams. It īpaši pa Latvijas ceļiem. Izbraucot pa bedrainu ceļu, tās ir kā zobu sāpes. Tas tiesa. Bet virsbūve pagaidām ir ok(vēl neļodzās). Atkarīgs- ko katrs vēlas no sava auto.Man patīk ka mašina ir cieta un stingra, nevis kaut kāds ļumeklis.
Vēl pie mīnusiem var pieskaitīt šīs sērijas(e30) izcili slikti tuvās gaismas lampas. Ar tālām ir OK.