Jau pāris gadus vizinos ar V6 3.0 benzīna modeli.
Kā jau pienākas 1992 gada autiņam - ar 5durvīm
Kārba - manuālā, 5 robi
Bremzes - disku, gan priekšā gan pakaļā
Visādi elektropribambasi (logi, spoguļi, kruīzkontrole) - kā jau variantam ar 3.0 V6 (dīzeļiem un mazajam 2,4 benzīnam visādu elektrolietu ir mazāk)
No lieliem remontiem - nācās nomainīt radiatoru (salodēšana palīdzēja uz nedēļu - apnika laistīties ar dzesēšanas škidrumu), samainītas priekšas piekaras bukses (nevajadzēja, nomainītas tikai profilaksei), visi amortiņi pārlikti uz KYB 55 sērijas gāzeniekiem + pakaļējās atsperes uzliktas no Jeep Cherokee priekšājām - garākas un cietākas par orģinālu.
Motors nav sagādājis nekādu pārsteigumu, arī visas elektrolietas strādā, tik kādu laiku jau sajūga izspiedējgultnis uzprasās uz maiņu - visu laiku atlieku jo jāceļ nost kārba kas nav īpaši viegla : )
Pagājušā ziemā pie -34 leca ideāli, bet lai ātrāk iesiltu nācās aizbāzt kartonu pirms radiatora - jāmaina termostats bet slinkums.. Toties vasarā temperatūru tur konstantu - nepārkarst nekad, pat braukājot pa kalniem (Horvātijā).
Pamatā braukāju brīvdienās uz laukiem un dažādos ceļojumos ap Latviju - pārgājamība ideāla, ietilpība priekš 4 cilvēku ilgākiem braucieniem ļoti OK.
Priecē ka pakaļējā sēdeklī sēdošie nav apdalīti - vietas pietiek. Tas ir svarīgi rullējot lielākus gabalus.
Izbraucieni pa pārplūdušām stigām un pār nelielām upītēm izdodas bez iespringuma - tik pašam ar galvu jādomā.
Rezerves daļas - ja negrib čakarēties ar biežu maiņu labāk pirkt orģinālās, tiesa - pa Latvijas dīleru prasītām cenām ātri var bankrotēt, toties ir jāzin viena viltība - auto ir 1:1 vienāds ar ASV tirgoto modeli PATHFINDER attiecīgā gada! Tātad - daļas var ērti iegādāt iekš e- bay vai pasūtīt no USA veikaliem. Turklāt dažādas "tuning" lietas ar var dabūt - poliuretāna bukšu komplektus, pastiprinātās atperes utt. par ļoti normālām cenām.
Degvielas patēriņš - pa šoseju ap 10,5l, pilsētā -15l. Vidējais man sanāk ap 12. Pie šobrīdējām degvielas cenām - nav maz. Problēmu var mazināt uzstādot gāzes iekārtu (diemžēl normāli strādājot tikai inžektoru variants - redzēšu, uzliks pēc pāris nedēļām) Toties ar gāzi izmaksas uz 100 km kā dīzeļgolfam : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Norm apraksts, bet nu ja 3.0 V6 dzinejam uzstadit gazi tad tas izmaksas jau nu noteikti nebus ka Dizel golfam :)))
izmaksas jau nu tok kā minimums benzīngolfam :p, bet man Terrano kaut kā ne pārāk, mans domas protams, jo braucis un mēģinājis neesmu pats..
Ja bildē ir Tavs džips,tad neizprotu jēgu mainīt atsperes-viņš ir galīgi nosēdies. Man arī ir tāds ,tikai dīzelis un ar normālu ķengurnieku un sliekšņiem,bet piecatā braucot un ar pilnu bagāžnieku viņš tā nesēž,un man ir oriģinālās atsperes.
Tās vēl ir vecās atsperes(12gadus vecas) kopā ar līdz griestiem piekrautu bagāžnieku un 5cilv+5velo pēc 2500km.
A visādi sliekšņi mašīnu diezko neitekmē - tie sver jūtami mazāk kā pilna benzīnbāka.
to GG...Tad skaidrs,bet par sliekšņiem nebiju domājis kā svaru,bet gan,ka labāk izskatās un vieglāk iekāpt-izkāpt.
Man ar šiem sliekšniem pietiek lai būtu kur domkratu kabināt (tur mierīgi - galugalā vāciešu Cobra SOR ražojums). Iekāpt aizmugurē tāpat ir gana neērti, sliekšni nepalīdzēs. A ķengurnieku nelieku - tas var sagādāt liekas problēmas pa ārzemēm braukājot.
Labs rīks, tikai mīl rūsēt. Negatīvi, ka defaultā nāk nokarināts ar plastmasām. Tās var traucēt, ja brauc nopietnākā bezceļā.
Skatos, ja Tev tādi paši amortiņi kā manējam stāv virsū... :-) Un arī sajūga gultnis un termostats prasās uz nomaiņu...
Problēma, ka iekš LV detaļas nav brīvi pieejamas un ja ir, tad nākas rēķināties ar maksimāli sadārdzinātiem dzelžiem, ko pasūta no LT. Vismaz ar radiatoru un izpūtēju man tā bija. Radiatoru pasūtīju iekš interneta, bet izpūtēju man vienkārši uztaisīja Berģos servisā. Viņiem ir visi parametri uz terrano I, tā kā nekādu problēmu.
Visādi citādi labs rīks. Priecē tas, ka ir cietais rāmis. Max.grieze ir pie 2.400 rpm. Motorīts nav no jaudīgākajiem attiecībā uz kubatūru, bet griezes moments priecē.
Radiatoru bez kādām problēmām iepirku iekš Grosauto pa 105Ls vienas dienas laikā. Tik pēc pāris dienām atradu vietu kur būtu dabūjis pa 70Ls bet ar 2 nedēļu gaidīšanu.
Amortiņus visnormālāk pirkt leituviešu kantora TANAGRA Rīgas filiālē - no Viļnas atveda 2 dienās par cenu daudz labāku kā Autofavorīts turklāt ātrāk. Ja grib lētāk - Monroe Adveture maksā 2x mazāk par KYB 55.
Visādi piekares sīkumi - ja vajag ātri un pa lēto - ADBaltic lētās daļas, ja vajag labi - orģināls no Maskavas vai USA.
Tā tas radiators iekš LV maksā. Bet tobrīd nodarbojos ar santīmpi*anu un arī liku virsū pats. Nejutu vēlmi maksāt n-tajiem starpniekiem. Pie tam, tajā brīdī man visās vietās lika gaidīt divas nedēļas un cenu noteica 120. Laikam izskatījos pēc aļņa... :-(
to GG... Klau,kāds Tev ir reālais benčas patēriņš?? Vnk pats kādu brīdi domāju par benzīnnieku,bet pēkšņi radās iespēja paņemt maz nobrauktu 95.gada dīzeli .Žēloties nevaru-ja pa šosi un līdz 100,tad var izvilkt ar 7,5-8,5,ja pa pilnīgiem bezceļiem,tad pie 20.
Benzīna patēriņš - nu tāds arī ir kā rakstīju. Pa šoseju 10 - 10,5l, pilsētā 15. vidējais man sanāk 12. Vispār dīzelim zem 8 pa šoseju ir ļoti labs rezultāts.
Vispār bezceļos uz patēriņu neskatos - brauc kamēr izbrauc. Tā ka par bezceļiem nezinu.
1995 gada dīzelis - tad jau ar jauno apaļo paneli - forši :)
to GG... Tie 7,5-8,5 uz simta protams ir bez ieslēgta priekšējā tilta. Bet par bezceļiem tā vairāk patestēju sākumā kad nopirku-iet labi,bet arī ēd,lai gan ko tur gribēt. Ar šo esmu nobraucis tikai ap 20t-pagaidām sūdzību var teikt,ka nav.