Nu tā, nedēļa nobraukāta ar jauno auto.
Pirmā vilšanās, ritošās daļas remonts - nācās diezgan daudz ko pamainīt – sveces, priekšējo plauktu bukses, stabilizatora stieņi, stūres stieņi grabēja, balsta šarnīrs utt. Plānotā motora siksna ar spriegotājiem, priekšējie kluči (V4 Motors rullē!!). Kopējā tāme (darbs+materiāli) 427 Ls un paši izlaida skati.
Sava cemme uz Provento ir, akli uzticējos, taču pats vainīgs – vajazdēja pirms pirkšanas aidzīt uz stendu.
Vēl jānomaina thermostats – atteicās strādāt un nu salonā tā pavēsi ir.
Auto auksts negrib lekt vaļa – jāveic diagnostika, lai saprastu kas par vainu.
Katrā ziņā pērkot vajag visu sīki izložņāt – man salonā arī ir šādi tādi defekti – vadītāja puses saulessargs krīt vaļā, bardačoks turas ciet tikai aizlsēgtā stāvoklī un zem pasažiera beņķa nezin kādu motīvu pēc ir uzplēsts grīdas apšuvums.
Par gāzīti runājot, ir jau patīkami vienā uzpildes reizē maksāt 6,11 – 6, 70 Ls (100 kubikmetri maksā 29,11 Ls, vienā uzpildē ielien 0,18 – 0,24 kubiņi), taču solītos 300 km gan nobraukt nevar, man sanāk tikai 210 – 240 km. Viens civlis skaidroja, ka problēma esot uzpildes stacijā, ja spiediens zemāks vai bāka tukša, tad mazāk iedabūjot iekšā un rzultāts – mazāk kilometrus var nobraukt.
Gāzes baloni atrodas – viens zapaskas vietā, divi zem aizmugurējā beņķa. Tā kā zapaskas viņam nav, ja nu vienīgi bagažniekā erzacnieku vadā līdziJ)
Benzīnna bāka ir 30 litru liela, pēc ražotāja vārdiem ar pilnu uzpildi var nobraukt savus 630 km – kas man gan nesanāk.
Dinamika braucot ar gāzi vai benzīnu nemainās. Uzrāviens ir normāls, tikai pie automāta jāpierod, tas tomēr kādu laiku padomā pirms dara. Automāts vispār mani dara bažīgu, jo pārslēdzoties ir diezgan labi rāvieni.
Tā jau auto ļoti stabils, iet līgani, arī borta telefons ir ērta lieta, tikai jāpērk otra karte jo katru reizi raut ārā no savējā SIM karti un spraust auto telefonā nav interesanti.
Raksts varbūt emocionālāks sanāca, bez tehnikas, taču varbūt kādam noder.
Citur S80- Bi Fuel tirgotājus Latvijā neesmu atradis.
Alternatīvas ir:
Opel Zafira (Labāk braukt pašam pakaļ uz Franciju, taču Latvijā jau Adamā vajadzētu būt ienākušām jaunām Zafirām arī)
Fiat Multipla (strādā tikai uz ģazes, varot nobraukt līdz pat 1400 km)
Honda civic (?) – esot gan tāda nenopietna gāzes iekārta.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Tas uzplēstais apšuvums gadījumā nav vieta, kur ir virsbūves numurs? Ja ir tad visdrīzāk, ir veikta virsbūves numura salīdzināšana un tas nevis ir uzplēsts, bet speciāli uztaisīts.
kuraa vietaa LV var uzpildiit dabasgaazi?
Šķiet, ka Caupo ir vienkārši iegrābies ar konkrēto eksemplāru. Nezinu, kā ir ar S80-Bi Fuel, bet ar S80 dīzelīti ir riktīgi forši - ļoti pat baudāms auto, pie tam vēl arī ļoti ekonomisks.
Peerciet veel auto Provento, cik jau rakstiits, ka tur auto nevajag pirkt.
un cik tas diizeliitis to diizeli grauzh uz 100 km?!! un kaads motorinjsh?!!
http://www.provento.lv/i.php?id=9&aid=54755
Tas ir šis drapaks? Man liekas Vītols tos Bi Fuel tirgo jau pāris gadus.
negribu tik un tā ticēt, ka vienīgas miskastes tai Provento ir, vnk ir patrāpijies neveiksmīgāks eksemplārs un Caupo ar biš zaudēja uzmanību, tad tā sanāca..
ugis malacis....ui kaa tirgo
Nu ti bl... popal :(
Vajadzēja pārbaudīt, pirms pērc un dabūt atlaidi 400 latu apmērā.
Cilveecinsh
Ja tas jautājums par patērīņu dīzelītim bija adresēts man, tad varu pateikt, ka, je nemaldos, tad dzinējs bija 2.5 l, automāts. Maršrutā Jelgava (pa pilsētu) - Slampes pagasts - jelgava (caurbraucot) - Rīga (pa pilsētu) - Jelgava (līdz stāvvietai) konkrētajam ekesmeplāram vidējais patēriņš bija aptuveni 7 l/100 km. ļoti laba fīča ir kruīzkontrole - braucot uz 90 km/h varēja pat panākt, ka patēriņš ir aptuveni 3,5-4,0 l/100km.
Manuprāt, šādas kalses auto tas ir smieglīgi mazs patēriņš.
Pats skatiijos shito http://www.provento.lv/i.php?id=9&aid=57764
itkaa 84 000, bet nojaats salons, ritoshaa grab. Karoche viitols nav tik labs, par kaadu grib izlikties.
Par Provento es arī diemžēl neko labu pateikt nevaru. Pirms četriem gadiem tur iepirku BMW 525i - arī neaizdzenot uz savu servisu pārbaudīt. Rezultātā remonta izdevumi bija diezgan pamatīgi. Lieki piebilst, ka pats Uģis iznāca no biroja, kad skatījos auto, un apzvērēja, ka auto ir ļoti labā kārtībā u.t.t. Tādēļ visiem iesaku neko šajā kantorī nepirkt.