Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A6 1,9 TDi 1999 Novērtējums: 8
Taatad.
Audi A6, 1,9 tdi diizeliitis, sedans, 5 aatrumu manuaalaa kaarba.
Apriikojums minimaalais nepiecieshamais: divjoslu klima, ar ventilaacijas izvadu uz aizmugureejiem seedekliem;
dzilumaa un augstumaa reguleejama stuure;
elektriskie seedekli bez apsildes priekshaa;
4 elektriskie logi;
ksenons taalajaam gaismaam;
Abs;
Originaalais Blaupunkt ar 10 cd mainiitaaju;
un protams stuures pastiprinaataajs : )

Auto attiista 110 zs pie 4500 rpm, un laikam 223 Nm, no kuriem 90% ir pieejami pie 2000 rpm.
Reziimaa 30% pilseeta, 70% straase ar 70 litru baaku var nobraukt ap 1300 km, pa soseju braucot ap 110-120 kmh, ar peec vajadziibas iesleegtu klimu.
Salons kluss, tomeer diizeli dzird, bet praktiski trokshnju liimenis nekad nesasniedz trauceejoshu liimeni.
Ceeliens paraadaas pie 2000 rpm, un ir konstants liidz 4000 rpm, peec kuriem pazuud veeleeshnaas griezt dzineeju taalaak, jo tas paliek diezgan skaljsh, un turpmaakais ceelins ir nosaciits. Tomeer ar sho praktiski izmantojamo apgriezienu diapazonu pilniibaa pietiek, jo visi paarnesumi, iznemot pirmo, ir looooti gari:
50 kmh.....4 robs.....1100 rpm,
120 kmh.....5 robs.....2500 rpm,
195 kmh.....5 robs......4000 rpm.
Turbiinas saspiestais gaiss tiek nodots dzineejam pie 2000 rpm.
Shii nu ir taa mashiina, kura jaakustina uz priekshu ar griezes momentu, nevis zs.
Mashiinas atsperojums ir miiksts, pilniiga komforta zona, kas prasa liidzenu asfaltu, pie maziem aatrumiem uz cela neliidzenumiem liek maniit ar shuupuushanos, kas nav noveeroja pie aatruma virs 80 kmh.
Braushanaa straujaakaas viraazaas savu ietekmi liek maniit pamatiigaa pashmasa.... ap 1500 km, gaazes pedaala atlaishana pagriezienaa strauji palielina pagrieshanaas raadiusu, taa kaa pedaalis ir jaatur piespiests liikumos.
Kompliceetaa piekare dara savu darbu labi, tomeer pie straujaakaam viraazam liek loti skaidri maniit uz savu iespeeju robezu.
Salona ir plash un labi paardomaats, netruukst siikkabatu, atvilkniishu un glaazju tureetaaju.

Iiss kopsavilkums:
Plusi:
degvielas pateerinsh;
rezerves dalu pieejamiiba,
eerts salons,
elastiigs un kluss dzineejs;
vadaamiiba lielos aatrumos un sapraatiigaas viraazaas;
labas bremzes;
Kluss salons;
Laba klimas vadiiba.

Miinusi:
rezerves dalu cenas.

Rezumee: izdevies, skaists gimenes sedans, lieliski piemeeroots taaliem paarbraucieniem un ikdienas lietoshanai.

Audi ir Audi.... jeb kaa saka vieteejie.... cars are from Germany



 
mincis @ 25.septembris 2006 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 26.septembris 2006 7:21
0 0 Atbildēt

nebiju domājis, ka shitai visai smagajai bundzhai pietiek ar 1.9TDI.. buutu panjeemis 2.5TDI, varētu remontēt motoru, vienīgi 6podu dīzelis patīkamāk rūc, varētu teikt, ka esi izvēlējies zelta vidus ceļu.. jebkurā gadījumā, veiksmi lietošanā!

Sikspārnis 26.septembris 2006 10:17
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka apaļais ir stipri smagāks palicis nekā iepriekšējais modelis kantainais A6. Jo Manam A6 Avantam ar 2.5 TDI pašmasa ir 1585 kg

es 26.septembris 2006 15:03
0 0 Atbildēt

Ko tad ir naacies labot?

mincis 26.septembris 2006 22:35
0 0 Atbildēt

No laboshanas tekoshie tikai:
Pusass gumija....16e, jaamocaas, jaanem tjagas nost, lai granaatu izvilktu,
ella+ filtrs attieciigi 35e+12e,
salona gaisa filtrs 12e,
gaisa filtrs 13e.
Nopirkaas ar svaigi mainiitu zobsiksnu un agregaatu siknu un bremzju uzlikaam.
Plus...2 jaunas riepas...150e.
Laikam buus veel jaanobriest nomainiit bremzju skidrumu un degvielas filtru, tipa jaasaudzee suuknis :)
Ir protams arii viena shaise....prieksheejaa bamperii ir masiivs alumiija L profils, kas ar sitienu punktaa tuuliit aiz numura ziimes ir gandriiz paarlauzts....pat nezinu ko dariit.
Lajudis runaa, ka ar to profilu ir sasieti lanzjeri kopaa, bet skatoties no apakshas izskataas, ka tie ir sasieti ar radiatora apaksheejo uudens cauruli.
Un sarp citu...kaada ir shim auto normaala darba tosola un ellas t*?
mincis

mincis 26.septembris 2006 22:42
0 0 Atbildēt

Attieciibaa uz motora izveeli.....nekaada rakete nav, simts kaadas 12,5 sekundes...bet...shis nav sprinta auto....paatrinaajumi.....15-50 ar 2.a., 40-70...ar 3a, 70...110 ar 4a, 110-150 ar 5a ir looti labi....taapeec, jau teicu, kasu braukshanu ar sho motoru nosaka saliidzinoshi augstais griezes moments. No 2000 liidz 4000 rpm ceeliens ir konstanti looti labs. Mazliet jaapieshaujas tureet pareizajaa apgriezienu diapazonaa.
1,9 tdi ir tieshaam zelta viduscels, labs viduscels.
Pirms shaa man bija 2,8 Q 1991 C4.....taa protams bija mazliet savaadaaka mashiina :)))

Crack 27.septembris 2006 0:58
0 0 Atbildēt

Rushaa (Rush), tada laucinieku pilseetele Dublinas piekaajee, tur ir divi "spicie" latvieshi. Viens brauc ar BMW e38 , otrs brauc ar Lexus IS200. Abi auto registreeti LV. Viens no vinjiem kapostus pleesh tiirumaa, otrs fermaa shancee. Bet abi dala dziivokli ar veel 15 cilveekiem un, maybe, gulj uz griidas. Tad kur ir jeega? Kur dziives veertiibas? Cerams ,ka shitam puikam iet labaak. :)

mincis 27.septembris 2006 10:36
0 0 Atbildēt

Nu re. Saakaas. Es nedziivoju Dublinaa,un maaju dalu tikai ar savu gimeni, un kaapostus nepleeshu. Un viss man ir super :)

juriz 27.septembris 2006 13:43
0 0 Atbildēt

Bet tas teksts, pa briešanu uz bremžu eļļas maiņu un degvielas filtru izkluasās tā, it kā piķis vairs nav, viss jau ir atdots. Tāpat par to lonžeronu, gaidīsi, kamēr tas auto sadalās uz pusēm? Tam jau arī laikam vairs nauda nav?
Vācijā tagad cilvēki palikuši pavisam prā'tigi, t.i., ja viņam tas auto nav galīgi sasists vai tml. tad citu nemeklē, ka rezultātā uz mūsu pusi nāk tikai lūžņi.

mincis 27.septembris 2006 15:12
0 0 Atbildēt

Nuu, re atkal panesaas....viss atdots....nee, veciit. Man ir gimene un beerns, un ir citas briivaa laika izmantoshanas metodes, nekaa profilaksee labojot ejoshas lietas. Cik biezji, Jurizz tu maini degvielas filtru,a? Un bremzju skidrumu, ja taa kraasa ir ok un liimenis ok?
Un....es neesmu LV, bet Irl...rezultaataa sheit nav mashiinu, kas dziitas no Vaacijas, ja nu tikai no Japaanas un tad paarsvaraa augstas kvalitaates skrienamie aparaati.
Un...Lonzeriem nav ne vainas, jo jameejie nav sasieti tikai kopaa ar buferi, un profils ir aizlauzts, ne paarlauzts vispaar

bitner 28.septembris 2006 1:09
0 0 Atbildēt

Crack izlasiju tavu komentu un ilgi reecu ar E38 brauku un pac kapostus shkjuree :DDD mja cilveki pedeja laika loti ietekmejas no filmam par gangsteriem :DDD
Par A6 musu gimene tads ir, ari ar 1.9TDi , labs auto neko nevaru teikt sliktu, vieniga vaja vieta ta ir piekare latvijas celjos, Irija jau ar to diez vai bus problemas :)

deadtet 28.septembris 2006 1:27
0 0 Atbildēt

Sluux garais a ksenons kur taalajos gadiijies?
Parasti jau tuvie ksenons taalie xalogens,jeb tuvie un taalie ksenons.
Varu teikt tik vienu latvijaa pa to cenu nenojaatu nedabuusi.

Crack 28.septembris 2006 2:12
0 0 Atbildēt

To bitner:

taa ir visistaakaa patiesiiba. Un nau jie tie abi vieniigie eksemplaari. Ir veel vienam fermas latvieshu ziimulim Chrysler Sebring (vai Stratus) Convertible. Briivdienas brauc ar nolaistu jumtu, a uz darbu braucot viss aizveerts, droshi vien lai suuda smaka nenaaktu laukaa no auto un citi neredzeetu glauno darba ancuku :). Leishi un polji ir veel reeciigaki. Tiem topaa lielmotoraini limo. Audi A8 , BMW e38 utt. Viens polis ar taads katru riitu pie sava darba ofisa (lasiit Tiirums) nomet savu A8, pats taads sashnjurcis netiirs, peec skata bomzis. Tajaa pashaa tiirumaa veel viens leitis straada, brauc ar Pontiac Firebird 90'to gadu beigu modeli un veel dazhi spicie. Vispaar jau ,ja IRL uz ielas redzi dargu lielu lieldzineeja auto tam visticamaak nebuus Irijas numurs, driizaak jau leishu vai latvieshu. Leishi vispar kriit galeejiibas. Cits pamanas ar A8 atvilkties uz IRL,cits atkal ar veco cigaru (audi 100) veel ar vecajaam ruchkaam, vai Ford Escort (kantaino), vai vispaar ar ko veel vecaaku un drausmigaku. Letinji daudzi ar Audi ziepjutraukiem sabraukushi. IRL tas bija nevaajsh retms. Tgad ja uz ielas redzi ziepjutrauku, tam 99% buus LV numuri.

Sikspārnis 28.septembris 2006 13:19
0 0 Atbildēt

> Crack. Ar kādiem tad vietējie Īrijā brauc, ja Tu saki ka ar ziepju traukiem nebrauc?

Crack 28.septembris 2006 15:47
0 0 Atbildēt

vieteejiem lielaa ciejaa ir Skodas , Renault (peedejaas Meganes, Lagunas) , ljoti populaars sheit ir Citroen, FIAT. Tad seko Peugeot un visaadi japanji, arii taadi kurus LV neredzeet. Vaacu auto sheit ir, bet stipri retaak, jo tie ir daargaaki, tachu pashi iiri tos atziist par vislabaakajiem. Amerikanju auto sheit praktiski vispaar nav. Kaut kur Nivu reiz redzeeju ar IRL numuriem. BET ziepjutrauki iiriem tochno tikpat kaa nav. Tas tachu ir shausmiigi vecs un sheit aizmirsts auto. Lietuvieshi un latvieshi atgaadina par tiem. Auto jau IRL nav osoba daargi, za to taxes gan.... :(

bitner 28.septembris 2006 17:32
0 0 Atbildēt

es pats kadu laiku padzivoju ari IRL, knifus par tiem veciem autinjem ja pats ari redzeju, kaut gan mums bija maza pilsetinja. ja runat par Iru autoparku, tad tiesham franshi japanji, man 2 kolegi darba sev panema abi A3 jauno....tam kuram bija leta komplektacija izmaksaja 30t Eur, otram bija sport--cenu vinsh atklat negribeja :D bet nu parsvara ta apdroshinashana tur sanak baigi darga :)

mincis 28.septembris 2006 23:05
0 0 Atbildēt

Yo, kislotnij....es pac briiniijos.....tuvie parastie, a taalajos negaidiiti spiid zilaa gaisma. Bet tas nu taa....
Latvieshi un polji braukaa sheit tieshi ar to pashu ko LV vai Polijaa, ti...ar ko tik nebraukaa.

Sikspārnis 29.septembris 2006 14:08
0 0 Atbildēt

Njā varētu jau no Īrijas vai Anglijas vest, bet tā stūre tur nepareizā pusē. :( Cenām būtu jābūt labākām kā Vācijā.

Polarlacis 15.oktobris 2006 22:00
0 0 Atbildēt

Ko jus cirvji piesienaties dzekam????? Un vai nav povers ar ko brauc cilveki,kuri strada lauksaimniecibas darbus?????? Tas minetas ma$inas nav nekass ipa$s,jo tas varbut padargas izklausas,bet tas talu no to cenas,kuru tas maksaja jaunas!!!!!! Nevisiem smirdonjiem ir vecaku zeme Bananu Republika,ko iztirgot pa labi pa kreisi-cilveki strada un pelna tam kas vinjiem uz sirds!!!!! P.S. Starpcitu cilveki kuri ir gatavi stradat smagi,nopelna tajas kartupelju,vai runkulju vagas Irija un UK pa 1000Latiem NEDELJA-pa tadu naudu lo$i netik var braukt ar kautkadu padzivoju$u A8,vai plastmasas Sebringu,ja ta ir ambicija!!!!!!! Butu labak skaugji muti ar ziepem izmazgaju$i!!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti