Peugeot 206 2l HDI
1970
Novērtējums: 8
Peugeot 206 2l HDI 2002. gada, 3 durvis.
Neņemot vērā arī negatīvas rekomendācijas, tomēr iegādājos šo auto. Pirms gada. 2002. gada Peugeot 206, 2 litru dīzeli, HDI motors, 90 zirga spēki. Lai gan pirms tam biju pārvietojies ar lielākiem un arī jaudīgākiem benzīna auto – Audi A4 (95), Honda Prelude (95), Opel Astra (03). Un jāsaka – ne mirkli neesmu nožēlojis šo izvēli.
Izvēli par labu Peugeot 206 noteica, pirmkārt, auto dizains, kas ir vienkārši burvīgs, stilīgs, sportisks utt. Patīk vai nepatīk. Man patika. Mans ir sudraba metālikas krāsā. Pieļauju, ka vairumam šī auto īpašnieku dizains ir viens no galvenajiem 206ā iegādes faktoriem. Otrkārt, auto motors – 2 litru HDI. Tas vairs nav daudzos citos 206 modeļos esošais 1.9 litru dīzelis ar 70 zs, šis ir krietni dzīvīgāks, dinamiskāks un, īpatnēji, arī ekonomiskāks (arī Peugeot bukletos minēts). Secināts apmainoties ar info ar 206 1.9D īpašniekiem. Treškārt, konkrēti manis izvēlētā modeļa aprīkojums. Nezinu, vai šī ir top vai tuvu top 206 modeļa versijai, bet aprīkojums bija tāds, kas nedarītu kaunu lielākas klases auto. Aprīkojumā gan multi stūre, gan borta kompjūters, gan kondicionieris, gan lietie diski, gan miglas lukturi, gan elektriskie logi. Jā, arī Recaro sēdekļi. Viss ļoti rūpīgi apstrādāts un pieslīpēts. Nevaru piekrist citos lasītāju pieredzes rakstos par 206 modeļa neērtumu, kur uzsvērts ļoti neērtais vadītāja beņķis. Šajā modelī jūties kā īstā sporta autiņā. Zems klīrens, dinamisks motors, ļoti atsaucīga stūre, pacieta piekare. Tie, kas mīl šāda tipa auto, sapratīs manu sajūsmu. Vadāmībā vienkārši aizraujoša. Plus vēl ekonomiska pārvietošanās. Pilsētā vairāk par 7l toč nav, ārpusē uz 90 vālējot 4l uz 100km, uz 110 ap 5l.
Ja jāmin mīnusi, tad, pirmkārt, vieta aizmugurē sēdošajiem. Aiz pasažiera ir normāli, taču aiz vadītāja tikai ārkārtas gadījumos. Taču tā kā ar auto pārsvarā pārvietojos 1 vai 2, tad to var pieciest. Otrkārt, varētu vēlēties vieglāku stūri. Varbūt tikai šai modifikācijai tā ir diezgan pastingra, bet tā nu tas ir. Ir stūres pastiprinātājs, tā kā ir ok, bet ja nu jāpiekasās, tad šo var minēt.
Remonti. Gada laikā tikai nedaudz esmu nomainījis pāris bukses un priekšējās šaras (feinie LV ceļi), kā arī eļļu. 3 spuldzītes arī bija nobeigušās. Ziemai rocene bija jāpievelk. Bet principā sīkumi vien ir.
Īss rezumē.
Plusi:
- Izcils dizains (personīgais viedoklis)
- dinamika/ekonomiskums
- aprīkojums, kas gan laikam ir izņēmums, nevis likumsakarība šim modelim
Mīnusi:
- maz vietas aizmugurē sēdošiem
- pastingra stūre
Archijs
@ 27.aprīlis 2006 0:00
njā, tīri neko.. labs aprīkojums un jauda priekš 1970. gada ;PPP, bet par ērtumiem un tādām lietām, var piekrist, pērkot auto, jāizvirza objektīvas prasības un mērķi, kādiem auto paredzēts.. un 206 ir ideāls auto 2 cilvēkiem un jāremontē būs tik bieži, cik saudzīgi vai nesaudzīgi brauksi un attieksies pret savu auto..
Vadamiba 206 ir patiešām izcila. Kad pagājušajā vasarā gribēju iegādāties citu auto, viens no pretendentiem arī bija 206 ar hdi motoru, bet normālā stavoklī tā arī nebija pieejami. Bet remonti 206 ir pilnīgi neatkarīgi no braukšanas stila (nedomāju idiotus), jo mana pieredze ar 206 (~250000km) liecināja, ka vari braukt cik pratigi gribi, bet uz noteikta noskrējiena jamaina tas, tas un vēl tas. Visbiežāk lodbalsti un atsaites, un gultņi. Šobrid baudu Toyotas izturību.