Nedēļu atpakaļ iegādājos jauno Fiat Grande Punto ar 1.4 litru benzīna motoru un 5 durvīm. Esmu noripinājis tur pat 500km līdz ar to varu nedaudz pastāstīt par iespaidiem.
Pirmais, kas fascinē ir dizains, fantastisks, nekas nespēj līdzināties ar šo mazo Maserati. Salons ir elegants ar ļoti platu paneli, kas sākumā radīja diskonfortu, jo nevarēju redēt mašīnas purnu, kā iepriekšējai, bet jau esmu pieradis un nekas vairs nemaisa. Komplektācijā Dynamic ir pr. el. logi, spoguļi, kuri ir apsildāmi, borta dators, CD ar 6 skaļruņiem ar vadību uz stūres, manuālā ātrumkārba u. c navaroti. Papildus 2- zonu klimata kontrole. met. krāsa un 15' lietie diski. salonā ir pamaz kastīšu, kur salikt sīkumus, bet tas man neuztrauc, jo necenšos mašīnā pārvadāt pārāk daudz lietu. Glāžu turētāji ir pasekli un 0,5l pudeles pie asākiem pagriezieniem slīd ārā. Kliematakontrole strādā perfekti, un var regulēt temperatūru no 16-30 grādiem, ja nepieciešams vēsāks vai karstāks, tad ieslēdas max. vēsais vai karstais režīms. Borta dotors ir pārbāzts ar funkcijām sākot no standarta vid. pātēriņiem, nobraukumiem līdz airbagu atslēgšanai, radio stacijas uzrādīšanu, lukturu augstumu regulāciju, ja ir, lietus sensona jūtīgumu un B ceļojuma datiem. Gaita ir mīksta, daudzreiz labāka par Fabia vai Ibiza bet ar nosacījumu - pa labu segumu, kā ir sliktāks segums vai grants ceļš tā ir dzirdams amortizatoru darbība, tomēr jāsaka, ka troksmis nav neizturams, tas ir tāds maigs un ausij tīkams. Motors ir pietiekoši sprigans, pie 2500 apgr. var jau just, ka mašina rautin raujas uz priekšu. Motora skaņa salonā ir absolūti nedzirdama. Salonā valda pilnīgs klusums, braucot pat ar 130km/h motora skaņa ir tik tiko saklausāma, kas rada ļoti patīkamas emocijas, jo šķiet, ka brauc ar augstākas klases mašīnu. Stūres pastiprinātājs strādā viegli un mašīna ir viegli manervējama. Vidējais patēriņš pilsētā ir 7.5 - 8l uz ceļa 5.6-6l pieļauju domu, ka varētu vēl nedaudz samazināties, kad motors būs iestrādājies. Patīkami ir tas, ka apkope ir pēc 20000km, kas ir vairāk nekā citām markām.
Kopumā skatoties perfekts mazauto, lai gan kas par mazauto, jo aizmugurē sedošajiem ir ļoti daudz vietas gan kājām, gan galvai. Bagāžnieks ir pietiekams, lai tur ievietotu iepirkuma maisiņus.
Par auto samaksāju 9300Ls
Kopsavilkums:
+ Dizains
+ Salona skaņu izolācija
+ Klimata kontrole
+ Salona ietilpība
+ Gaita uz LABA asfalta
- Sekli glāžu turētāji
- Skaļš uz grants ceļa
- Nav rezerves riteņa (ir komplekts Fix & Go)
Tas vairs nemaz neizkatās pēc vecā labā (sliktā) Fiata, jo izmaiņas ir acīm redzamas uz labo pusi. Un cena ir 100% adekvāta.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kopš kura laika manuālā kārba skaitās navarots??
Lai labi ripo jaunais auto!
Neaizmirsti pierakstīt klāt arī turpmākās gaitas, jo ikviens pilnīgi jauns auto, kuru tik ilgi esi kārojis un beidzot dabūjis, pirmajās dienās sagādā milzīgu prieku un baudu, tādējādi pieverot acis uz dažādiem it kā sīkumiem.
p.s. 20 000 km servisa intervāls jau labu laiku ir lielai daļai jauno auto.
Turpinājums sekos noteikti.
Ieliec kādu bildi :)
Ar bildītēm būs problēma, jo nenorādīju e-pastu.
izsaku lidzjutibu, visi sudi bus mazliet velak:))))) Ta butu adekvata cena par Getz, bet ne Fiat ...
kopš kura laika getz ir krutaaks par fiat? kopš kura laika interesantu dizainu pielīdzina ķiniešu variācijai par auto?
Arī braukāju ar fita, nav jau slikts, bet tomēr kaut kas... pagātnes nasta nāk līdz. Varbūt pēc gadiem 5 brenda asociācijas mainīsies, kā ar opeli!
Vēl aizmirsu piebilst, ka ļoti veiksmīgi spoguļi - gandrīz bez aklā punkta.
Korejiešu auto nav pat uz pusi tik labi kā Fiat. Un stereotipiskā domāšana, ka Fiat ir mēsls vajadzētu likt malā, tā pat bija arī ar Škodu visi nolika Felicitu, bet tagad pārdod simtos. Tā kā laiki mainās un viss negrozās tikai ap BMW, Audi vai MB
njā, vajadzētu likt malā stereotipus arī par ķiniešu variācijām ar auto :p.. Getz jau nu toch nav sliktāks par tādu Punto...
Sliktāks varbūt arī nav, bet FIAT (vismaz jaunie) ar savu dizainu, cenu politiku izgriež ļoti daudziem arā pogas. Es vismaz varu pagaidām baudīt gājēju, autobraucēju uzmanību, jo Grande Punto izceļas ļoti kolorīti uz pārējo auto fona.
Būs jau labi. Ceru, ka lielais FIAT koncerns būs beidzot atguvies no lielās megakrīzes un beidzot būs "iemācījies" būvēt puslīdz sakarīgus un daudz maz kvalitatīvus auto.
Galvenais, ka tev pašam patīk šis Punto. Ceru, ka nenāksies vilties.
Ar Grandi esmu noripinājis nu jau 95t km. Varu teikt tikai to labāko, ārēji vēl joprojām pats skaistākais auto mazajā klasē. tehniski bija 2 nopietnas ķibeles
1) salauzu priekšējo plauktu - skāde 140 LVL;
2) šoziem noklājās klimata kontrole, pie vainas bija vadu izolācija - skāde 30 LVL.
Citādi tikai maini eļļu un filtrus, 3. gads kā tehniskajā apskatē pa 0. Manuoprāt pret Fiat vēl joprojām musm ir nepatiesi negatīvi stereotipi. Markai nav nevainas.