Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

BMW M5 1994 Novērtējums: 8

Sveiki!

Pagājušajā viesojos Ninbergā, Vācijā ar nolūku iegādāties jaunu autinju. Jau iepriekš zināju, ka tas būs BMW markas auto, jo par spīti auto "sliktajai slavai" jau aptuveni 15 gadus esmu uzticams šai automarkai. Faktiski esmu izmēģinājis gandrīz visus modeļus un līdz braucienam uz Vāciju 3 gadus pārvietojos ar 1997. gada 740i, ko nesen nopārdevu. Šis autins mani pilnībā apmierināja - jaudīgs, elegants, neuzkrītošs, drošs, uzticams utt., bet laikam ejot gribējās, ko asāku, bet tai pašā laikā elegantu un neuzkrītošu, lai nepiesaistītu apkārtējo uzmanību. Par cik bavārieši neražo M7, tad protams, ka izvēle krita tieši uz pēdējo gadu M5 E39. Meklēju līdz mazā BMW placī nejauši uzdūros vecajam M5, kas mani burtiski apbūra. Kā vēlāk izrādījās šī autinja vienīgais saimnieks bija autoplača īpašnieks. Vienīgais, kas mani attūrēja no auto iegādes bija cena, kas sasniedza labā stāvoklī esoša M5 E39 cenu. 2 dienas domāju, štukoju, apstaigādams neskaitāmus plačus, bet beigās atgriezos un paņēmu.. un nenožēloju! Nedaudz sīkāk par autinju: viens īpašnieks, 56k nobraukums, Hartge kantorī modificēta piekare un izplūdes sistēma un palielināts motora tilpums no 3,8 līdz 4,0l kā arī citā tuningā kantorī uzmontēta turbīna, kas BMW M modeļiem ir sevišķi reta parādība, jo autinjam jaudas pietiek jau standartversijā bez tās.

tehniskie dati īsumā:
-4,0 forsēts (standartā - 3,8L, 340 ZS) //M motors
- Greddy T88h turbīna (maximālais boost - 30psi!, bet motora taupīšanas nolūkos pašreiz noregulēts uz 18psi)
- Bosch aizdedze
- Brembo bremzes
- Borla izplūdes sistēma
un daudz kas cits..
- jauda - 610 Zs
- uzrāviens 0-100 - 4,5 s
- max ātrums - 330km/h (teorētiski)
- degvielas patēriņš - 20l - 30l

Līdz šim ar tik jaudīgu autinju vēl nebiju braucis. Sajūtas ir fantastiskas. Salīdzinot ar manu iepriekšējo 740to - kā diena pret nakti. Jāsaka, ka ir pagājis jau gads, bet vēl joprojām esmu sajūsmā par tā straujo raksturu - braukšanas uzsākšana un parkošanās jāveic ļoti uzmanīgi, jo aizmugurējie riteņi izspolē ļoti bieži! Kustību no vietas itin mierīgi iespējams uzsākt un paātrināties arī ar 4 ātrumu!

Plusi:
- unikalitāte
- jauda
- skaņa
- pārāk neuzkrītošs

Mīnusi:
- degvielas patēriņš
 
Tormans @ 12.aprīlis 2006 0:00
Visi komentāri
 
Laiks 12.aprīlis 2006 16:12
0 0 Atbildēt

Kosmoss, kur var pieteikties uz izvizinaashanu ? :)

Master D 12.aprīlis 2006 16:23
0 0 Atbildēt

LAAAAAAAABS!
Respect par tādu izvēli ;)

Enccco 12.aprīlis 2006 17:07
0 0 Atbildēt

Dakšo vairāk, turbīna diez vai spēj dubultot ZS!

nunu 12.aprīlis 2006 17:17
0 0 Atbildēt

Jaunajam M5 5,0 litru V10 ir tikai 507 ZS, bet te 4,0 ar turbinu jau 610 ZS. Nu neticesu kamer nav merits uz stenda un pasa acim redzets.

ZZXX 12.aprīlis 2006 20:10
0 0 Atbildēt

Cik noprotu,tad autors uzrakstīja to,ko viņam Vācijā iestāstīja"vienīgais" mašīnas saimnieks.Diez vai viņa uz stenda ir pārbaudīta,vēl jo vairāk diez vai pa 12 gadiem tā ir nogājusi tikai 56tkm. Tas jau sanāk ap 4600km gadā.Neticās. Vienīgais ticamais ir patēriņš,bet nu ja gribi braukt ar tādu vāģi,tad patēriņu neskaties,un kā mīnusu neraksti.

Tormans 12.aprīlis 2006 22:05
0 0 Atbildēt

to ZZXX: autinja nobraukums tik tiešām bija 56500km; neko "tādu" iepriekseejais saimnieks man neiestaastija:) protams, ka turbīna viena pati nespētu uzaudzēt šādu jaudu. Jau rakstīju, ka motorīts ir nopietni pārbūvēts (dzinēja vadības sistēma, ieplūde, izplūde utt.) Protams autinjs uz vietas tika pārbaudīts uz jaudas stendā! starp citu, palielinot spiedienu līdz maksimumam esošajā turbīnā un nomainot vaitrākus motora mezglus, no šī R6 motora iespējams "izspiest" aptuveni 750Zs! nekas nav neiiespējams! starp citu ir piedāvājums piedalīties AutoExotica'2006!

arba 12.aprīlis 2006 23:05
0 0 Atbildēt

Nedaudz vēstures.
80 gadu sākumā F1 tika izmantoti STANDART 2,0 BMW dzinēju bloki (klīst baumas, ka speciāli ņemti lietoti, lai izslēgtu brāķus) no kuriem, tos turbējot u.t.t. ieguva pāri par 1000 zs

Hulians 13.aprīlis 2006 10:35
0 0 Atbildēt

es reāli visu saprotu, bet Na***j tev tāda jauda + tāds patēriņš latvijā?! :)

Richy 13.aprīlis 2006 11:08
0 0 Atbildēt

Arba,vispār jau lika 1,5 litru motorīti ar turbo un spieda ārā 1500 zs. Pēc tam turbo uz F1 aizliedza

Master D 13.aprīlis 2006 12:35
0 0 Atbildēt

Labprāt šito auto exoticā apskatītu!

Milicists 13.aprīlis 2006 15:17
0 0 Atbildēt

Nu diktam smuks autiņš. Super!

Edzulis 13.aprīlis 2006 22:02
0 0 Atbildēt

Neticu! Kāds te reāli ākstās :)

arba 15.aprīlis 2006 14:35
0 0 Atbildēt

Turbo matorīšus aizliedza kādā 92 gadā tikai, tā kā gadus ~ gadus 10 viņus lietoja.
Man tomēr liekas, ka BMW bija 2,0

kaspars 16.aprīlis 2006 5:04
0 0 Atbildēt

ākstās! bilde kaut kur no ineta izvilkta, pasties, stūrī palma kaut kāda, tādas mājas arī pie mums neražo:D

ZZXX 17.aprīlis 2006 10:15
0 0 Atbildēt

Autor,ja jau tas Tavs vāģis jau gadu,tad kāpēc logā nav ne skates,ne strahovkas??? Šķiet,ka Kasparam un Edzulim taisnība.

Tormans 17.aprīlis 2006 13:22
0 0 Atbildēt

:) prieks par neticīgajiem! kā man patīk šis portāls.. bieži neuszturos latvijā un arī pašlaik esmu Vācijā.. bilde uznemta Seviļjā pie draugiem; tehniskā apskate ir vadītāja pusē, bet apdosināšanas uzlīmi neesmu uzlīmējis;) starp citu brīvdienās paskrējos ar jauno M5! un kā jūs domājat, kurš uzvarēja?

Tormans 17.aprīlis 2006 13:27
0 0 Atbildēt

pat 7 pakāpju SMG kārba nepalīdzēja:) žēl ka foto te nevar ielikt..

Tormans 18.aprīlis 2006 11:02
0 0 Atbildēt

Paldies visiem muļķiem, kas noticēja!

mazais 21.aprīlis 2006 13:11
0 0 Atbildēt

starp citu Latvija rakstās ar lielo burtu (par Vāciju un Seviļju gan neesi piemirsis). ārzemnieks atradies.

pedagogs 21.aprīlis 2006 13:17
0 0 Atbildēt

lielāks muļķis manuprāt ir tas, kurš sēdēja un dzejoja savus "piedzīvojumus" . būs atkal neattaisnoti stundu kavējumi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti