Sveiki! 2005. gada vasarā drauga mudināts no VW BORA pārsēdos uz pilnīgi Jaunu Honda CRV, sākumā likās ļoti labi. Auto stāvēja uz ceļa godam, bet tad pienāca ziema un nācās secināt, ka šis 4x4 modelis cienīgi netur ledu un ir diezgan švaki uz tā savāldāms, jo nesavlaicīgi ieslēdzas aizmugurējais tilts. Salons paskaļš, diezgan daudz tērē benzīnu. Pilsētā līdz 12 - 13 litriem, vidēji nu zem 10 nekādi nevar. Salons paskaļš. Pats trakākais iestājās, ziemā pie -20, sāka švaki griezt akumulators, vērsos servisā, un man atbildēja, ko ta Jūs kungs vēlaties no dienvidu rajoniem paredzēta automobīļa. 2.0 benzīna dzinējam uzlikts 45 amperstundu akumulators. Tad konstatēju, ka absolūti nepietiekami darbojas apkures sistēma. Aizmugurē sēdošiem salst kājas un priekšā blakus sēdošajam arī salst kājas. To pats izmēģināju arī uz savas ādas. Arī servisā teica: "Viss ir kārtībā". Gribētu noslēgumā teikt - auto nav tik labs kā viņu mālē, bet nu laikam man tas būs labs starpposms staro kiompaktklases auto un kaut ko labāku!
Mārtiņš
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nez.. ir nācies pabraukt tādā, nelikās skaļi, japāņu auto jau kā likums ir mazliet skaļāki iekšā, par ziemu nezinu, braucu pavasarii.. bet man jau patika. noraksti to uz pierašanu pie jauna auto ;)
Nezinu ko Tu te gribeeji pateikt , bet es ar pagaajusho rudeni nopirku jaunu cirvi un tik aplauzies nejuutos ., izbraucu arii lapzemi (-35'C ) un nenosalaam , taxshto Pee En teu par muldeeshanu.
ziema pagaidam nav sagaidita, bet pie si teksta uzreiz ir jautajums - vai pie vainas nav tas ka defaultas M+S riepas tomer nav isti ziemas riepas?
vai ari autors velas dabut no CRV tadas pasas brauksanas pa ledu ipasibas, ka piemeram, Subaru STI?...:))
par to ka benzina dzinejs butu skaljsh negribas piekrist. tad jau drizak TDI bus taisniba.
vel var but, ka ta ir autina izveles problema - konkretais modelis sim cilvekam tiesam nav piemeerotaaka izvele, jo brauksanas stils un komforta prasiibas varbuut nosaka to, ka vinam vaidzeetu vismaz audi Q7
Šitā vaina ar nesavlaicīgu automātisko pakaļtilta pieslēgšanos it kā esot visiem auto, kam ir šāda opcija. Pie tam, ar to pašu brīdi pieaug pagrieziena rādiuss.
Tieši šī iemesla dēļ neskatos uz parketnieku ar automātiski pieslēdzamu otru asi. Ja ņem, tad vai nu mehāniku ar rociņu saslēdzot 4x4 vēlamā kombinācijā vai vai arī pastāvīgo pilnpiedziņu, a'la Mercedes G-500...