Sveicināti!
Ziemā nopirku minēto autiņu. Meklējumi ilga mēnešus piecus (pašam arī liekas, ka padaudz.. ), jo bija vesela rinda kritēriju un standartsituāciju, kurus gribējās ievērot un neiekrist...
Auto ir 97. gada vecais a6 140zs 5- cilindru rindas tdi ar automātisko 4- pakāpju kārbu (6cilindru V- motors ir problemātisks, sūknis ar elektroniku var nomirt nebrīdinot). Pirku Vācijā privāti no vācieša (viens no ilgās meklēšanas iemesliem), turki parasti nobēdzina auto vēsturi galvenokārt, lai pārgrieztu spidometra kilometrāžu. Mana auto iegādes brīdī uz spidometra bija 289K km. Piekrītu, padaudz, ja ņem vērā, ka SM reklāmā lielākā daļa auto ar šādu gadu ir ~167K, tomēr uz šādu kilometrāžu radās jautājums: "Kāpēc tik eleganti autiņi ir nostāvējuši garažā/servisā tik daudz un nav lietoti? Vācieši prot skaitīt naudu... " ;).. Tad nu lūk, 289K (īstie) ņemot vērā servisa grāmatas esamību, regulāras apkopes Audi(!) servisā, iskatījās labs papildus arguments..
Atvainojos par garo ievadu - pie lietas.. Autiņš kā jau Audi trdicionāli ir tiešām labs. Pēc pirkšanas nomainīju eļļu, siksnas, ūdens sūkni, dažas ieplaisājušās un sacietējušās gumijas trubiņas, stūres pirkstus. Servisā noregulēju savērsumu. Varēja jau sākt pārvietoties.. Tracināja daži sīkumi.. nedega apgaismes lampiņas automāta LCD indikātoram, kurš parāda, kurā robā ir ielikts, kā arī termometrām bija tā pati vaina. Saprotams, jāmaina.. atskūvēju, izņēmu in izārdiju abus blokus (spidometrā viņi ir pa blokim saskrūvēti) izrādījās, ka lampiņas (nevis diodes) ir 12V, ielodētas un ir jāmekē elektronikas veikalos - 35 santīmi/gb. Pāris dienas aizņēma samekēt un salikt visu vietās.. Braucamā vaina..
Pēc brīža parādījās aizdomas, ka kautkā par daudz "ēd" mans jaunais draugs 10l/100km šim izdaudzinātajam motoram pat ar automātu likās mazliet negodīgi.. Tomēr arī īsti vēl apvainoties nevarēju, jo precīzus mērījumus veicis nebiju... Domāts, darīts sākam mērījumus.. Brauciens līdz Berlīnei un atpakaļ būtu pašā laikā. Pēc nobrauktiem ~2500 km un izlietotiem litriem iznāca 6,9 l/100km. Tikai pēc tam es ieraudzīju servisa grāmatā (Audi Serviceplan) pirmjā lapā apdrukātu uzlīmi, kur zem mana auto vin koda ir ir trīs cipari 10,4 6,0 7,7 kas attiecīgi apzīmē rūpnīcas noteikto patēriņu konkrētajam dzinēja tipam ar konkrēto kārbu: pilsēta, šoseja pie 90 km/h un vidējais..
Paspēju arī ar visu šo degvielas taupīšanas ņemtni pāršūt čipu (tautā to laikam sauc par čiptjūningu) - doma ir vienkārša - nepalielinot dzinēja tilpumu un parametrus tiek palielināts dzinēja lietderības koeficients.. Līdz ar to iegūstam lielāku veiktspēju par tiem pašiem litriem braucot normāli, vai ātri nokautu motoru, daudz izlietotas devielas trakojot.. Pēc čipošanas autiņš kļuva stipri atsaucīgāks uz gāzes pedāļa nospiešanu. Pirmajā robā apgriezieni neuzlec līdz 3K pirms pārslēgties uz otro un nav vairs slīdošā sajūga sajūtas (varbūt ar šiem simptomiem man ir pusmirusi kārba?).. Lai arī "nelēju" čipā iekšā niknāko versiju, tomēr pie straujkas paātrināšanās tagad izsit dūmiņu. Pārējā ziņā.. pilnīga ejakulācija braucot..
Lieta, kura mani satrauc pašreiz ir mirgojošā bremžu lampiņa.. Vienkāršākais variants: bremžu uzlikas nomainīju visas četras vadus savienoju joprojām nekas.. Pie kam bremžu lampa mēdz iedegties reizēm uzreiz iedarbinot, reizēm tikai izbraucot cauri bedrēm un pēc aizdedzes iszlēgšanas/ieslēgšanas atkal lampa izslēdzas..
Ja kādam ir idejas/risinājumi lūdzu nokomentējiet - gaidīšu..
Ceru, ka nenogurdināju ar savu stāstu
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
par to bremzju lampu - bremzju shkjidruma liimenis ir normas robezjaas?
nu veciit, tavas praata speejas diemzeel apskaust nevar - nekaadi ciptuuningi dzineeja lietderiibas koeficientu neuzlabo. tavaa gadiijumaa banaali tiek pacelts spiediens turbiinai, kaa rezultaataa sadeg vairaak degvielas un lielaaka jauda - attieciigi lielaaks pateerinsh, mazaaks resurss. par visu jaamaksaa...
Nekādu spiedienu čiptūnings nepaceļ. Izmaina tikai degvielas iesmidzināšanas ilgumu, apjomu u.c. parametrus. Stock čipam tie ir noregulēti optimāli dažādas kvalitātes degvielai un bruktgribētājiem. Ar čipu protams var ātrāk sabeigt dzinēju, bet var arī ilgāk nobraukt nekā standarta čipu, bet izmaiņas resursā ir tik niecīgas, ka +- 10000 km neko neizsaka.
Vai tā bremžu lampa ABS? Man bija atsevišķi ABS lampiņa, kas dažreiz iedegās, tad arī ABS nestrādāja. Problēma bija, ka vienam sensoram nebija labs kontakts.
Bet ja tā ir bremžu, tad tā man liekas norāda tikai uz bremžu šķidruma daudzumu. Problēma var būt vai nu pamaz šķidruma vai arī sensors čakarējas.
man sobrid ir tada pati problema. Samainiju uzlikas un pec 2000km iedegas,tad atkal izdiest un atkal iedegas...Ieprieksejo reizi vaina bija tada,ka bremzu disks bija nodilis un vads kas nak no uzlikam bija nedaudz parrivejies pred diska malu un tapec cekerejas, bet otram audim vainigs bija sensors kas avienojas ar uzlikas vadu pie bremzu diska.