Tā kā nav neviena apraksta par S60, nolēmu labot situāciju.
Subjekts tika iegādāts pirms gada. Meklēts patiesībā tika līdzīga gada Legacy, taču neizdevās atrast labi nokomplektētu par sakarīgu cenu. Volvo pietika ar vienu izbraukšanas reizi, pārliecināja.
Plusi - visai atraktīvs dzinējs (250 ZS), pilnīgi muļķu droša stabilitātes sistēma, atšķirībā no Subaru nav turbobedres - paātrinājums ir vienmērīgs gandrīz visā apgriezienu diapazonā, efektīva duālā klimatkontrole - ziemā sāk sildīt gandrīz tūlīt pēc iedarbināšanas, lieliski anatomiski sēdekļi, labākā stock audiosistēma, kādu esmu dzirdējis - 13 skaļruņi + Dolby prologic, 300W, 4 disku changeris. Pasīvā drošība - statņi dzelzceļa sliedes izmēros, Airbagi visās malās. Visai simpātisks dizains, kas gan ir gaumes jautājums. Izskatās analoģiski http://www. autoreview. ru/new_site/year2000/n15/news/Volvo-2. Patēriņš 8/12 arī ir visai apmierinošs. Patīkami sīkumi papildaprīkojumā - el. pielokāmi spoguļi, el. nolokāmi aizmugurējie galvas balsti, iebūvēts telefons, utt. 0-100 ar manuālo kārbu 6.8, ar automātu 7.2 s. Visai pieklājīgi.
Mīnusi - liels apgrieziena rādiuss, salīdzinot ar līdzīgu izmēru RWD, visai platie pakaļējie statņi manāmi pasliktina redzamību parkojoties. Geartronic ātrumkārba manuālajā režīmā pārslēdzas ar nelielām aizturēm, kickdown toties notrādā momentāli. Aizmugurē maz vietas, ja brauc 4 pieaugušie, priekšā sēdošajiem nav ieteicams aizbraukt līdz galam atpakaļ. Salona skaņas izolācija ir laba, bet ne izcila. Stūre precīza tikai ar stock 225/45 17 riepām, ar ziemas 16" uz asfalta lielos ātrumos mēdz nedaudz "peldēt". Iebūvētai telefons izceļas ar visai stulbu menu, varbūt tādēļ, ka Ericsson, bet visu mūžu lietotas tikai Nokias.
Ekspluatācijas izmaksas. Patēriņu jau minēju, manuprāt 10 l/100 km vidējais pie 250 ZS ir pilnīgi ok. Pie nobraukuma 40-50 000 km gadā jārēķinās ar attiecīgu skaitu eļļas un filtru maiņu, kā arī apkopēm summāri ~100 Ls, kas arī nešķiet pārmērīgi daudz. Tipiskus defektus neesmu novērojis.
Būtisku izmaksu daļu diemžēl sastāda CP protokoli, pārāk jau šis Volvo ir provocējošs un neskatoties spidometrā, ļoti ātri var iebraukt jau kriminālos ātruma pārkāpumos - ātrumu vienkārši nejūt.
Nav pieredzes ar bāzes komplektāciju, vājākajiem dzinējiem un manuālo kārbu, bet šo komplektāciju noteikti varu rekomendēt visiem, kam patīk maksimāls komforts. Un iespēja "izģērbt" faktiski jebkuru BMW ar automašīnu, kurai vēl nesen bija izteikts pensionāru vāģa imidžs.
Tehniskie dati šeit - http://www. autoreview. ru/new_site/year2000/n20/volvo/volvo2. htm.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
cik liels motors? stobri?
:) :) :) Prieks lasīt šī auto aprakstu. Kāreiz vasarā mazliet ievērtēju šādu auto! Lai labi ripo!
Motors ir T5, neredzi? 5 stobri, turbo, 2.4l, ja nemaldos, foršs auto, man patīk baigi, un apkopes izmaksas ir viens, bet, ja jāremontē, tad jau ir cita runa ;-)...lai veicas!
jaa ir nācies pamēģināt dažus VOLVO, tik tiešām šī marka imidžu ir nomainījusi. Ja kadrei viņa izcēlās ar dinamikas trūkumu, tagad ir otrādies. vienīgais mīnuss iegāde un ekspluotācija prasa daudzas naudiņas