Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A6 TDI Quattro Avant 1996 Novērtējums: 9
Padalīšos savās domās par audi quattro tdi, domāju, ka 1996 gadā nekas labāks par šito aparāt nebija izdomāts, pastāvīga pilnpiedziņa, 50/50 sadalījums pa asīm, automātiskie bloķi, sešpakāpju mehāniskā ātrumkārba, stabilitātes kontrole, borta kompis ar visiem iespējamiem rādijumiem, nu un protams visas lietas - klimatkontrole;el. logi;el. reg. un apsildāmi sēdekļi u. t. t.... salona apdarē izmantotie materiāli tik kvalitatīvi, ka pie pašreizējā noskrējiena ap 250 000 izskatās kā no rūpnīcas..., par auto rūsēšanu galīgi nav ko uztraukties - tas vienkārši nerūsē, auto ar saviem tehniskajiem rādītājiem arī pašreiz griež pogas stipri jaunākiem pilnpiedziņas brāļiem un ne tikai pilnpiedziņas... pēc motora chip tuninga jauda no 140z. s. tika palielināta uz 170, griezes moments no 280n. m. uz 330, jāatzīst, ka pēc smadzeņu pārregulēšanas "dodot virsū" bišku uzsit dūmu, bet, kas par dinamiku!!! Runājot par degvielas patēriņu ir tā, ka grūti saprast kā tas ir iespējams.... vid.7.2l/100km... 5,8 pa šoseju 8,6 pa pilsētu.... tāda lūk slavas dziesma par traktoru - audi avant quattro tdi....
 
forssi @ 4.aprīlis 2006 0:00
Visi komentāri
 
opelis 4.aprīlis 2006 11:15
0 0 Atbildēt

kur taisīji čiptūningu un cik tas maksā?

seatbelt 4.aprīlis 2006 17:55
0 0 Atbildēt

nez nez, es personīgi esmu pret čipošanu, tas krietni paausgtina risku nobeigt motoru, esmu tikai pa mehānisku dzinēja tūni.. Bet vāģis foršs nudien, iet kā ļotenes, turbinai svilpojot, bet patēriņs tiešām smieklīgs...

M 4.aprīlis 2006 19:03
0 0 Atbildēt

vot šitais ir auto!!!
nepūst, dīzelis. un audi:)

Edzulis 4.aprīlis 2006 23:04
0 0 Atbildēt

Jā, jā, nekas labāks nebija izdomāts :) Ja neskaita S6 avant, M5 Touring, 540i Touring utt... Šitie TDI motori ir lielākie lūžņi ever

Sikspārnis 5.aprīlis 2006 15:55
0 0 Atbildēt

Edžuli, pamato Kāpēc TDI bija vislielākie lūžņi, man šķiet noo vecajiem D motoriem visizdevišākie?

seatbelt 5.aprīlis 2006 21:08
0 0 Atbildēt

njā, paskaidro gan, manuprāt, ka arī nebija ne vainas, jaudas ziņa vienā klase ar 2.5TDS, ja ne vēl krutāks, par tehnisko gan nezinu, neesmu lietojis...

Marter_D 6.aprīlis 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Šitiem V6 tdi nebija problēmas ar galvu apeļļošanu, kā rezultātā viņiem defaultā bira nost sadalenes?

Zeks 6.aprīlis 2006 12:47
0 0 Atbildēt

Tieši tā V6 TDI ir baigie štruni, jauda jau ir bet kā dūmo, trakāk nekā JAMAZ dīzelīts MAZ-am :)

Roneens 6.aprīlis 2006 13:08
0 0 Atbildēt

Zinošie, nejauciet. Šim auto nav v6 TDI, līdz 1997.gada vidum (vismaz) tika uzstādīti divi motori R5 ar jaudām 115zs un 140zs. V6 motorus sāka uzstādīt 1997.gada beigās pūstajiem sedaniem A6, un 1998.g. sāka ražot "pūstos" A6 avant. Bet kas attiecināms uz V6 TDI, tad pirmkārt, ražotājs pats atzīst ne pārāk veiksmīgu dzinēju, otrkārt tā galvas eļļošana ir tikai viens no trūkumiem, jo sadales vārpstās (kulaciņos) izmantotais metāla sakausējums pastirpināti dilst arī pie normālas eļļošanas. V6 TDI no 1998 līdz 2001. nav tie labākie, izturības ziņā ar R5 nav salīdzināmi.

Sikspārnis 6.aprīlis 2006 14:25
0 0 Atbildēt

Runa gāja par rindiniekiem dīzeļiem, nevis V veida.

seatbelt 6.aprīlis 2006 17:12
0 0 Atbildēt

tagad man ir sajaukts bik prāts, to, ka bija 5 un 6 cil. to es zināju, bet, kuri tad īsti bija tie sliktie, tā i nesapratu gluži :), 6 slikti, bet tad 5 cil(līdz 97') ir ok sanāk..?

Sikspārnis 7.aprīlis 2006 9:39
0 0 Atbildēt

5 cilindrīgie rindinieki TDI (140zs) labākie tā laika dīzeļi bija :)

Roneens 7.aprīlis 2006 10:40
0 0 Atbildēt

Atbaltu sikspārni.

Roneens 7.aprīlis 2006 10:41
0 0 Atbildēt

Atvainojiet, kļūda - "atbalstu ".

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti