Sveiciāti Alfas fani!
Mazliet gribēju padalīties savā pieredzē par šo automašīnu. Nu jau būs 6 mēneši kā braucu ar 155- to. Pievienojos iepriekšējiem pozitīvajiem komentāriem par gaitas īpašībām, par perfekto izsvarojumu un jaudas atdevi. Tomēr gribēju mazliet pastāstīt par saviem piedzīvojumiem ar Alfiņu. Tātad - kādus trīs mēnešus braucu bez bēdu, jā mazliet kāda plastmasiņa pagrebēja, kādu buksīti nomainīju. Sīkumi, kurus aizmirsti, līdzko iedarbini motoru un sāc ........ ! Tomēr pēc kāda laika saklausīju savādus trokšņus motorā. Sāka parādīties ar vien skaļākas padilušiem kompensatoriem raksturīgi tikšķi. Nu ko darīt, pēc pāris dienu centīgas zvanīšanas un meklēšanas atradu servisu, kas bija ar mieru uzņemties noskaidrot "patiesību zem motora pārsega". Tas viss man beidzās ar kompensatoru komplekta nomaiņu -130 Ls + darbs. Viss jau būtu baigi skaisti, bet ar to epopeja nebeidzās. Trokšņi nepazuda, bet mazliet pieklusa. Mana neapmierinātība par šo pasākumu auga augumā. Tad, kādam radās doma, kas mani nolika uz " lāpstiņām" vienā setā. Vainīgas ir degvielas iesmidzināšanas sprauslas(forsunkas), kas esot elktroniskas un nav paredzētas labošanai un restaurācijai. Vienas tādas sprauslas cena 70 ls !!!! Man tādas 6gb. summa sanāk laba! Varbūt kads no Jums cienījaimie Alfa Romeo cienītāji varētu ieteikt kādu vietu, kur iespējams iegādāties rezerves detaļas un kvalitatīvi bez pārsteigumiem varēšu rūpēties par auto.
Ar cieņu, Stingers
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
vai tik lētāk nebūs motoru nomainīt ?? Un vecos jaunos kompensatorus sabērt kabatās nebaltai dienai ??
A kurš teica, ka Passāts ir sūds :)
es teicu, bet nevis, ka suuds, bet gan sēņu vāģis, vismaz vecais līdz B6 modelītim.. :P
155 ar V6 rets eksemplaars, ko noteikti ir veerts kopt un saglabaat naakamajaam paaudzeem, kura gada modelis? kaada bilde ir?
par dzineeju remontu nedomaaju, ka latvijaa ir kaadi meistari, kas zin un kam buutu lielaaka pieredze, kaa Arfila meistariem. no savas puses vien pavaicaashu- vai tieshaam taa skanja ir tik shaushaliigi neizturama, ka ir veerts iespringt? man arii ir bijushas paaris mashiinas, kuraam kompensatori straada skalji, pamainaam biezhaak elju, ne sinteetiku, bet ko drusku biezaaku, un ir ok.
elbee raksta - "man arii ir bijushas paaris mashiinas, kuraam kompensatori straada skalji, pamainaam biezhaak elju, ne sinteetiku, bet ko drusku biezaaku, un ir ok."
Kā kaut ko tādu var gvelzt - pamainīt biežāk, biezāku un ne sintētiku... vienkārši analfabētisms autolietās
momo- tikko kompensatorus var sadzirdeet ar ausi, taa uzreiz jaamaina, ja? tad 1/3 ielaas esosho mashiinu ir jaamaina vai jaaregulee. ja uztrauc skanja, tad ielejot biezaaku elju, skanja samazinaas. un sinteetiska elja 15 gadiigam dzineejam neko labu nedariis, iztecees tik aaraa pa visaam shkjirbaam :P bet nu es, protams, neesmu automehaanikjis taa ka labaak pakluseeshu
to elbee
Kompensatori sāk grabēt, ja tajos sāk sprūst eļļas pārplūdes vārsts (lodīte ligzdā) un eļļošanas sistēma nepiepilda kompensatoru, lai izlīdzinātu attālumu līdz vārsta kātam. Kā biežākais iemesls ir reta eļļu (arī neatbilstošas kvalitātes) maiņa, kas veicina vārstiņa iekoksēšanos. Palīdzēt var dažādu firmu piedevas eļļai, kas šķīdina radušās nogulsnes un sveķus. Tam nav nekāda sakara ar biezu vai tikai sintētisku eļļu. Otrā gadījumā izdilstot vārstiņa sēžai daļa eļļas pēc motora apstādināšanas iztek. Tā rodas klabēšana aukstam motoram, kas parasti ātri beidzas uzsilstot. Šajā gadījumā kompensatori jāmaina.
un kas notiek, ja nemaina?
1.grab un krit uz nerviem
2.pastiprinati sit uz varsta gala paatrinot vadiklas izdilumu
3.varsta atverums vairs nav optimals kas palielina degvielas paterinu, atgazu kaitigumu utt.
4.liecina par ipasnieka attieksmi vai saprasanu tehnikaa