Labdien!
Nobraukti jau 3 mēneši jeb 4 tūkstoši kilometru, tāpēc varu pastāstīt par savu medījumu. :)Bija uznākusi mānija, ka man vajag VOLVO. Vēlams divsimtās sērijas. Sedanu. Meklēju 2 gadus!. Visi kas tika apskatīti, bija vai nu sapuvuši, vai nojāti līdz kliņķim. Tad , kad cerības šķita zudušas, viens it kā parādījās. Spidometrā 400 000, lai gan ir aizdomas, ka spidometrs jau Vācijā ir nomainīts. Pēc CSDD izziņām 10 gadu laikā pa Latviju noripojis 60 000 km. Viens saimnieks. Nobraukums varētu būt mazāks par tiem 400 000. Iepriekšējais onkulis rūpīgi veicis pierakstus, kad un kas mainīts pēc spidometra. Tas liels bonuss. Var redzēt, ka regulāri maināms labais priekšējais sailentbloks (reizi 2 gados) Kreisais nav mainīts. Acīmredzot gadās bortiņus paņemt ar labo pusi: )Tagad grāmatvedība tiek turpināta.
Dotais eksponāts- volvo 240 sedans. Razots Gēteborgā(tas esot retums).2,3litru 8 vārstu dzinējs. B230K. Divkameru solex karburators.4 ātrumu manuālā kārba. (neoriģinālā. Sākumā esot bijusi 5 ātrumi, bet tad iepriekšējais saimnieks savas muļķības pēc nomainījis vēl tajā laikā, kad volvo daļas bija baigi dārgas. )Gāzes iekārta. Uzlikta ne- Latvijā, bet jau Tur. Iespējams, ka oriģinālā. Rūsa ir, bet tā kā virsbūve cinkota, caurumu nav.
Pilsētas režīmā ēd 12 litri gāzes. Liels- no bampera līdz bamperim gabarīti tādi kā Kraislerim Grand Voyager. 'Bet krietni manevrētspējīgāks. Pagrieziena rādiuss ka golfam.9 metri ar kapeikām. Dinamika ar gāzi diezgan nekāda, taču braukšanai pietiek. Ja pārslēdzas uz benzīnu, tad gan turies. :DElektronikas nav, taču nenožēloju. Gaita līgana, klusa, kā amerikāņiem. Viegli gāzelējas, manuprāt tur amortiņi vainīgi. Beigti nav, bet pamīksti gan. Automašīna neprovocē pārkāpt CSN, drīzāk gribas izturēties zolīdāk, nekā citi pelnījuši. :DUz ielas jūtams zināms respekts pret sito dzelzs kluci, lai gan tik smags nemaz nav. Pašmasa 1270 kg. Man patīk, un po, ka citi uzskata, ka ir citas, labākas mašīnas. Kad bus cita, tad arī skatīsimies. Bet liekas, ka ar volvo var inficēties tāpat kā ar SAAB. :D. Neskatoties uz klucīgo izskatu, un ķieģeļa aerodinamiku, 140 izspiedu pie vienas apdzīšanas, iespējams, ka turot ilgāk, kādi 160 vajadzētu iet.
Šaizes-
Pie pirkšanas izbeidzās benzīnsūkņa membrāna. (Vajadzēja tak pārbaudīt, kā ar benzīnu iet: D). Benzīna sūknis jauns - 16 lati.
Pārtrūka sajūga trose-10 ls.
Izbeidzās izpūtēja bikses. Jaunas- arī kaut kur ap 20 ls Samainīju visas sveces, svecvadus, sadalītāja vāciņu, eļļas utt. Tek stūres pastiprinātājs. Tur cipars būs ap 70 ls. Taču uzlēju citu eļļu, un it kā vairs netek?Hmmm?
Rudenī gaidāma cīņa par labāku izskatu.
Plusi-
Klasiska forma un dizains. Maz viņu Latvijā palicis.
Kluss, mīksts, ērts.
VOLVO drošība- bamperis iztur 30 km/h pret sienu bez deformācijas.
No grilla līdz dzinējam- centimetri 30 tuksas telpas.
Samērā ekonomisks bet ar norunu, ka viss kārtībā ar barošanu un elektrību.
Vienkāršāka uzbūve laikam ir tikai moskvičam. Var remontēt pļavas vidū, praktiski bez grūtībām augstā klīrensa dēļ var palīst apakšā. :D
Mīnusi-
Atkarīgā pakaļējā piekare. Līkumos riepas kauc: DKā amerikāņu bojevikos.
Aerodinamiskais troksnis salonā virs 90 km/h.
Pakaļējie lukturi neizjaucami, un maksā naudu: D
Varētu uzskatīt par mīnusu diezgan kūtro dabu, bet varbūt tā ir pat labāk. Nav kur jāskrien!
Tas pats par elektroniku- it kā gribas logus, spoguljus, kondicionieri utt, bet tik vecām mašīnām labi ka viņu nav: D
Gadi, gadi!Lai gan klīst baumas, ka volvo rūpnīcā varot vēl pasūtīt sev jaunu 240. volvo. Cik tas maksā- nav ne jausmas: D
Rezumē- ar ko saslimi, ar to jāārstējas. Izdevās īstenot to, ko gribēju, un vīlies neesmu. Interesants ir fakts, ka volvim kā vecam ōpim katru dienu kaut kas kaut kur pačīkst, bet kopā vēl turas: D: D: D. Pie tā tad arī paliksim: D
Bildes iauto galerijā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
dulniem pieder pasaule :)
Prieks,ka vēl ir uz pasaules veco auto cienītāji! Lai labi un vēl tik pat noripo!
laikam arī par savu drapaku būs jāieliek aprsksts:)
lai labi ripo:)
njaa, par savu AMAZONi es vareetu tieshi to pashu uzrakstiit:) tai tikai izskats taads veesturiskaaks, koncepts jau tas pats:)
pzdc....
un tādu auto cītīgi jāmeklē 2 gadus... "diezgan kluss" un "aerodinamiskais troksnis salonā virs 90 km/h" arī labi sapas :)
Bet nu - ka tik ripo :)
Kluss taadaa zinjaa, ka nav plastmasas kam grabeet...Normaala skanjas izolaacija.Motoru pie maziem apgriezieniem vispaar nedzird...
Aerodinamiskais troksnis paraadaas pie 100 km/h lietusreņu un kluca aerodinamikas deelj.
nu,apsveicu :P beidzot taki tiki pie sava 200taa... ;)
bet labaak vajadzeeja ar automaatu njemt, un par kondisku nepateikshu, bet el logi par sliktu nenaaktu - tie peec manas pieredzes arii uz vecaam (+/- 20 gadi ) mashiinaam nebirst...
par bamperi gan,atvaino, murgs pilniigs imho. jo kaads ta tolks no taa bampera, ja mashiina taapat uz srotu? 30 kmh sienaa - tur sitiens ir konkreets. ja auto nedeformeesies ( tipa 12 mm zemuudenju teerauds viscaur), tad nepiespraadzeets drauvers taakaataa pa logu izlidos. piespraadzeets ar ar jostaam juutiigi dabuus imho.
Nekas tur nebuus uz srotu-liela deformaacijas zona prieksaa, iemiiciis brilli, varbuut radiatoru.Tur veel konkreeta balka naak iekspusee.
Pie aatruma 100 km/h tas protams, nestraadaa, bet pie neliela bums imo nekam vairaak par noskraapeetu bamperi nebuus...
Vinjam ir ieskriets tirzaa(pie iepriekseejaa saimnieka)Uz Deglava tilta viens pasaats bij iesluucis pakaljaa.Rezultaataa pasaatam purns nafig, a sitam labi jaaieskataas, lai redzeetu, ka bampers viegli deformeets.