Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Toyota Avensis 2001 Novērtējums: 9
Sveiki visiem!
Pavisam nesen nopirku Avensi - 2001 gada ražojums, 1,8 vvti benzīna motors, bet sajūtas ir dalītas. Kad domāju, vai pirkt šo modeli, vinnēja komforts un patiešām paliekošā vērtība - braucot jūties, kā pie jaunas automašīnas stūres. Varu to salīdzināt, jo darbā nākas braukāt ar jaunu automašīnu.
Avensis ir ekonomisks, tas tiešām. Vienu brīdi notestēju braucot no Daugavpils uz Jelgavu. Dabūju 5,7 litri uz 100 km, protams, nepārsniedzot 90 km/h. Ja brauc daudz nerūpejoties par ekonomiskumu (100-130 km/h - apmēram 6,3-7 litri).
Bet tad nāca mana lielā vilšanās - eļļas patēriņš. 4000 km robežās eļļa sadeg no augšējās eļļas līmeņa atzīmes līdz apakšējai, apmēram 1 litrs. Tad vēl uzgāju internetā forumu par Toyota markas automobīļiem. Tur tika apgalvots, ka visiem Toyotas modeļiem 2000-2002g, kuri aprīkoti ar vvti dzinējiem ir līdzīga problēma. It kā projektēšanas kļūda. Tāpēc Toyotai Eiropā uz šo modeļu dzinējiem bija neoficiāla garantija 5 gadi. Un daudzi tos nomainīja. Pats tagad štukoju ko darīt, jo ar tādu eļļas patēriņu braukāt nav normāli. Krievu interneta lapās šī problēma tika risināta ar specilām ķīmijām, tās ielejot cilindros, jo it kā tur piedeg eļļas gredzeni un skābe tos attīra. Bet citur nekur tas netiek minēts kā risinājums. Tagad lietoju piedevas benzīnam. Eļļas patēriņš liekas nedaudz mazinās, bet tomēr vēl arvien augsts. Varbūt ka'ds var ko ieteikt?
Citādi, ja nāktos atkal pirkt autiņu, pirktu Avensi, tikai ar d4d dīzeļdzinēju.
+komforts
+klimakontrole baigi labā lieta
+plašs (aizmugurē pat ar bērna krēsliņu brīvi jūtas vēl divi cilvēki)
+Samērā labas braukšanas īpašības
+Liels, ietilpīgs un ekonomisks.
+mīksta gaita.
+ ļoti ātri uzsilsts (ziemās laika pluss)

- nedaudz varēja būt ērtāki priekšējie sēdekļi. Tālos braucienos kaut kas tomēr pietrūkst pilnīgam sēdēšanas komfortam.
- Varēja būt vēl klusāks (bet nu skaļš arī nav)
- Eļļas patēriņš
Es @ 9.jūnijs 2006 0:00
Visi komentāri
 
nomiks 9.jūnijs 2006 19:37
0 0 Atbildēt

Vai pie tāda eļļas patēriņa patiešām tava Avensis ir pelnījusi novērtējumu 9??? Bet visā visumā auto patiešām neslikts. Lai labi ripo!!!

arba 9.jūnijs 2006 20:42
0 0 Atbildēt

interesanti, kāds viņam nobraukums

seatbelt 9.jūnijs 2006 21:10
0 0 Atbildēt

traki

ZZXX 9.jūnijs 2006 22:33
0 0 Atbildēt

Neizprotu,kur ir problēma labi ja reizi mēnesī(diez vai autors mēnesī nobrauc 4000km) pieliet litru eļļas.Ja citādi auto ir ideāls,tad te nu gan problēmu nesaskatu.

es 10.jūnijs 2006 11:23
0 0 Atbildēt

>nomiks
Patiešām, varbūt esmu ielicis pārāk lielu novērtējumu. Bet ņemot vērā, ka tajā toyotas forumā tiek minētā norma eļļas patēriņam, kas ir līdz 1 litram uz 1000 jūdzēm, tad varbūt arī vērtējums atbilst manis norādītajam. Bet tomēr tas nav pierasti, ka tik daudz klāt jālej eļļa.

Auto nobraukums ir 103000 km un ņemot vērā iepriekšējos servisa apkopes ierakstus Vācijā, tad tas ir reāls. Auto pirkts no Toytas dīlera Vācijā.

Mēnesī pašreiz nobraucu pie 2000 km, un mainot darbu, paredzams, ka nobraukšu vairāk kā 3500 km. Tas patiešām nav daudz, ja klāt pie kopējiem izdevumiem vēl nāk 5 lvl, vai kaut kas apmēram līdzīgs (sintētiskā eļļa). Bet uztrauc tas, ka pie tāda eļļas patēriņa var sabojāt katalizatoru un tad remonti izmaksās simtos.

arba 10.jūnijs 2006 15:18
0 0 Atbildēt

100 000 jau nav jauna mašīna + vēl neviens nezin kā ar viņu šis 100 ir nobraukts, pilnīgi iespējams ka jau pirmie 5000 ir atvilkti pa bāni, tā kā šāds eļļas patēriņš ir N, par ko daudzi auto īpašnieki var tikai sapņot.
Vispār eļļas patēriņu nav parreizi mērīt uz kilometriem, jo zināms, ka motors pie lieliem apgrizieniem tērē eļļu vairāk, kā man reiz teica viens auto/guru , tad pareizāk rēķināt % no patērēta degvielas daudzuma, ja pareizi atceros tad kaut kas ap 1%.

es 11.jūnijs 2006 15:23
0 0 Atbildēt

Varbūt arī tev Arba taisnība. Vienkārši nekad nav bijusi saskare ar tik lieliem eļļas patēriņiem. Visiem maniem draugiem ir pārsvarā mazās klases auto un nevienam nav tik liels eļļas patēriņš. 90 procentos vispār neviens neko nelej klāt. Tāpēc tas tā mani uztrauca. Pašam pirms tam bija Nissan Sunny dīzelītis ar 300000 nobraukumu. Eļļu lēju, bet tikai tāpēc ka karteris bija pārsists un sulojās un arī daudzums, ko lēju klāt, bija daudz mazāks.

Qued 11.jūnijs 2006 15:44
0 0 Atbildēt

Man bija 93ā gada corolla ar 1.6 motoru, tai bīja līdzīgs eļļas patēriņš. Zināmas neērtības tas sagādā, bet citādi par auto vislabākās atmiņas. Es arī dēļ tāda sīkuma atzīmi nesamazinātu.
Nobraucu ar to auto gadus trīs un katalizatoram nekas nenotika.
Toyota oficiālie servisi Latvijā teica, ka tā esot tipiska problēma "tiem" toijotu motoriem (man bija 4a-fe dzinējs) :)

arba 11.jūnijs 2006 17:03
0 0 Atbildēt

Uztraukties vajag, kad eļļas paliek vairāk :)

wala 12.jūnijs 2006 10:50
0 0 Atbildēt

Nezinu gan 4a-fe motors nemaz taa i nerija ellju ( taads gan noteikti nenaak 2001 gada Avnesii, tiem jau naak jaunaa paaudze ar VVTi, 4a-fe ir parsts DOHC motors)
Manai 93 gada Carinai (4A-FE motors) ar visu elljas suloshanu ar bliivi tas paateerinsh bija apmeeram 1l uz 10tkm, tagad 98 gada Avensim (motors arii 4A-FE) arii nekaadu probzu, tiesa abi motori ir ar ~ 150 tkm nobraukumu, iespeejams ka veelaak es ar nonaakshu liidz lielaakam elljas pateerinjam,

Latvāns 3.decembris 2006 23:55
0 0 Atbildēt

Man gan domāt, ka vairumam 4a fe tomēr iraid šī problēma aktuāla. Eļļas pazudums:)

wala 7.decembris 2006 15:39
0 0 Atbildēt

lai cik diivaini tas neliktos nevienam no patreiz manaa lietoshana bijushajiem 4a-fe( 93 un 98) motoriem ellju nav nacies pieliet ne reizi uz 10tkm ( tas ir mans elljas mainjas intervaals). tiesa vecajam motoram njemt veera ka ellja maziet suloja, tad to parasti uzpildiija liidz maksimaalai atziimei, pei mainjas, un pa 10tkm taa tikai dazhreiz tuuvojaas MIN atziimei.

WALA 19.decembris 2008 22:10
0 0 Atbildēt

Joprojām braucu ar ar savu Avensi 4A-FE un neleju starp eļļas maiņām klāt neko. Nobraukums 210+ tkm.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti