Padalīšos savās domās par audi quattro tdi, domāju, ka 1996 gadā nekas labāks par šito aparāt nebija izdomāts, pastāvīga pilnpiedziņa, 50/50 sadalījums pa asīm, automātiskie bloķi, sešpakāpju mehāniskā ātrumkārba, stabilitātes kontrole, borta kompis ar visiem iespējamiem rādijumiem, nu un protams visas lietas - klimatkontrole;el. logi;el. reg. un apsildāmi sēdekļi u. t. t.... salona apdarē izmantotie materiāli tik kvalitatīvi, ka pie pašreizējā noskrējiena ap 250 000 izskatās kā no rūpnīcas..., par auto rūsēšanu galīgi nav ko uztraukties - tas vienkārši nerūsē, auto ar saviem tehniskajiem rādītājiem arī pašreiz griež pogas stipri jaunākiem pilnpiedziņas brāļiem un ne tikai pilnpiedziņas... pēc motora chip tuninga jauda no 140z. s. tika palielināta uz 170, griezes moments no 280n. m. uz 330, jāatzīst, ka pēc smadzeņu pārregulēšanas "dodot virsū" bišku uzsit dūmu, bet, kas par dinamiku!!! Runājot par degvielas patēriņu ir tā, ka grūti saprast kā tas ir iespējams.... vid.7.2l/100km... 5,8 pa šoseju 8,6 pa pilsētu.... tāda lūk slavas dziesma par traktoru - audi avant quattro tdi....
kur taisīji čiptūningu un cik tas maksā?
nez nez, es personīgi esmu pret čipošanu, tas krietni paausgtina risku nobeigt motoru, esmu tikai pa mehānisku dzinēja tūni.. Bet vāģis foršs nudien, iet kā ļotenes, turbinai svilpojot, bet patēriņs tiešām smieklīgs...
vot šitais ir auto!!!
nepūst, dīzelis. un audi:)
Jā, jā, nekas labāks nebija izdomāts :) Ja neskaita S6 avant, M5 Touring, 540i Touring utt... Šitie TDI motori ir lielākie lūžņi ever
Edžuli, pamato Kāpēc TDI bija vislielākie lūžņi, man šķiet noo vecajiem D motoriem visizdevišākie?
njā, paskaidro gan, manuprāt, ka arī nebija ne vainas, jaudas ziņa vienā klase ar 2.5TDS, ja ne vēl krutāks, par tehnisko gan nezinu, neesmu lietojis...
Šitiem V6 tdi nebija problēmas ar galvu apeļļošanu, kā rezultātā viņiem defaultā bira nost sadalenes?
Tieši tā V6 TDI ir baigie štruni, jauda jau ir bet kā dūmo, trakāk nekā JAMAZ dīzelīts MAZ-am :)
Zinošie, nejauciet. Šim auto nav v6 TDI, līdz 1997.gada vidum (vismaz) tika uzstādīti divi motori R5 ar jaudām 115zs un 140zs. V6 motorus sāka uzstādīt 1997.gada beigās pūstajiem sedaniem A6, un 1998.g. sāka ražot "pūstos" A6 avant. Bet kas attiecināms uz V6 TDI, tad pirmkārt, ražotājs pats atzīst ne pārāk veiksmīgu dzinēju, otrkārt tā galvas eļļošana ir tikai viens no trūkumiem, jo sadales vārpstās (kulaciņos) izmantotais metāla sakausējums pastirpināti dilst arī pie normālas eļļošanas. V6 TDI no 1998 līdz 2001. nav tie labākie, izturības ziņā ar R5 nav salīdzināmi.
Runa gāja par rindiniekiem dīzeļiem, nevis V veida.
tagad man ir sajaukts bik prāts, to, ka bija 5 un 6 cil. to es zināju, bet, kuri tad īsti bija tie sliktie, tā i nesapratu gluži :), 6 slikti, bet tad 5 cil(līdz 97') ir ok sanāk..?
5 cilindrīgie rindinieki TDI (140zs) labākie tā laika dīzeļi bija :)
Atbaltu sikspārni.
Atvainojiet, kļūda - "atbalstu ".