Nu tā, nopirku šo Bensonā nejauši ap Ziemassvētkiem, meklējot informāciju par citu auto. Cena 6900 Ls. Nezinu vai tas ir daudz vai maz. Vienkārši iepatikās un viss. Sedans - Melnā smukā krāsā, ar jaunām ziemenēm un jaunām vasarenēm uz Honda ļitakiem. Motors šai ir 1.6 V- tec. Tērē vidēji braucot ar 90-110 8litrus labas 95 degvielas. Pietiekama laba dinamika (110ZS) priekš maza sedana. V- tecs strādā sākot ar 3000šiem. Aprikojumā ir kondiška, elektriski regulējami un sildāmi spoguļi, sildāmi benķi, ABS, SRS, ESP, lietus sensors un citas fīčas, kuras neatceros. Arī lokāmā stūre. Auto salons ir melns pilnībā un izskatās eleganti, maģis nāca ar CD kutkāds Pionieris, taču tumbas (4x) bija oriģinālās (sūdi), kurus laukā dabūt ir baigi grūti. Aizmugurē vietas pietiek, jo nav vēdējās konsoles, ķipa nesošā virsbūve - grīda gludena kā trolejbusā. Salons nav no klusajiem, bet motora dūkoņa ir patīkama. Par remontiem neko īpašu nemāku teikt. Pērkot biju ekstāzē, dažās lietas pamanīju vēlāk tikai. T. i. grabēja stures pastiprinātājā kautkas, amīši priekšā bija izbeigušies kā arī kautkāds mikroplaisas priekšējās lampās. Tā kā vēl bija garantija 1.5 mēn. tad auto tika bez ierunām + kapučīno un atpūtas stūrītis bensonā sasvests 100% kārtībā. (Tas gan priecēja).
Runājot par braukšanu, auto atgādina mazu ļoteni, asa kontrole gan vadāmības, gan bremžu gan dinamikas ziņā. Labas gaismas gan tuvās, gan tālās.
pieplusot auto varētu:
*stilīgumu un izskatīgumu
*dinamiku ņemot vērā ekonomiju
*salona noformējumu un plašumu
*laba kondiška, ātri un silti silda (pat -30)
mīnusi ir sekojoši
*bieži jāmazgā
*lampu mazgātāju fīča, kas paredz, ka katru reizi, kad šlaksta uz stikla mazg. šķidrumu, tas ar baigo spiedienu bliež arī uz lampām. kā rezultātā brīžiem logu šķidrums tērējās vairāk par degvielu. Drošinātāja amputācijas rezultātā tagad lampas tīru ar lupatiņu
*auto sarežģītība. t. i., bez dīlera tu pats vari knapi eļļas filtru nomainīt. Pat tosola līmeni bačokā var redzēt tikai no apakšas. Servisos nevarēja pēc grāmatām atrast sveces un filtrus, jo kodu vienkārši ražotājs nedod.
*pacieta piekare, nepatīk gruntene, likās ka braucot pa grunts ceļiem piekare ir čupā, kaut kā ne tā, taču pārbaudot uz stenda viss ir o. k. Droši vien jāpierod.
*bagāžniekā var ielikt samērā nedaudz, jo traucē vāka enģes, bet tādā auto kartupeļus un veļas mašīnu neved. Tad vajaga pasātu pirkt.
Kopumā mašīna ir laba un stilīga, tā teikt jaunu cilvēku auto. Nākošā būs Honda arī, varbūt tikai akords.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
varēji tik bildi iebliezt ar, lai priekšstats par konkrēto Hondinieku.. :)
Darbā ir tāds hetčbeks.
Vtec man gan liekas slēdzas pie kādiem 4,5 vai 5.
Tuvās gaismas manā skatījumā labas pilsētai, bet mazliet par "īsu" šosejai.
Pārējam piekrītu, arī par servisa kvalitāti.
Arī mana doma nākotnē ir par Accordu :) Atvērto durvju dienās izbraucu ar jauno 2.2l dīzeli - biju ļoti patīkami pārsteigts, tagad tikkai jādomā, kur naudu dabūt...
Ar stūres reikas problēmām nav nācies saskārties?
Dzirdēju, ka tā esot konkrēta nelaime šamajiem Civic - ir kāds, kurš garantijas laikā jau trešo reiku mainījis...
Bet tā maksā ai....... cik dārgi!!!