Sveiki! Te būs konkrēts PALAGS Jums lasīšanai.
Kādus pāris mēnešus atpakaļ droši vien ievērojāt topiku par jauna auto izvēli... Nu lūk – esmu iegādājies savu auto.
Katrs savu auto izvēlas pēc saviem ieskatiem un pieredzes - pāris gadus lietoju asaku - pats remontēju rūpējos. Labs auto, tikai rūsē un citi satiksmes dalībnieki kāpj uz galvas. Tad iegādājos lielisku 5 bembi - labs auto, bauda braukt - cik ātri nopirku, tik ātri nozaga. Īsi sakot pietiek remontēt vecus auto, čakarēties, tērēt naudu un laiku servisos, kur kāds debīls vecis mēģina tevi apčakarēt.
Tātad:
Citroen C3, 1,4 HDi (50 kW at 4,000 rpm offering torque of 150 Nm at 1,750 rpm), Top speed (km/h) - 163.
###Iegāde###
Bija skaidrs, ka jāpērk pavisam jauns auto. Aplūkoju dažādu auto ražotāju piedāvājumus. Kritēriji - piemērota cena un aprīkojums, dīzelis. Tikai ne žopelis, fords. Fabia kaut kā nepatika vizuāli, octavia likās par dārgu. Taču ieparikās mazliet atšķirīgs un pozitīvs auto - Citroen c3. Kļūdu izdarīju tanī, ka pārdebu veco auto un tikai tad pasūtīju jauno auto. Tātad 2 mēneši man bija jāgaida jaunais auto. Pēc konkrētas čakarēšanās ar Veho bija pagājuši NIEKA 3 mēneši un es beidzot iekāpu jaunajā auto.
###Aprīkojums###
Elektrisks stūres pastiprinātājs ar mainīgu slodzi, 2 priekšējie drošības spilveni, Avārijas signāla ieslēgšanās straujas bremzēšanas gadījumā, Regulējams stūres augstums un dziļums, Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana, Tahometrs un digitālais spidometrs, Ventilējams cimdu nodalījums, Galvas balsti visiem sēdekļiem, Pastāvīgas tuvās gaismas, Priekšējo lukturu augstuma regulēšana, Imobilaizers, Pilna izmēra reserves ritenis, Riepas Michelin 165/70 R14, 2 sānu drošības spilveni, Dzinēja aizsargs, Priekšējo logu elektriskie pacēlāji, Aizmugurējā stikla apsildīšana un tīrītājs, Brīdinošs signāls par ieprogrammētā ātruma pārsniegšanu, Centrālā atslēga ar distances vadību, Salona ventilācijas gaisa filtrs, ABS ar EBA, SX Elektriski apsildāmi sānu spoguļi, Apsildāmi priekšējie sēdekļi, Samta salona apšuvums, Elkoņbalsti priekšējiem un galvas balsti aizmugurējiem sēdekļiem, Vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana, Elektriski regulējami sānu spoguļi, Radio ar CD atskaņotāju un vadību pie stūres, Kondicionieris ar klimata kontroli, Metāliskā krāsa, Elektriska tonēta stikla lūka ar žalūziju, Signalizācija Skybrake S20N.
Aprīkojums mani pilnīgi apmierina un ir OK - itkā nekas tāds netrūkst. Nedaudz kaitina lietus sensors(tagad jau esmu pieradis). Forši ir tas, ka uzsākot braukt visas durvis pašas aizslēdzas. Patīk digitālais spidometrs un kompis, kurš uzrāda nobraukto distanci, vid. degvielas patēriņu utt...
###Dzinējs###
Jau pērkot apzinājos, ka neko dižu no tā dzinēja nesagaidīt. Bet ir OK- ej. Protams, nevar salīdzināt ar manu iepriekšējo auto (325i - attiecīgi 192hp)... Bet bauda ir degvielas partēriņš, dzinēja apkopes biežums (Kā noskaidroju Veho servisā - dzinēja apkope jāveic ik pēc 20 t. km, zobsiksna ~ virs 200 t. km - tā ir rakstīts grāmatiņā).
Turbīna sāk strādāt ap 1700-1800 un tad dzinējs arī sasniedz augstāko griezes momentu... Kaitina, ka pārslēdzot ātrumus dzinējam krīt jauda - attiecīgi turbīnas apgriezieni krītas... Speciāli dzinēju nelaužu un virs 3500 arī negriežu - nav arī būtiskas jēgas.
###Apdare###
Jā kāds kaut ko tirš par to, ka citroen grab salons - lai pabrauc ar šo auto. Nekas īpaši negrab - nu reizēm lūkas plastmasas detaļas. Jā, apdare vietām ir diezgan vienkārša, pat teiktu elementāra... Toties tas ir jauns auto, nevis piesmēķēts, 100 reizes tīrīts salons, kurā sēdējis tusns vācieties.
Baigi patīk stikla elektroniski vadāma tonēta stikla lūka ar žalūziju. Ir vērts ņemt - tas auto kļūst pavisam savādāks! : ) : ) : )
###Gaitas īpašības###
Vadāmība ir viegla - pedāļi ir mīksti un stūre arī griežas viegli. Atšķirībā no citiem kopmaktklases auto, manuprāt, C3 piekare ir mīkstāka. Vadāmība ir droša un pārliecinoša arī ar ātrumu 140-150 km/h. Virs 140 km/h sākas zāģēšana ar dzinēju, paātrinājums arī vairs īpaši nav jūtams, pieaug degvielas patēriņš.
Šobrīd esmu nobraucis ap 9000 km. Vidējais degvielas patēriņš ir 4,9 l – tas ir ar visu kondicionieri, sastrēgumiem un ceļojumiem pa Latvju. Pa pilsētu varētu būt kādi 5,2 l. Baigais santīm**** uz šosejas varētu izspiest arī 2,5-3 l, bet tad vajag „pareizi” braukt (ieskrieties/ripināt/ieskrieties/ripināt).
Excell tabulā arī uzskaitu gan degvielu, gan veiktos remonta darbus un pamatinformāciju par auto.
Mīnusi ir noteikti mazāk:
- zems auto (uzmanies no borģurām);
- nepietiekama jauda;
- Reizēm par maz vietas, bet ikdienā praktiski nejūt.
Plusi:
+ smuks dizains;
+ labs aprīkojums;
+ ekonomisks dīzelis;
+ jauns auto! : )
P. S. Ir patīkami braukt ar šo auto un sasmaidīties ar citiem Citroen īpašniekiem! : )
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labojums - dzinēja apkope ik pēc 30 tkm.
Man arī nobraukti 9 tūkstoši km - ar jaudas ziņā ļoti tuvo Opel-Meriva 1,3 CDTI. Ja neskaita pirmo tūkstoti km, kura laikā degvielas patēriņš bija būtiski augstāks, tad vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir 5,1 litrs uz 100 km - ar visu kondicionieri (vienu trešdaļu braucot pa pilsētu, divas trešdaļas pa šoseju).
Njaa....
Es kā C3 lietotājs (tagad gan vairāk Picasso lietotājs) arī varu teikt tikai atzinīgus vārdus par šo auto. Konkrētais dzinējs ir patiešām ļoti ekonomisks. Arī auto izskats ir pilnīgi citāds nekā ierasts ikdienā redzēt, skatoteis uz jauniem Ford, Toyota, Mazda, uc.
Par to sasmaidīšanos ar citiem Citroen vadītājiem ir pilnīga taisnība. Vienmēr, kad krustojumā blakus apstājas C3, tad 99% gadījumos abi apmaināmies ar smaidiem vai rokas mājieniem.
Pats Ksnepu uz ielas braucam redzēju tikai vienu reizi. Viņš mani arī!!!
Tev, Ksnep, novēlu, lai tavs C3 ripo tikpat labi kā līdz šim!!!
p.s. un uzmanies no bordjūrām, it sevišķi pie Spices!
ja jau jauns tad cenu ar vareeji pateikt
Viss jau labi, bet uzmaniisaanas no apmaleem ir viena besiiga lieta. Es izveelejoos jauno Fokusu un esmu pat ljoti apmierinats - auto augsts, visas ekstras Ghia verisija, kvalitate ir ljoti pat ok!
Negrab jau parasti neviens jauns auto, viss sakas peec 100 000 km :)
Lai labi ripa:))
He hEEEEE
Edzulim zjaba saaka mociit, kad ieraudziija kaac degvielas pateerinjsh, bet gan jau peec shitaa posta buus atpakalj un breeks, ka kaartiigiem viiriem ar olaam 20 l/100km pilseetaa ir likums, visi paareejie jaadelee santiimus.
Man ir vienalga - 5 vai 20 pa pilsētu tādēļ varat beidzot izbeigt man to pieminēt. Es ar tādu auto nekad mūžā nebrauktu lai tur kaut 0l patēriņš
Lai nu slavee kaa grib, bet shis ir TIZLS auto. Vnk taburtete ar riteniem, nobrauc lidz lizinga beigaam un griez luuznos! No soul!!!
Pitbullz
Tu sākumā iekāp un izbrauc, bet pēc tam izsaki viedokli.
Protams, C3 nav vienas klases auto ar tavu S70 (no galerijas tā var spriest), līdz ar to arī braukšanas sajūtas ir pilnīgi savādākas.
Jāsaka gan arī, ka S70 jau nu arī nekad nav bijis kulta auto, lai arī ir pietiekoši uzticams, drošs un ērts.
Pēc tavas teorijas sanāk, ka puse Eiropas brauc ar tādām taburetēm kā C3, Getz, 206,307, Megane, utt.
Cena mazliet "kož" ~14690eur (tas bija ar nelielu atlaidi).. Protams pa šādu naudu var iegādātie vidējas klases brenda auto - bet tas ir cits stāsts, citi faktori, citas izmaksas, patēriņš, remonti, zagļi, apdrošināšana, lietots utt...
Katram savs auto mīļāks - tas būtu muļķīgi tagad katram klārēm un gruzīt kādu auto ir jāpērk (izņēmums ir edzulis).
Par to "No soul" - zini ir dvēsele - to veido cilvēki, kas brauc ar šo auto, kuriem tas patīk. Ja reiz krustojumā es aptājos un blakus esošā C3 īpašnieki saskatās un pasmaida - tas ir forši. Cilvēki iet garām un paskatās uz šo auto - viņiem tas patīk. Vecajai citroen "pīlei" taču ir nosacīta aura... :D :D :D
P.S. Mani draugi ir teikuši tikai atzinīgus vārdus - neviens tādēļ nav saskābis. Vakar labs draugs arī iegādājās jaunu auto (sākotnēji arī vēlējās ņemt citroenu).
to Nomiks
Taisniiba arii Volvo nav nekaads AMG vai M3, bet tam nenoliedzami ir sava seja, savs raksturs. Esmu braucis gan ar Megani, gan Getzu, gan Corollu un man shie visi auto likaas pilniigi vienaadi, ja nebuutu uz stuures firmasziime neatshkirtu. Viss pilniigi vienaads, standartizeets. Negribeetos lai Latvija nonaak liidz Briseles liimenim kur visi brauc savos sudrabpeleekajos mazauto, staigaa peleekos uzvalkos... depresiiva ainava.
Tas tik mans personiigais viedoklis, mosh ar gadiem kluushu praatiigaaks:)
~Tikai ne žopelis, fords.~
ha ha ha, tu tiesam braucot ar savu citron burbuli esi juties paraks par viniem?! :DD
Nu tad suminaac ar pirmo JAUNA auto iegaadi . Kaadreiz jau ir jaasaak braukt ar JAUNU auto . Lai Teu labi braucaas .
Es tā skatos, ka Ksneps nobraukuma ziņā mani tagad apdzen, jo man šobrīd uz skaitītāja ir 9222 km. 7.septembrī svinēšu sava auto pusgada jubileju.
Jauns auto - tas vien jau ir MEGA pluss :)
Apsveicu, katram novēlot reiz tikt pie pilnīgi jauna braucamā!
Nomik, tieši tā, puse Eiropas brauc ar taburetēm! ;) It īpaši Pegiju 206 pircēji + tie, kas uzķeras uz 207 āķa kur reklāmā sludina par spēcīgajiem un ekonomiskajiem dzinējiem, kas patiesībā ir no 206 laikiem un jau tad skaitījās vēsturiski :D ghgh, pēdējā autobildā ir par vienu citu tabureti - pegijs 307, iesaku palasīt. Vzinim jau ir tāds kauns, ka viņš te nemaz nerādās :D
Edzuli - a davai beidz... Baigā māka nopirkt lietotu mega krutu auto un pēc tam tiek lietots tikai labi ja brīvdienās un tolka nekāda(es ļoti labi zinu kā tas ir - manam draugam ir audi S4. Nezkapēc tad kad ir jābrauc kaut kur mēs braucam ar manu auto). Mana izvēlētā auto iegādes cena ir līdzīga ar visādiem krutiem auto (whatever: audi S vai BMW 5;7 lielmotoram ar visādām ekstrām uttt), bet manā gadījumā tā būtu konkrēta izšķērdība lietot šādu auto - gan remontu izmaksu ziņa(kuras ir lielākas nekā mani līzinga maksājumi - saku no pieredzes), gan noziedzības ziņā (mēģinātu nozagt, apzagt, izzagt radio utt), gan bezjēdzīgā degvielas patēriņā braukājot uz darbu, stāvot Rīgas sastrēgumos vai braukājot ceļojumos.
P.S. ZB! Ja kādam nav kur likt savu žulti - tad meklējiet citu vietu...
P.P.S. Man ir vēl n-tie pamatojumi savai izvēlei - tikai neredzu jēgu kādai šaurajai pierītei to visu atkal un atkal vārīties.
Es nostāšos Ksnepa pusē. Man Opel-Merivai 1,3 CDTI tagad vidēji mēnesī sanāk tērēt par dīzeļdegvielu 49 latus, bet, ja būtu saglabājis Volkswagen-vento VR6 ar automātisko ātrumkārbu - tad būtu jātērē 102 latus.
OOO jaaa, citrons, krutaks par fordu vai opeli... manas sandales smejas!
mjaaa... uz fordu sis neesot pat virsuu skatiijies. Smiekliigs cilveecins
Ksnep, velti cepies :) Un joprojām uzskatu, ka pirkt ko tādu ir izšķērdība. Čoms uz savu C2 vērtībā ir zaudējis vairāk nekā es pēdējos gados esmu salicis savos auto. Pēdējo auto pat pamanījos pārdot dārgāk nekā nopirku. Tagad nopirku tādu kur gadu toč nebūs jāliek un tajā pašā laikā vērtība nekritīsies. Katram savs - vienam taburete kas iet uz gaisu, citam auto, kas sniedz baudu. BTW, nevienam nevajag Citroen C2 VTS ar 10.000km noskrējienu??? Čoms tirgo un ņems lielu, vecu (šī gadsimta) BMW vietā ar V8 motoru :D
Apsveicu ar jauna auto iegādi! Tomēr, ja tā padomā, 15 000 eiro naudiņas, mjā, nav maz par tādas klases auto...Droši vien būtu pielicis vēl 1...2k eiro un iepirktu kādu trīsgadīgu Toyota Avensis (turbodīzeli ar visnotaļ pieklājīgu komplektāciju).Nu, bet tās ir manas pārdomas par tēmu...
Kā man patīk skaudīgie latvieši :D
Paši brauc ar šrotiem un tik tirš :D
->Master D
Varētu padomāt, ka pats brauc ar super duper mega auto:)