Tad nu seatbelt beidzot aprakstīs savu auto, kas šodien tika ieripināts garažā, bet pirms tam izmesti līkumi, tā teikt, join ride ;).. Tātad šis jau man ir 2. pēc skaita 524 e28, pirmais bija bik labāk aprīkots, taču to nopārdevu, biju vēl skolnieks, taču bija jāgulda, lai būtu kārtīgs.. bet tas jau ir cits stāsts.
Tātad konkrētais ir 87. gada, viens no pēdējiem 524 ar automātisko kārbu un el. logiem +pārējās ekstras protams. Es šim auto LV esmu otrais saimnieks, no Vācijas ievests 03'gadā, lietojusi sieviete, pirms tam arī, it kā. Auto ir servisa grāmata, pēdējais ieraksts tur pie 295000km, 2002. gadā plus vēl tonna ar apzīmogotām lapām par remontiem un apkopēm, tagad nobraukumu rāda 370000km, kam nav pamata neticēt. Par cenu runājot, neko zema 1500e, taču sirds kliedza "Jā" un bija vien jāņem ;), komforts super, ērti velūra sedekļi, salonā kluss(protams, motoru dzirds, bet tā 6stobru dziesma man tik un tā baigi patīk) un plašs, par dinamiku sūdzēties nevar, paātrinās pat ļoti ok, agregāts gana ir jaudīgs-115z. s, 220nm.
+ekonomisks, 8l pilsēta bez problēmām(paša pieredze)
+komforts, plašums, tomēr masīvs auto, īsts tanks.
- pieļauju, būs arvien grūtāk sadabūt detaļas, jo tas tomēr ir rets auto..
+, kas atsver visus mīnusus, man tas auto patīk, kā jau minēju, sirds kliedza "Jā" un savu izvēli nenožēloju un domaju, ka nenožēlošu. Ja godīgi, vēl arvien nespēju iebraukt, kā man tā izdevās, turklāt pavisam nejauši, atrast šitādu eksemplāru.. Protams, ir daži sīki kasjaki, piemēram, rūsa uz kreisā stūra šofera durvīm, taču tas ir viss, ko tagad uz siteinu atceros.
Seatbelt
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man arī patīk dīzeļi,bet nu 20 gadīgu šrotu jau nu sev nepirktu.Pēc manām domām tā ir liekas naudas izmešana(kaut arī kapeiku).Un arī 115 zs par jaudu ir grūti uzskatīt.
izlasi pēdējo plusu!!! a jaudas ir atliku likām, ja jau var audi 2.2 salikt, vienīgi to varēja ar parasto kārbu, automāts drusku kūtrāks.. un 20 gadi nenozīmē šrots, viss atkarīgs no tā, kā mašīna uzturēta, konkrētajam nekas negrab un salonā mazliet skaļāks ir tikai motors, parējais tikpat kluss kā senča 2001. Voyager. Ar ko tad pats pārvietojies?
Pasham ir bijis 524td e28. Komforts tieshaam lielisks pat ar sabeigtu rit. dalju. Diemzeel ieprieksheejais saimnieks manu auto bij tik ljoti pakaavis ka pietruuka speeka atrestaureet liidz galam, naacaas nogruust prom :( Vel tagad patiikama sajuuta ieraugot uz ielas e28... Lai labi ripo!!!!
Pitbulzz, paldies, Tavs ir diezgan līdzīgs stāsts manam ar iepriekšējo 524, tieši tas pats variants, bija taisāms, bet tomēr pārāk pakauts un jāiegulda krietni par daudz, nācās arī nogrūst...
to autors... Tā jau laikam ir,par gaumi nestrīdās.Bet par Tevis teikto,ka saliksi 2,2 Audenieku,tomēr stipri šaubos.Pašam ir divi autiņi-95.gada Terrano1 un 05.gada A6.Abi turbodīzeļi.
ar konkrēto nē, beta ar pirmo bembi vareeja cigaaram mazliet, bet tomēr ielikt.. ;), jo, kad iegriežas turbīna cēliens ir patiešām iespaidīgs..
chalis ka dzerdzigi komenteja parejo biedru autinjus izradas ka pats brauka ar vecu dinozauru....8???? ar tadu tika braukts, un es nesaprotu par ko vinam 8, labi ja kadi 5 un to tas tikaj ekonomiskuma del....par to dizainu labak nemaz nesakt :)))
tieši tā, vecu, bet tam ir sava vērtība un tas ir ļoti labā stāvoklī, dizains ok-oldschool rulee, kā jau teicu, pirku to garīgu apsvērumu dēļ, nevis materiālu, šitie bembji ir ļoti uzticami un droši, pašam ir bijis.. komforta ziņā, labāks par kaut kādu tur "cigāru", ar kuru 3 dienas atpakaļ pabraucu. uzturēšu šo auto maximāli labā stāvoklī un nobraukšu gana ilgi, tā ka nevajag pēc gada vien spriest par kvalitāti. Bet derdzīgi izteicies esmu par 90' 750Il, kas tiešām ir bezjēdžigs draņķis un vēl pāris lauku tuninga eksemplāriem un tiešām šrota cienīgiem auto, jau pēc bildes vien, cik tad Tu gribi, lai lieku par auto, kam vienīgie defektiņi ir dažas sievietes radītās švīkas, pārējais ir ideāls.. bet par šito vēl var diskutēt vēl un vēl ;)
Respekts tiem, kuri ciinaas ar gadiem, un nebaidaas braukt ar vecu, bet auto.
Nevis lietot širporteba meeslus un sponsoreet liizinga kompaanijas;)
nestasti peksteljus, tu ar shito 100gadus 2.2 pieccilindru audi neizdariitu. man chomam ir shitads pats tikai E34 virsbuve. iet jau iet, bet nevajag paarspiileet.
gluži manas domas par līzingiem utt.. bet cigāram kā minimums turētu līdz(manualka).. katrā ziņā, šādu auto ņēmu dēļ komforta, drošības sajūtas un labā stāvokļa, skaidrs, ka ne jau lai skrietu, jo normālai un pat dinamiskai braukšanai šitam ir atliku likām iekšā. galu galā, tāda bembis kļūst jau par eksotiku, arvien retāk nākas redzēt e28 smuku un spīdīgu, musari jau vēl brauc diezgan bieži..
He, He drosiba.............6 airbagi, siksnu spriegotajs, apdares materiali piemekleti, lai netraumetu, isofix....ta var skaitit bez gala. Cepuri nost tiem veciem, kas ne tikai ciena vecos auto, bet ari sataisa tos drosus - tikai tad tas auto sanaks dargaks neka jauns. Piem. vacija darba kolegis sadi ampelejas iegustot mazakus gada nodoklus.
Lai labi ripo...........he, he dros auto........he, he
un kāda vaina, ja vecs auto ir vecs auto, bet tomēr kā jauns, es domāju, ka tas ir pat labāk.. ;) es braucu ar auto nevis gadu, par to drošību nevajag ironizēt, protams, tam nav nekādas elektroniskās drošības sistēmas, taču auto ir masīvs, diezin vai kaut kādā Citroen c2 vai Focusā spilveni glābs no statņa bleķa ieduršanās acī. bez tam ir galvenais-drošibas josta:p, bez tās nav tolks Taviem uzskaitītajiem 6SRS utml..
Labi labi saprataam seatbelt, kad nopirksi nakamo tds traktoru, tad tas liksies vel labaaks. neiespringsti, shis auto ir vecs un jau sen neatbilst nekaadiem musdienu standartiem ne droshiibaa ne dizainaa. papriecaasies un pabrauksi gadinju un tad jau pirksi labaaku. :)
TDS varēju arī tagad paņemt, taču e34 dizains man nemaz tā nepiedur, un vēl tiem ir ļoti dārgi elektro degv. sūkņi, kas bieži brūk.. po, ka šitam dizains neatbilst, man tas patīk, bet šitāds ar savu masu vien ir drošāks par kaut kādu fiestu+komforts arī, uzmaukšu vēl spolieri kādu, būs uļots vispār, a bet jaunu var paspēt vienmēr nopirkt, tur nekādus skilus nevajag..:)
Nu shaads auto vaardam dizains atbilst vairaak nekaa jaunie opelfordi u.c. kuri izskatas visi vienaadi, pat marku nevar noteikt...
ja var dabuut veel kaut kur tik forsu kaarbu, kaa sitaa izskataas, un kas nav nojaata - tas ir tiesaam kaut kas!!!
suuraa nostalgjija paraava...tiku braucis ar sitaas kaarbas autinjiem kopaa ar 4 gb - 520i, 525e, 535, 535...un lai vai kas bet kaa tad veel bija nostraadaats, taa vairs nevienam peec tam nav. saliidzinosi naakamai paaudzei daudz vairaak kas jau ar plastmasu aizstaats. Kaa nekaa beidzamais gads, kad bija sitie autini ar bamperiem.
un visvairaak prieks ir redzeet ka tik veci eksemplaari joprojaam brauc un ir uztureeti...nu, tas ir kaa labs kino..:))