Auto pagaidaam apmierina, vieniigi uzkaaraas kompis, paraadiijaas, ka ir sablokeeti ritenji un nestraadaa kaut kas motoraa. Preciizi kas to nevarot pateikt, bet to varot dariit "metodam tika"jaameklee vajadziigaas detaljas jaamaina, tad jaabrauc un jaaliek pie kompja un tad var redzeet vai taa detalja bija pie vainas vai nee. Taa kaa pagaidaam mekleeju kur var aiznjemties gaisa meeriitaaju lai zinaatu, ka tas pie vainas. Par kljuudu nonjemshanu datora varu pastaastiit, ka- adam auto lai nonjemtu kljuudu tas maxaa liidz 30 Ls, bet ir Riiga servis kur to dara par 5 Ls.
Auto cena bija 8500, lietoju otro meenesi, motora tilpums 3.2-211 Zs
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
njā Vectra GTS ir ko vērta, tik apraksts tāds pašķidrs, vismaz par patēriņiem, cik nobraucis utml varēji vēl.. Bet 2.2 dīzelis ar GTS kompletāciju liekas racionālāk, tomēr šitam jau savi 15l vismaz ir patēriņš...
Psc - tāds apraksts par GTS versiju. Tas tak nav 1.6 dzinējs, varēji kaut ko par gaitam īpašībām pielikt klāt...
Kaadeelj jums liekas ka tas ir GTS? Palasiiju, tekstaa nekur tas nav mineets. Un foto redzamais auto ir sedans bet GTS ir pieejams vieniigi hatchback izpildiijumaa. 3.2 dzineejs automaatiski nenoziimee GTS.
nu labi piedod, acīmredzot nepamanīju, bet 5teikumos tāpat par īsu..
Ir OK :) Vispaar briinos kaa autoram ir izdevies atrast sedanu ar 3.2 motoru. Ieksh mobile.de redzeeju tikai 3 taadus, paareejie visi bija hatchback (GTS). Man personiigi GTS peec izskata patiik labaak nekaa sedans un es pirktu GTS (tiesa, ar mazaaku motoru - skopums liet benju :) )
Bet atsauksmes par dinamiku man arii gribeetos uzzinaat.
nu jā, man jau ar labāk 2.2dīzelītis GTS komplektā patiktu, vizuāli GTS superīgi skatās.. bet nu tas jau katra paša ziņā, ko ņemt, ko katrs grib, tādu pērk...
Arī esmu ielicis aprakstu par Vectra C, (autors korejietis), var atrast turpat pie Opeļiem, bet man gan, kaut pirku jaunu Vectru, tā paveicies nav un pēc 67000 nobraukuma esmu remontos jau ielicis ap 400 Ls un vēl draud 612 Ls balstiem, kaut arī braukts galvenokārt pa asfaltētiem ceļiem. Ja nebūtu drauds uz lieliem remonta izdevumiem, par autiņu varētu teikt tikai labu. Laba gaita un nav problemas pie lieliem ātrumiem. esmu pamēģinājis sasniegt Horvātijā uz maģistrāles pat 210 km/st. (Zinu, kas tas nebija labs darbs).
Pagaashgad iepirku GTS, ar noskreejienu 85", no francijas naacis. biidelis -2,2 diizelis. Apriikojums diezgan pliks( manaa uztveree) apdare vareeja buut labaaka, lieki troksnji deelj hečbek tipa kuzava. Var dabuut arii ar labaaku apdari - aadu un tv- par to jaapiemaksaa 1500- 2500 eur.
Stabilitaate uz celja exelenta, pateicoties sporta atsperojumam, bet paciets- taa jau ir ar taam sporta mashiinaam :)))). Dizains mani apmierina
dzineejs vareeja buut dinamiskaaks (tagad 125hp), bet to, ja ir veeleeshanaas un lieki liidzekli var labot ar chipu.
Bet visaa visumaa pietiek.
par miinusiem
Peec pusgada atteicaas kloķenes skriemelis 200 + 40 Ls,
Kaa arii gultnis liek par sevi maniit cena no 45- 190+30 Ls
Areejas temp. deveejs raada debesu briinumus, cena 11
Generatora siksna 12 Ls
Zems priekseejais bamperis, nav piemeerots muusu cela apstaakliem( augstas apmales) 2x gandriiz paar aciim paarvilku ( bija attaisiijusies apakseejaa dalja), virsuu veel turaas :)
Ja godiigi, biju gaidiijis labaaku sniegumu no 4 gadiiga auto, bet nekas nopietns nav noticis, ja neskaita skriemeli.
Salaa straadaa kaa pulkstenis - bez probleemaam.
Mans veerteejums 7 balles
P.S. daudz labaaks variants man skiet benziins 2,2 vai 3,2
vai OPC, to arii teica pieredzeejis servismans.