Volvo v70Tdi
1997
Novērtējums: 8
Automašīna iegādāta šā gada februārī. Spidometra rādījums 122000km, noteikti reālais noskrējiens ir cits. Mašīna ievesta no Itālijas, ražota Beļģijas tirgum. Patreiz nobraukti 5000 km. Ipriekš ar VOLVO automašīnām saskāries nebiju. Pirmais iespaids visnotaļ pozitīvs. Ērta, Teicami aprīkota, nekas negrab, izieta TA (ar piebildi par stabilizātora stieņa atsaites bojājumu), automātiskā kārba strādā teicami Tdi motors apmierina. Lasītā informācija par VOLVO dārdzību, gan rezerves daļu, gan servisa, lika aizdomāties, bet kā izrādās problēmu nav. Ir tikai viena piebilde ir jābūt tehniskām iemaņām un rokām jāaug no īstās vietas. Pēc pirmās patstāvīgās mašīnas apskates nonācu pie secinājuma, ka Ialijas īpašnieks pirms pārdošanas par tehniskajām apkopēm vispār ir aizmirsis, vainav zinājis. Nomainīju visas siksnas, filtrus. Nestrādāja neviena kvēlsvece, Itālijā gan ir silts. Dīzeli bez kvēlsvecēm iedarbināju normāli, -7 . Nomainīju arī stbilizātora atsaiti, veikalā orģinālās uz vietas nebija, uzliku no Chrusler Ls 7. Kā Jus saprotiet remonti, aļļas maiņas un citi sīkumi netika veikti autorizētajos servisos. Dzinējs strādā teicami., degvielas patēriņš super. Pēc teh. par dotos 8l jauktajā ciklā nav izdevies dabūt. vidēji 6,8-7,6. Braucot pa šoseju ar Latvijā atļautajiem 90-100 patēriņšno 4,8-5,6, ieslēgta kruīzkontrole. Motoram jaudas pietiek, max.200 paceļ viegli. Piekare pacieta, bet netraucē. Par dzinēju nekā īpaša piemīnēšanas vērta nav. Jā nevajag īpaši uztrauktiespar mazliet nosulojušu motora apakšu mēdzot tecēt kloķvārpstas blīvslēgs, VOLVO slimība, kura izslimota no1998. gada. kārba strādā teicami. Vajagot uzmanīties no sitieniem pa radiātora apakšu. Jo dzinēja dzesēšanas sistēmā ir ievietots kārbas dzesēšanas radiātors. Pēc tādiem nejaušiem sitieniem var sabojāt šo radiātoru un transmisijas eļļa sajaukties ar ūdeni tad ir s- i. Kārbā eļļu nomainīt vienkārši, cik par apakšējo izliešanas caurumu izlej, tik pa mertausta caurumu ielej. Filtrs nemainās, atrodas dziļi kārbā iekšā. Proces saucas eļļas atjaunošana. Automašīna un Zviedru tehnoloģijas apmierina pilnībā, 8p tāpēc ka ir tikai 1997 gada. Pabrauksim paskatīsimies. Lai veicas!!!
uldis
@ 25.aprīlis 2006 0:00
Patiesais noskrejiens ir vismaz 270-300000 km, Audi 5 cil diizelis nav slikts, 200 km/h ir max griesti pec datiem un viegli tos sasniegt...nu nekadi nebus un uzturesanas izdevumi nevienam Volvo nav medusmaize
Auto labs, tikai universāla versijai man nepatīk "nepraktiskais" bagāžas nodalījums, proti, pie aizmugurējā bampera ir tāda tizla kante, kura traucē, ja bagāžniekā ir jāieceļ lielgabarīta mantas, kuras nereti ir pat ļoti smagas.
Arīdzan atļaušos apšaubīt oriģinālo noskrējienu... Pie tam, zinot, kādi braucamie tiek vesti iekš LV no Itālijas. Uuu :( Lai nu nenāktos saskarties ar nepatīkamajām lietām.
Bet ne jau tas ir galvenais - kā autiņu kopsi, tā arī brauksi.
Netaupi uz visu. Sena patiesība :)
Es ari martā iegādājos V70tdi automātu. Mašīna ideāla, biju apmierināts kā ne kad līdz 29.05. IZBEIDZĀS ĀTRUMKĀRBA. Tagad trīs nedēļas bez auto un vēl nezinu cik tas izmaksās, bet mazāk 700Ls noteikti nebūs.