Bij pienaacis laiks mainiit uzticamo draugu ''Sancho'' - TOYOTA CAMRY 98' 3.0 aut 240kkm ''bez probleemaam'', pret kaut ko citu . Prasiibas bij - automaats , japaanis, daudz vietas pashiem un mantaam bet taa lai buutu gana eerti lietot Riigas centraa un lauku apviduu !!!. Un lai tas viss buutu par ~300eur meenesii : ) , pie pirmaas iemakasas 7.5keur ( par tik manu Toyota nopirka ''amerikas'' onkulis), saprotams neskaitot KASKO utt . pie shaadaam prasiibaam nekas cits neatlika kaa luukot ''parketniekus'' , Tika ieveerteets viss ko LV piedaavaa , saakot ar RAV-4 , beidzot ar KIA SPORTAGE . 2 nedeelju peetnieciibas darbu rezultaataa uzvareeja CR- V EXE koplektaacijaa . To cenas/labuma attieciibu neviens cits nedeva . Par 19kls , ar ls650 uz100kkm apkopju izmaksaam , nepiedaavaaja neviens . Pat ja naudas izteiksme nebuutu tik svariiga , nevienam citam liidz 5m garam ''parketniekam'' nav tik liels salons un ''grabazjnieks'' . Ravs un korejieshi , buudami jaunaaki modelji , bij stipri paardomaataaki interjeros , bet vietas vinjos tikpat cik ''golf'' klases autinjos . Un tas muusu ''nemaza'' augumu gjimenei nedereeja . Pirms pirkshanas , ar testa CR- V , tika uzartas muusu lauku iipashuma pljavas , nobraukts un uzbraukts pa ezera krasta kraujaam , ar izsleegtu VSA paziimeeti astotnieki aizsalushaas pelkjees . Vienvaardsakot auto tika pirkts ar ''praatu'' nevis emoocijaam un pagaidaam nav naacies nozjeelot .
Nu jau ir nobraukts 15kkm , tehnisku probleemu nekaadu . Servis tika apmekleets lai uz 5kkm nomainiitu ellju ~ls40, -( nav obligaati) un uzliktu atsevishkju sleedzi lukturu apmazgaataajiem ~ls25, - . Saakot ar -20°C apkaarteejo temperatuuru standarta akumulaators liekas pavaajsh , bet auto tomeer piestartee pat pie -35°C !!
Pateerinjsh pa shoseju ~9-9.5l/100km , razjotaaja 7.5l/100km saniegt neizdodas , jo uz 90km/h braukt nemaakam , 100km/h min. Ikdienaa , Juurmala- Riiga- Juurmala , bez A/C ~10.5l/100km , ar A/C pat liidz 12l/100km . 2.00 l VTEC motors tam auto ir drusku par vaaju , iipashi ja A/C ir ON , bet nu tas taa subjektiivi saliidzinot ar pierastajiem 200zs AUT un 140zs TDI meh . autinjiem . Noteikti iCDTI Hondas diizelis buutu ''ko dakteris izrakstiijis '' bet tam verkjim nav automaata : ( . pie miinusiem veel vareetu mineet dazju saloona plastmasas apdares panelju ''leetumu'' un ierobezjotaas origin. navigaacijas iespeejas ( sola gan ka 2008 gadaa diskaa buushot arii LV lielcelji ) . Citaadi autinjsh godam un varu rekomendeet to ikvienam ''praktiskam'' cilveekam .
Iisumaa - labs auto par labu cenu un lielu ''atlikusho'' veertiibu .
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
nu re šis apraksts jau pozitīvāks ;).. lai tad ripinās labi!
ir ok pirkums. vismaz price/preformance zinja toch.
Nu,apsveicu. tas ka no nulles pirkts japaanis ar 15 tkm nobraukumu starteejas pat pie -35 laikam ir liels megasasniegums. mani ap 20 gadu vecie fordi gan pie liidziigaam temperatuuraam arii pielaizhas, bet uzskatiiju to kautkaa par pashsaprotamu, ka normaals auto tehniskaa kaartiibaa pie taadaam temp starteejas bez probz....;) bet japaanjiem taa laikam veiksme, pat jauniem :P
Draco : forc protams ir megarulzz :) , bet , zemaak aprakstiitajaa Maartinja ''pieredzee'' ,dziesma bij par to kaa tas cirvja pepeloc ''nelec'' ziemaa un vispaar kaa vinjsh ir iegraabies peec megaBooras . Shajaa sakaraa arii tapa mans pieredzes apcereejums , balstiits uz reaalu pieredzi diezgan extremaalos 35os miinusos .
P.S. man tieshaam zjeel ka Teu ir tikai 20gadiigs forc , zini tagad jau ir Fordfocus 170 un pat 220 , sanjemies, nopeerc taadu un padalies sajuutaas.
2TDI:
nu,maartinja pieredze taatad noraada ka hondas pirkshana, pat jaunas - taa ir loterija. var buut ok, a var gadiities totaals braakjis ;) a par fokus klassi runaajot - taada izmeera auto imho ir veerts njemt galvenokaart "atvilkshanai". a atvilshana ar bezturbo manaa skatiijumaa ir mazohisms. taa ka palikshu vien ar savu 20 gadus veco fordu, kuraa ir daudz navarotu, kas pat svaigiem 2006 gada mobiiljiem biezi vien nenaak standartkomplektaacijaa. un cik saprotu, neviens no peedeejos gados izlaistajiem auto 20 gadu vecumaa vairs nebuus kustinaams deelj megaekonomijas uz visu ko var,un ko ne...;)
Labi uzrakstiits!
Ari tika vertets nesen RAV-4 un CR-V
Secinajumi: Jaunais RAV ir sportiskaks, pieejams kruta versija ar 6 atrumiem un diesel. Vispar, izbraucu - superiga gaita ka bembim bezmaz, dinamika, viss forsi
Dazas nianses:
- navigacija RAVam butu vel plus 1,5kls, bet Hondai defaultaa
- adas salons RAVam butu vel ~1kLs bet CRV ieksa cena
- RAV ka tads vismaz par 1kls dargaks
tatad cenas atskiriba pamatiiga
- CRV ar automaatu prieksaa baigi daudz briiva vieta starp benkiem, baigi eerti
- CRV sajuuta ka plasaaks salons un bagaznieks ari lielaks
Par 4x4 iipasiibaam gruuti spriest, bet taas manaa gadiijumaa nebija prioritaate.
Domaaju, ka buutiskas atskiriibas nav.
bet pats galvenais un izskirosais, ko aizmirsu piebilst:
- uz RAV4 jagaida uz realu masinu apmeram pusgadu vai vairak, atkariba no komplektacijas
- CRV bija pieejams burtiski uzreiz tiesi tads ka vaidzeja
Par CRV automaatu vel viena piebilstama lieta - it ka sikums, bet ja vairak sanak pa pilsetu braukat, tad tas ir butiski - automats jau pie 50km/h vai pat pie zemaka atruma iemet augstaka parnesuma, lidz ar to pa pilsetu var braukt ar zemakiem apgriezieniem.
Tas ir salidzinajuma ar manu c5 ar automatu un rezultata sanak, ka tie ir ~1-2l/100 ekonomija (abiem ir 2.0 benzina motors) mierigi braucot pa pilsetu (c5 varianta vel var starp 50-60km/h manuaali ielikt augstaakaa robaa, tas ir praktiski vieniigais veids, kaa lietoju to manuaalo paarsleegsanaas reziimu)
Protams, pie atruma virs 100km/h ir c5 ekonomiskaks, bet biezi vairs atrak par 110 brakt nesanak.
Protams, CRV ir zems max atrums, kautkadi 160-170, testejis neesmu un skriesana ari nav sis masinas misija
RAV ir svaigaaks un subj. labaaks , taapat KIA un XYDAJS , to nu shamiem neatnjemt . Arii iespeeja ''piespiedu'' 4X4 rezjiimam cirvii nau , bet man piem. arii nevajag :) kur man gadaas ''iebraukt'' tur ar cirvja nemotoru un parketismu pilniigi pietika . Runaajot par abarotiem , tie automaatam ir mazaaki nekaa manualkai ??!! patreizeejaa karstumaa korkjeejot savaa marshrutaa vid pateerinjsh ir 12l . Kas veel , aaa oficialaas apkopju izmaksas Hondai ir stipri izteikti mazaakas nekaa citiem . Un nez kaads buus jaunais cirvis , naakamgad taakaa buutu jau jaabuut un tad , ja cenas neuzleeks , paareejie ''parkenieki'' kljuus veel neinteresantaaki :).
daudz seezot sastreegumos vispaar nav jeega skatiit uz to videejo pateerinju jo kam tad gribas staastiit, ko tas raada...iipashi ja nometu pa nulleem peec we braukaasanas un baakas pieliesanas..peec nedeeljas braukaassanas reziimaa darbs- maajas (centrs, pa centru, centrs marsrutaa) var buut arii 15/100. Tikliidz izmet kaadu liikumu aarpus pilseetas, nobrauc uz 12
bet tas ir liidziigi visiem autiniem ar ko braucu, vnk. marsruti taadi leimi..:)
nezinu..man patiik cirvja eksterjers un interjers...tas ir mazaak cakains, tobish manaa uztveree tas ir forss taapeec, ka askeetiskaaks kaa citiem
joprojaam fanoju par to ka automaata versijaa tuksais vidus prieksaa. baigi eerti, nezinu nevienu citu autinu kam veel taa buutu!..:)
vel aizmirsu atseviski attaisamo logu pieminet. esmu loti pieradis - tads bija bmw525(93.g.), c5 ari un CRV ari ir. RAVam nebija tads - man tas ir butisks miinuss.
Manuprat, pratigs (praktisks) cilveeks briidii, kad izlaiz jaunu modeli, pievalda emocijas un iegaadaajas iepriekseejo, jo tad tas ir max atstraadaats, ar max fiicaam uz to briidi un leetaaks. Jaa, zinot sevi saadam padomam pats nesekotu laikam..:))
Nu jau nobraukc gac -29,9kkm :) , izieta TA ( pa nulleem) , shaa gada laikaa ir nomainiita tuvo gaismu lampinja 1gab.(pie 25kkm) un 1gab.(pie 28,5kkm)VNZ apgaismojuma lampinja , veel aarpusreglamenta tika nomainiic saloona gaisa filtru kumplekc.(Gross auto -12LVL , origin 22LVL) un viss vairaak nekaadu dariishanu ar tehmexkrenjkjiem .