Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Volkswagen Passat Variant 2.0GT 1991 Novērtējums: 6
Kādu laiku ar šitādu pabraucu...
Pa lielam - mašīna ir tīri laba, BET... : )

1. kart man ir liela aizdoma ka man bija gadījies "slīkonis" ... nu rūsēja takā traks... pie tam vietās kur parasti auto nerūsē.

2. Pasātiem ir lēta iekšējā apdare - izgrab viss nemēreni.

3. Jau lasīju citos rakstos ka ir problēmas as stūres pastūzi - man arī bija. Manā gadījumā tas taisīja troksni un strādāja diezgan švaki. Es teiktu par procentiem 70.
To es tā arī nelaboju. Pofig.

4. Tie burtiņi GT patiešām kaut ko nozīmē - manā gadījumā bija tīri labs borta kompis(rāda patēriņu, temp. un viskautko citu) vienīgais no extrām bija el. spoguļi un el. lūka. (kas atšķirībā no to pašu gadu Audi - NESASALST) Ļoti, ļoti labs dzinējs- dinamika pilnīgi normāla, un ekonomisks kā japānis. Reāli velkoties astē fūrei uz 90kmh patēriņš 5,2L, ja brauc ātrāk tad pie 120 uzkāpj līdz 8,0L
Pa pilsētu 100% atkarīgs no braukšānas stila. Ja brauc kā ar Ikarusu tad patēriņš 7,5L ja brauc kā 20gadīgs idiots - tad 14L.

5. Piezīme no pieredzes - šai mašīnai kā jau visiem VW ir pneimatiskā centrālā atslēga. Un nekad, nekādā gadījumā nedrīkst atvienot gaisa trubu no sūkņa un atstāt pieslēgtu elektrību, it sevišķi ja ir signalizācija. (neprasiet kapēc es tā darīju - bija vajadzība) Īsāk sakot pneimatiskajam blokam pret šādu rīcību nav aizsardzības. Tas mēģina aizvērt durvis, un par cik gaisa spiediens nepieaug. Bet tas tikai pumpē, pumpē, pumpē, un pārogļojas BURTISKI!!!! : )

6. Mašīna ir ļoti stabila uz ceļa - ar džekiem taisījām testus uz spilves lidlauka uz sniega, pie 70-80kmh lai mašīnu (speciāli) samestu šķērsām ir jāķeras pie rocenes, savādāk praktiski nereāli.

... un tad es vienā dienā mašīnu iznīcināju.
Bija tāds interesants gadījums .. :) īsāk sakot sāniski ieplēsu divos kokos vienlaicīgi apmēram pie 60-70kmh
Rezultātā purns nedaudz sašķiebās, lukturi un radiators lupatās. bet sitiens pa aizmugurējo stūri izrādījās daudz sāpīgāks. Lai gan fiziski sasists bija tikai bamperis - sašķiebās visa būda (pie aizvērta bagažnieka pa "spraugu" var kulaku iebāzt)

Tajā pašā laikā no notikuma vietas es apmēram 1,5 -2 km aizbraucu prom saviem spēkiem.
Kamēr radiators nebija vēl iztecējis - auto iet tīri labi. Un pats dīvainākais - pie šādiem bojājumiem - pilnīgi nekāda ietekme uz ritošo daļu...

Alles
ja kādam vajag detaļām - piesakās...
rere @ 30.marts 2006 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 30.marts 2006 19:16
0 0 Atbildēt

vai tik pats neesi 20gadīgs idiots ;P..? a bet kā auto Passat nekas dižs, mierpilsoņu vāģis vien ir..

dakteris 30.marts 2006 20:57
0 0 Atbildēt

"Pa lielam - mašīna ir tīri laba, BET... :)"
A kad vajag pa mazam, tad tik sākas ???

Sikspārnis 31.marts 2006 12:20
0 0 Atbildēt

Interesē kalpaki uz riteņu diskiem, protams, ja autiņam bija tērauda diski

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti